Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Heb eigenlijk gewoon niet veel energie om te posten :(

Het begint nu toch wel echt zwaarder te worden. Om je vraag van ondertussen 2 weken terug te beantwoorden Kache:
    Met astma gaat het steeds slechter. Kan nu bijna niet meer plat liggen zonder dat ik benauwd ben. Longen komen in de verdrukking. En voor een mens met normale gezonde longen is dat dat je dan een beetje lucht te kort krijgt waarop je lichaam zich wel compenseert, maar dat beetje lucht te kort heb ik sowieso dagelijks al dus nu kom ik gewoon veel lucht te kort :(
    Longarts kon er niet veel aan doen, maar heeft me wel op een 'als je belt dan krijg je spoedafspraak binnen 3 dagen' lijst geplaatst. Ik zal op het eind wel weer aan de prednison moeten en in het zh verneveld gaan worden voor de bevalling. Even uitzitten dus nog!

Gezien hoe het nu gaat worden mijn kansen op een ks steeds groter, ik ga er vanuit dat die weer rond 38 weken zal plaatsvinden dan en in dat geval hoef ik nog maar 13,5e week. Klinkt steeds beter om nog te doen hahaha

Moet as donderdag even bloed laten prikken op zwangerschapsdiabetes, maar verwacht geen rare dingen. Was gisteren wel de hele middag zo flauw dat ik niet recht op kon zitten, maar denk dat mijn bloeddruk even een dipje had. Heb dat met X. ook wel gehad en heb sowieso een lagere bloeddruk van mezelf al. Maar die diabetes willen ze toch laten prikken omdat X. met 38 weken met 4 kilo geboren werd, tja gewoon grote kinderen bij ons in de familie hoor :p
    En dan dinsdag weer controle bij de gyn :D vond deze man wel aardig, had hem nog niet eerder gehad.

Ok eens even kijken heb ik nog meer te vertellen....

Mmm nee niet echt eigenlijk, gewoon te moe om dingen mee te maken :p

2. Bika

Bika Niet meer actief

Had je je kinderwagen al weg gedaan dan?
    vind de Quinny wagens opzich wel mooi :) Heb zelf een Mutsy 4-rider single spoke met luchtbanden. Deze kon van alle wagens met luchtbanden (was mijn vereiste) het hoogste qua handgreep en is de wagenbak ook mooi hoog van. Wij zijn allebij niet klein, dus heb daar wel heel erg naar gezocht. Vind de Mutsy wagens minder mooi om te zien dan een heleboel andere merken, maar comfort is toch uiteindelijk dan wel belangrijker he.

Heb nu wel de duoseat die op ons frame past gekocht, hoef ik mooi geen duowagen aan te schaffen :D
    X. loopt best al afstanden, maar uiteraard nooit wanneer het werkelijk echt nodig is :p

3. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn is dat he! Wanneer had je die ook al weer? Zal ook een dezer dagen zijn? Begint nu echt lekker op te schieten zo met ons he hihi

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: ja de kinderwagen hadden we weg gedaan... En we hadden hiervoor ook een quinny maar dan een ander model... Na onze dochter waren we er niet zeker van of we ooit nog een tweede wilde en daarbij gebruikte wij hem niet meer en in onze vorige huis nam die alleen maar veel ruimte in beslag...

5. Bika

Bika Niet meer actief

Tja je hebt er straks ook bijna 4 jaar tussen zitten natuurlijk, is ook wat anders dan onze 1,5.

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook weer moemoemoe en nog moeier... Even een paar weekjes meer energie gehad, maar dat is weer ver te zoeken... Ons meisje zal mijn energie wel weer hard nodig hebben, dus ik doe vrij weinig meer als werken en op de bank hangen....

@Bika, klote dat het weer zo slecht gaat. Met een beetje geluk nog maar 13,5 week!!!

7. Bika

Bika Niet meer actief

Tja het was te verwachten he, wist van te voren dat ik weer last van mn longen zou krijgen. Maar leuk wordt het nooit, hopelijk is het de laatste keer hihi we gaan voor 2 mooie kindjes en dan is ons gezinnetje af!

Denk dat iedereen ook wel vermoeider is in dit seizoen, maar ook nog zwanger zijn erbij pfff :p

8. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    /klaagmodus aan/
    Hier ook moemoemoe, zit vast in de lucht ;)

Zoonlief is de laatste tijd 's nachts weer lekker bezig, dan komt hij er rustig 3/4 keer uit... en rond 6 uur is het gedaan met slapen. Even kroelen bij ons in bed, maar dan is het tijd voor meer actie (lees: dingen doen die eigenlijk niet mogen, zoals boeken op onze slaapkamer 'lezen', zodat wij ook echt wakker moeten worden. of lekker heen en weer klimmen van de ene kant van het bed naar de andere, over ons heen natuurlijk :p).
    Manlief slaapt al een paar nachten aan mijn kant van het bed, want dan ben je in 2 stappen bij de deur. Vanaf zijn kant met je eerst om het hele bed schuifelen en hopen dat je je tenen niet stoot. Op zich erg fijn, dan hoef ik er niet steeds uit (ik ben altijd degene die als eerste wakker wordt van gespook van zoonlief).

