Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Debozoe: spannend hoor! Geniet nog even lekker met z'n drieën!

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes deze week debozoe!

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bedankt dames!!

4. Bika

Bika Niet meer actief

spannend Debozoe! veel succes alvast! voor je het weet is je kindje alweer een week oud hihi

5. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Succes debozoe.

Gisteren weer controle gehad, voor iemand net A.l.s doe ik het heel goed, gynaecoloog is heel erg tevreden. Gisteren bij de echo ook even 3d gezien, alleen onze kleine man verstopt zich achter zijn handjes en in de placenta. Zo jammer! Wel blij dat ik er geen 100€ aan uit heb gegeven :).
    Gyn. Zei vroeg nog wel of ik werkte anders had ze me laten stoppen net werken, daar schrok ik best wel van. Ondanks dat ik al niet meer werk
    Ben alleen vergeten te vragen waarom dan.
    Manlief is gelukkig ook weer terug van de Antillen. Dus dat hebben we ook weer gehad.

Bika hoe gaat het met jou kleine?
    En hoe gaat het met de rest?

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    gisteren om 8:25 is onze zoon lennon geboren! 3660 gr en 50 cm, alles is goed gegaan, en wat zijn we trots!!

7. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoehoe, gefeliciteerd!!!!

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Debozoe gefeliciteerd! Liefs

9. Bika

Bika Niet meer actief

Gefeliciteerd Debozoe!!!!!!!!!

10. Bika

Bika Niet meer actief

zo eindelijk even tijd om te antwoorden.

z. is alweer 10 dagen oud en vandaag was de kraamhulp voor het laatst. hij doet het echt zo goed! trots op mijn kleine mannetje :D

x. is opeens erg groot geworden, ontwikkeling is nog harder gegaan. meestal superlief, behalve vanmiddag, echt even geen land mee te bezeilen helaas. mij bijten en slaan pffff. man is deze week weer aan het werk gegaan dus sta er tot 7/half 8 alleen voor met hem.

wennen hoor twee kinderen zo opeens!

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @Debozoe: gefeliciteerd meid! Veel geluk samen!

@ Bika: tja, nu komt het echte werk ;). Ik vond het echt flink wennen 2 kids... Voortdurend de keus moeten maken, wie heeft prioriteit?? :cool: Maar komt helemaal goed, gewoon even wat routine krijgen :D... Succes!

@ hier: I'm next, geloof ik, he? ;) Maar zal nog wel even duren, denk ik...

12. Bika

Bika Niet meer actief

Vandaag was ik uitgerekend...

Z. Zit op de Nutramigen. Arme manneke zit werkelijk helemaal onder de uitslag en dronk vandaag maar 20/25/40 ml per keer. Veel te weinig dus! Ha stuurde ons niet eens meer langs de ka, maar schreef zelf gewoon er machtiging uit. Zo fijn!
    Hopelijk slaat het aan en zien we snel verbetering!

Debozoe: hoe gaat het met Lennon?

Kache: ja jij bent! :p

Aan de rest: hoe gaat het met jullie?

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    bika: vervelend zeg van de uitslag, lukt het een beetje zo met 2 kids, en hoe is het met je wond?

lennon doet het super, ben helemaal verliefd op het kleine mannetje! ik heb nog kraam tot en met donderdag, ben ik heel blij mee. wond is nog gevoelig, maar sinds vandaag iets minder gevoelig. ik doe nog lekker rustig aan veel op bed, heerlijk!
    mijn dochter vind het wel lastig, moet echt even haar plekje vinden, meer dwars enzo, maar komt vast goed!
    spannend Kache, ben benieuwd hoor!

14. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf

Even spammen hoor, fotoshoot van onze kids, trotse mama hier!!

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Debozoe geweldige foto! Daar mag je zeker trots op zijn!
    Hoe gaat het veder?

Bika hoe gaat t nu met jou?

Kache rommelt er bij jou al iets?

En hoe gaat het met de rest?!

16. Bika

Bika Niet meer actief

super mooie foto debozoe!!!

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ debozoe: wauw, prachtige foto! Heerlijke kids zeg, fijn om te horen dat het goed gaat met Lennon.
    Zal wel een heel andere kraamtijd zijn dan na je dochter, hopelijk heel veel genieten!

@ Chicca: schiet ook lekker op jou :cool:, of voelt dat niet zo?

@ hier: op het wachtbankje ;), weer overtijd nu. Vannacht voor eerst een echt onrustige nacht met wat gerommel, maar nu is het weer rustig, dus denk niet dat 8 april 'm gaat worden, ha ha. Dus we wachten maar weer...
    Baby is wel erg welkom nu, de spanning/onrust neemt toch wel toe hier in huis. Zoonlief is al een paar weken erg onrustig, dochter begint ook en manlief heeft een kort lontje. Hij heeft vannacht ook nauwelijks geslapen omdat ik zo onrustig was en om de haverklap naar WC moest.

18. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    spannend Kache!!

zeker een hele andere kraamtijd, genieten volop!!

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Spannend kache hoop dat de kleine snel komt.
    Hier begint t ook op te schieten ja.
    Vanmorgen weer controle gehad, kleine groeit goed maar op de onderste lijn, dus de gynaecoloog wil hem wel goed in de gaten houden. Hij heeft zich alleen gedraaid dus ligt nu met zijn hoofd boven en één been tegen zn gezicht. Ander half in kleermaker. Hopen dat dat niet zo blijft. Hij heeft nog 6 weken om te draaien. Over twee weken moeten we weer terug. De gyn verwacht veder geen problemen rondom de bevalling enzovoort en als hij een normaal gewicht heeft en t goed doet mogen we gelijk naar huis. Spannend!

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi iedereen,

Hier nog steeds geen tweede opkomst.
    Echt vrustrerend. Helemaal als je dan op kraamvisite gaat en je dochter met een baby op schoot ziet zitten en er tegen je gezegd word dat het tijd voor een tweede word.

Af en toe bespreken wij samen wel eens waarom het nu maar niet wil.
    Zijn we op de verkeerde tijd? Doen wij iets verkeerd? Is er met eentje van ons iets aan de hand? Maar ja waarom lukt een 1e wel en een 2e niet.
    Nou goed de 1e hebben we ruim een half jaar over gedaan, maar ik ging er vanuit dat het er aan lag omdat ik jaren aan de pil had gezeten en aan het ontpillen was.
    Nog een paar maandjes en dan zijn we een jaar bezig...
    We willen nog niet de stap HA zetten, we weten toch dat we naar huis worden gestuurd met twee antwoorden: ik afvallen en mijn man stoppen met roken, maar ja daar hebben we weinig aan...want een eerste is ook gelukt.

We proberen er ook wat minder mee bezig te zijn, maar ja dat is af en toe moeilijk.

Deel Deze Pagina