Ik maak mijn gezicht altijd schoon met een tonic van Nivea (op een wattenschijfje en dan daarmee mijn huid schoonmaken) Mij bevalt dat heel goed. Ook heb ik een soort milde scrub van Nivea voor onder de douche (maar die gebruik ik niet elke dag hoor). Verder goed je make-up eraf halen en ga ook eens een dagje zonder make-up. Helaas weet ik ook geen wondermiddel. Blijft balen, die puistjes. Bij mij valt het nu mee, ondanks de vele chocola. Maar staat weer tegenover dat mijn bovenbenen wat hariger zijn geworden, en heb ook meer fijne haartje op mijn buik. Bovenbenen scheren doe ik niet en helaas kan ik absoluut niet tegen epileren. *Zucht* C'est la vie....
Goeie tips allemaal. Zal er ook eens wat uitproberen. Ik heb ook een onrustige huid. Vanaf dat ik met de pil gestopt ben. Toen ik zwanger was werd het heel erg. Ik heb vanmorgen (voor het eerst) eens gekeken wat mijn temp. was. 36.4. Is natuurlijk niet reëel maar voor een zwangersschap moet ie geloof ik wel wat hoger zijn. Weet natuurlijk niet na 1x tempen wat normaal mijn temperatuur is maar dit lijkt me vrij laag
Ankie en Brit. Gaan jullie eerdaags nog een test doen? Ik heb besloten wat afstand te nemen van het forum, lees zo vaak dat als je er even wat minder met kinderwens bezig bent dat het dan lukt, dus zal een maand minder aanwezig zijn. Maar eerst ben ik wel heel nieuwsgierig naar iedereen zijn ontwikkelingen!
Casey, ik snap je! Ik leef helaas in enorme stress doordat ik in een enorm gehorige aso buurt woon, met heel de dag schreeuwende mensen en harde muziek. Zou ook echt balen zijn als door de stress mijn lichaam niet meewerkt. Merk dat ik in de 7 dagen voor nod-week wel erg vaak op dit forum kom.
Casey ik begrijp wat je bedoeld, ook ik ga deze aankomende cyclus ietwat afstand nemen. Ik ben gisteravond helaas ongesteld geworden, en niet zo zuinig ook! Wel een mooie eerste cyclus gehad van 28 dagen! Ook ga ik deze ronde tarwekiemolie gebruiken, kijken of het helpt.
Balen Brit!! Hopelijk heb je al wat van de makelaar gehoord inmiddels!! En Casey, begrijpelijk! Hopelijk is het voor jullie beide raak deze maand!!
Toevallig nu net! Maar ze willen niet zakken naar ons bod, en ons bod is al de max. Maar verschil is 5000euro en nu willen m'n schoonouders dat misschien financieren dus ik geef de hoop nog niet helemaal op! En anders word het weer verder zoeken
Ooh.... en als je ouders 2500 kunnen financieren kunnen ze dat dan niet tegemoetkomen? Allebei beetje water bij de wijn en 2500 euro is ook nog niet een mega bedrag om te lenen als je daarvoor wel je droomhuis hebt
Het blijft wel spannend brit! Aanhouder wint @emma hoe groeit jou buikje? Vind het zo leuk dat elk buikje anders groeit, sommige zijn groot, klein, puntig, echte toeters...enz Begin nu wel moeite om vanuit onderuit gezakt op de bank weer recht overeind komen, moet vaak mijn vriend vragen of die mij even omhoog Heist haha. Niet dat mijn buik extreem groot is. Nu de laatste week dat ik denk ja! Je ziet dat ik zwanger ben haha
Jeetje wat een hoop bij te lezen. Wij zijn vanacht thuis gekomen na 2 weken volop genieten. Seepje gefeliciteerd! Ik had de laatste paar dagen op vakantie elke ochtend dat ik wakker werd dat echt mega misselijk was. Mn tepels waren gevoelig en ik denk dit is het. De laatste dag testen. En dan met zn "drieen" naar huis toe. Helaas werd ik de ochtend dat ik wilde testen alsnog ongesteld. Was er iets té van overtuigd. Had nu ook een lange cyclus van 38 dagen. Op dag 7 had ik een doktersafspraak waar ik zo zenuwachtig voor was en zoveel stress had, dat ik dus last van bloeding had. Daarmee begon ln cyclus volgens mij weer op 1. Hup op naar de volgende ronde. Hopelijk is die korter. Anders vallen mn vrchtbare dagen in mn vakantie met vriendinnen over 2.5 week. Hoop ook voor iedereen dat de huizenjacht/verkoop een beetje gaay vorderen. En gefeliciteerd met de verloving Ik ga de was maar eens wegwerken... poehhh
Zojuist een bod gedaan wat de mensen als min wilde hebben ervoor.. Schoonmama heeft in de makelaardij gezeten en die zei jullie gaan nu in principe akkoord met hun voorstel dus in wezen moet het nu rond zijn. God ik hoop het zo.. 😁 Vandaag weer eerste pil clomid ingenomen, puisten zijn net iets aan het minderen begint alles weer van voor af aan! Keet wat jammer dat je ingesteld bent geworden, had het zo gehoopt voor je! Hoe was jullie vakantie? Hebben jullie het leuk gehad? En die was haat ik ook altijd, maaaaar als het weg is is het weg en kan je nog even van het weekend genieten!
