Dank jullie wel! Wat lief van je vriend Kipje Ik heb vanochtend nog een cb digital gedaan en toen was het duidelijk, ben nog blijer dan gisteren en ook mijn vriend was erg blij toen ik hem de test gaf Maandag ga ik de verloskundige bellen! @Seepje: succes met de volgende ronde!
Kipje, wat lief! Hier trouwens zomaar een buik? Ik lijk niet gewoon dik meer (want eerlijk is eerlijk, er mocht wel zo'n 10 kilo af), ook zwanger nu. Zomaar ineens.
Jaaa Emma had ik ook. Dat zelfs me vriend zei HE waar komt ineens je buik vandaan. Mijn buik is nu geen bolletje meer maar begint nu wel een zwanger buik te worden. Voel mini nu bijna dagelijks. Alleen mijn vriend voelt de baby nog niet. Seepje balen, maar nu weer een frisse ronde in. Wat Emma zegt ontpillen kan even duren, is heel normaal dat je lichaam even van slag is.
Aaah jammer seepje. Ik zou wel je cyclussen goed bij houden en in de gaten houden. Ook als het dan niet helemaal klopt zoals anders weet je wel precies hoe alles voelt. Ik denk namelijk dat ik achteraf al een keer een miskraam heb gehad. Ben er eigenlijk wel van overtuigd
moontje van harte gefeliciteeeeerd!! Seepje balen zeg! Maar je lichaam is inderdaad de eerste maanden misschien nog van slag.. Ik voel ook iedere maand vanalles! Hier verder geeeeen idee wanneer mijn nod zal zijn..
@Ankie ; Ik ga het inderdaad ook wel goed in de gaten houden! Anders heb je helemaal geen houvast meer. @ vlinder : Vervelend is dat he . Elke maand van alles voelen kan je helemaal gek maken. Hier was het vooral die onzekerheid. En nouja ongi . ik weet niet of ik het echt ongi kan noemen heb al 2 dagen alleen aan een maandverbandje genoeg
Seepje wat ontzettend balen ook omdat je van alles voelde! Nieuwe ronde en nieuwe kansen, goed je cyclussen in de gaten houden meis! Moontje van harte gefeliciteerd meis! Emma superleuk dat je nu echt een 'zwanger'buikje hebt!! gek eigenlijk hoe dat zo opeens ontstaat he?! Hier al drie dagen lang pijnlijke borsten, ga er maar vanuit dat het eisprong is aangezien ik op dag 26 zit nu en ik er niet op vertrouw dat ik een cyclus van 28 dagen zal hebben! Aankomend donderdag moet ik weer naar de gyn om de definitieve uitslag te horen van het eileider onderzoek en hoe nu verder ivm clomid vanaf volgende cyclus!
Spannend Mootje, heb je al gebeld inmiddels? Seepje, wat de rest zegt zou ik ook doen, houd goed bij wat je voelt etc. Je hebt daar handige apps voor. Anders vergeet je het misschien een beetje of weet je het niet precies meer. Brit89 spannend, hopelijk een goede uitslag zonder dat er iets echt mis is. Ik zit vandaag op dag 10, heb geen idee wanneer mijn eisprong deze maand is, maar we gaan deze week maar om de dag klussen denk ik, had vorige maand een positieve ovulatietest op dag 14 (gewoon een keer gebruikt om te checken), maar wilde die testen nu eigenlijk niet gebruiken.
Ahh Britt wat spannend zeg. Ben je zenuwachtig? Duim voor goed nieuws voor je!! Ik had vanacht toch een rare droom. Ik was zwanger, dag erna moest ik bevallen en dag erna mocht ik mn dochter ophalen uit een luikje in het ziekenhuis. Moest alleen vriend nog even inlichten. Werd helemaal verward wakker. Stap uit bed, ga naar de wc en ja hoor hello ronde 5! We gaan maar weer positief verder. Dan kunnen we hopelijk volgende maand testen op vakantie
Rare dromen, praat me er niet van. Sinds de zwangerschap 1 rare gehad, daarvoor wel vaker gedroomd dat ik zwanger was en moest bevallen enzo. @brit Spannend de uitslag. Hoop op positief nieuws.
Rare dromen kan ik niet over meepraten, die heb ik niet. Hebben jullie ook vakantieplannen? Wij gaan begin juli op vakantie, nog iets meer dan 1,5 maand. Leuk om daar naar uit te kijken. Hoop niet dat ik veel kwaaltjes krijg, mocht het raak zijn, anders kan ik daar op vakantie knap last van hebben qua termijn. Hadden de zwangere dames hier veel kwaaltjes?
