Brit, wat een goede ontwikkelingen! Een meerling zou ook leuk zijn, toch? Spannend spannend! En hopen dat dat andere stel niet eerder is dan jullie,hou ons op de hoogte!
@Ilvaro Welkom! Dapper dat je zo'n traject alleen durft aan te gaan. Natuurlijk niet helemaal alleen want in jouw situatie lijkt me een vangnet helemaal belangrijk maar je moet het toch voor een groot deel alleen doen. Maar, denk dat het je prima af zal gaan. Het voortraject wijst meestal wel uit of iemand geschikt is en dat ben je blijkbaar. Morgen mag je officieel testen? Spannend!!! @seepje Fijn dat je een beetje kon bijkomen. Wat meer financiƫle ruimte is ook altijd welkom. @kipje Dat onwerkelijke gevoel zal heel langzaam wat minder worden en je zal je steeds wat meer beseffen dat er echt een kindje op komst is. Zelf kon ik pas langzaam echt gaan genieten en aan het idee wennen na de combinatietest. Ja, ik was/ben echt zwanger en het lijkt tot nu toe goed! Nu voel ik de baby ook en dat maakt dat nog wat zekerder wordt. Al ben ik toch wel wat zenuwachtig nu voor de 20 weken echo hoor, j wil gewoon horen dat alles goed is. De onzekerheid in de eerste weken hoort er ook bij. Dat je buikpijn en/of steekjes heb is heel normaal. Overal staat dat buikpijn niet goed is en dan je dan maar moet rekenen op een miskraam.... helemaal niks van waar! Pas bij (flink) bloedverlies en zware krampen moet je je echt zorgen gaan maken. Ik heb ook steken gehad in mijn buik (en dan tot drie keer toe echt dubbel klappen van de pijn nadat ik moest niezen). Je banden rekken op, de spieren maken plaats en je lichaam is in volle voorbereiding. Niet gek hoor dat je wat pijn hebt in je buik. Kruikje erop mag, net als een paracetamol (zei mijn vk tegen mij toen ik buikpijn had). Als ik je 1 tip mag geven: ga voor de eerste echo rond de 8/9 weken (als je de keuze hebt). Ik lees constant dat vrouwen zich druk maken omdat er nog niks te zien was (terwijl ze gewoon net wat minder lang zwanger waren dan ze zelf dachten). Met 5/6 weekjes zie je gewoon nog niet zo veel... @brit Woeiiiiiii, ineens TWEE eitjes? Zozo, toe maar weer Goed dat je lichaam het (blijkbaar) goed oppakt nu. Binnenkort een positieve test hoop ik! En dat huis... ohhhh vreselijk spannend zeg! Duim voor jullie dat het jullie plekje mag worden (als jullie besluiten een bod te doen).
Brit, wat een goede ontwikkelingen! Ik duim mee voor jullie huis en hopelijk springen je eitjes snel, spannend! Emma86, helaas kan de echo niet met 8/9 weken, dat wordt normaal wel gedaan. Het is nu met eigen berekening 6,5 week en berekening VK bijna 7 weken en anders wordt het met ruim 10,5 week ivm onze vakantie (die staat ook al vast). Ga er gewoon vanuit dat de kans groot is dat het hartje nog niet klopt en dat dat normaal is. Zenuwachtig voor de 20-weken echo is logisch toch, dat is ook een hele spannende! Wanneer heb je die?
Brit wat super dat het goed is aangeslagen en dan ook nog 2 eitjes JOEHOEEWW!! En ook nog jullie droomhuis gevonden.. spannend allemaal zeg. Hopen voor jullie dat het huis ook doorgaat. @seepje fijn dat je er weer bent en dat je idd financieel wat meer ruimte hebt. Flink klussen deze dagen. Ik heb geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.. ik dacht van t weekend maar heb nu alweer het gevoel dat het nu is. Ik kan er ook gewoon nooit wijs uit worden. Dus we blijven gewoon bezig haha
Brit wat dubbel fantastisch nieuws! Kan je niet nu al een bod doen? En gewoon stiekem door de ramen gluren Gaan jullie het wel gezellig maken? Er is een vrouw hier op t forum rondje verwacht een drieling, zonder chlomid of iets anders wat heel uniek is. Hou je ons op de hoogte? @kipje met 10,5 zie je al een baby vorm en rond de 6 een vlek haha klinkt heel stom maar als je de geduld kan vinden zou ik wachten tot de 10,5 je hebt ook vakantie er tussen en dan gaat de tijd ook snel.
Jeeej! Kogel is door de kerk, we hebben een behangetje uitgekozen! Derde plaatje: Tartine et Chocolat III - Noordwand Wall Decoration (met een konijntje, beertje, egeltje en olifantje) Nu de rest (vitrage, verf kozijn en gordijnen) nog
Mooi emma! Jeeej ik ben aangenomen. 0 uren contract dat wel helaas maar gezien de vakanties eraan komen voorzie ik daar geen ramp in. Met jaar contract en mogelijkheid om vanaf september vaste uren te gaan maken. Niet de droombaan als balie medewerker maar ach wel in dynamische omgeving dus das fijn! Hier nu weer 2 weken op wachtbankje... gisteren mn ei gehad en net zoals vorige keer (na terugrekenen) duidelijk gevoeld. Wel erg weinig geklust (zaterdag en vandaag) dus ik gok de kans deze ronde nihil maar ach we hebben iig weer redelijk wat positiviteit om ons heen hangen. Zit stiekem wel te knijpen als het nu deze maand niet raak is en over 3 maanden pas ben ik uitgerekend op de datum dat mijn vader gaat hertrouwen zou het wel grappig vinden gezien ik mijn stiefloeder totaal niet mag
Gefeliciteerd Seepje. Inderdaad met de vakanties in het vooruitzicht zul je vast wel aardig wat kunnen werken en als je vanaf september dan uren op papier kunt krijgen is ja super. Je weet maar nooit het kan zo raak zijn. Whihi zou wel een stunt zijn als je dan uitgerekend zou zijn. Rent je vader van zijn eigen bruiloft af om zijn kleinkind te zien en blijft je stiefloeder achter
Ik zit inmiddels op dag 31 van mijn cycles.. geen idee wat ik er deze maand weer van moet denken. We wachten het maar weer af!
