Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    knuff! klote ongi....

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Famke: he meid toch :(... Dikke knuffel!!

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

ik kom ook weer even voorbij zwaaien (en jaloers worden op jullie mooie buikjes, want hier nog steeds niks :() en laten weten dat ik nog leef. Tijdje erg druk gehad en niet zo lekker in mijn vel gezeten en daarna werd de drempel om weer langs te komen steeds hoger...
    Hoe is het met jullie?

4. Bika

Bika Niet meer actief

Knuffel Famke!!!

Diva, gaat het nu wel beter met je?

Vandaag moesten we naar Groningen voor diploma's te laten legaliseren bij duo en rechtbank. Fijn dat dat alleen in Groningen kan... Maar gelijk X. Uit logeren gebracht en een hotel geboekt :p
    Lekker uit eten geweest en even wezen sauna/turks stoombad/zwemmen. Nu lekker in bed nog ff tv kijken.

Antwoord later even op jou Kache, ben nu te ontspannen :p

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier, Drukke zwangerschapsdag! Dalijk gaan voor de laatste keer mijn MvM flessen naar buiten. Om half 6 afspraak bij de vk. en om 20.00 geslachtsecho! Heb altijd geroepen dat ik een meid wilde, heb ook heel lang het gevoel gehad dat het een meid is. Nu twijfel ik en vanochtend heb ik zelfs van een jongen gedroomd. Ik ben benieuwd!!!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Vandaar die post van je man op Fb! Hahaha

Ik denk jongen, maar wil meisje om voor te winkelen :D
    Dat was de enige reden dat ik wel een meisje zou willen nog, zooo veel leuke kleertjes hihi. Verder vind ik het heerlijk om jongens mama te zijn hoor! Leef me ook heel goed uit op de stoere jongenskleding hoor haha

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik moet morgen naar de vk maar ik voel me hondsberoerd.. Ben al 2 dagen aan het spugen van het hoesten door mijn verkoudheid... Me holtes zitten weer vol dus ik heb pijn in me hoofd en me kaak maar ja helaas kan ik niet teveel paracetamol innemen en neusspray mag ook niet meer..
    Vanavond hebben we sinterklaasavond tja tis dat het moet voor die kleine meid maar nu maar rusten op de bank misschien gaat het vanavond dan beter...

Hapyy: en wordt het blauw of roze?

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Happy hoe was het?
    Shay misschien helpt stomen, of het geeft hopelijk wat verlichting.
    Hoop dat je je snel beter voelt.

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, heb ik jullie helemaal vergeten op de hoogte te brengen *schaam*

Het is een MEID!!!!! dus Bika kan aan de shop :p

Manlief moet nog even aan het idee wennen. Hij had allemaal 'jongens' activiteiten in zijn hoofd om te gaan doen (voetballen, spelen met zijn oude GI Joe's, stoeien enz.) Het moet nog even indalen dat dat met een meid ook kan!
    Dus ik wacht nog maar even met teveel roze en jurkjes, hem eerst even aan het idee laten wennen.

10. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat leuk happy, gefeliciteerd!

11. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even een knuf voor Famke! Balen meid, als het allemaal niet zo gaat als je hoopt.

Happy: Hoera, een meisje! Lijkt me ook zo leuk qua kleertjes :)

Shay: hoe is het met je, begint het al weer ene beetje te beteren? Ik ben deze zwangerschap aan de multivitaminen, dat lijkt bij mij te helpen (maar voor het zelfde geld slik je die ook al lang).

Hier gister even los gegaan met kleding voor mezelf. Zoonlief had sinterklaasfeest op het kdv zonder ouders, dus ik had anderhalf uur om even snel de stad in te duiken. Even een colbertje, wikkelvest, shirt, vestje, hemdje, lekkere sjaal en pantoffels gescoord. Dus ik kan weer even vooruit (tot ik bedenk dat ik vast nog wat nodig heb ;))
    Voor de beeb nog helemaal niks gekocht... Het is hier in huis ook nog een behoorlijke zooi. Manlief is de zolder aan het verbouwen, dus allerlei spul van de zolder staat nu op de eerste verdieping. Hopelijk is de vliering snel klaar, dan kunnen we weer opruimen en heb ik ook weer wat plek om evt dingen voor de beeb neer te leggen.
    Aan de babykamer zijn we nog lang niet toe, en ik heb ook nog totaal geen inspiratie voor hoe het er uit moet komen te zien en welke kleurtjes. Hebben jullie nog leuke ideeën?

Dinsdag was ik jarig en ik heb van mijn ouders een bon gekregen om een mooie draagdoek uit te zoeken! Helemaal blij! Ik heb een tricot doek, maar voor de zomer lijkt me dat echt te warm. Dus ik wil een geweven doek gaan kopen en die dingen zijn duur :$ Dus ik ben helemaal happy met het kado.
    En van mijn schoonouders heb ik een hotelbon gekregen, dus we kunnen er begin komend jaar nog lekker even uit met z'n tweeën, heb er nu al zin in.

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Happy: yeah, gefeliciteerd meid! Moet een beetje gniffelen om je man, zal voor hem wel even wennen zijn, ha ha! Maar heerlijk shoppen straks!

@ piekie81: nou, jij hebt lekker ingeslagen :D! Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk, he, zo'n hotelbon! Dit jaar ook gekregen van mijn schoonouders, echt een heel leuk cadeau.
    Ik heb ook nog niets gekocht voor de baby (maar heb ook nog vrijwel alles liggen van de oudere kids) en geen enkel idee van babykamer (wij zijn bezig met verbouwing zolder, waar mijn dochter dan komt te slapen. Ik denk dat we onze aandacht pas op baby richten als zij helemaal geinstalleerd is in haar nieuwe kamer).