En ik heb last van mijn bekken :x. Helemaal na het sporten van maandag (zwangerfit, aerobics voor dikbuikigen) doet nu al 2 dagen elke stap pijn. Hoop dat het een soort spierpijn is en dat het morgen een stuk beter gaat. Anders ga ik even aan de bel trekken bij de docente, zij is fysiotherapeut en heeft vooral veel zwangeren in de praktijk.

Oh, en had ik al verteld dat ik moet was? ;)

/klaagmodus uit/

Vanmorgen mijn kerstpakket opgehaald. ik werk nu tijdelijk op een andere locatie, dus mocht lekker met pakket en al met de tram dwars door de stad. Ik voel me dan zo zitten... Vanavond maar eens kijken wat er in zit. Zal wel zo'n standaard pakket zijn met eetdingetjes, servetjes, kaarsjes en een soort van kado wat het altijd net niet is. Maar, he, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken! en al die lekkere dingetjes zijn best prima. De wijn is altijd bagger, maar die hoef ik nu toch niet te drinken. En misschien zit er ookwel druivensap of zo in, in verband met de uit religieuze overwegingen geen alcoholdrinkende collegae.
    Eigenlijk zouden ze een speciaal pakket voor zwangeren moeten maken, met lekkere chocola, verwenproducten en leuke dingen voor de baby. A la Blije doos, maar dan luxer en zonder reclame. Is vast een markt voor!

Verder staat de kerstboom hier ook, en heb ik ook nog wat gefreubeld met kerstgroen en zo. Dus op tafel staat een heus kerststukje. Alleen bedacht ik me te laat dat we geen gewone kaarsen in huis hebben, terwijl die er eigenlijk wel in moeten. Dus die ga ik dit weekend maar ergens halen.

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Even geen puf, dus alleen zwaai zwaai zwaai!!!

10. Bika

Bika Niet meer actief

Zat ik dan om kwart over 7 op mn vrije dag in de spits naar het zh om nuchter een uur lang te zitten na het drinken van een heel flesje smerige glucose, wachtend op de bloedafname rond 9 uur terwijl ik veel liever thuis bij mijn zieke zoontje zou zijn ondanks dat die alleen papa wil. Ga maar eens een boek lezen om het uur door te komen :)

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Sterkte bika!

12. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bika, hoe is het geweest in het zh? Nu weer lekker thuis bij X? Hoop dat hij snel opknapt!

13. Bika

Bika Niet meer actief

Lang!! Vind het echt zo onzinnig dat ik daar een drankje moet drinken die ze me ook gewoon mee hadden kunnen geven. Maar goed het zit er op, vrouw kon echt niet prikken deed me toch partij pijn

Maar lijkt er op dat X. Hand voet mond ziekte heeft, zijn hele mond zit onder de zweertjes en plekjes en hij heeft nu ook lichte uitslag op zijn handen en voeten. Arme kind wil echt niets eten of drinken en wil alleen bij papa zitten (niet meer bij mij :( man denkt dat het komt omdat mijn buik in de weg zit). Vervelende is dat ik ook pijnlijke plekken in mijn mond begin te krijgen :( morgen afspraak bij de ha staan, ze belde net zelf even dat ze ons morgen toch even wil zien.

14. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hier overheerst de misselijk nog steeds en ik hoop toch echt dat het nu eerder stopt als bij mijn dochter... Nog 1 week
    Werken en dan ben ik 2 weken vrij heerlijk ben ik echt even aan toe...

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Misselijkheid hier ook nog aanwezig helaas, leek iets minder te worden maar helaas was van.korte duur.

Bika hoe was t bij de ha?

16. Bika

Bika Niet meer actief

Spruw icm gewoon ziek zijn! Valt heel erg mee dus :D

Maar gister was echt een rot dag. Man kreeg telefoon dat zijn nieuwe baan toch niet doorgaat en dus ons nieuwe huis ook niet. Zijn er echt kapot van, 3 maand lang zeggen ze dat alles geregeld gaat zijn en dan stort opeens alles in.

Ohja en brak ook nog een kies dus moet straks naar de tandarts

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuff... Tis oneerlijk... Maar er komt vast iets anders op jullie pad!
    Misschien zoekt het Elkerliek nog wel mensen (er staan nog huizen bij mij in de straat te koop) :p

18. Bika

Bika Niet meer actief

Elkerliek heeft geen opleidingsplaatsen, anders hadden we zo bij jullie komen wonen hoor hihi. Stuk makkelijker met oppassen!

Happy gaat zaterdag weer eens oefenen op X. En daar zijn we heel blij mee want we hebben een afspraak staan waar X. Even niet bij te gebruiken is. Heb toch maar geluk met zulke lieve vrienden!!

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maxima is ook goed te bereiken.
    En anders het anna!

20. Bika

Bika Niet meer actief

Haha we gaan van de week eens op vacaturejacht!

Deel Deze Pagina