Gezellig famke . Wat voor zwangerschapscurcus gaan jullie doen of doen jullie niks? Ik wil graag gaan zwemmen en daarbij nog een Curcus maar weet nog niet wat.
We hebben de 20 wkn echo gehad en alles was goed , en... It's a GIRL! Moederkoek happen (die ligt idd aan de voorkant, zoals het vermoeden al was).
Goed kache een meisje! Ik ga deze ronde geen cursus doen, het gaat alleen maar over natuurlijk bevallen daar heb ik niks aan. Bij dochter samen bevallen gedaan, was erg leuk. Maar door mn werk als kraamverzorgende vulde ik het vaak aan hihi. Het beeld op tablet is groter dan mob wij hebben nog niet van die luxe mobiels en de tablet hebben we gekregen vind laptop handiger
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst November Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 6: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013 Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013 Afspraken Debozoe (29 jr): 19 nov gyn Kache (33 jr): 19 nov VK Chicca (28 jr): 23 nov 2e echo Debozoe (29 jr): 3 dec gyn Bika (29 jr): 24 dec 3d echo
Wat leuk Kache!!!!! een zusje voor E.!! Geen cursus hier, vind dat echt niet nuttig. Zwem wel, maar gewoon zelf
Hallo meiden, Hier ook terug van de 20 weken echo, en wat een eigenwijs kindje zeg hihi. Ze kreeg telkens het hartje en het mondje maar niet goed in beeld. Dus moest ik springen en tot 2 keer toe gaan wandelen over de gang, en toen eindelijk was het meeste te zien. Eén bepaald beeld van het hartje bleef onduidelijk, dus moet ik morgenochtend nog even terug komen, maar wat ze wel van het hartje gezien heeft zag er goed uit! Morgen meer dus... Geslacht willen we niet weten dus dat kan ik jullie nog niet vertellen helaas... Kache: Fijn dat alles goed was, en wat leuk nog een meid!! Famke: veel klusplezier!!
Kache: wat leuk een meid... Nu mag alles roze haha Hier: Ben ik ff naar de stad geweest want mijn broeken pas ik allemaal nog maar het zit niet meer zo lekker vooral als ik een hele dag moet werken en een jukje zit nu lekkerder dus bij de h&m maar een simpele mee genomen voor de rest maar even op internet rondneuzen... Voor zwangerschapskleding vind ik het nog te vroeg want daar is mijn buik nog niet groot genoeg voor...
Pff doe je goed Shay met 11 weken. Ik kreeg mn broeken met 6 toch echt al niet meer dicht :S mis buikslapen haha X. Had vannacht zijn verband eraf getrokken. Gillen van de pijn Laat hem nu even uitslapen, daarna naar de go en straks naar de chirurg.
Zo dat was weer een mooi avond. Zouden dochter vroeg op bed doen en klussen, kwamen de buurmannen net voor zeven uur en gingen half 11 weer na huis. Was heel gezellig hoor dus daarna aan de klus hihi. Met dochter zaten mn broeken heel snel strak, had eerst maat groter gekocht, liep met 12weken ook al in zwangerschapskleding
Vanmorgen weer geweest en nu wilde de kleine gelukkig wel meewerken, dus de 20 weken echo officieel goedgekeurd! Famke: Ik duim dat het raak mag zijn! Bika: Sterkte met X.! Shay: Fijn he die jurkjes van de hm, ik draag ze ook veel, gaat met een zwangerschapslegging ook prima!
Ah fijn Debozoe!! X. heeft een heel mooi blauw gipsje om zijn hand nu. Maandag moet het er weer af en gaat de chirurg er weer naar kijken.
Hoera voor de mooie 20-wekenecho's van Debozoe en Kache! Ik mag nog twee weekjes wachten (en soms denk ik meisje, soms weer jongetje, of te wel, geen idee) Sterkte voor je zoontje Bika! Hopelijk heeft hij er met gips minder last van.
Vind het echt knap van jullie allemaal dat jullie netjes wachten tot de 20 weken echo hahaha. Heb ik dus zooo geen geduld voor he!
Ben hier de laatste week toch best wel beroerd dus ik hoop dat dat nog ff een piek is om zo snel mogelijk weer te dalen en niet dat het nu alsnog gaat beginnen... Ik heb net mijn huisje opgeruimd en nu de kaarsjes aangedaan ziet altijd zo leuk uit... Ik ga nu me dochter naar bed doen en dan heerlijk avond tvoh mijn man heeft een personeelsuitje dus ik heb maar tompouche gekocht ff kijken hoe ik me straks voel en anders bewaar ik hem voor morgen... Morgen met mijn dochter naar sinterklaas en daarna s avonds gourmetten bij mijn ouders... Fijn weekend
Heerlijk slapeloosheid... ach ja heb ik ook eens tijd om hier weer te antwoorden hahaha. Beetje vermoeiend weekend gehad. Vorige week de hele week bezig geweest met X. Ziekenhuis in en uit, hij had veel aandacht nodig. Vrijdag kwam mn moeder oppassen en ben ik met mn zusje naar Breakind Dawn part 2 geweest, WOW wat een plot twist!! Die had ik totaal niet aan zien komen (ondanks dat mn zusje zei dat er wel dingen in zaten die niet in het boek stonden). Wel super goed geschreven dus dat scheelt weer hihi. Zaterdag bij een vriend van ons en zijn dochtertje geweest om de intocht te kijken. Was gewoon bij hun in de straat, dus dat was lekker makkelijk. Maar X. wou echt perse alleen maar gedragen worden en daar begint hij met zn 10 kilo en BI echt te zwaar voor te worden. Volgend jaar wil ik met man samen en nog 4 mensen extra om af te wisselen Hij vond het maar raar die pieten en de sint, werd pas bang toen ik even een meter naar achter liep om van beide kindjes met piet een foto te maken dus is me alles meegevallen! Vandaag (of eigenlijk gister ) heb ik eigenlijk alleen maar op de bank gelegen, gewoon op! Tv aan, X. zelf spelen en liggen maar. Man zit weer in de nachtdiensten dus die sliep. Haalde X. om 3 uur uit bed vanmiddag en toen riep hij opeens erg hard of ik hem nog even bij me kon houden en dat hij zo naar beneden zou komen. Heb geloof ik nog weinig gezien dat hij zo opgelucht keek toen ik hem vertelde dat hij nog 3 uur kon slapen hahahahaha Kregen zaterdag nog met de post het Dubbeldikke Dikkie Dik voorleesboek toegestuurd voor X. omdat hij pijn in zijn handje heeft. Superlief!!! Hij vind hem geweldig en begon meteen mee te dansen bij het muziekje op de dvd haha Man was vergeten de container aan de weg te zetten voor hij weg ging vanavond, dus mag om 6 uur op staan om dat dan nog te doen. Woon hier prima, maar niet echt ergens waar ik in mn eentje savonds laat of snachts nog naar buiten ga lopen om het zelf te doen, dus dan maar vroeg op he. Gelukkig kan ik daarna nog 1,5 uur terug mn bed in kruipen voor ik met X. naar het zh terug moet. Gips er eerst af, dan naar de chirurg en verwacht eigenlijk dat er daarna weer nieuw gips omheen gaat Ok geloof dat ik nu wel een lang genoeg verhaal heb gehouden hihi
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst November Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 6: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013 Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013 Afspraken Debozoe (29 jr): 19 nov gyn Kache (33 jr): 19 nov VK Chicca (28 jr): 23 nov 2e echo Bika (29 jr): 26 nov gyn Debozoe (29 jr): 3 dec gyn Bika (29 jr): 24 dec 3d echo