Volgens mij is het zo dat je 1 of 2 dagen VOOR je eisprong het meest vruchtbaar bent. Maar dat betekent niet dat je geen seks zou kunnen hebben, Het is altijd de vraag wanneer je eitje precies springt en hoe snel de zaadjes zijn. Het blijft geluk hebben. Boven in het menu zie je rechts een calculator. Vul die maar eens in. Vond hem wel handig. @Brit Wat FIJN dat er geen verklevingen waren te zien. Nu kan je je focussen op de volgende stap. @Ankie Hoe is het nu met je? @studente Groot gelijk, zou ik ook doen. En anders zijn dingen altijd wel aan te passen of om te boeken. Vanmiddag de stad in geweest om toch maar positiekleding te halen. 2 weken geleden zo'n broek gepast en dat zag er nu uit. Nu paste het prima. Idioot hoe hard het kan gaan. Toen we een tijdje de in de stad waren kreeg ik wel last van mijn buik zeg, pfff. En ik moet nog een tijd. Eerste duidelijke schop 2 dagen geleden ook gehad. Lag op bed en ineens was het *PLONK* in mijn buik en toen ik mijn hand op die plek legde voelde ik wat gewoel en toen was het weer rustig. Lijkt me heel raar als dat mijn darmen waren.
Om de dag of elke dag rond de eisprong lijkt me het beste. Ondanks wat ze zeggen over verminderd zaad enzo. Dan is het in ieder geval elke dag aanwezig. Fijne dag! Ben echt benieuwd of k vandaag of morgen buikkramp ga krijgen. Ik heb mijn app bekeken, en vorige keer had ik de dag na mijn eisprong kramp, dus als k op schema loop zou k vandaag kramp moeten hebben. Heb geen zin in een cyclus >30 dagen. Super handig, zo'n app.
Emma mooi gevoel he! Zat het onder je navel, daar voel ik me mini. Mijn vriend heeft het eergisteren gevoeld. Hij zat te mopperen dat hij toch niet zou voelen, en toen ineens plop, en zijn ogen werden heeeeel groot, zo leuk. Ik vind zelf de broeken van h&m heerlijk zitten. Vandaag krijgen we te horen of het een jonge of een meisje wordt. Was eerst maandag maar er werd gebeld of het vandaag kon! Ben zo zo zo zenuwachtig. Ook omdat er wordt gekeken of de baby gezond is maar ook omdat ik zelf geen idee heb wat ik het "liefst" heb (dat is nr 1 vraag die ik Krijg...) en ben zo bang dat als ik het hoor ik straks toch iets minder blij ben, en dat ik dan ergens diep van binnen wel een voorkeur heb... Pff zal wel de hormonen zijn haha belangrijkste is een gezond kindje @ankie hoop dat alles goed is, en ook met jou Wat betreft vruchtbare dagen, ik berekende van 28 tot 31 dagen cyclus wat me meest vruchtbare dagen waren en dan om de dag klussen. Want het blijft toch goed de zwemmers Spannend meiden het is heerlijk weer om in de stemming te komen hihi
Gefeliciteerd!! Wat leuk! Je bent hier de eerste die het weet geloof ik. Nu kun je gericht spulletjes gaan kopen en je op namen gaam richten. Super leuk
Wat leuk een jongen! Alhoewel een meisje zou ook top zijn, het lijkt me allebei geweldig! Brit, is er al een begin van een menstruatie?of al opnieuw een test gedaan? Op welke dag zit je nu? Emma, geweldig als je buik gaat groeien. Krijg je inmiddels ook al reacties van buitenstaanders die vragen of je zwanger bent? Of is het nog niet op die manier zichtbaar? Studente, al een eisprong gemerkt? De gyn heeft tegen ons gezegd dat je het beste kan klussen van dag 12 tot dag 18 van je cyclus,om de dag of om de 2 dagen,vooral niet elke dag. Ankie, hoe voel je je? Denk veel aan je!
boogschutter gefeliciteeeerd!! En wat super leuk dat je vriend ook jullie wondertje heeft gevoeld! Het is en blijft een wonder. heel veel geluk met de tweede helft van je zwangerschap! Voor je het weet kunnen jullie van HEM genieten!
en ankie voor jou zal het vast even heel heftig zijn om op dit forum te komen. Weet dat we hier over alles met elkaar kunnen praten en schaam je je dus niet als je je gevoelens even kwijt wilt. Hier oordeelt niemand. We zijn allemaal vrouwen met een kinderwens en ieder op zijn eigen manier.
