jij twee dagen voor nod, dus al positief seepje?! :-D Emma nee ben er normaliter zelf ook geen voorstander van, soms hebben de hormonen van het vrouwelijk lichaam gewoon even de overhand hahah
Ah dat is niet zo slim vlinder, maar het is zo verlijdelijk. Wacht nog even 7 dagen! Hoop het zo voor je Ik testte zelf op noddag positief, maar sinds 4 dagen ervoor had ik elke dag vanaf 12hr migraine/hoofdpijn (nog nooit gehad) ,dus wist t al wel..
Balen voor nu vlinder maar wat niet is kan nog komen Ik had wel een lange cyclus van 36 dgn en de test was zo positief dat ik denk dat mn ei eerder is geweest.. Even voor emma en boogschutter. .. hadden jullie ook zo'n last van obstipatie? ?? Ik ben blij als ik 1x per week kan...
@seepje let er goed op, 1x in de week is niet goed je kan van je HA medicate krijgen. Normaal is het wel haha bij mij gaat het van obstipatie naar diaree en 3x op een dag. Let ook goed op wat je eet, je darmen zijn nu flink van slag, ik kon in het begin geen chips eten geen uien wit brood (eet ik nu helemaal niet meer, lekker meergranen brood) heb ook spastische darm dus moet zowizo goed op me eten letten. @studente afscheiding blijft maar komen met mij haha echt niet normaal soms denk ik o shit wat voel ik nou... Maar is normaal heb ik gelezen. Wat een heerlijke onderwerpen de kanten van zwangerschap waar niet over wordt gesproken, maar wel hier Zo fijn Pff nog een weekje en dan al weer 7 maanden. Kleine man is heerlijk aan het schoppen en volgens de VK een bescheiden buikje In augustus wil ik een pret echo doen, zodat mijn stiefdochter ook de baby kan zien. Is er hier iemand die wel is bij zo'n 4de echo is geweest. Zo'n bruin gekleurde echo dan zie je de baby bewegen en heel gedetailleerd...? Of voor de zwangeren zijn jullie die van plan. Hoor heel veel gemende verhalen, 1 zegt heel onnatuurlijk en net een alien monster haha de ander vindt het geweldig...
@boogschutter ; had hiervoor ook al darmproblemen, drink genoeg en let idd ook wel goed op mijn eten. Helaas heb ik sinds vanmorgen nog een kwaaltje op de vermoeidheid en obstipatie na. Hoi misselijkheid! 2x boven de wc gehangen en voel me nu nog steeds heel beroerd en hou amper eten binnen. Hopen dat ik me wel iets beter ga voelen omdat ik morgen moet werken :O En studente : die afscheiding herken ik ook zo erg zelfs dat het soms voelt alsof ik incontinent ben
boogschutter mijn zus heeft deze echo ook laten doen. ik heb hier de opname van gezien en vond het erg mooi!! je zag al echt goed, dat het kindje een echte wipneusje had, wat even later ook zo bleek natuurlijk. Ik heb er dus een goede ervaring mee gehad, maar negatieve verhalen hoor ik ook idd. 7 maanden al weer!! wat gaat het snel! Seepje wat vervelend van de misselijkheid! en de afscheiding die jullie beschrijven, herken ik heel goed van mijn vorige zwangerschap. Soms leek het net of ik het voelde lopen zegmaar, dan dacht ik: onee! als ik maar niet alsnog ongesteld ben geworden. en dan was het gewoon afscheiding.
