wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seepje inderdaad wat vlinder zegt goed naar je lichaam luisteren!

Gisteren weer heel veel last ervan en vandaag weer zo goed als niet, vandaag ook alweer derde dag clomid ingenomen. Totaal geen opvliegers of koppijn thankgod! 😁
    Heb ovulatietesten besteld voor deze cyclus ben benieuwd of ze dit keer wel werken.

En dat huis ik word echt gek, hele dag al aan het wachten op een telefoontje van de makelaar. Vriend had hem vanmorgen al gebeld en dat was om 11.00 en hij zou terug bellen na zijn afspraak! :(

Emma hoe is het met jou? Geniet je wel lekker van het zonnetje? :D

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel dat het deze maand een nette cycles van rond de 28 gaat worden, want dan zou gisteren mijn eisprong zijn geweest.. en ik heb echt het gevoel dat ik die gisteren of vandaag gehad heb. (steken links onderin bij eierstok). Dat wil dan zeggen dat ik deze maand een goede kans maak, want heb de hele vakantie bijna elke dag en soms zelfs 2x op een dag gevreeën met mijn vriend haha. (wat een vakantie wel niet met je kan doen). duim, duim, duim

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens weer veilig op Nederlandse bodem!!

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat is het stil dames...
    Hoe gaat het bij iedereen?
    Seepje al aan het idee gewent?!

Vanochtend een lange sliert vruchtbaarslijm gehad..dus mijn gevoel was juist!

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ben inmiddels redelijk aan het idee gewend… Vind het zo spannend en onwerkelijk dat er iets in mij groeit en leeft…

Verder moet ik me even in een hoekje heel hard gaan schamen :):):):):):) Sinds ik weet dat ik zwanger ben kan ik niets maar dan ook niets van bonusdochter hebben en wil ik haar ook het liefst zo min mogelijk betrekken in de zwangerschap…. :):):)Zullen vast de hormonen zijn, hoewel ik er ook tegenop zie dat ze straks met alles mee wil helpen terwijl ik zoiets heb van 'het is mijn eerste kindje, laat mij ook even van alle momenten 'samen' genieten' zonder dat er een 4e persoon bij is…:):)

Ik sta hier helaas alleen in want volgens mijn vriend moet ik zijn dochter ook als eigen kind beschouwen en laat ik dat nou net niet doen (dat weet ie)

6. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Test van vannochtend. In t echt is ie duidelijker.. Niet super duidelijk, maar ook geen tuur

Bijgevoegde bestanden:

7. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze is beter

Bijgevoegde bestanden:

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    IK ZIE HEM!!!!!!!!! Heel licht nog maar aanwezig!! Na hoeveel minuten heb je de foto gemaakt? Hij was bij mij wel direct duidelijk maar hij kan soms ook wel echt 20 minuten nodig hebben!

9. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    De bovenste was na 3 min, de onderste na 8 minuten..
    Maar die na 3 minuten was voor mij al gewoon zichtbaar.

Morgenochtend (5uur) een test doen voordat manlief naar werk vertrekt.

Omdat ik al 4 dagen migraine heb, heb ik vannochtend toch maar getest. Nod is vandaag, morgen of overmorgen.

Het meest aanwezige gevoel ? Angst.. Een benauwd gevoel, heel raar. Dacht dat ik zou staan te springen..

10. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu ben ik wel al meer blij hoor.. Maar zo bizar..

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Snap ik. Had ik de eerste dagen ook heel erg... werd pas minder toen ik een echte knal test had en een afspraak bij de verloskundige. Als je kan kiezen zoek er dan 1 die vroege echo doet bij 8 weken, scheelt heel lang wachten!

Geniet ervan!

Ik heb net deze gekocht voor dat prijsje kon ik het niet laten Miss Etam - skinny broek - wehkamp.nl

12. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voel me nu al een stuk blijer dan net! Ben al helemaal in mijn hoofd mijn interieur aan het aanpassen, haha. Bureautje weg, witte box in de plaats. Oké ik draaf door, haha.

Vrijdag mijn laatste dag stage! Maandag nog mijn eindgesprek, super pittig en zenuwslopend.... Maar dan klaar! Begin maandag met mijn oppasbaantje, 2 dagen in de week. De moeder zal ook niet blij zijn als ze hoort dat ik zwanger ben, ze is blij dat ze eindelijk iemand heeft gevonden die ze kan vertrouwen (we zijn aangetrouwde familie)...

Morgen voor de zekerheid nog maar testen, ik draaf door.

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Studente, het is niet de beste kwaliteit foto maar ik zie wel wat!
    Plaats je nog wel een foto als je weer een test doet? Succes nog even met de laatste schoolloodjes.

14. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #1814 boogschutter88, 25 jun 2014
    Laatst bewerkt: 25 jun 2014
    @seepje, heb ook een stiefdochter en kan je begrijpen. Gaat voorbij, je hebt 9 maanden de alleen tijd, alleen jij voelt de baby straks echt. Het is moeilijk dat dit kindje voor jezelf de eerste is en voor je partner de 2de, zou ook zo graag zoals velen van jullie ook nieuwe ouders willen zijn, maar heb me er bij neer gelegd. Het "boos" gevoel dat ik nog geen kindje had vond ik veel erger. Wat ik en mijn vriend wel zeggen tegen elkaar is dat we erg goed op 1 lijn zitten als ouders en opvoeden en dag is wel een voordeel met een stiefkindje :) maarja wie weet is het ook heel anders als het echt echt je eigen kind is, maar dat denk ik niet...
    Mijn stiefdochter is wat ouder en kan straks veel helpen, wat ik ergens een gerustellend idee vindt, niet alleen helpen met de baby maar ook in huis helpen. Ze maakt nu al haar eigen broodjes, vaatwasser legen, kamer opruimen helpen met het eten (simpele dingen, tafeldekken o.a.) zelf douchen en haar wassen, kleding klaarzetten, haar doen... Enz Dat scheelt een hoop met een baby er straks bij. maar einde van de dag ben ik net als jij toch de moeder van de baby en zal jij altijd het laatste woord hebben en toch 98% van de opvoeding doen samen met je partner, probeer aan de voordelen te denken. Ik snap heel goed hoor dat gevoel ;) is je bonus kindje vaak bij jullie?
    Heb je al veel mensen verteld over je zwangerschap? Weet je bonuskindje als dat je zwanger bent? Wij hebben dat tot 12 weken stil gehouden, puur omdat als er wat mis zou gaan, ik echt niet zou weten hoe ik dat zou moeten uitleggen...

