Oeh, dat is een goed idee. Als ik er aan denk neem ik ons fototoestel ook mee! Kan die bij mijn verzameling! Ik heb zin in zaterdag! Zit nu nog even in de auto te lunchen. Moet over 5 minuutjes bij mijn klant zijn, maar sta al in de straat!
Mijn man gaat wel, het is zijn beste vriend. Hij was getuige op onze bruiloft. Ik heb mijn man ook leren kennen door hem. Dus goede vriend van beide, maar beter van mijn man. Dus die gaat, als het met ons allemaal goed gaat in zn eentje, na ja met nog wel een paar vrienden erbij. Mooie buik bika, je gaat goed!
Net terug van controle, baby doet het goed Met 35 weken gaat hij een plan van aanpak maken wat we gaan doen. Hij hoopt dat ik voor de 38 weken spontaan zal bevallen, gebeurd dat niet dan zal het een ks worden. Maar details worden dus met 35 weken besproken. 9 jan groeiecho en 10 jan volgende afspraak
Ff snel een reactie.. Ik heb de griep dus gister heel veel gespogen en vandaag bijkomen met een dekentje op de bank...
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst December Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 7: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 20-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 3-jun-2013 Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 13-jun-2013 Afspraken Chicca (28 jr): 21 dec gyn Bika (29 jr): 24 dec 3d echo Happy2013 (29 jr): 2 jan 20 wkn echo Kache (33 jr): 7 jan VK Bika (29 jr): 9 jan groeiecho Bika (29 jr): 10 jan gyn Kache (33 jr): 30 jan VK + groeiecho
@ Shay: balen meid! Beterschap! Altijd ellendig om ziek te zijn, al helemaal als je zwanger bent. @ Diva: hoop dat echo goed nieuws was? @ Piekie: ik word nu juist niet gewogen bij VK, vorige zw wel . Ik ga gewoon thuis op eigen weegschaal staan. Fijn dat het speen-ontwennen mee lijkt te vallen! Hopelijk zijn jullie er snel door. @ Chicca: lijkt me idd een moeilijke beslissing, maar ik denk dat ik precies dezelfde beslissing had genomen! (ik weet het eigenlijk wel zeker ) Het is nogal wat om naar Antillen te vliegen voor een bruiloft, vind ik, zelfs als je niet zwanger bent. @ Happy: zullen vast echte schopjes zijn geweest, de komende weken zul je waarschijnlijk wel overtuigd raken. @ Bika: mooie buik! Zal ook weer eens eentje maken, die van mij is ook zoiets. Altijd fijn he, die nachtelijke gymnastiek in de buik . Vooral C kon er wat van, pffff. Deze baby is lekker rustig (net als E) en door de voorliggende placenta is het sowieso rustig in mijn buik. Voel haar wel dagelijks, maar beetje op de achtergrond zeg maar... @ gewicht: ik ben nu net wat boven start gewicht gekomen, het schommelt nog een beetje + 0,5 tot 1 kg. De 8 kg die ik kwijt was op het dieptepunt zijn er dus weer aan. Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat! Of ik voor de 3e keer +14 kg ga halen . @ tweelingen: ben ook erg blij dat het er maar 1tje is! (anders zat ik meteen met 4 kids !) Maar aan de andere kant, als ik hoor hoe het nu met tweeling van mijn broer gaat... Ik had het drukker met E dan zij met hun 2 frummels ! Inmiddels 2 maanden oud, slechts 1 nachtvoeding en slapen eigenlijk al door (maken een ruk van 6 uur). Maar goed, E was ook wel een bewerkelijke baby die heel lang veel nachtvoedingen heeft gehad en pas met 2 jaar ging doorslapen. @ hier: erg moe vandaag, een paar drukke dagen gehad, dus nu weer misselijk en spugen . Dus vandaag zoveel mogelijk bankhangen. (en sorry, ik bedenk net dat ik dit berichtje waarschijnlijk wekelijks achterlaat hier, zal mijn klaagmodus uit zetten. Vol van verhaal van een kennisje, dat ik vandaag te horen kreeg. Ze is bevallen van 4e kindje, 9 pond, thuis met alleen haar man, terwijl... ze NIET wist dat ze zwanger was!! Ze had die dag nog gewoon gewerkt. Blijft bizar dat iemand dat niet kan merken, maar ik hoor het vaak genoeg, dus het kan he? Achteraf misschien wel wat tekenen, maar omdat testje van het zomer negatief was, mogelijkheid van zwangerschap terzijde geschoven. Gebruikte ook gewoon de pil en bleef redelijk regelmatig bloedingen hebben, dus tja? Geen buikje, alleen wat aangekomen de laatste maanden, nog gewoon haar eigen kleding aan en een voorliggende placenta waardoor baby ook niet gevoeld. Bizar... Ze is, begrijpelijk, emotioneel nog helemaal de kluts kwijt. (dan ben ik toch wel blij dat ik er naartoe kan groeien . Ik vond ongepland zwanger worden al een heftige, emotionele gebeurtenis...)
