Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Knuffel voor Famke!

Misschien dat het helpt ja. Ik werd ook beide keren zwanger in een maand dat ik dacht dat het niet kon. Stress er af en dan dus wel raak?

En zo niet is rust aan je hoofd sowieso even lekker!

Happy, ja leuk he!!! Ben echt zo blij voor ze!

Kache, fijn dat ze terug gedraaid is!

2. Bika

Bika Niet meer actief

Zo laatste controle (gisteren) en de pre operatieve screening (vandaag) zitten er op! We kunnen :D!!!!!

Ben echt benieuwd naar volgende week, wss mag ik als eerste de ok op vanwege mn latex allergie, dit hoor ik nog. Spannend hoor :D

3. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoehoe!!!!
    Ik ga de hele tijd voor je duimen!!!!

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Kache,vfijn dat ze goed is gaan liggen!

Bika spannend meis! Nog een paar dagen voor jou. Lekker hoor.
    Je laat t toch wel even weten?

Famke. Knuffel!

5. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als bika het niet kan heb je altijd mij nog ;)

6. Bika

Bika Niet meer actief

En Kache haha, komt vast goed! Jullie mogen op de naam na vast oine zetten hoe en wat hoor. Wie de naam wil weten moet maar even mij (of als dat idd sneller is Happy of Kache) een pb sturen. Staat wel op mn fb tegen die tijd hihi

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ben wel heel benieuwd nu hoor bika ;).
    Doe lekker rustig aan de laatste dagen.
    Veel liefs!

8. Bika

Bika Niet meer actief

Zal ik doen dank je!

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Zo, ik kom weer even spieken...

Er is veel gebeurd de afgelopen twee weken en de emoties komen steeds vaker naar boven. Ik had verwacht dat die juist de eerste weken aanwezig zouden zijn vanwege de hormoonveranderingen enzo, maar ze zijn er nu meer en heviger.
    Een voorbeeld: afgelopen week kwam Babydump de beschadigde kastdeurtjes eindelijk vervangen, bleek dat die ze meegenomen hadden nog meer beschadigd te zijn. Ik ben bang dat het nu weer bijna vier weken gaat duren voor ze komen. En de reactie van de vrouw aan de andere kant van de lijn? Dat ze ook wel kunnen leveren als de baby er is... Ja, hallo! Ik snap dat het maar iets kleins is, maar ik wil gewoon dat de kamer voor ons kindje klaar is!!!

Gelukkig hebben we in de tussentijd ook mogen spieken naar ons kindje. Dat blijft mooi en bijzonder. Waarschijnlijk wordt het niet zo'n groot kindje, het lag wat achter op groei. Over twee weken nog een echo om te kijken of hij/zij wel een eigen curve volgt.

Fijne avond meiden! Ik duik vroeg mijn bed in, heb vannacht nauwelijks geslapen. Maar nog drie weken werken en dan eindelijk verlof!!! :D

10. Bika

Bika Niet meer actief

Babydump levert echt alleen beschadigde meubels he... Begint gewoon belachelijk te worden. En het antwoord van die vrouw al helemaal!!!!

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zouden klanten van de Babydump daar nu echt intrappen..? In ruil voor de service? Ik werd er iig niet blij van... Al is bij ons het ruilen wel goed gegaan. (het koste ze alleen 3x bellen van hun uit voor ze doorhadden dat ik echt geen extra vrij voor hen ging nemen...)

@diva, heerlijk die hormonsters, gewoon lekker laten gaan meis! Fijn dat je nog maar 3 weken hoeft te werken. Ik na vandaag nog 5, en kan ook niet wachten.

12. Bika

Bika Niet meer actief

Ik ben vanmorgen om 5 voor 9 bevallen van ons zoontje!! Hij lijkt echt als 2 druppels water op X. Echt bijzonder.

3,9 kg, maat 56 past perfect (weet geen exacte lengte)

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bika, nogmaals van harte, had je in het andere topic al gefeliciteerd, wat Fijn dat het goed gegaan is!

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Super bika, gefeliciteerd en geniet van je kraamtijd!

@hier, vorige week jarig geweest. Dochter heeft de waterpokken. En verder vrij rustig.

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bika, hier ook gefeliciteerd, ik zie je vanavond!!!

@Famke, nog gefeliciteerd!!! En beterschap voor je dochter!

16. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Bika: wat gaaaaaaf!!! GEFELICITEERD!!!

17. Bika

Bika Niet meer actief

Dank jullie wel!!

Ik hou het even kort, ben niet zo lekker. Voel me grieperig :(

Maar we zijn iig weer thuis! Ze verdenken Z. Van mogelijk toch van kma, dus de komende dagen goed in de gaten houden. Lekker vanavond thuis met mijn gezinnetje iig!!!

18. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bika wat fijn dat je thuis bent! hopelijk voel je je snel weer beter!
    geniet van je gezinnetje!

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Bika: nog een keer gefeliciteerd :D! Jammer dat je je niet helemaal lekker voelt, doe maar rustig aan!
    Jammer dan Z mogelijk ook kma heeft, maar nu in ieder geval snel erbij en geen eindeloze huilpartijen...

@ Debozoe: volgens mij ben jij volgende week aan de beurt ;), of niet, veel succes!!

@ hier: laatste loodjes, die naar verwachting nog wel even zullen duren (hier geen baby verwacht voor de 41 wkn), gaat niet zo lekker, maar probeer het dag voor dag te nemen zoals het komt... Bijna mijn 'beloning'!

20. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Kache: klopt inderdaad, maar welke dag dat laat ik nog even kin het midden, ik kom het jullie in ieder geval melden, nu genieten van het laatste weekend met z'n drietjes!!
    Vervelend dat jij je ook niet zo lekker voelt! Ik hoop dat deze baby voor een verrassing zorgt en dat je iets eerder je beloning krijgt!

Deel Deze Pagina