@ Shay: he wat vervelend, zeg. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt, doe rustig aan he! Beterschap!

@ hier: gaat redelijk, maar ik was toch iets te hard van stapel gelopen deze week ;). Voor het eerst 2 dagen achter elkaar gewerkt (3 uurtjes per dag) en dat bleek toch te veel van het goede te zijn. Dinsdagmiddag erg misselijk geworden en weer gaan spugen, een keer of 5-6. Woensdag langzaam weer afgezakt en mezelf heel rustig gehouden, dus nu gaat het weer. Dus nu weer terug naar 2 x 3 uur werken (want dat ging goed). Ik voel me soms net een oud wijf...

Sinterklaas was leuk en gezellig hier en sinds gisteren zeurt dochterlief al om de kerstboom! Ze heeft al 20 keer gevraagd wanneer we die gaan opzetten, omdat ze zo graag wil helpen :cool:. Ik denk dit weekend.

Leuk vooruitzicht voor volgend jaar: een collega gaat onverwacht weg (andere baan) en een bepaalde functie die zij had moest ingevuld worden en ik was/ben de meest aangewezen persoon, dus ik ga het overnemen. Op zich vind ik dat nu al leuk, maar daar staat ook meer salaris tegenover, zonder dat ik meer uren hoef te maken :). Dat ik het eerste half jaar door verlof er niet zal zijn om daadwerkelijk die werkzaamheden te doen, schijnt niemand erg te vinden :D.

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker kache! Heerlijk om zo gewaardeerd te worden!

Duurde even voor ik doorhad wat hem nou dwarszat. Maar vind dit ook wel schattig. En hij draait snel genoeg bij, hij had het gisteren al over zijn meiden! Sweet!
    Als het goed is zijn vandaag de kerstkaarten bij iedereen op de mat gevallen, dus ben benieuwd of iedereen het roze hartje snapt!
    Laat de reacties maar komen!

14. Bika

Bika Niet meer actief

Ik wist van het roze hartje, maar man snapte hem niet. Moet ook eerlijk zeggen dat als ik het niet had geweten ik hem denk ik ook niet had gesnapt hoor... Misschien als je een en had geschreven? Maar hoop dat de andere mensen hem wel snappen, wij wisten het toch al :p

Ben wel door jou gisteravond al mn kaarten gaan schrijven, nu alleen nog op de bus doen :p

Piekie nog gefeliciteerd dan!!

De rest ben ik al weer kwijt :( ga maar ff liggen eerst, buik doet gewoon pijn van alles wat we vandaag gedaan hebben. Maar X. Kan iig morgen sleeen!

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoonzusje en schoonouders snapte em, maar kwamen het wel even checken.
    We zien het wel en anders bellen we een rondje binnenkort ;)

16. Bika

Bika Niet meer actief

Haha heb je er dubbel plezier van toch?

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hallo dames,

Pff hier ff druk geweest met sinterklaas en de verkoudheid..
    Onze dochter is heel erg verwend en wij ook we hebben 500 euro voor de baby gekregen van mijn schoonouders dus ja ontzettend lief natuurlijk maar het is zo veel dan ineens..

De verkoudheid lijkt beter te gaan nog ff een nachtje goed slapen vannacht denk ik en dan hoop ik het ergste toch weer gehad te hebben.

Gister vierde we sinterklaas en dochter bleef bij schoonouders omdat ze daar de volgende dag ook weer heen moest dus we wilde gaan slapen en toen hoorde van een schip wat was gezonken nu werkt mijn man voor de kustwacht dus om half 1 werden we gebeld dat hij om 5 uur aan boord moest staan. super slecht weer natuurlijk en zijn nog steeds vermiste dus die kan je dan ook nog tegenkomen en het was een stukje uit de kust dus hij heeft tot nu net de hele dag geen bereik gehad.
    wat ben ik blij als die weer thuis is...

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Vandaag een kinderwagen gehaald.. Een quinny buzz 3 limited editie zwart en wit is ie en een zwarte maxi cosi...

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Happy: leuk zeg een meid, gefeliciteerd! Erg leuke manier ook om het aan iedereen bekend te maken!

Hier gaat het zeker beter. Ik voel me steeds zekerder en nu ik de kleine ook iedere dag wel even voel ben ik een stuk geruster. Vind de 20weken-echo wel spannend, maar zie er vooral naar uit om te zien hoe ons wonder veranderd is!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Wat een rust hier ;).
    (niet dat ik recht heb van spreken ;))

Dit weekend nog verlaat de verjaardag van manlief gevierd en sindsdien ben ik niet helemaal lekker. Ik weet niet zo goed of het een sluimerend virusje is, of toch weer de hormonen, maar irritant is het wel. Af en toe wat buikpijn, weer meer misselijk en moe en ook weer een paar keer gespuugd. Moet ook wat hoesten, zonder dat ik echt verkouden lijk te zijn ;). Ik hou me maar even gedeisd, nog niet gewerkt deze week.

Verder gaat het hier zijn gangetje. De kerstboom staat, plannen voor kerstvakantie zijn grotendeels gemaakt. Kerstkaarten zullen wel weer nipt op tijd verstuurd worden :p, ik denk altijd dat ik meer tijd heb dan in werkelijkheid.

Zindelijkheid van E gaat langzaam een beetje beter, dus we hebben nu wel het gevoel dat het net op tijd voor ze naar school gaat, gaat lukken.

Deel Deze Pagina