Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Dutch diva: zoiets gaat je ook niet in de koude kleren zitten, hopelijk kom je fijn tot rust dit lange weekend. Het weer zit in ieder geval wel mee nu!

@ Kaytjuh: pffff, wat een verdrietig verhaal :(. Ellendig dat je dit moest meemaken, maar wel 'fijn' dat er in ieder geval wel iets aan te doen is en ze je goed in de gaten zullen houden de volgende keer. Knap ook dat je nu al zo vooruit aan het kijken bent! Sterkte!

@ Bika: pffff, mannen ;)... Ze zijn ook allemaal hetzelfde :D, al heeft mijn lief na 5 jaar wel enigszins geleerd hoe het echt werkt ;).
    Ik zal voor je duimen dat X je straks goed gaat meehelpen, maar als ik kijk naar het 'meehelpen' van mijn peuterdochter duurt het nog wel een tijd voordat je er echt iets aan hebt, ha ha :p
    Maar eerlijk is eerlijk, het gaat steeds makkelijker nu ze ouder worden en niet meer constante supervisie nodig hebben :).
    Hopelijk gaat het snel beter met je buik, klinkt niet lekker :(.

@ happy: oh echt aftellen nu. Wat balen dat er die laatste dagen nog allemaal stress op je bordje komt, het is toch een heel geregel en dan spelen familieperikelen flink op. Balen hoor dat er zoveel irritaties met schoonfamilie zijn.
    En ik vind het heel jammer dat ze je het gevoel geven dat jouw dag niet 'speciaal' genoeg zou zijn :(. Knuffel!
    Ik herken het overigens, schoonzusje dat kind heel anders opvoed ;), als ik zie waar dat jochie allemaal mee wegkomt...

@ kv78: tja, 4 maanden is echt zo'n leeftijd dat ze opeens veel meer meekrijgen van omgeving (en meestal geen makkelijker leeftijd!), slapen niet meer zo vanzelfsprekend! Daar wordt je zelf ook wel moe van. Herinner me opeens weer hoe ik uren heb moeten wiegen met mijn huilende, maar kapot vermoeide baby ;) zo rond de 4 maanden...
    Jammer dat je geen contact meer hebt met eigen familie, maar meestal is daar heel wat leed aan vooraf gegaan. Hopelijk geeft het rust en ben je er niet (erg) verdrietig onder?

Jammer ook dat BV niet langer gelukt is (waarom niet, als ik vragen mag?), valt toch wel tegen hoe moeilijk het kan zijn, is mijn ervaring :(. Ben altijd heel jaloers geweest op die vrouwen die schijnbaar zonder enige moeite een tevreden kind hadden met 6 korte, pijnloze voedingen per etmaal ;). Die 22 maanden gingen bepaald niet van een leien dakje, maar ik was achteraf zo verdrietig dat bij mijn zoon helemaal niet live gelukt was (maar ja, achteraf gezien was dat waarschijnlijk al eerste teken van zijn autisme!), dat ik grenzenloze motivatie heb gehad bij mijn dochter :) en van geen ophouden wist...

@ Shay: bah, hopelijk voel je je snel beter en is ontpillen snel weer klaar!

@ hier: yes! Klachten zijn helemaal over. Gelukkig maar, en nu ook maar hopen dat ze nooit terug komen ;).
    Maandag is mijn 33e verjaardag, maar ik vier het volgend weekend voor familie. Ben benieuwd wat manlief heeft gehaald :p.

Heerlijk genoten van het weer, kindjes fijn in de weer geweest in de tuin. We zijn hemelvaartsdag bij mijn schoonouders op de camping geweest (hele lieve mensen trouwens :cool:, zij doen het meeste oppaswerk hier), mijn kids hebben enorm genoten! Krijg al helemaal zin in vakantie :D. Vooral ook omdat mijn zoontje het zo goed gedaan heeft. Sinds hij vanaf begin april medicatie krijgt, gaat het zoveel beter met hem, het is eindelijk weer leuk om met hem op stap te gaan :). Ik blijf me verwonderen, de (positieve) verandering in mijn lieve kereltje! Zo blij dat we de (moeilijke) stap naar medicatie hebben gemaakt...

2. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    @Happy2013, oke nu snap ik waar het over gaat. (ben niet zo thuis in voetbal)

@Kache, in mijn familie is er inderdaad heel wat leed aan vooraf gegaan. Dit kwam vooral door het niet accepteren van mijn vriend. Ik heb er wel verdriet van maar ik heb gekozen voor mijn vriend, en als hun dat niet accepteren dan is dat jammer voor hun. Nu missen ze wel heel veel, want ze kunnen hun eerste kleinkind niet zien.
    Wat borstvoeding betreft. Een paar weken voordat ik moest beginnen met werken ben ik begonnen met 1x per dag gekolfde melk in een flesje te geven. Toen het zover was dat ik moest werken accepteerde ze de fles niet bij mijn vriend. Hier zijn we een tijdje mee bezig geweest en het enige wat we uiteindelijk konden doen is dat ik de hele dag kolfde en alle voedingen met de fles gaf. Zo accepteerde ze toen ook de fles bij mijn vriend. Alleen was dat jammer genoeg niet vol te houden voor mij. Ik was alleen maar bezig met voeden en kloven en tussendoor werken. (dochter sliep toen bijna niet en kreeg 8 voedingen op een dag) Dit maakte me zo kapot dat mijn productie ook achteruit liep. Toen besloten om hier maar mee te stoppen, maar ik vond het echt heel erg.:(

Wat een lekker weer vandaag. Kreeg er helemaal goede zin van. Lekker een flink stuk gaan wandelen vanmiddag.
    Vanavond gewerkt en nu helemaal kapot, dus ik ga lekker naar bedje (en hoop dat dochterlief een beetje langer slaapt morgenvroeg;))

3. Bika

Bika Niet meer actief

Kan me voorstellen dat bv op die manier niet werkt nee :( erg jammer! Vind het ook zo jammer dat ik nooit bv zal mogen geven, ben wel eens eigenwijs geweest en een paar dagen met mn meds gestopt om te ervaren hoe dat was. Waren maar paar slokjes hoor, maar zo lief samen!

@happy: je sz spoort gewoon niet. Kreeg al kriebels toen je vertelde dat hij bij overstrekken volgens hun gewoon aan het planken was... hoezo ongeschikt om ouders te worden...
    maar vrijdag komt alles goed, je so gaan zich gewoon gedragen en je sz en sb ook, anders werken we ze er met zn allen uit hebben we afgesproken :p
    Nu niet meer stressen hoor, alles komt goed! Zag je bijna-man net een geweldige weersvoorspelling plaatsen op FB, denk daar maar aan!

@buik: gaat iets beter. Kan in principe alles wel weer nu, soms nog beetje gevoelig.

@vakantie: BIJNA!!!!!! we gaan na Happy's bruiloft naar huis, paar uurtjes slapen (x. slaapt bij de vrienden waar mee we samen gaan) en dan rijden we om half 8 weg. Disneyland (en parijs :p) here we come!!!! Heb er echt zin in en ben er zo aan toe!!! Ben zo ontzettend moe de laatste week (val overdag gewoon in slaap). Heerlijk twee weekjes kamperen!!!

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    kv78: Een heftig verhaal en besluit van je hoor, dat zal vast niet makkelijk zijn.
    En wat kwa je bv ook een heel vervelend verhaal. Het stoppen met bv is ook niet makkelijk..ik heb er ook veel tranen om gelaten.

Bika: Lekker op vakantie, geniet er van! Alvast heel veel plezier.

Vandaag hebben we een familie dag gehad, zijn naar de dierentuin geweest. Onze dochter is voor t eerst een dag bijna zonder slaap geweest. Ze heeft in de auto even geslapen. Mooie proef voor de zomervakantie:cool:

5. Bika

Bika Niet meer actief

Dank je!

Leuk dierentuin :D

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo Meiden,

Ik ben ook weer terug, vandaag al weer gewerkt..

Was een heerlijk weekend, allemaal leuke dingen gedaan, gezwommen, sppeltuin, kinderboerderij, shoppen, lekker eten, heerlijk!! Alleen altijd weer zo snel voorbij he!

Er kwam nog een leuke verrassing bij want ik werd 2 dagen nadat mijn spiraal verwijderd was al flink ongesteld, loopt nu weer zo'n beetje op z'n eind, maar we zitten dus in ronde 1 !!*doet een dansje* haha.

Kaytjuh: welkom, en wat een heftig verhaal zeg pfff, meis ik wens je echt van harte een tweede zwangerschap toe waarin alles goed mag gaan..

bv: ik heb het helaas maar kort kunnen doen. Tatum lag na de geboorte op de ic en ik heb het met kolven op gang moeten krijgen, er was zoveel stress in die weken dat ik het na 3 weken op heb moeten geven. Ik hoop echt dat het een volgende keer beter gaat, want vond het wel heel fijn en bijzonder.

Kache: gefeliciteerd met je verjaardag!

