wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Oh Ankie ik duim super hard voor je mee voor het beste. Wat vervelend zeg :(

2. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ankie, hoe is het nu? Wel een beetje kunnen slapen?

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ankie dikke knuffel voor jou meis! Ik hoop echt dag het niets betekend en dat je snel zekerheid hebt!!

Hier kon ik het weer niet laten, test gedaan omdat pijnlijke borsten aanhoud.. Of het is een indroger, ik ga zo even naar kruidvat toe om een nieuwe test te halen, zal foto er zo achteraan plaatsen.
    Ennnn vanmiddag huisje kijken! :D

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je moet iets turen maar ik zie weliswaar een streepje :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,4 KB
      Weergaven:
      5
  5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Sorry Brit maar ik zie niks. Heb je de foto met flits genomen? Bij mij zag je het dan ook heel slecht. Zonder flits bij daglicht (leg hem voor het raam) een foto nemen is het beste.

6. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Ik zie ook niets brit. Wellicht een optie om de test te halen met woorden?
    Dan staat er gewoon zwanger of niet zwanger. Heb je gelijk zekerheid.
    Veel plezier met kijken naar je huisje! ;)

7. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Jullie hebben allemaal zo'n zinnetje onder jullie bericht. Ik probeer dat ook te doen, heb al handtekening ingetypt en ingesteld, maar ik zie hem niet. Weet iemand hoe dat kan?

Laat maar, hij staat er nu wel zie ik ;)

8. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    En deze blijft wit dus ik ga er vanuit dat ik gewoon laaaaange cyclus heb, inderdaad met flits gedaan was gisteravond! Kreeg het niet goed op de foto zelfs vriendlief die zag en zei het.
    Helaaaas had zoooo stiekem ook gehoopt dat we morgen voor de gyn misschien nog fijn nieuws hadden gehad, helaaas :(

9. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Helaas gistermiddag is het bloeden begonnen. Gisteravond de vk gebeld. Gelukkig heel lief aan de telefoon. Ik mocht de echo wel deze week maar ik laat hem zelf nu liever op maandag staan. Dan hoop ik dat maandag de echo laat zien dat ik helemaal schoon ben en dat we zo snel mogelijk weer opnieuw mogen proberen.
    Ik ben blij dat ik zwanger kan worden en ik ben blij dat mijn lichaam zo gezond is dat het iets afstoot wat niet goed is. Wil niet zeggen dat ik verdrietig ben. Had niet gedacht dat ik nog zo verdrietig zou zijn.
    Nu maar hopen dat alles er snel uit is en schoon is

Bedankt voor jullie lieve reacties

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dikke knuffel. Beter nu dan dat je pas bij een echo erachter komt dat het niet goed is. En wat je zegt: het is niet goed, je lichaam neemt een verstandige 'beslissing'. Neemt niet weg dat het verdrietig is. Lekker rustig aan doen nu en verwen jezelf met wat lekkers.

11. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Balen Brit! Nu maar wachten op de uitslag van morgen :(

12. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Een knuffel voor jou Ankie!

Ik had net wat vruchtbaar slijm na het afvegen. Erg fijn, dat betekent dus dat de eisprong er aan zit te komen.

13. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Sterkte Ankie! Hele dikke knuffel vanuit hier

14. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte Ankie!

Wij gaan idd ook op vakantie, zo rond september. Toen ik in januari met de pil stopte durfde ik nog niet te boeken omdat ik dacht: "misschien ben ik dan hoogzwanger." Nu heb ik zoiets van: het valt niet te plannen, ik leef myn leven gewoon zo normaal mogelijk door.

Vraagje: ik heb volgens onderschrift vandaag mijn eisprong, maar was er dan niet zoiets van dat ik morgen pas vruchtbaar ben? Ben benieuwd of ik wat ga voelen.

15. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ankie, is het nu zo erg gaan bloeden dat het niet meer positief kan zijn? Heel veel sterkte!

Brit heb jij inmiddels nog nieuws/getest?

16. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ankie jeetje meis, wat heftig!! hele dikke knuff!! veel sterkte!

brit wat vervelend die onzekerheid! Ik zag op de foto wel iets heeeeeel lichts..
    maar ik vertrouw lichte streepjes niet meer door eigen ervaringen. sorry.
    Sterkte!

17. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    studente als je vandaag je eisprong hebt.. Kun je vandaag en morgen zwanger raken zegmaar..

18. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Studente90,volgens mij kun je beter een paar dagen voor je eisprong al beginnen, je ei is maar heel kort bevruchtbaar en sperma kan een paar dagen overleven.

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee niet meer getest nadat de laatste oom wit was en ik ga niet meer testen ook! :D Maak mezelf er alleen maar gek mee, ik was zo goed bezig er niet mee bezig te zijn deze maand hihi.

Zojuist bij de gyn geweest, alle uitslagen waren thank god goed, geen verklevingen te zien! Nu afwachten wanneer in ongesteld ga worden en dan mag ik op cyclusdag 3 beginnen met clomid. :D
    Eindelijk komt er iets in zicht waar ik naar uit kan kijken, in zin van dat de kans bij ons ook vergroot word, kijk absoluut niet uit naar het gebruik van de hormonen omdat ik erg gevoelig voor hormonen etc ben. :p

20. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    brit ik snap je gevoel erg goed! Het is beter om het iets losser te laten..dan voelt het ook niet als een extra grote teleurstelling..

Wat fijn dat alles goed was! Dat geeft weer meer moed denk ik!
    Ik hoop zo voor je dat het je veel goeds gaat brengen!

Deel Deze Pagina