Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen famke!

Happy voel je je al beter?

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Famke: knuff...

@Chicca: het was echt K*T, veel lopen rennen, sjouwen en weet ik veel wat. Iedereen die zei dat ik rustig moetst gaan zitten. Duurde even voor ik daar aantoe kon geven, maar toen voelde ik me weer schuldig dat ik op mijn luie reet zat... Ben wel blij dat ik voor deze verjaardag al besloten had om mijn eigen verjaardag (in februari) pas in de zomer te vieren.
    Gisteren geshopt, terwijl ik nog keidood was... om 4 uur waren we weer thuis en ik heb echt alleen nog maar op de bank gehangen/geslapen...
    En nu begint de week weer en ik ben nog niet genoeg bijgekomen...

3. Bika

Bika Niet meer actief

Knuff voor Famke!!!

Happy, het was wel erg gezellig! Jammer dat man niet zo lekker was :( En geluk dat een bepaald iemand niet op de bank kwam zitten :p
    Maar je zag er idd wel echt doodop uit hoor

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

December
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 7: ?

:D Zwanger :D
    Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013
    Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 3-jun-2013
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 13-jun-2013

Afspraken
    Bika (29 jr): 26 nov gyn
    Debozoe (29 jr): 3 dec gyn
    Happy2013 (29 jr): 4 dec VK + geslachtsbepaling
    Kache (33 jr): 17 dec VK
    Chicca (28 jr): 21 dec gyn
    Bika (29 jr): 24 dec 3d echo
    Happy2013 (29 jr): 2 jan 20 wkn echo

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Famke: pfff, meid wat balen :(. Knuffel.

@ Chicca: wat fijn dat de echo goed was! Zal weer een opluchting zijn, lijkt me.

@ Shay: ook weer mooie echo, fijn!
    Mijn dochter is nu ook zover dat ze een luier vraagt om te poepen/plassen en na een paar minuten kan die weer uit omdat ze klaar is en verder goed droog blijft. Dus je zou kunnen zeggen dat ze in principe zindelijk is, alleen nu nog poepen/plassen op de juiste plek! ;) Maar goed, 2 wkn geleden had ze nog 24 uur per dag een luier aan, dus we hebben zeker winst geboekt. Nog 3 maanden voor ze naar school moet, hopelijk krijgt ze vanzelf genoeg vertrouwen om de overstap naar WC te maken... Ik laat het voorlopig maar even zo, want ze is al een heel stuk meer ontspannen over het hele plasgebeuren dan 2 wkn geleden.

@ Happy: ach meid toch, wel luisteren naar je eigen lijf, he! Ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot was. Probeer los te laten dat je lui zou zijn, je bent zwanger meid! (maar ik geef toe, tijdens mijn eerste zwangerschap vond ik het ook heel moeilijk om stapjes terug te zetten ;)).
    En schroom niet om met je baas naar je agenda te kijken! (ik ben bij C te lang doorgegaan, totdat ik opeens helemaal instortte en niets meer kon :), dat raad ik niemand aan)
    Veel rust toegewenst!

@ hier: gaat nog steeds best lekker, alleen flink maagzuur, bleh... (pff, nu al ;), dat wordt nog wat als de buik echt groot wordt...)
    Opeens toch aan het denken geslagen over namen, de 2e en 3e naam hebben we al, nu alleen nog de voornaam, ha ha :p

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Mmzz..ik dacht ongi te zijn. Vanmorgen uit bed na wc gegaan en bij t afvegen helderrood bloed, maandverband ingedaan. Na paar uur bij t afvegen donkerbruin en er zit niks in maandverband. Net weer na de wc en helemaal niks te zien, wie weet wat t kan zijn?

7. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ famke: heel voorzichtig: innesteling? Ik had ook een week eerder dan verwacht bruin/rode afscheiding dat vrijwel direct weer stopte. En vervolgens een positest...

@ zindelijk worden: ik denk dat ik eens ga kijken of ik daar aan het eind van mijn verlof tijd in ga steken. In de zomer lijkt het me toch wat fijner dan met al die dikke kleren in de winter :D En ik vind dat hij het nu ook nog niet hoeft te kunnen :cool:

@ Happy: probeer toch rustiger aan te doen! Werk is ook maar werk. Probeer eerst te minderen met de dingen die energie kosten, en niet met de dingen waar je energie van krijgt (wat vaak de dingen zijn die je in je vrije tijd doet). Dat voelt heel tegenstrijdig, maar dat is voor jezelf echt veel fijner!

@ Shay: fijn dat de nekplooi goed was!

@ Bika: hoe was het huis???