Pfff dat lijkt me echt zo raar! Als je niet weet dat je zwanger bent, het ook niet ziet dan ga je al snel vanuit dat als je al eens een keer iets voelt dat het je darmen zijn. Of dat je een griepje hebt bijv. Kindje wel helemaal gezond verder?
@All: sorry voor het lange wachten, maar de echo was goed! Wel heb ik best last van het harde duwen op mijn buik, maar dat zal hopelijk snel over gaan. We krijgen wel een eigenwijsje haha, ik moest tussendoor een stuk gaan lopen omdat ze anders niet alle metingen konden doen...
Even weinig tijd gehad/genomen om jullie op de hoogte te brengen. Maar weet nu inderdaad zeker dat ik Jalepeño gevoeld heb. Na de nacht dat ik niet zeker wist of ik het nu gevoeld of gedroomd had, ben ik savonds lekker rustig op de bank gaan liggen en toen begon ze ook weer!!!! En Manlief heeft haar deze week zelfs ook gevoeld, ze was zo druk aan het schoppen en ik dacht het door mijn buik heen tegen mijn hand te voelen. Dus ik vroeg hem of hij het ook wilde proberen. Dus hij legt zijn hand waar ik zei dat hij em moest leggen omdat ik haar daar voelde. Maar zijn hand was blijkbaar iets kouder (of vreemder) als die van mij. Mevrouw trapte nog een keer keihard (die manlief dus ook voelde) en toen niet meer... Hoezo nu al eigenwijs...?!? nog 1,5 week, dan de 20 weken echo. Denk dat ik daarna pas echt los durf te gaan met dingen kopen
Vanuit het pitoreske Helmond, Allemaal hele fijne kerstdagen!!! Mag ik jullie vragen hoe jullie je opvang gekozen hebben??? Wij zijn vandaag bij een KDV en een GO geweest om te kijken, maar vind het erg lastig. Volgende week gaan we er bij nog een kijken en dan willen we gaan kiezen...
Fijne kerstdagen!!!! Happy, puur op gevoel. Je moet je kindje wel met een gerust hart kunnen achterlaten he Vandaag 3d echo gehad, WOW!!!!!!!!!! Hij lijkt echt zooooo erg op... hahahahahahah tja nu krijg je dat er meelezers zijn he Maar die paar die hebben geluk en weten het nu vast dan Hij lijkt echt als 2 druppels water op mijn zoontje. Echt precies gewoon! Was echt net alsof ik naar X. zat te kijken op het scherm Waardoor hij gewoon ook weer erg veel op zowel mij als mijn man lijkt dus hihi! Ben benieuwd of hij een even donkere huid/haar/ogen heeft, dat konden we natuurlijk nog niet zien
Ja stond er verbaasd van!! Wordt nog leuk als ze ook zo op elkaar blijven lijken met het kleine leeftijdsverschil haha
Fijne kerstdagen allemaal!! @ Bika: wat leuk, bijzonder he, hoe kindjes op elkaar kunnen lijken! Zoals ik al zei, C en E leken ook precies op elkaar (behalve de neus ), ben dus erg nieuwsgierig of deze meid op haar grote zus lijkt of misschien toch meer op haar grote broer . @ Happy: tja, dat blijft een persoonlijke keuze, het heeft allemaal z'n voor en z'n na... Wij zijn begonnen op een KDV omdat die naast het zkh stond waar ik toen werkte, die zijn openingstijden/dagen aangepast had op zkh-roosters en medewerkers van het ziekenhuis voorrang kregen (in die tijd waren nog wachtlijsten van een jaar e.d. ). Dat is ons prima bevallen, eigenlijk nooit meer over gastouder nagedacht. We hadden toen ook 1 dag oma en dat beviel minder . Oma ging regelmatig op vakantie, of was ziek en dan zaten wij meteen zonder opvang. Dat vind ik ook het kwetsbare van een gastouder. Aan de andere kant zijn gastouders vaak flexibeler dan KDV. Het is maar net wat je 'nodig' hebt... Wij hebben nu al jaren (erg) goede ervaringen met KDV, dus geen redenen om iets anders te kiezen. Deze laatste gaat dus ook gewoon naar KDV.
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie? Fijne kerstdagen gehad? We hebben het weer overleeft. Wij hebben vorige week leuke behang gevonden, die gaan we binnenkort bestellen. Gisteren zl naar zijn nieuwe kamer verhuist. Hij vindt t erg leuk is heel trots alleen erin slapen is erg eng, hij heeft vanaf half 2 bij ons gelegen. Veder donderdag heel klein beetje bloed gespot. Erg van geschrokken maar was echt heel weinig alsof ik een klein wondje had zeg maar, dus veder niks mee gedaan. Babs beweegt nog . Veder hebben we eindelijk nieuwe bank gekocht! Ben er zo blij mee, nu nog wachten tot hij geleverd wordt. @ happy, mijn zoontje is altijd naar t kdv gegaan maar ga nu opzoek naar een go. Maar dat komt meer omdat je bij t kdv per dagdeel betaald en een go per uur en aangezien ik aan t "reïntegreren" ben maak ik niet genoeg gebruik van t kdv om de kosten echt te dekken dus komt een go voor ons goedkoper uit