Ik ga over 3 weken 2.5 week naar Spanje met vriend. En over 2 maanden een weekje naar Spanje met vriendinnen. En laat de kwaaltjes maar komen hoor haha. Dat zou betekenen dat ik zwanger ben. Hopelijk deze ronde, want dan komen we er op vakantie achter.
Hey allemaal, Hier gaat het even niet zo goed. Ik had van MvM extra testen gekregen omdat ik vorige week wel een positieve test had maar heel dun lijntje. Lijntje is een lijntje zei zij nog. Je bent gewoon hartstikke zwanger. Ik heb vorige week dus nog 2x netjes een positieve test gehad. Totdat ik gisterochtend wakker werd en ik me niet meer zwanger voelde. Kan het niet omschrijven gewoon. Ik deed een test... hartstikke negatief. Zelfs weer een CB gedaan die nu ineens aangaf "niet zwanger" Vandaag de verloskundige gebeld. Ik moest de 22e en kan nu de 20e komen. (iig wel 2 dagen eerder) Zij zei wel dat niks hoeft te betekenen maar mijn gevoel zegt wel dat het niet goed is. Moet nu afwachten of ik ga vloeien...
@keet zo een droom heb ik ook gehad. En ik was zo verdrietig niet omdat ik een kindje had maar omdat ik heel kort zwanger was en er niet van kon genieten. Dat was aan t begin van de zwangerschap. @kipje alleen erge krampen (heb ook spastische darm) maar dat verdween rond de 8 weken. Nooit misselijk geweest. Vond toen de buik krampen weg waren de kwaaltjes erg mee vallen. @ankie staat MvM voor moeders voor moeders? Las namelijk laatst nog iets op een andere topic dat iemand anders ook ineens negatief teste of heel licht. Ik heb zelf niet meer getest, maar je voelt zo weinig in het begin. Probeer (hoe moeilijk het ook is) rustig te blijven stress is zowizo niet goed. @britt spannend! Hoop dat alle uitslagen goed zijn
Huh? Beetje vreemd is het wel MAAR ik heb ook wel eens gelezen dat op een gegeven moment het hcg-gehalte zo hoog wordt dat de testen negatief uitslaan; het is niet meer te meten. Dat je dunne lijntjes had wijst daar misschien ook op. Met ongeveer 6 weken gaan de meeste vrouwen kwaaltjes voelen: hcg stijgt dan als een malle. Dus het kan dat jij meer aanmaakt dan de gemiddelde vrouw. En daar hoef je geen last van te hebben. Zelfs bij een miskraam zou je nog positief moeten testen. Het hormoon verdwijnt zelfs NA een miskraam in de meeste gevallen niet direct uit het bloed. En dat je je van de een op andere dag anders voelt.... tsja, dat heb ik ook wel gehad. Ene dag kiplekker, andere dag was het weer niks. Sommig vrouwen voelen van de een op andere dag niks meer en merken pas later weer dat ze zwanger zijn. Heel veel sterkte de komende dagen, de onzekerheid is het ergste.
Bedankt Emma voor je reactie.. Ik vind het zelf ook heel raar hoor maar toch heb ik hier geen goed gevoel over.. Begin ook steeds meer viezigheid af te geven en heb buikkrampen. Vk belde net nog terug en heb maandag eerst een echo. Ga van het ergste uit..
He bah, wat vervelend. Vreemd ook dat je niet vandaag of morgen voor een echo mag. Aan de andere kant: met 6 weken is er soms nog niet veel te zien en dan weet je nog niet. Hou ons op de hoogte. Als het mis is dan hoop ik voor jou dat het snel doorzet. Maar ik hoop heel hard dat het wel goed zit en dat je morgen je weer helemaal zwanger voelt. Buikkrampen kunnen ook horen bij het groeien van de baarmoeder. Lekker op de bank gaan liggen met een filmpje en probeer je gedachten een beetje te verzetten.
Wat een naar bericht Ankie25. Ik hoop voor je dat wat Emma86 zegt waar is, dat je te veel HCG hebt. Jammer dat je vandaag of morgen niet voor een echo kunt komen. Virtuele knuffel voor jou in ieder geval.
Ankie, je kan proberen je dokter te bellen en vragen voor een doorverwijs om een echo in het ziekenhuis te krijgen. Misschien kan je dokter er meer vaart achter zetten? Sterkte krampen kunnen inderdaad niet het ergste betekenen, nog geen bloed? Knuffel