@hier: overmorgen 20-weken echo (mag op de lijst als die voor woensdag nog geupdate wordt ;)).
    Ik heb er aan de ene kant veel zin in, maar ik vind het ook heel dubbel. Goede kennisen van ons hadden afgelopen donderdag de 20-weken echo en daar zijn toch wel sterke aanwijzingen voor een genetische afwijking gevonden. Vandaag hadden ze een vruchtwaterpunctie... Ik hoop dat ons dat bespaard blijft en dat alles goed is in mijn buik. Maar dit nieuws zorgt er wel even voor dat ik het dus heel dubbel vind.

Vaker posten gaat momenteel niet echt lukken, hopelijk vinden jullie dat niet erg.

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk is dat niet erg hoor piekie!
    Mocht je hier voor woensdag nog langs komen heel veel succes bij de 20 weken echo! en sterkte voor je kennissen

@drukte: Ik weet dat ik rustiger aan moet doen, maar mijn hoofd doet nog niet echt mee. Gelukkig heb ik genoeg mensen die me het aan mijn verstand blijven peuteren, en jullie ook nog.
    Uiteindelijk zal het kwartje wel vallen....

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Tjee dat is niet leuk.
    Innesteking is een week na de ei toch?

10. Bika

Bika Niet meer actief

Kan, is niet precies te zeggen, kan wel paar dagen later bijv zijn. Een week voor je ongi zou moeten worden zou ik idd wel denken aan innesteling.

Piekie, hee hoor, doe maar rustig aan :D
    Succes woensdag

Huis was een huisje en echt helemaal niets!!! Morgen gesprek met hypotheker of we hypotheek krijgen voor een huis net onder Venlo die we allebei helemaal geweldig vinden!!!!!

Vergat: net echo gehad was weer helemaal goed! Moet wel op diabetes laten testen omdat X. Zo groot was hihi. Verwacht neg uitslag hoor
    Over 3 weken terug voor volgende controle. Moest me ook asap melden bij mn longarts, die ik al had staan voor as donderdag. Hij vond me te benauwd.

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongeveer wel ja, maar ook daarin zal het vast per vrouw verschillen. Op zich klopt dat toch met je cyclus? (heeft een nod van 1 dec in haar hoofd)

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja klopt rond 1 december' mn ei was ruim een week geleden

13. Bika

Bika Niet meer actief

Kan heel goed hoor. Wacht maar even af tot zaterdag en dan kan je dan testen!

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    We zullen het zien t weekend.
    Voel me ook helemaal niet anders!!
    Morgen met zn tweeen een avondje uit. Breng docher morgen bij mn ouders en haal ik woensdagmiddag weer op.

15. Bika

Bika Niet meer actief

Geniet er van!!!!

En voelde me ook niet anders, dacht beide keren echt niet zwanger te zijn die maand. Dus dat zegt niets, echt ongi worden geeft je pas uitsluitsel :p

16. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja 18 dec volgende afspraak. Zal hem later wel ff op de lijst zetten als ik op laptop zit ipv telefoon en Kache nog geen nieuwe heeft geplaatst.

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @famke: *duimerdeduim*

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Laten we het hopen, ik ga er niet vanuit dat valt t altijdmee.

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, jij idd niet hopen. dan kun je ook niet teleurgesteld worden. wij hopen wel voor je!

Pff ik had me voorgenomen vandaag hard te werken... helaas, voornemen verdween weer als sneeuw voor de zon eenmaal achter de pc....

20. Bika

Bika Niet meer actief

Pffff heb het echt helemaal gehad voor vandaag!!!

Eerst gesprek gehad met de hypotheker. Zowel positief als negatief nieuws. Omdat man pas in 2011 is afgestudeerd en daarvoor dus niet heeft gewerkt is het verzamelinkomen van hem over die jaren erg laag, daardoor komen we voor een Spaarhypotheek 30.000 euro te kort. Dat is het negatieve.
    Het positieve nieuws is dat we wel een annuiteitenhypotheek kunnen krijgen. Op 1 januari wordt namelijk zijn inkomen van 2012 meegerekend en dan kunnen we echt ruim het bedrag aan hypotheek krijgen.

Voordeel van die annuiteit is dat je na bijv 10 jaar minder snel zult blijven zitten met een restschuld omdat je netjes echt aflost.
    Nadeel is dat we zon 150 euro per maand meer moeten betalen dan bij de spaarhypotheek. Best een bedrag dus! Maar we hebben gewoon geen keus.

Nou is die 150 euro echt totaal geen probleem op 2 salarissen hoor, geven we maar wat minder aan andere dingen uit :p
    Maar stel dat een van ons (hij in het ongunstigste geval) zonder werk komt te zitten moeten we dus wel echt zuinig aan gaan doen dan.

Opzich gaan we nu dan hypotheek betalen die gelijk is aan de huurprijs (vrije sector) voor een eengezinswoning. Dus je kunt het ook maar beter in een koophuis stoppen ook. Maar toch, mijn hoofd duizeld echt van alles wat ik vandaag te horen heb gekregen!!! Te veel informatie gewoon!!!

Deel Deze Pagina