@seepje probeer droge crackers en Beschuit bij je te hebben. Ik Krijg spontaan honger en daar word ik misselijk van, droge crackers en of Beschuit helpt bij mij. Ook had ik altijd een Appel in me tas, en wat crackers, met warm weer ook een flesje drinken meenemen. Op de laatste echo had de baby een echte wipneus. Dat heeft hij niet van mij haha wel van zijn vader mij. Stiefdochter heeft ook een wipneusje
@Vlinder Jammer! Maar wat nog niet (zichtbaar) is kan nog komen. Probeer maar van het mooie weer te genieten, hopelijk gaat de tijd dan sneller. @seepje Heb maar 1x gehad dat ik een paar dagen 'vast zat'. Verder eerder het tegenovergestelde.... Vooral zaterdag had ik last van diarree. Kon al niet zo goed tegen kruiden e.d. in het eten maar nu krijg ik het al van simpel wat stokbroodjes met kruidenboter. Ook niet echt lekker, vooral omdat ik er soms erge buikpijn van heb, al heb ik dat liever dan obstipatie denk ik. Tegen de misselijkheid had ik cola (de gewone Coca-Cola, geen light ofzo). Paar slokken hielpen vaak al. En blijven eten. Met een lege maag wordt de misselijkheid alleen maar erger. Pak gewoon waar je zin in hebt, dat gezonde komt wel weer. @boogschutter Zelf heb ik er niet zoveel mee maar kan me voorstellen dat zo'n echo laten maken erg leuk is! Je ziet idd best veel. Verder gaat hier alles prima. Behang in de babykamer zit er op! Deze week komt mijn vader nog even om de laatste oneffenheden eruit te halen en hier en daar moet de kwast nog even overheen. Eind juli komen de gordijnen. En ik kan eindelijk beginnen met schoonmaken in huis. Deze week begin ik met de zolder. Dan kan een boel troep weer van de slaapkamers af en dan rustig aan de rest van het huis. Goh, klik net als zo'n truttige huisvrouw
Ow ja, ik had foto's beloofd: Bekijk bijlage 405410 Bekijk bijlage 405411 Haal ze straks wel weer weg hoor
emma: Mooie vorderingen in huis hoor ik! En wat groeit je buikje mooi! Genieten van het weer doe ik zeker! Ik denk dat ik morgen of overmorgen maar een test ga doen weer. Dan koop ik de 2v5, indien hij negatief is kan ik een paar dagen later nog een doen voor weinig geld.
Ik ben nog een beetje beduusd Vandaag hebben wij niet 1 maar 2 prachtig kloppende hartjes mogen bewonderen!
Mooie buik Emma!! En wauw seepje! Wat gaaf zeg. En gefeliciteerd!! Zal wel even schrikken geweest zijn. Jij had zon gave wagen toch? Nu op zoek naar een tweede zit het in de familie? Dubbel genieten nu
Beleid van de verloskundige praktijk. Zij snapten de onzekerheid en doen bij de intake direct een vroege echo. Helaas kan ik niet bij ze blijven maar kom ik onder een gynaecoloog. En we zijn beide nog wat beduusd. Beide kindjes hadden een mooie eigen dooierzak. De een iets kleiner dan de andere maar 2 mooi kloppende hartjes. Nu al eigenwijs want ze wilden liever niet samen op de foto haha
Waaah seepje wie had dat gedacht! Zit het in de familie? Als ze Een eigen dooierzak hebben zijn ze dan niet identiek? (Misschien een hele domme vraag, maar raak altijd in de war () )
Wauw Seepje snap dat je even van het nieuws moet bijkomen maar wat leuk! Gefeliciteerd! 😁 Vlinder ik duim op een positieve test voor je! Wij zijn alles aan het regelen voor het huis, voorlopig koopcontract is getekend. Gisteren toch nog ergens anders offerte laten maken voor hypotheek woensdag nog een keer bij de hypotheker en dan donderdag alles in gang zetten! En hoe mijn verjaardagscadeau voor vriendlief niet doorging, mijn ik-vraag-hem idee. We hadden het al paar weken wat als we een huis kopen, vriendlief wilde echt een samenlevingscontract. Nu gister toch besloten geregistreerd partnerschap omdat het dan beter geregeld is! Hihi vond wel heel leuk, ook besloten dat ik zijn achternaam aanneem ook mochten we een beebje krijgen vind ik het wel heel leuk dat we allen dezelfde achternaam hebben!