Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Thnx happy!

2. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Chicca: leuk leuk leuk! :D

@Bika: dat lijkt me zeker vermoeiend! Hopelijk blijft het nu rustig...

Gisteren niet meer gelukt, maar vooruit, hier dan mijn 25weken buik... Krijg de foto alleen niet goed in beeld, blijft gedraaid ook al zit ik achter de laptop...

Bijgevoegde bestanden:

3. Bika

Bika Niet meer actief

Mooi buikje Diva!!! Steekt toch echt het verste uit :D

Hier volgende week op 31e weer controle. Lijst updaten wil idd niet echt lekker met de tel. Doe ik later wel op de pc.

Fijn dat de 20 wk echo goed was Chicca!!! En een jongen! Geweldig toch? Heerlijk die mannekes!

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Tijd voor een update vanuit het zuiden...

Alleen maar sneeuw, sneeuw en sneeuw en leuk vind ik het nu niet meer laat dat voorjaar maar komen..
    Met de baby alles nog steeds goed lekker beweeglijk dus dat is positief... Buikje begint nu te groeien maar valt nog wel mee en de kilo s zijn ook nog in de - dus hoef ik me nog niet druk om te maken... Niet dat ik dat anders wel doe hoor...
    Vandaag de babykamer opgeruimd volgende week gaat mijn man de deur verven... Kinderwagen hebben we en een maxi cosi en isofix en gister een mooi boxkleed gekocht dus we zijn goed op weg...
    Ik zit wel in de betere tijd nu want ik voel me niet zo heel misselijk meer alleen gewoon niet teveel eten want dan begint het weer daarnaast ook weer meer energie dat is altijd fijn...

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Chicca: gefeliciteerd! Nog een mannetje erbij :D. Fijn dat de echo goed was! Heb je nu de meest spannende periode tav je ziekte en zwangerschap gehad?

@ Dutch diva: mooi buikje!

@ Shay: fijn dat de misselijkheid en vermoeidheid beter zijn nu! En lekker op weg met kamertje/uitzet. Leuk hoor.
    Tja, sneeuw is ook niet echt aan mij besteed, gelukkig is er bij ons niet mega-veel gevallen en is het vandaag al weer wat aan het dooien.

@ Bika: dikke knuffel! Aftellen...

@ Happy: fijn dat je de echomevrouw toch eindelijk 'getroffen' hebt ;) en dat de afspraak staat.

@ hier: zijn gangetje, gaat wat beter met me nu ik gestopt ben met werken en veel op de bank lig. De rust doet toch goed, blijkbaar, want ik heb nu al weer 5 dagen niet gespuugd. Waar je al niet blij mee kunt zijn ;).
    Vandaag beetje aan balen, baas gaat niet akkoord met mijn voorstel voor werktijden na verlof, tegenvoorstel is voor mij niet haalbaar, dus ik heb nu een alternatief voorgesteld. Hoop zo dat hij daar wel mee akkoord gaat!

Gezocht: leuke TV-programma's om via uitzending gemist te bekijken?? Tips? (heb echt geen idee wat er allemaal op TV is, omdat ik in avond altijd vroeg naar bed ga ;))

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Wie is de mol kijk ik elke donderdagavond en die nieuwe serie op rtl divorce voor de rest weet ik het zo snel niet

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Helaas kache was dat maar waar. Nu krijgen we vroeg geboorte, help syndroom enz. Daar komt bij dat ik toch wel een beetje van slag ben na vrijdag.
    Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar mijn eerste zwangerschap is totaal niet prettig verlopen, ik ben toen uiteindelijk aan de anti depressiva gegaan. Ik kon niet anders meer, ik zag geen uitweg meer en wilde niet meer. En omdat deze zwangerschap ik me zo anders voel en ik ook eigenlijk altijd gedacht heb dat ik een jongen en een meid zou krijgen moet ik erg aan t idee wennen. En ben ik echt heel bang om weer depressief te worden. Ik ben heel blij dat dit kleine mannetje voor zover nu bekend gezond is, maar ben onzeker geworden. En voel me erg schuldig dat ik dit zo denk. Terwijl een jongen ook heeel erg welkom is.

Klaar met echo bericht. Ik kijk graag once upon a time maar daar moet je van houden :)

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kamer is er!!!! Zijn wel nog een paar ontbrekende/kapotte dingen, maar daar ga ik zo voor bellen...
    Vandaag even verder shoppen voor aankleding, daarna foto's maken!

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kache: Wie is de mol is een echte aanrader en ik vind Expeditie Poolcirkel ook mooi. Verder zou je kunnen zoeken naar Moeder ik wil bij de revue, maar daar moet je maar van houden. Verder kijk ik niet zo veel tv, dus sorry, maar geen andere tips...

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Chicca: knuffel meid. Ik kan me best voorstellen dat je even moet wennen (moest ik ook!) en angst voor depressie lijkt me heel begrijpelijk als je het al een keer hebt meegemaakt. Dat is ook heel rot, om je zo neerslachtig/somber te voelen. En je ziekte zit natuurlijk ook op de achtergrond nog, met mogelijke 'gevaren'. Ik hoop dat je toch weer wat beter gaat voelen en anders blijft dan de vorige zwangerschap!

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Wens me succes wij zijn begonnen zonder tut bij mijn dochter... Het duurde al heel lang maar er kwam steeds wat tussen zoals haar angst om te poepen en daarbij de pijn die ze daardoor kreeg en dan was dr tut dr houvast dus hoe kon ik die weg nemen en nu had ik er een stukje afgeknipt en toen zei ze mam hij is niet goed meer dus ik zei oh kijk dat betekend dat je een grote meid bent nu is het tijd om je tut aan een klein kindje te geven... Ze koos zelf voor het kindje van vrienden van ons dus in een enveloppe gedaan en heeft ze erop geschreven en stickers opgeplakt en in de brievenbus gedaan...

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
  13. Bika

Bika Niet meer actief

Succes!! Ben benieuwd!

14. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend, ben benieuwd hoe ze t gedaan heeft.

Happy hoe is het met je kamertje? Is t gelukt?

Bika, hoe voel jij je nu? En hoe gaat het veder?

En met de andere meiden?

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shay, spannend. Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad!

@kamertje, er miste wat onderdelen/waren wat dingen niet helemaal goed. Voor de kinderwagen hielpen de tips van Bika erg goed ;) Ik krijg nog een nieuwe box en lattenbodem voor in het ledikantje, de ontbrekende onderdelen zijn aangekomen, dus het begint ergens op te lijken.
    Gisteren was mijn vader hier, die had een schommelstoel bij zich voor op de babykamer. en we zijn flink gaan shoppen. Ik heb nu ook een lading lakens en dekens. en van mijn vader heb ik een compleet campingbedje gekregen!
    Nu moet ik mezelf echt in gaan houden tot de 9-maandenbeurs. Daar en daarna mag ik weer los!
    Hier de eerste foto's van de kamer:
    Babykamer Photos by fannieklm | Photobucket

en mijn buik van afgelopen donderdag:
    http://i242.photobucket.com/albums/ff59/fannieklm/IMG_5243.jpg

16. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Mooi hoor happy, je hebt al aardig wat kleding verzameld, heerlijk.

Ik heb van de week een romper/shirtje gekregen van een vriendin, die van de nieuwe lijn van de prenatal. Zo lief!
    Bij ons begint t kamertje ook vorm te kijken, we hebben t opnieuw behangen, nu nog op zoek naar gordijnen en wat accessoires voor wat meer kleur. Hij is nu nog zwart wit zilver. Ben er heel blij mee.

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deel van de kleren (eigenlijk alles wat niet in het rechter gedeelte hangt) hebben we 2e hands gekregen van een kennis!
    Alleen het rechter hang gedeelte is nieuw (en dan een deel zelf gekocht en een deel gekregen).

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: leuk hoor jullie zijn al goed op weg... En je buikje is een feit leuk...

Hier: ze is gisteravond naar bed gegaan en ze heeft wat extra knuffels mee genomen... Ik ben na een half uur gaan kijken en tussen de rij met knuffels lag ze heerlijk te slapen... Uiteindelijk werden we vanmorgen om 8 uur geroepen mama ik ben wakker..
    Ik had me voorbereid op het drama maar helemaal niks dus hopen dat het nu goed blijft gaan...

Ik zal zo ff via de computer foto van het kamertje plaatsen we zijn al een heel eind...

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    We hebben nu ook gordijnen besteld in die kleur met witte bloemen erop... Boven de commode komt dan nog een witte plank...
    Ik kan niet echt goeie foto's maken zodat alles er goed opstaat maar zo hebben jullie een idee...

IMG_6171.jpg

20. Bika

Bika Niet meer actief

Hier gaat het zn gangetje. Superbenauwd en doodop daardoor dus heb niet veel te melden. Zal straks ff op de laptop antwoorden op de rest ok

Deel Deze Pagina