Ik hoop zo dat ik binnen enkele dagen mijn eisprong heb, want dan heb ik weer een nette cycles. En er is dan een grotere kans op zwanegrschap, want mijn vriend en ik zijn deze maand ineens nog dichter bij elkaar gekomen.. geen idee of het door het weer komt, maar voel mij weer helemaal verliefd haha. Dus hoop dat het extra gemeenschap deze maand, wonderen verricht
Meisje was ook heel leuk, zei tegen mijn vriend dat wordt door gaan voor een meisje agh zolang hij maar gezond is. Ja ik schrik hoe snel het gaat, soms te snel. Maar genieten doe ik wel wat leuk vlinder ja de lente doet wonderen hoe ontspanner je bent hoe beter, hoor ook wel is vaker van stelletjes dat het niet lukte, maar toen ze een dronken avond samen hadden en totaal niet bezig waren voor een kindje maar gewoon lol hadden, en dat het toen raak was. Maar het is moeilijk om het los te laten, je wilt het zo graag. Besefte me net dat ik heel leuk zwangerschap broeken heb gekocht maar niet bij stil gestaan dat met dit mooie weer ik natuurlijk niet in mijn zomerjurkjes/rokjes en korte broeken pas stom. Meiden succes deze ronde, duimen weer voor positieve testen. En ankie helemaal mee eens wat vlinder zegt, je kan hier gerust even alles van je afschrijven. Ik hoop dat het goed met je gaat zover dat gaat natuurlijk.
Hehe, ff weer tijd om op zp te zitten. @Boogschutter Gefeliciteerd! Een klein mannetje straks, wat leuk! Ow, die broeken.... tsja, denk dat je ze nog vaak zat aan zal hebben, er zullen vast dagen bij zijn die wat frisser zijn. We wonen tenslotte in NL En ja, die plop zat en stukje onder mijn navel. Sindsdien niet weer zo gevoeld maar ik lig ook niet elke avond te voelen, ik wil slapen, haha. @Ankie Hoest nu met je? Morgen een echo toch om te kijken hoe alles daar binnen is? Sterkte en houd je ons op de hoogte? (Als je dat wil tenminste). Blije en minder leuke berichten lopen hier nogal door elkaar maar voor iedereen is er ruimte hoor! @Casey Nou, mensen zien het wel maar durven het nog niet (altijd) te zeggen Als je het dan zelf verteld dan zeggen ze: ik dacht het al... Mensen die het weten zien wel dat mijn buik gegroeid is. Nou meiden, hoop dat iedereen weer een nette cyclus heeft. Foto's van testen GRAAG plaatsen.
Hihi ja emma ik wil ook heel veel positieve testen hier zien!! Dus kom maar op meiden.. ik gun het iedereen hier!
Boogschutter wat leuk een jongen!! Ankie hoe is het nu met je? Had je nou vandaag of morgen de echo? Vlinder jij al enig idee wanneer je je eisprong hebt? Ik echt weer een rotochtend, had jullie paar weken geleden verteld van vriendin die zwanger was, had uiteindelijk miskraam gekregen, wat ik ook ontzettend rot voor haar vond. Ze had in die tussentijd toen ze nog zwanger was echt rotopmerkingen gemaakt mbt de gyn en die hormonen.. Nu ik vanmorgen wakker werd op mijn telefoon keek had ze een appje gestuurd, weer zwanger.. Tuurlijk hartstikke fijn voor der dat het gelijk weer raak is.. hele dag hoor ik weer niks anders. Kan wel janken.. Vanmorgen vroeg op om huis te bezichtigen zei tegen vriendlief ook ik kan dit niet uitstaan, kan me er zo kut om voelen nu Al was het huis waanzinnig, helaas alleen aardig in trek en word veel bezichtigd. Vraagprijs ligt op 199.500 en onze max is 180.000. Er staat er nog eentje op de planning die al meer als een jaar te koop staat waar ik op de foto's verliefd op ben.
Het allemaal, ik ga morgen even bijlezen hoor maar even snel een berichtje van me. Vandaag echo gehad en mijn lichaam heeft goed werk gedaan. Alles opgeruimd en schoon. Alles zag er alweer rustig uit. Kan het nu ook afsluiten en gaan nu voor een nieuwe ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga morgen even bijlezen en reageren Xxx
He ankie wat ontzettend jammer dat het een miskraam is geweest. Wel goed dat je het kan afsluiten, misschien hele stomme vraag en bedoel het echt niet harteloos, maat gaan jullie wel verder proberen of even rust? Sorry als deze vraag te vroeg is @brit had die "vriendin" rot opmerkingen gemaakt tegen jou over de gynaecoloog??? Heel logisch dat je een rot dag hebt, zijn gemengde gevoelens je bent blij maar natuurlijk ook logisch dat je het niet eerlijk vindt. En jammer van het huis, maar voor alles een reden, wie geduld heeft wordt beloond, er komt een heel mooi huis op jullie pad
brit wat vervelend meis!! Ik begrijp je zoooooo goed!! De wereld is oneerlijk verdeeld, dat het voor sommige zo makkelijk gaat en andere veel moeite kost. Ook van die verhalen over vrouwen die twijfelen of ze het kindje wel "houden" pfff alsof je daar een keuze in wilt hebben..Je mag blijf zijn dat het je geschonken wordt. Een kindje is pure liefde. Bij mij om me heen lijkt het ook wel in de lucht te zitten! Iedereen raakt zwanger om mij heen. En dan hoor je ze nog de hele dag aan de telefoon klagen, hoe zwaar ze het hebben. Tuurlijk ben ik blij voor iedereen en ik gun het iedere vrouw die het graag wilt. Maar een beetje begrip van beide kanten, zou wel zo passelijk zijn. Dus ik begrijp je gevoel!
@britt, zo herkenbaar. Kan er ook zo slecht tegen dat mensen kinderen "nemen". Als je kinderen kunt krijgen is het inderdaad een geschenk. Het is zo niet vanzelfsprekend. @boogschutter Wauw een jongen!! wat leuk zeg blij voor jou!! Ik vind het helemaal niet erg dat je me dat vraagt. Ik sta heel nuchter in het leven en ben gewoon realistisch. Wij hebben een kinderwens en die blijft. Dus gaan er nu meteen weer voor. Geen rust voor ons We hebben dit gisteren ook gevraagd en in principe mogen we er ook gewoon weer voor gaan. Ze adviseerde wel om een menstruatie af te wachten puur voor je eigen gevoel of je lichaam weer goed werkt, maar ze gaf ook aan dat dat echt niet hoeft. Wij gaan dat dan ook niet afwachten. Ik heb zoiets mijn lichaam heeft nu goed werk gedaan en alles op een natuurlijke manier schoongemaakt dus mijn lichaam werkt wat dat betreft gewoon goed. De echoscopist was niet op de hoogte dat ik al een miskraam had gehad vorige week dus ze zei gisteren: ,,Spannend hoor, jullie eerste echo. Zullen we eens even gaan kijken" Toen zei ik dus:,, Nou zo heel spannend is het niet want ik ben het al verloren, Hoop alleen dat alles weg en schoon is." Geloof dat ze daar wel even van stond te kijken... @vlinder dat klopt. Hier om mij heen ook iedereen zwanger... En zie ook alleen maar dikke buiken lopen. Onze tijd komt ook nog wel dames! We hebben alleen iets meer geduld nodig
Brit89, logisch dat je je daar niet fijn door voelt. Hopelijk wordt het wat met dat huis. Ankie wat jammer dat het een MK is geweest. Je lichaam heeft het inderdaad nu wel goed aangepakt. Fijn dat je er zo in kunt staan, vind ik knap van je! Hier ook veel zwangeren, of het valt me meer op, dat kan ook. Ik voel me een beetje rot, mijn lichaam reageert deze maand heel anders dan normaal. Ik denk nu dat ik geen eisprong gehad heb, zit op dag 18 vandaag, normaal is het al lang geweest. Heb de andere symptomen al wel gehad (vruchtbaar slijm, baarmoeder hoog), maar temperatuur is en blijft laag, en negatieve ovutestjes. Zou het komen door de vitaminepillen die ik sinds deze cyclus slik? Zo stom, dit is pas de eerste ronde voor het echt, maar ik kan het gewoon niet goed loslaten