wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier continu aanhoudende menstruatiekrampen sinds gisteravond.. En verschrikkelijk last van obstipatie. 1x in de 4 dagen is al fijn te noemen :( Gok erop dat ik dus binnen nu en een paar dagen ongesteld ga worden :) Voel me ook totaal niet zwanger ;)

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor de felicitaties!
    We hebben al heel veel leuke ideeen opgeschreven! Ik heb dus weer iets als gezonde afleiding..!

Inmiddels zit ik nu op dag 37 van mijn cycles. Gisteren had ik uit het niets (zonder buikpijn) bij het afvegen wat bloed, dus ik dacht: "yes", ik ben net voor de vakantie ongesteld..en dus niet OP vakantie. Maar..te vroeg gejuichd! Want het is bij dat ene druppeltje gebleven en heb ook niet het gevoel dat het er binnen een paar uur aan zit te komen. Pff. Dus als ik morgen of nog later ongi wordt, ben ik het waarschijnlijk op vakantie ook nog. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben, maar daar te veel op focussen doe ik niet meer. Wacht het wel weer gewoon af.

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seepje sterkte met je buikkrampen! Vervelend.

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Knap dat je kan wachten, heb je wel in je hoofd wanneer je een test wilt gaan doen? Net voor je op vakantie gaat of?

En trouwen is zo leuk, wij gaan in 2015 ook trouwen, hebben nog geen locatie maar ik wil het zo easy going mogelijk houden. Liefst in vintage stijl met een korte jurk met petticoat in kleurtje eronder. En dan een grote bbq 's avonds. Geen luxe gedoe ofzo..

5. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seepje ik ga straks een test halen, had me voorgenomen om vandaag te gaan testen!

Wat leuk, dat jullie ook gaan trouwen!!
    Wij willen ook geen luxe hoogstandjes..houden allebei van vintage, industrieel, landelijk, dus het wordt een feest in een hele grote tuin (gehuurd), met bbq aan, en zoveel mogelijk zelf geknutselde aankleding met een tikje humor.

6. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Cool, precies zoals ik het me dus ook voorstel!! Moet je eens op pinterest gaan kijken, zoveel leuke dingetjes die je daar vind :D En je hebt ook een website weddingdeco of iets..

Wij zouden graag bij 1 van de forten hier in de buurt (hollandse waterlinie) gaan trouwen, en anders de methaalkathedraal in de meern, ook een erg gave industriele locatie :) En dan aankleden met veel lintjes en een roze (rode) loper :D

En spannend!! Ik ga heel hard voor je hopen!!

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlinder gefeliciteerd wat leuk!! Ben ook heel benieuwd naar je test!

Ik ben gister op het werk door m'n rug gegaan, met een paracetamol naar bed en een warme kruik. Werd alleen maar erger, vanmorgen na het bloedprikken door me benen heen gegaan van de pijn dus ik belande op de spoedeisende hulp!
    Nu dus uiteindelijk alsnog aan de diclofenac wat ik eigenlijk niet wilde slikken omdat dat kans op een miskraam vergroot :( maar ik heb zoveel pijn dat paracetamol niet werkt, heb ik weer precies na die clomid grrr

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Getverdemme brit! Heb je in het ziekenhuis aangegeven dat je er mee bezig was en hebben ze niet direct je HCG waarde ook gechecked?

Hopelijk kan je snel weer van de diclofenac af!

9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Brit sterkte, doet heel erg veel pijn. Zo lang mogelijk blijven rusten.

@vlinder spannend!

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @ seepje
    Kiwi's eten op een nuchtere maag en veel (lauw) water drinken. Hoop dat het snel beter wordt, ik weet hoe het voelt....
    2015 is volgend jaar al :D Hebben jullie al wel een datum?
    Pfff, zou zo zelf wel weer willen trouwen, wat vliegt zo'n dag om zeg...

@ Vlinder
    Ennn??? Al getest? *duim duim duim*

@ Brit
    Meid, veel sterkte ermee! En maak je nu niet druk om die diclofenac, het is nu eenmaal even niet anders. Een ontsteking o.i.d. in je lichaam is natuurlijk ook niet goed. Je moet ook om je eigen gezondheid denken. Concentreer je nu maar op het beter worden en neem vooral je rust. Beterschap!

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    10 juli is de dag ;) zijn we exact 5 jaar samen en bijna 2 jaar verloofd. 13 juli in parijs verloofd vorig jaar <3 op de eiffeltoren. Soms is mn vent nog wel romantisch haha.

En ja die obstipatie is een berg ellende. Zit ook al aan de lijnzaad en extra vezels. Vanmiddag maar eens kiwi's halen!

12. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Op vakantie na een lange auto reis had ik er ook flink last van. Mijn schoonmoeder gaf me een warme (door de zon warm) vijg uit de tuin en een kopje koffie. Nou de rest van de dag ben ik vaak op bezoek geweest bij meneer WC voelde me 10kilo ligter en fitter de volgende dag.

13. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    En en en en en en en vlinder?

14. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit ook steeds te kijken of er al een reactie is, vlinder we zijn benieuwd!

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Gelukkig dan ben ik niet de enige casey haha.

Hier vanavond heerlijk uit eten geweest. Even genieten nog. Morgen voor het eerst inwerken. Ben erg benieuwd!

16. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zeker niet Seepje! Heerlijk even uiteten. Succes morgen!

Wij hebben vanavond open huis gehad en hadden 1 heel enthousiast stel, dus is heel spannend, hoop zó dat dit DE kijker is, nog eventjes geduldig afwachten....

17. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlinder spannend, laat je het ons snel weten?! :D

Seepje veel plezier op het werk vandaag!
    En inderdaad aangegeven in het ziekenhuis dat we ermee bezig zijn, gelukkig doet het vandaag minder zeer dus ga ik het doen met paracetamol! Ben zelf ook nooit zo van de pilletjes :p
    Maar dit wil ik noooooooooit meer meemaken wat een pijn jeetje mina!

Casey ik hoop zo dat deze mensen het worden, zou zo fijn zijn!
    Wij zijn bij de tweede bezichtiging geweest, met pijn en moeite haha, maaaaar we gaan waarschijnlijk vandaag een bod doen! :D
    Mn schoonmoeder en eigen moeder waren er ook bij maar mijn moeder wilt heel graag oma worden.. De kinderkamers in dat huis zijn dus blauw en roze, mijn moeder maakt dus het grapje ooo dus het word een meisje, waarop schoonmoeder zegt nou pffff voorlopig nog ff niet hoor! ;)
    Ze moest eens weten :D VL zei ook onze keuze is dan heel jammer voor der:p

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    brit en casey, wat spannend met die huizentoestanden! Hoop voor jullie beiden dat dit het is (nou ja, voor de een eruit en de ander er in :p).

@brit
    Mooi laten lullen hoor, die moeders ;)

Vlinder???? Ennn????

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend van jullie huizen!

En vlinder weet ons inderdaad goed in spanning te houden! !

20. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Britt jeetje spiedeisendehulp...hoe gaat het nu met je?!

Sorry voor het lange wachten!!!!
    Ik ben gister middag ongesteld geworden! Dus wilde mezelf niet kwellen om alsnog een test te gaan halen. Vervolgens moest ik naar een verjaardag, dus haf niet de mogelijkheid om te reageren.
    Bijdeze... hopelijk is het minder en het liefst helemaal weg als we in turkije zitten!
    En dan maar weer op naar de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina