Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bika wat een verhaal. Weer heel wat beleefd dys. Hier alles goed, af en toe beetje buikpijn alsof ik ongi ga worden,maar ik negeer het wat weet niet wat het is.
    Gister na nichtje op verjaardag geweest en so snapt nog steeds niet dat dochter s mddags moet slapen, zij wil beslist smiddags st klaas vieren. We gaan er s ochtends na toe en als dochter moe is na huis als ze nu wel of niet st klaas hebben gevierd.
    Eerste oppaskindje komt zo en ook stagiaire.

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk al een week buikpijn. Eerst dacht ik gewoon aan mijn banden, maar het blijft zeuren... Wordt er een beetje (boel) sjaggie van...
    Ben bang dat het misschien blaasontsteking is (heb ik normaal nooit...) dus zo maar even de huisarts bellen om te kijken of ik mijn urine makkelijk kan laten testen.

Zie trouwens dat mijn afspraken nog niet in het lijstje staan.
    4 december VK
    4 december Geslachtsecho
    2 januari 20-weken echo

3. Bika

Bika Niet meer actief

Even het berichtje quoten Happy, en dan de quote text zelf weg halen. Kan je ze zelf toevoegen :D

4. Bika

Bika Niet meer actief

Wanneer is je nod famke?

En stom is dat he, dat mensen zonder kinderen zo niet flexibel kunnen zijn. Al begin ik dat ook te merken weer bij mensen met al iets oudere kindjes, die zijn het schijnbaar ook weer vergeten.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Ohhh ik haat te weinig slaap! Net moeten spugen van de misselijkheid, terwijl het normaal eigenlijk over is

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste test van mijn urine was dat er toch wel witte bloedlichaampjes in voorkomen. dus dat ze mijn urine even op kweek wilde zetten om te kijken of er ook bacteriën inzitten. Morgenochtend kan ik bellen. Hoop echt dat het gewoon alleen maar een blaasontsteking is (heb me vannacht al 100.000 andere dingen lopen bedenken, de een nog erger als de ander...)

@Bika, dacht dat kache de lijst bij hield. Wil niet onder haar veren schieten. Als het ieder voor zich en god voor ons allen is, is het geen probleem om het aan te passen idd.

7. Bika

Bika Niet meer actief

Ik denk dat Kache alleen maar heel blij is dat ze niet elke keer alle afspraken er in hoeft te zetten hihi, is toch elke keer weer zoek en plak werk terwijl we dat zelf ook heel goed kunnen. Of zeg ik nu iets waar je het niet mee eens bent Kache?

Ben benieuwd wat er uit je kweek komt. Heb zo vaak heftige buikpijn die niet door blaas komt. Kan zoveel zijn en zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je echt geen zorgen te maken. Knuff

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Zo r ond 1 december is mijn nod.
    Wat een nieuws vanmorgen, de dader van vaatstra gevonden!
    Zit nu op de bank met een slapend oppaskindje op schoot.

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

November
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 6: ?

:D Zwanger :D
    Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013
    Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 3-jun-2013
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013

Afspraken
    Chicca (28 jr): 23 nov 2e echo
    Bika (29 jr): 26 nov gyn
    Debozoe (29 jr): 3 dec gyn
    Happy2013 (29 jr): 4 dec VK + geslachtsbepaling
    Kache (33 jr): 17 dec VK
    Bika (29 jr): 24 dec 3d echo
    Happy2013 (29 jr): 2 jan 20 wkn echo

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dag dames ik zie dat mijn afspraak ook niet op de lijst staat maar maakt niet uit de volgende zal ik tijdig doorgeven...
    Ik moet vrijdag voor de nekplooimeting dus dan weten we weer even wat... Mijn collega s zijn ook ingelicht en na vrijdag gooi ik het wel op facebook zodat de rest van de familie enz het ook weet...

Ik voel me nog steeds niet echt fit maar ja je doet er zo weinig aan he... Ik ben de hele dag door wel misselijk en eten gaat daardoor niet echt van harte... Ik nies de hele dag door en vooral op een lege maag is dat erg vervelend en mijn (.)(.) doen zeer als ik er nog maar kijk laat staan onder de douche de straal zeer pijnlijk... Die laatste 2 dingen heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad dit is weer een totaal andere zwangerschap als de andere zo zie je maar...
    Ik ga zo lekker douchen en mijn bed in bij de vorige zwangerschap sliep ik de hele dag door dat heb ik nu ook niet zo alleen s avonds gaat het licht wel uit en is de energie op

11. Bika

Bika Niet meer actief

Merk dat ook dat dit keer weer anders is dan vorige keer ja. Leuk dat je het nu bijna iedereen gaat vertellen!! Succes vrijdag met de nekplooimeting!

Op het benauwd zijn na is het hier dus anders :( vandaag bij de ha geweest en die heeft een spoedaanvraag ingediend bij mijn longarts. Kan volgende week terecht... Lekker spoed hoor :p

Morgen huisje kijken in Venlo, ben benieuwd!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ lijstje: maakt mij niet uit, hoor, wie wat erop zet :p, dan moet ik daar alleen even rekening mee houden (ik zocht de lijst altijd terug via mijn eigen berichten) en wat meer zoeken dan.

@ Bika: he, balen meid, dat je zo benauwd bent (is het ook de tijd van het jaar?) en fijn dat je zo 'spoed' ;) bij de longarts terecht kan.
    Huisje is HET huis? :) Ik ben benieuwd of het in het echt ook zo mooi is! Veel plezier daar mee.
    Hoe zit het nu met werken/arbo? Was je al geweest? Of werk je nu thuis?

@ Famke: oh, irritant is dat zeg, als so geen rekening willen houden met zo iets basaals als een middagslaapje :x. Ik ben altijd 'veeleisend' als er dingen georganiseerd worden :), omdat ik geen zin heb om met de gebakken peren (huilerig, dwars en oververmoeid kind ;)) te zitten. Maar denk ik dan altijd, wat maakt het voor de volwassenen nu uit, dat je het een paar jaar NIET in de middag (of avond, zoals nu in ons geval) kunt doen? Je zou zeggen dat het belangrijkste is dat je samen bent en dat iedereen het naar zijn zin heeft.

@ Shay: ja, het is iedere keer toch anders... Dit is nu de 4e keer dat ik zwanger ben en ik merk het ook duidelijk. Bepaalde dingen herken je, andere dan weer niet. Balen van de (.)(.), dat is echt irritant, ik had daar bij de miskraam ook zo'n last van dat ik gewoon pijnstillers nodig had om te slapen 's nachts :). Terwijl ik bij de zwangerschap van E mijn borsten nauwelijks gevoeld heb ;).
    Vervelend dat je je nog steeds beroerd voelt, maar ik lees in je berichtje dat het dus wel beter te doen is dan de vorige keer?
    Veel succes en plezier bij de nekplooimeting!

@ Happy: balen van de buikpijn zeg, is er al iets uit de kweek gekomen? Ik ben blij dat ik eigenlijk nooit buikpijn heb (gelukkig ook nooit gehad in zwangerschappen, behalve op het einde voorweeen e.d.), ik kan me voorstellen dat je toch gaat malen... Beterschap!

@ hier: dadelijk weer een paar uurtjes werken. Dinsdag ook geweest en was leuk, goed vol te houden, maar toen ik thuiskwam voelde ik me total loss :). Ik vermoed dat er voorlopig dus ook niet meer in zit dan die paar uurtjes, maar dat is beter dan niks. We zullen wel zien hoe lang ik het volhoud. Elk uurtje is bonus ;), want bij C heb ik na 25 wkn en bij E na 18 wkn helemaal niets meer kunnen werken.

Verder druk bezig om E zindelijk te krijgen, pfff. Lastig hoor. Fysiek kan ze het (denk ik), ze voelt wanneer ze moet, kan het ophouden, maar het grootste obstakel zit tussen de oren. Ze durft het niet los te laten op WC/potje, wordt daar heel angstig en paniekerig van :(. Laatst zat ze snikkend op het potje, helemaal in paniek "Er komen druppels uit mij!!!". Wat moet je daar nu mee??

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja kache vind ik ook maar so eist nogal veel op, wij gaan naar huis wel of niet sint gevierd jammer. Er zijn 4 grotere kids houd die de hele ochtend msar bezig en rustig.

Gister met elkaar gesproken, heb t idee dat t weer niet gelukt is. Man zei ook als we er maar niet voor na t ziekenhuis moeten, hij denkt zelf dat t aan hem ligt. En hij valt bij t woordje bloed al flauw..

