Ik vind hem duidelijk!! Je hoeft iniedergeval niet te turen..en hij is licht roze, dus positief hoor!
Edit: heeft niet zoveel nut om foto's van na 3 uur te posten haha.. Zaterdag weer testen, morgen een clearblue bestellen voor dinsdag ofzo
Ik duim voor je studente!! En clear blue idd pas doen als je een mooie duidelijke streep op KV hebt gehad, omdat die minder gevoelig zijn Zelf vond ik clear blue zonde geld
Dames mijn test was hartstikke negatief. Pfff.. Dan maar hopen dat ik snel ongesteld wordt ofzo??... Lange lange cyclus weer
Heb je wel een beetje op je vruchtbare slijm gelet? Probeer de billingsmethode anders eens... en anders over paar dagen gewoon aan de bel trekken bij de huisarts
Balen ankie!!! Misschien dat je iets van vitamine kan gaan zoeken, die je cycles iets kunnen verkorten. Ik heb vaak gehoort dat ze bestaan en werken. Ik zou gek worden, iedere maand zo lang te moeten wachten..
Vandaag steeds steken in mijn "vrouwelijk deel"..Zou het nu pas mijn ei zijn of toch al een innesteling? We gaan maar weer duimen en afwachten waar deze maand toe leidt. Ik merk dat ik er deze maand weer meer mee bezig ben, omdat ik zo enthousiast ben dat ik goed gebruik heb gemaakt van mijn vruchtbare periode deze maand.
Spannend Vlinder! Ik doe niet mee aan duimen, beb niet bijgelovig. Maar wens je wel het allerbeste <3
Urine was niet supergeconcentreerd. Test was om 08:30 uur, heb om 04:55 uur nog 250 ml water op Ps: check mijn banner. Ahhhhhhhhhhhhbhbbbbbhbhhhhhhhhh
Ik zie hem! Hier weer ontzettend last van mijn darmen maar voor het eerst in 2 weken wel weer een nacht door geslapen. Dat is ook wel eens lekker! Verder weinig last van klachten op een hoofd vol puistjes na!
Studente90 van harte gefeliciteeeerd meis! Je wilde dit zooo graag! Weet je onzekerheid met je studie nog.. nu lekker klaar! En ervan genieten!!
Zo zie je maar weer dat alles komt op de juiste moment. Gefeliciteerd studente! Vlinder wat spannend weer! Ik hoor hele andere symptomen deze ronde... Heb je al een idee wanneer je gaat testen? Pfff 26 weken alweer, voorbij de 100 dagen nog te gaan... Het gaat zo ongelovelijk snel, voor alle prille zwangere geniet er van tijd vliegt voorbij
Nog geen idee wanneer ik ga testen! Ik ga er wel vanuit dat mijn nod over iets meer dan een week is, aangezien ik mijn eisprong gevoeld heb. En dan kijken of ik ongesteld wordt of niet. Ik zal die week vanzelf wel testdrang krijgen haha. Verder weer gewent aan het koude kikkerlandje! Sinds terug zijn van vakantie aan de diaree, niezen en vandaag kotsmisselijk. Dus denk dat mijn lichaam protesteerd tegen het weer thuis zijn hihi. boogschutter wat gaat het snel!!! Dat zie ik ook bij de meiden in mijn omgeving die zwanger zijn. Voor mijn gevoel was het "gisteren" dat zij vertelden dat ze zwanger waren..terwijl ze al praten over hun zwangerschapsverlof die eraan zit te komen. Geniet er nog lekker van!Heb je nog iets in de planning staan voor het laatste trimster? 3D echo, zwangerfotoshoot, gipsbuik.. noem het maar op?
Misschien gek.. maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar alle buikjes van de zwangere!! Ik weet dat er een apart topic is, waarin vrouwen dat delen. Maar aangezien we al een half jaar met elkaar kletsen, lijkt me ook wel leuk ok dat soort dingen hier ook gewoon te delen. Verder wil ik even zeggen dat de zwangere vrouwen zich voor mij niet hoeven in te houden met ideeën en verhalen te vertellen over hun zwangerschap, ik vind het juist mooi om te horen hoe julloe ervan genieten. Ik weet niet of de andere dit lastiger vinden, maar met mij hoeven jullie iniedergeval geen rekening te houden. Ik heb het lang genoeg lastig gevonden om alsmaar enthousiaste verhalen aan te horen in mijn omgeving, maar ik heb het los gelaten. Ik zie wel wanneer mijn tijd komt en gun ieder ander het geluk toe. (Vakantie heeft me goed gedaan)
Mijn inieminie buikje Normaal issie zo ingevallen dat mn heupbotten uitstaken Ps let niet op de troep we zijn de slaapkamer aan het verbouwen en alles lag even op bed
Ladies, wat spannend allemaal. Hoop snel nog meer testen met 2 streepjes te zien. @studente Gefeliciteerd hoor! Dat zijn duidelijke streepjes. Als je wil kan je gerust testen met een cb nu, je test is duidelijk genoeg! Volgens mij geven die testen van kv niet van die knallers. @seepje Wat een schattig ienieminiebuikje @brit Balen van dat huis! Maar ook goed dat je je niet aan het lijntje laat houden. Bah, heb zo'n hekel aan dat soort mensen. Beetje de boel uitspelen op zo'n niet nette manier. Hoop ergens dat het allemaal op niks uitloopt voor ze, zal ze leren Gelukkig heb je niet zoveel last van de clomid deze keer. Nu hopen op een posi zw-test straks! @boogschutter Hier 18 oktober uitgerekend. Babykamer wordt nu klaargemaakt, hopelijk zit het behang er volgende week in en is het verven klaar. Dan kan het kamertje nog even luchten voordat de gordijnen en meubels erin gaan. Hoever ben je met de voorbereidingen? Alles al in huis of moet je nog veel halen (ik wel in elk geval )
@emma wij hebben al een bed, commode, kast, kinderwagen, en een paar kleding stukken. Oh en een badje hebben we ook. Overigens is alleen de commode in elkaar gezet haha Enige wat er nog moet komen is een matrasje en dekens en een box. En natuurlijk LUIERS haha De kleine dingen ga ik lekker de komende maanden kopen. En wat ik mezelf steeds blijf zeggen, daarna kan het ook nog! Ik wil denk ik ook een babyshower geven, dan zie je even iedereen bij elkaar en ook krijg je spulletjes hihi. Verfen moet ook nog gebeuren. Maar eerst moet mijn vriend een soort inbouw kast eruit slopen pas dan kan ik verder. Maar dat gaat hij in de vakantie doen. @vlinder er heerst een rare griep hoor, iedereen om me heen is aan het snotteren of ligt met koorts in bed. Ik blijf verstandig allemaal uit hun buurt haha. Heb me 24 weken foto erbij gedaan
leuke foto's meiden van de buikjes!! En zodra de kamertjes foto klaar zijn, ben ik benieuwd hoor!! hebben jullie een bepaald thema aan gehouden? of gewoon lekker van alles door elkaar? Als wij een kindje krijgen wil ik het landelijk/industriele stijl in ons huis doorzetten in de babykamer en dan met mintgroene tinten en veel hout! hier heeft er nog geen griepje doorgezet, maar vandaag wel weer kotsmisselijk! Heb mijn boodschappen doen ervoor uit moeten stellen, want bij het 'op het punt om weg te gaan' draaide mijn maag weer even om. Laat ik nu maar hopen dat het voor een goed doel is!!!!!! inPrincipe zou misselijkheid een week voor nod kunnen.