Spannende tijden allemaal dames ik denk dat ik vandaag of morgen mn ei heb. Heb nu wel steken linksonder me navel. Alleen gaan we vanacht rond 5 uur op vakantie met de auto. Dus we zijn beiden zo moe. Gister iig wel geklust. En morgen weer en dan hopen dat het allemaal zo uit pakt dat op vakantie een positieve test in handen hebben. Dan kunnen we er echt samen met genieten. Duim duim duim. Ook voor iedereen hier
vlinder irritant is dat he. ik zit op dag 24 en heb het idee dat ik mijn ei nog niet eens heb gehad... maar ja zoals je ziet had ik voor de mk al die lange cyclussen.. ik snap gewoon niks van mijn lichaam. Ik ga de volgende ronde weer ovulatietesten gebruiken en voor het eerst temperaturen. Heb gewoon het gevoel dat het deze ronde niet gaat gebeuren. keet hele fijne vakantie! .. waar gaan jullie naar toe? om de dag is het beste he gaat vast goed komen ik duim ook voor ons allemaal
@ kipje Jij zit met je vakantie? Haha, dat had ik ook. Daardoor dus ik 2 weken tijd 2x echo gehad (1x termijnecho en 1x voor de combinatietest). Dan snap ik dat je wat vroeger gaat. Goed dat je ervan uit gaat dat je nog niet zoveel ziet. Dat zal je een hoop zorgen besparen (en ons hopelijk een paniektopic ). Verschil tussen 5, 6 of 7 weken zwanger is gewoon vrij groot. Alles is ook nog zo klein dat het soms moeilijk te zien is. En soms zijn vrouwen gewoon een weekje minder lang zwanger dan ze dachten. Daar hield ik ook al rekening mee, al klopte het bij mij toevallig wel precies. @seepje Thnx! Gefeliciteerd met je baan! Super, dat is idd positief. Zou wel wat moois zijn als je dan net uitgerekend zou zijn, ghehe. @Ankie Dank je. Het was even zoeken maar uiteindelijk toch wat gevonden. Wees niet te streng voor jezelf m.b.t. je cyclus nu. Soms moet je lichaam na een miskraam even weer op gang komen. @Keet Ik weet niet of je dit nog leest maar fijne vakantie! Waar gaan jullie heen? Hoe lang? Krijg zelf ook spontaan zin om ergens op een camping te gaan staan, haha.
Ach, je kan toch alleen maar hopen? De rest moet je lichaam doen als je aan de buitenkant alles hebt gedaan wat je kan.... hier t wachtbankje... tot 15 juni... op vaderdag kan ik testen als ik niet ongi ben geworden. Wat ik wel bizar vind om te zien is hoe tijdens mijn cyclus mijn borsten veranderen. Na mn ei zijn ze gewoon bijna een cupmaat groter. Verder niets geen klachten hier. Ga er door het weinige klussen tijdens vruchtbare dagen ook vanuit dat het niets is deze ronde. Volgende week beginnen met inwerken. Ben wel erg benieuwd hoe het gaat allemaal! Verder zijn we aan het rondzoeken naar nieuwe meubels voor onze slaapkamer, heb een heel gaaf bed van steigerhout gezien. Nieuw onbetaalbaar maar ik wil misschien mijn moeders vriend die interieurbouwer is eens lief aankijken of hij zoiets niet kan /wil maken tegen kostprijs
Avh duimen als in hopen op het beste kan vast geen kwaad. We zijn iets meer dan 2 weekjes op een camping aan zee in Spanje. Vlak voor me terug gaan zou ik kunnen testen als ik dan niet ongesteld ben nog dan. Wil zo graag dat het dezd rond raak is. Haha wanneer niet he. Kipje veel plezier vast met je echo, geniet er lekker van!!
ach ja duimen.. t is beter dan helemaal niets. Je kunt beter hopen dan wanhopen. Leuk seepje dat je volgende week al gaat inwerken. Hopen dat het goed bevalt. En dat je leuke collega's treft. oohw heerlijk keet. Wij moeten nog wel even.. pas 18 augustus vakantie Ik hoop dat je niet ongesteld wordt lekker relaxen.. niet teveel aan denken en dan... hop.. is het gewoon raak joh
Geniet van je vakantie! Ik word trouwens echt gek van de pijn in mn boobs. Alleen er naar kijken doet bij wijze van al zeer. Had ik de vorige cyclus totaal geen last van. 1e cyclus wel maar niet zo hevig als nu... dat zelfs de beweging van lopen pijn doet :'? ankie hoe gaat t nu met jou?