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @famke, knuff... ziekenhuis zal toch nog wel even loslopen? Hoelang zijn jullie nu bezig? Hou je ook je temp bij?

@Kache, kweek was perfect... geen blaasontsteking dus... ik heb vervolgens de vk gebeld... zij geeft aan dat het toch klinkt als banden en dat dat heel goed kan bij iemand van mijn postuur en 1e kindje. Moet luisteren naar mijn lichaam en rustiger aan doen. Jammere is alleen dat dat in deze tijd van het jaar echt niet gaat, tis druk op het werk, thuis druk (verjaardag manlief) en in mijn hoofd druk...
    Met man gesproken, gekeken en ik heb nog genoeg dagen om evt. tot het eind van het jaar 1 dag in de week vrij te nemen, en tussen kerst en oud en nieuw heb ik al vrij dit jaar. Daarna mijn agenda erbij gepakt, maar ik heb nu tot het eind van het jaar al geen complete dag zonder afspraken meer....
    Maar ik moet dus wel binnenkort even met mijn baas rond te tafel hoe we dit gaan aanpakken...

@zindelijk, lijkt me lastig als ze zo in paniek raakt. merkt ze de 'druppels' niet als ze de luier in gaan. Kan je dat niet zichtbaar maken... dat het dus heel gewoon is? Of denk ik dan te makkelijk?

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dit is onze vijfde maand. Ik hoor over t algemeen dat je na ruin een jaar na de ha kunt gaan, maar of die dan wat doet betwijfel ik. Ik denk dat we twee dingen krijgen te horen, ik moett afvallen mn man stoppen met roken. Maar ja ik denk we hebben er al een dus een tweede moet ook gaan lukken lijkt mij. Misschien volgende maand alles even opzij zetten. Bij dochter zijn we een half jaar bezig geweest wat volgens de vloskundige lang was....
    Ik heb nog nooit getempt.

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Famke: ja de ha gaat idd na een jaar pas actie ondernemen... Je kan volgende maand als het deze maand niet gelukt is toch beginnen heel simpel en goedkoop...

Kache: mijn dochter is ook van 2009 maar ze plast al een half jaar op het potje en de wc maar ze durft niet op de wc of het potje te poepen... Ze vraagt mama mag ik even een luier aan en dan gaat ze ff staan en komt ze mama ik ben klaar en dan verschoon ik dr hoeft ze geen luier meer aan maar ik krijg het niet voor elkaar om dr te laten poepen op die wc dan heb ik drama en aangezien we met haar een verleden met obstipatie hebben omdat ze het ophielt ben ik nu al lang blij dat het eruit is...

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Vanmorgen tweede echo gehad. Alles was helemaal in orde! Kleine lag lekker te slapen en na eventjes porren werd t wakker, deed een dansje ;), draaide zich om en ging weer veder slapen.
    Veder goed gesprek met gyn gehad. Ook gevraagd hoe het nou zit met de controles aangezien het anders gaat als eerst gezegd is, maar ze gaan pas vanaf 20 weken de groei goed in de gaten houden.
    Ik ben trouwens wel 3 dagen vooruit gezet en nu uitgerekend op 13 juni.
    Mijn volgende afspraak is 21 december.

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Chicca: fijn dat alles goed was...

Hier: nekplooimeting gehad zag er allemaal prima uit moesten even moeite doen om te meten draaide precies elke keer weg...
    Ik januari ergens moet ik voor de 20 weken echo... De datum geef ik nog door voor het lijstje maar ben het alweer vergeten...
    Ik ben 1 dag verder als ik dacht zal zo mijn banner nog aanpassen en mijn uitgerekende datum is 3 juni dus dat mag alvast gewijzigd worden... Ik ga nu lekker slapen morgen druk programma... En volgende week zaterdag met mijn familie naar de winterefteling volgens mij verheug ik me er meer op als mijn dochter want dat vind ik dus echt geweldig weer even een kleine kind wat in me boven komt...

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit er even doorheen. Loop gister al de hele avond te ploeteren en vanochtend ook. straks komt de verjaardagsvisite en wil nog zoveel doen om de rest van de dag rustiger te laten zijn, maar het lukt even niet meer.... bahbahbah...

@chicca en shay, fijn dat het allemaal goed is!

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Net ongi geworden, wel een week eerder dan ik had geplant en gedacht

Deel Deze Pagina