@studente WOW gefeliciteerd, op mijn telefoon wordt de foto wazig als ik inzoom maar uit alle reactie is het een positieve test :D en dat door draven is normaal, ik zAt al naar kinderwagens en babyuitzet te kijken haha je komt wel weer tot rust ;)

@emma wat is je uitgerekende datum?

@vlinder zo je hebt ons even wakker geschud ;)
    Wat super leuk dat jullie zo een liefdevolle vakantie hebben gehad ;) en ook nog is een mooie cyclus. Ik voeld ook altijd mijn eisprong rekbaarslijm is mij eerlijk gezegd niet opgevallen heb het wel is op gezocht maar mijn slijm leek elke keer hetzelfde haha duim heeeeeel erg voor je deze ronde

@britt hoe gaat het met de chlomid? Valt het dit keer iets mee? Kijken ze ook dit keer of we een eisprong is of was dat alleen eenmalig, en het huis?

Zelf gaat het goed, laatste weekend werken en dan kan ik de ziektewet in (werksituatie is niet goed voor de baby en mijn baas kan mij geen vervangend werk bieden) mijn buik lijkt vandaag heel plat, lijk bijna niet zwanger :( Maar dat zal wel normaal zijn want hij schopt lekker, hihi elke keer als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt stopt hij met schoppen... Hij lag laatst wel met zijn gezicht op mijn buik en toen schopte de baby wel in zijn gezicht hihi nu al een kleine boef <3

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @brit hoe is het met jullie huisje eigenlijk?

16. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    studente90 ik zie hem ook!! en volgens mij is deze duidelijk genoeg hoor! zeker voor die van kruitvat, want die geeft zelfs geen penstreepje of indroger. Dus alvast voorzichtig gefeliciteerd!

17. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal, even een berichtje.. Heb deze week wel meegelezen maar maar ben wat rustiger als ik niet steeds reageer en het gevoel heb dat ik "moet" kijken. Morgen test ik. Dan zit ik op dag 46 van mijn cyclus. Heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn dus ga er echt niet van uit. Zal het jullie laten weten.

@studente dat ziet er goed uit. Laat je je volgende test ook nog even zien hier? Alvast voorzichtig gefeliciteerd

18. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Studente ik zie hem ook, benieuw naar je volgende test, gefeliciteerd! &#128513; en super fijn dat je klaar bent met je studie! En ach, als ze het niet leuk zou vinden, moet je straks met de hele wereld rekening houden, zo denk ik altijd maar.

Boogschutter fijn dat ze al die dingetjes al wel zelf kan, scheelt echt een hele hoop en fijn gevoel dat je dan daar iets minder aandacht aan hoeft te besteden!!
    Leuk dat de baby zo reageerd op de aanrakingen op je buik! &#128513;

Vlinder hoe was je vakantie? Zijn jullie lekker uitgerust?

Ankie ben benieuwd naar je test!!

Seepje hoe voel jij je?

Hier helemaal geen bijwerkingen van de clomid, THANKGOD! Heb alleen wel het gevoel dat er echt iets groeit een soort druk links en rechts onderin me buik. Hoef niet meer op controle om te kijken of er eitjes rijpen. Begin volgende week op dag 11 met ovulatietestjes.

Huis is een groot drama geworden, waren 'weer' andere kijkers en omdat die bij de hypotheker zat, het bedrijf, waar ook dat huis door verkocht word hadden zij voorrang en hebben nog geen bod gedaan en we werden heel erg aan het lijntje gehouden en werd gehandeld wat eigenlijk geeneens mag... Dus we hebben ons bod ingetrokken. &#128532;
    Donderdag kijken bij het huis waar we al zijn wezen kijken waarbij we ook gelijk een goed gevoel hadden, alleen tuin ligt op het noord-oosten, wil dus weten hoe het met de zonuren zit, iemand van jullie wiens tuin zo ligt?! &#128513;
    Hebben het wel bij de verkopers nagevraagd en die zeggen groot deel van de dag zon in de tuin. En het huis is weer in prijs verlaagd.. Sorry heel verhaal hihi.

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Haha, hier gaat het wel goed, thanks voor vragen, beetje last van de hormonen maar ach dat gaat wel weer over hihi…

Jeetje zeg wat balen van dat huis…. Zou wel een klacht erover indienen, gewoon om te laten weten dat je het niet netjes vind. En tuin op noord-oosten heeft vaak alleen 's morgens zon. Wij hebben een tuin gehad op noord-oosten en dan is de zon rond 12 uur 's middags toch echt wel voor een groot deel je tuin uit….
    Hoop dat jullie snel een echt droomhuisje hebben! In welke regio zoeken jullie eigenlijk?

20. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    De test van vannochtend. Heb hem even ergens opgelegd, haha

Heb een superslechte camera

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina