wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @vlinder
    Goed dat je even naar de gyn kan. Al is het alleen maar om te kijken of alles goed is en om je verhaal even te doen.

@boogschutter
    Denk dat je wel gelijk hebt hoor. Je moet alleen even uitvinden waarom je kind huilt en verschillende dingen uitproberen. Maar ja, voordat je daar achter bent.
    Gelukkig is hun kindje geen huilbaby, ze valt ook goed zelf in slaap alleen niet meer als ze 2x wakker is geworden door het het gesleep -uit bed-auto in-rijden-auto uit-bed in-
    Ach ja, liever een blije baby en blije ouders op deze manier dan dat ze de volgende ochtend allemaal moe en een niet zo zonnig humeur aan het ontbijt zitten :p

@ Casey
    Voor jou dan ook een pak superdeluxe chocokoekjes. Je mag je ook echt even kut voelen daarover, zolang je er maar niet té lang in blijft hangen. Al kan ik me de teleurstelling goed voorstellen wanneer je zo graag wil en het lijkt maar niet te komen.

@brit
    Wat vervelend van die puistjes! En als die zeer doen helemaal!
    Ik zie ook een streepje op je test hoor! Zonder bril ;)
    Zelf ben ik wel fan van die kvtesten. Niet zo duur (en je hebt er gelijk 2) en ze zijn best gevoelig.
    Wel gelijk een foto plaatsen hoor.
    Enne, jarig vandaag? Gefeliciteerd! Heb je een mooie dag voor uit gekozen!

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik ben even aangedaan. Mijn vriends dochter woont sinds 2 jaar in deeltijd bij ons. Daarvoor fulltime. Toen ze afgelopen vrijdag weg ging naar moeder was ze dol enthousiast over het feit dat ze grote zus werd.

Nu kwam ze net thuis en had ze al een grote mond gehad tegen papa had ze gesnauwd naar een andere ouder dat ze het verschrikkelijk stom vond dat ze grote zus werd en dat ze het niet meer wilde evenals dat ze geen ander huis wilde en toen ze mij zag bij binnenkomst was het 'nou is die zwangere nog niet weg?' Sorry ze is 6,5 en ik ben even zwaar over de zeik. Papa is ook woest maar die vergeeft haar sneller. Ik niet... pffff :(

Ze weet overigens heel goed wat ze zegt want ze weigert sorry te zeggen dat vond ze niet nodig.

3. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Seepje, kan me goed voorstellen dat die even helemaal verkeerd en niet leuk binnenkomt. Wat een opmerking. Heeft ze dat van haar moeder (of iemand anders daar) of beseft ze ineens dat ze straks niet meer papa's enige lieve kindje zal zijn?

Zou het samen even bespreken (eerst alleen met papa) en daarna met z'n drietjes. Misschien een (lange) nukkige bui, misschien zit er meer achter. Maar leuk is het niet.

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ah Seepje snap dat zo'n opmerking rot binnenkomt! En inderdaad wat Emma zegt misschien van haar moeder?
    Zou dit inderdaad even goed bespreken met papa en dan met z'n drietjes, ook omdat ze het eerst zo leuk vond!!

Hier action test gedaan, had geloof ik beter naar kruidvat kunnen gaan hier zie ik weeeeeer een tuur op minder als die kruidvat +, beter denk ik gewoon een krv 2v5 te halen :(
    Foto komt er gelijk achteraan!

5. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze is van de action

Edit: Zie nu via de pc dat je hier helemaal niks op ziet, hoooo hopeloos!

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Brit, ik zie hier ook niks op. Maar dat kan aan de foto liggen. Vaak zie je in het echt meer en beter dan op foto.
    Ik zou idd kv 2 voor 5 halen. Die niet open breken maar als je twijfelt aan een streepje even een zaklamp er achter houden.
    Ik duim voor je!

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik zou idd effe snel langs de kruidvat gaan en even je plas tijdje ophouden ;) ik kan hem op mijn telefoon minder zien als de kruidvat + test inderdaad.

En over haar moeder.... tsja dat zal nooit verteld /gezegd worden. Vriend doet het af als stoer doen nu maar ik vind dit geen stoer doen... ze is verder ook heel boos en dwars en heeft een onwijs grote mond.... erg lastig en omdat vriendlief het stoer doen vind neemt ie mijn gevoel weer niet serieus... pfff stomme horrormonen ook..

8. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voordeel van boven de kruidvat wonen! 😋
    Ja zou het stoerdoenerij zijn? Misschien vind ze het wel moeilijk een houding te geven ook omdat je juist niet weet wat haar moeder tegen der gezegd heeft!

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Brit, ik lijk heel licht iets te zien. Hoe issie in het echt? Overmorgen nog even weer een testje?

Vanavond ben ik niet meer online, moet zo aan het werk.

10. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een tuur maar kan niet opmaken wat voor kleur het is!
    En inderdaad overmorgen gooi ik er weer een tegenaan mocht ik niet nog zijn geworden. ;)
    Werkse vanavond!

11. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @brit probeer met ochtend urine, of lang opgehouden urine werkt echt het beste! En... GEFELICITEERD ga je wat leuks doen?

@seepje ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik zou inderdaad even met haar zitten of haar vader en even vissen wat haar dit gevoel geeft... Zou heel goed kunnen dat haar moeder een zaadje in haar hoofd heeft geplant (kan me herinneren uit een eerdere bericht dat ze niet zo aardig was en ook niet tegen jou). En onzer zijn en bang omdat de toekomst veel gaat veranderen is heel normaal, lijkt er verdacht veel op dat haar moeder iets heeft gezegd als met een tweeling hebben ze nooit meer aandacht voor je. Ik vind het ook heel moeilijk met mijn stiefdochter hoe ze soms kan gedragen of negatief aandacht vragen en dan komt er een stemmetje in me dat zegt, duidelijk niet mijn kind. Misschien slecht maar soms zie ik echt een karakter dat ik denk zo was ik echt NOOIT vroeger en zo ben ik nu niet... Soms is stiefmoeder zijn heel zwaar voel met je mee! Knuffel X

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nou brit, je houdt de spanning er wel in zeg. Ik hoop heel hard voor je dat de streepjes nu duidelijker gaan worden.

13. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry! Laaaange dag gehad, voor mezelf ook in spanning hoor, nog geen ongesteld en weer tuurstreepje, ditmaal zwanger en kids test!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      3
  14. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Als ik zo kijk zie ik een streepje hoor! Morgen ochtend misschien tijd? Met ochtend urine...?

15. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Juist die gedachtes heb ik ook. Mijn vriend kan dat niet begrijpen, want het is zijn vlees en bloed, maar niet dat van mij… En helemaal nu ik zwanger ben irriteer ik me nog veel meer aan bepaalde maniertjes waarvan je weet dat ze die van haar moeder heeft (je niet aankijken als je tegen haar praat, veel liegen etc) Ze weet exact waar ik een hekel aan heb en dan door gaan tot ik uit m'n slof schiet en dan bij papa lopen klagen waarna ik op m'n kop krijg ;)

Inmiddels negeer ik haar volledig als ze iets doet om negatieve aandacht te krijgen en mijn vriend is daar gelukkig ook steeds beter in. Gisteren wel ge-escaleerd hij vond het niet noodzakelijk dat ze haar excuses aanbood want zij vond dat ze niets verkeerds had gezegd. Uiteindelijk heftige woordenwisseling gehad met vriendlief dat hij haar niet continu de hand boven het hoofd moet houden en dit gedrag ook niet moet accepteren hoe zielig hij haar ook vind (uit schuldgevoel gaat vaker iets mis dan iets goed)

Heerlijk die horrormonen. Inmiddels is het wel weer 'oke' hoor hoewel ik nog steeds niets van d'r kan hebben. Ik merk gewoon ook aan elke vezel in mijn lichaam dat ik haar straks bij heel veel dingen niet wil betrekken omdat ze dus zoveel liegt en ik haar daardoor niet volledig vertrouw en helemaal niet bij mini wurmpjes. :):):)

Ik ben ook gewoon onwijs moe en er wordt mij geen rust gegund… Als ik aangeef moe te zijn wordt er toch nog gezeurd 'zorg voor eten, er moet dit nog, dat nog, zus nog' en vervolgens is meneer boos als ik 's morgens m'n bed niet uitkom om hem te helpen. Elke keer geef ik aan dat ik moe ben en dat ik bij moet tanken, vooral gezien ik het hele weekend moet werken en hij dan op z'n luie gat kan zitten niks doen… :x

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @Brit : Ik zie ook weer een streepje!! Hopelijk loopt hij snel op, ochtend urine is wel altijd beter…. Hoe voel je je verder?

17. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @seepje ze is nog best jong om veel dingen aan haar over te laten met de baby. Kleine dingen zoals een luier aan geven of een zalfje op de billen doen is prima, en soms kunnen kinderen je echt verbazen :) probeer je er niet te druk om te maken, pas als het moment er is. Het zielige is dat dat meisje niet beter weet en doet zoals haar wordt geleerd. Ik zeg ook vaak genoeg tegen me stiefdochter dat slecht doen heel makkelijk is maar een goed persoon kost meer tijd maar krijg je zo veel voor terug.
    Moe zijn is heel normaal en jij zal wel 2x zo moe zijn. De eerste trimester is echt een achtbaan. Tweede trimester voel je je kip lekker en derde trimester wordt het weer zwaarder. En goed dat je even de situatie met je stiefdochter negeert, soms helpt dat beter met mannen. Ik zal wel snel wat gif op dat zaadje doen. Haha mijn stiefdochter vroeg gisteren mag ik bij de bevalling zijn hahahahaha ik zei gelijk dat wil je niet! Kinderen zijn zo onschuldig, en het is gewoon zwaar rot (sorry voor mijn taal) dat er ouders (vader of moeder) zijn die zulke slechte voorbeelden zijn dat ik echt denk waarom mag jij kindere krijgen en geweldige ouders kost het zo veel moeite.

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Die test ken ik niet maar zie wel een licht streepje. Heb je inmiddels alweer getest?

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanmorgen met ochtendurine gedaan een kruidvat en die was zo wit als het maar zijn kon.. Ga er maar vanuit dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld ga worden! 😔
    Gaan jullie nog wat leuks doen met dit heerlijke weer?

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Helaas non stop aan het werk met dit warme weer. Heb er behoorlijk last van.. Mag om mij best een paar graden koeler.... :) Iig dat benauwde eraf...

Ach heb ik ook niet zoveel tijd om me druk te maken tot het maandag is... Hoewel ik alleen al moe wordt als ik naar de agenda kijk... Ben al vanaf afgelopen maandag non stop aan het werk tot a.s. woensdag... Breekt me echt op maar goed, nog even bikkelen en dan woensdag heerlijk een dagje vrij.. Helaas nog niet echt vrij want dan is de kleine thuis..

@brit : Pffffff wat irritant van die testen, ik zag toch duidelijk wel de streepjes op de andere testen, hoeveel DPO zit je nu?

Deel Deze Pagina