Nu twee dagen vrij, ga lekker van het weer genieten!

7. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hallo meiden
    Vandaag hebben vriendlief en ik te stoppen met de pil en er in juni/juli echt voor te gaan ons zoontje zal 15 juli 1 jaar worden vind het zo leuk.
    En mag ik meekletsen?

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk!
    Welkom en veel succes!!!

Ik hoef nog maar 1 dagje te werken, en nog 4 nachtjes te slapen. Ik heb er zin in!!!
    Sorry, moet het toch echt nog even kwijt... en mijn omgeving is mijn bruiloftsverhalen na 15 maanden wel beu....
    Morgen mag ik weer naar de nagelstyliste, dan heb ik 10 acryl nagels in plaats van 2!!!
    Ik ben er bijna klaar voor. Mijn moeder heeft me vandaag geholpen met nog wat laatste huishoud klusjes (ze heeft mijn ramen gewassen en gestreken!) echt kei lief!!!

Ook is mijn ongi weer voorbij, dus ruim op tijd klaar! Op naar mijn ei in Mexico!!!!:D

Hoe is het bij de rest?

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Wanneer ga je trouwen (zal je vast hebben gezegt maar heb nog niet goed terug gelezen alleen globaal)

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Oh haha 4 nachtjes leuk leuk

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: spannend zeg allemaal ik duim voor goed weer voor jullie...

Hier: alles weer rustig.. Van het weekend jarig geweest alweer 26 jaja ik weet het voor andere is het misschien nog maar maar voor mij is het nu echt richting die 30 haha...
    Nadat ik vorige week zoveel last van buikpijn had waarvan 1 dag heel veel was het ook zo weer weg dus ik voel me weer fit en goed..
    Wij zijn bezig om de tuin te doen dus nieuwe schutting, tegels enz en we gaan ook nog een dakkapel plaatsen dus druk aan het klussen in en om het huis maar je ziet wel gelijk resultaat laat die zon maar schijnen...

12. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Welkom mama van Shaun!

Happy: Oh wat spannend, ze geven goed weer op dus gaat vast goed komen.. Heerlijk he zo die voorpret...!
    En wat leuk dat je je ei waarschijnlijk op huwelijksreis hebt, wie weet kom je wel zwanger terug!!

Hier zo aan het huishouden, tatum is op het revalidatiecentrum en komt pas rond 12:45 thuis. Dus even rommelen hier en wat boodschapjes halen en dan vanmiddag lekker van het mooie weer genieten!

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hallo meiden

Beetje gek misschien maar ben weer een stapje vooruit, sinds gistet is mijn vloeien gestopt na een vroegeboorte op 2 mei met 19 wk... Nu op na mijn menstruatie ben benieuwt wanneer die op gang komt:)... Kunnen we weer klussen voor een broertje of zusje voor mn engeltje *
    Liefs

14. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Kaytjuh: Fijn dat het vloeien gestopt is en dat je nu inderdaad een 'stapje' verder bent..
    Lijkt me wel heel moeilijk allemaal voor jullie, *knuf*
    Wat heeft jullie kindje trouwens een mooie naam gekregen!

15. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn Kay, idd mooie naam, welke taal is het?

Happy, je mag morgen gewoon tegen me aan kletsen hoor, heb de hele middag voor je. Nog 3 dagen!!!!!!

Vanaf nu officieel vakantie, heeeerlijk! Man komt net naar buiten (zit in serie nachtdiensten), dus ga er een korte post van maken. Lekker met mijn schatje knuffelen voor het andere schatje wakker wordt!

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mooie naam heeft jullie zoontje Kay

Raar de eerste dag zonder pil morgen folizuur halen dacht het nog in huis te hebben.
    Denk dat ontpillen nu sneller zal gaan heb maar 8 maanden de pil geslikt bij Shaun toen 13 jaa

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Mama van Shaun: welkom! Toch weer spannend, opeens zonder pil :cool:. Had je de vorige keer last van ontpillen?

@ Bika: he wat fijn, vakantie! :D En ach ja, dat waren de tijden, dat je kind slaapt overdag ;) :p, hopelijk lekker geknuffeld ha ha!
    Fijn om te horen dat je buik ook wat tot rust gekomen is.

@ Happy: je mag stuiteren en kletsen wat je wil, hoor :D, het is ook zo'n bijzondere, spannende dag... Weersvoorspellingen zien er heel goed uit, he? Volgens mij wordt het een prachtdag! Wat voor jurk heb je?

@ Kaytjuh: he fijn, dat het vloeien nu klaar is. Ben je lichamelijk een beetje hersteld van de bevalling? Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt!
    Je kindje heeft een bijzondere naam gekregen, heeft het nog een speciale betekenis?

@ debozoe: gezellig dat je er weer bent, fijn dat jullie goed hebben genoten van het weekend! Het weer zat ook lekker mee, he?
    Maar pfff, je bent al echt begonnen nu :$ :cool:, spannend!!! Als je nu je oude cyclus zou hebben, wanneer is dan je NOD?
    (en bedankt voor de felicitaties :))

@ kv78: jeetje, wat heftig met je familie, raakt een gevoelige snaar bij me. Ik weet (helaas) hoe het voelt, mijn ouders hebben in eerste instantie mijn vriend (nu man) niet geaccepteerd en hebben me voor keus gesteld: hij of wij.:( En ze waren helemaal verrast en in shock toen ik zonder aarzelen 'hij' zei... Niet lang daarna hebben ze weer toenadering gezocht en om een lang verhaal kort te maken, is het hier uiteindelijk weer goedgekomen na een lange, moeilijke periode (waarin ik ook therapie heb gehad). Inmiddels is de laatste ruzie 2 jaar geleden en hebben mijn kids dus (gelukkig) 2 paar betrokken opa's en oma's. Maar relatie met ouders is niet meer (en zal ook nooit meer zijn) zoals het was, ze hebben toch iets in mij definitief kapotgemaakt.

Verdrietig ook van de BV, idioot eigenlijk he, dat wij in Nederland weer moeten beginnen met werken, juist op een moment dat BV zo kwetsbaar is.

@ hier: last van boobies, menstruatie zal voor einde van week komen. Pfff, en dan nog 1 ei 'laten lopen' ;), ik vind die laatste loodjes wachten niet makkelijk!

Druk geweest op werk, morgen maar eens wat gaan poetsen en werken in tuin, zodat alles er een beetje presentabel uitziet als bezoek komt zaterdag :cool:.

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @Kache bij Shaun heb ik niet echt last gehad ervan de eerste ronde duurde alleen 70 dagen daarna 1 keer 28 dagen en er toen voor gegaan (bewust klussen enzo) en was die ronde ook meteen zwanger

Ouders mijn moeder is overleden toen ik 13 was dus shaun mist die oma dan heeft mijn vader de drank boven mij gekozen al was hij er nooit hij zwierf tot hij afgelopen jaar trouwde Shaun mag hem niet zien van mij met drank enzo nee dan liever geen opa.
    S ouders smoeder nooit gezien die heeft haar twee zoons alleen gelaten toen ze 17 en 15 waren ineens weg niks laten horen liet ze gewoon achter in dat huis. Ze is weer in beeld bij s broer maar mijn vriend wilt haar niet kennen.
    S vader sinds april in shaun zijn leven hij kon mij niet accepteren en vriendlief heeft voor mij gekozen voor shaun hebben we contact en ze doen het super samen daar gaat het mij om

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ bika, weet ik dat ik tegen jou kan kletsen, zeuren en alles wat ik wil. Knuff

@Allen Is wel lekker om hier gewoon te kunnen posten, merk zelfs dat vriendlief me af en toe een beetje beu is. Maar okee, eerlijk is eerlijk, mannen beleven dit toch anders... Ik ben al een tijd aan het aftellen naar de bruiloft, vriendlief telt er dan rustig 2 dagen bij en roept Mexico....Zucht...

@ Kache, ik wil nog niet teveel kwijt over mijn jurk, aangezien Bika vrijdag ook komt en wil het graag enigszins geheim houden. Maar hij is strapless en heel erg mooi.

Merk dat de bruiloft nu het gaan voor een kindje een beetje in de weg staat. Was van de week al bijna mijn foliumzuur vergeten. Lag al in bed en dacht er toen pas aan... Nu weet ik eigenlijk ook niet hoe erg het is om het een keer over te slaan (ook nu met de bruiloft bijvoorbeeld), het zal toch niet meteen uit je lichaam zijn...

Heb net tegen vriendlief gezegd dat ik iig 1x onbeschermde sex wil hebben voor we gaan trouwen... En dat kan gelukkig ook, nu mijn ongi weer weg is. En dan is na de bruiloft echt voor het eggie (en met een beetje geluk is mijn ei dan ook een paar dagen later)

Ik ga weer verder met de voorbereidingen.
    Bika tot vanmiddag, de rest tot vanavond of morgenochtend!

20. Bika

Bika Niet meer actief

Strapless hihi, dat mocht ik niet eens van je weten hoor :p

Deel Deze Pagina