Ik heb weer wat bij te lezen zeg!!! We zitten alweer een week in Turkije.. Het is hier prachtig weer, iedere dag rond de 32 graden en knal blauwe lucht. We zijn echt een beetje herboren hier..lekker ontspannen! Casey ik snap het heel goed, dat het vervelend voor jou kan zijn..je bent al zo lang bezig..maar geef de moed niet op he! Ik blijf voor je duimen! Brit wat zou het heerlijk zijn als het bod wordt geaccepteerd! Zoals gehoopt was mijn menstruatie precies de eerste dag van de vakantie gestopt hihi. Dus hier zonder zorgen genieten. Ik drink normaal geen druppel alcohol en ook omdat ik iedere mnd denk straks ben ik nu zwanger? Maar de hele week al volop aan de wijn en zelfs bier smaakt me nu prima!! Dus dat wil heel wat zeggen als ik dat drink haha. Ook mijn vriend is veel ontspannender. Gisteren in een hele mooie moskee geweest! Nou meiden ik wens jullie weer veel geluk toe en ik duim voor iedereen.
Zoo, was ff en paar dagen offline.... nu weer tijd om te reageren @Casey Snap dat je wat afstand nodig hebt. Ik was op een gegeven moment alleen maar bezig met zp (toen was ik nog aan de pil). Beetje afstand nemen zorgde er wel voor dat ik weer wat meer ruimte kreeg in mijn hoofd voor andere dingen. @brit Woeiiii wat spannend van dat huis. Nou, hoop echt dat ze akkoord gaan! @Keet Jammer dat je ongi bent geworden, vooral omdat je zo het gevoel had dat het raak was. Maar zo te lezen heb je wel een fijne vakantie gehad. Heeeerlijk, lijkt mij ook wel wat. @boogschutter Geen idee wat voor buik ik heb eigenlijk. Ik vind hem gewoon rond en het wordt steeds dikker Zat natuurlijk al wat van mezelf maar er komt steeds meer baby bij. Met omhoog komen heb ik (NOG) geen problemen, merk nu wel dat met de ehhh, bikinilijn bijwerken het nu echt op gevoel moet, of een spiegeltje erbij Bukken om wat van de grond te pakken vind ik niet meer prettig. @ vlinder GENIET nog even van de vakantie, daar is ie voor. Neem nog een een lekker drankje, zou ik ook doen
Vlinder dat klinkt heerlijk!! Geniet er nog lekker van. Britt spannend.. Hopen dat het doorgaat. Casey heel begrijpelijk. Ik ga ook wat meer afstand doen. Wil gewoon even weer de rust vinden. Ik zit nu op dag 41 van mijn cyclus en heb echt zoiets van.. Potverdorie word nu gewoon ongesteld. T is niet eens zo dat ik zwanger wil zijn maar wil dat mijn lichaam normaal doet. Ik blijf wel meelezen hoor en misschien dat ik ook nog wel eens reageer maar even lekker rustig aan. Ik ga iig een test wagen vrijdag en dat zal ik jullie sowieso nog wel even laten weten!!
Aaargh! Slapeloze nacht 5... ik ben zo verschrikkelijk moe dat ik nu doodmoe half ingestort op de bank hang maar slapen? Nee joh. Max 15 minuten en dan weer wakker. Wel fijn vooruitzicht als je bedenkt dat ik 6 dagen moet werken deze week en afgelopen weekend ook niet vrij geweest...
Zie opeens dat mijn nod helemaal niet vrijdag is.. Hij is woensdag al! Hij is vrijdag uitgaande van mijn langste cyclus,maar woensdag uitgaande van mijn laatste.. Ik mag van mezelf vrijdag testen,als dat dan nog nodig is.. Dus dan waren mijn vruchtbare dagen ook anders..
Spannend Studente!! Heb je wel geklust in de 'mogelijke' dagen? Hier kan je duidelijk aan mijn buik zien dat mijn darmen hun nieuwe plekje hebben gevonden want hij is minstens 5 cm geslonken haha! Kan nu stiekem niet wachten tot hij weer gaat groeien.
@seepje Jeetje, hoe komt dat? Zijn dat gewoon de rare hormonen of lig je te piekeren of..? Kan me voorstellen dat je vreselijk moe bent. Sterkte ermee Heb helaas geen gouden tip, behalve die je denk ik al kent (lekker douchen voor je naar bed gaat, kopje thee, boekje lezen in bed en dan slapen). Je buik gat we weer groeien, alleen je moet wel even wat geduld hebben. Ik vond het in die eerste weken wel fijn dat je niks zag, makkelijker geheim te houden @Ankie Hoe is het verder met jou? Heb je de miskraam al een plekje kunnen geven? Hoop voor je dat je test vrijdag positief is (of dat de stomme ongi gewoon komt). Wel een foto plaatsen van de test hoor. @Studente Nou, als jij vrijdag ook gaat testen: fotooooo! @Brit Hoe is het nu met je rug en hoe staat het met het huis?
Seepje vervelend die moeheid! Maar hoort er allemaal bij meis..de eerste weken zijn zo spannend en je lichaam moet alle hormonen verwerken en alles in je lichaam gaat zich aanpassen aan de zwangerschap. Ik had het ook de eerste weken, bij week 8 begon ik er redelijk aan te wennen aan de moeheid, maar werd de misselijkheid wel erger..Maar ik vond het juist goed dat ik het voelde, want dat herrinerde mij er weer extra aan dat ik echt zwanger was. Goed naar je lichaam blijven luisteren en ook aangeven als je je niet helemaal lekker voelt (aan collega's)