En dan heb ik ineens het grote nieuws gemist... Debozoe: alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
Hahaha Diva! Pffff hier draai ik echt dikke overuren! Alsof een baby van 3 weken, een 1,5 jarige peuter (volop in de peuterpubertijd!!) en herstellen van een ks niets is... hebben we ook besloten vorige week te gaan verhuizen. Ik heb afgelopen maandag een huis bezichtigd en volgende week donderdag krijgen we de sleutels al. Dan gaan we dat weekend schilderen en 1 vloer leggen (rest van het huis is netjes gelukkig!!!) en dan 22 en 23 verhuizen (komt verhuisbedrijf voor die ALLES gaat doen )! STRESSSSSSSSSSSSSSSSSS Maar straks is manlief tenminste gewoon elke avond en weekend thuis en wonen wij niet meer hier Hoe is het met iedereen?
Jeetje bika! Respect voor jou! Hoop dat alles goed verloopt! Happy hoe is het met jou? Kache bij jou nog alles rustig?
Vanochtend met precies 41 wkn bevallen van dochter N.athalie, 4260 gram en 50 cm! Thuis, op zich goed gegaan, maar viel erg tegen, verliep heel anders dan andere 2 bevallingen . Nu rustig herstellen en wennen!
Kache gefeliciteerd met jullie dochter! hopelijk loopt de bv snel beter! diva: bedankt nog! Bika: zeker heftig, maar hopelijk straks er wat meer rust voor terug
Zo daar zit ik dan, eindelijk weer eens tijd om hier te kijken! Verhuizers zijn volop aan het inpakken, vandaag gaat alles de wagen in, morgen pakken ze weer uit. Ben niet zo slim geweest en heb toch te veel gedaan heb nu erg veel pijn aan mn buik en na de verhuizing ga ik toch maar even de gyn bellen. Man heeft gevoelt en die zegt of hechtingen kapot of er zit ergens een ontsteking of bloeduitstorting. Maar had ook niet zo veel keus, man kreeg het niet in zijn eentje gedaan en X. was zo van slag dat ik hem veel heb moeten tillen. Vandaag kan ik niets meer doen, dus zit nu op de bank op mn laptop beetje tijd te verdrijven
Ha meiden, Eindelijk een update vanuit hier. Afgelopen zaterdagochtend bevallen van onze 2e zoon. Vanaf de eerste serieuze wee tot geboorte duurde het maar 2,5 uur. Een snelle maar best pittige bevalling. Zoonlief doet het goed en slaapt veel (vooral overdag, 's nachts wil hij graag heel dicht bij mamma zijn). Groetjes
Gefeliciteerd!!!! Hier minder nieuws... Beeb ligt in een volkomen stuit, maar met weinig vruchtwater, placenta aan de voorkant en eerste. Hierdoor kunnen ze niet draaien... Dus heb maandag nieuws gekregen dat ik van een thuisbevalling 'ineens' een keizersnede krijg.... vrijdag terug naar de gyn om alle zaken verder te bespreken.
Piekie gefeliciteerd! Fijn dat alles goed gaat. Happy, wat ontzettend balen! Kan me voorstellen dat je er een beetje aan moet wennen. Hier ligt de kleine ook in stuit, gelukkig heeft hij nog tijd. Maar toch baal ik er al van . Hij heeft nog 3 weken om te draaien.
@ Piekie: gefeliciteerd! Lekker vlotte bevalling, zo ging het bij mijn 2e ook (maar daardoor ook best heftig, vond ik ). @ Happy: ah, meid, wat balen . Ik kan me voorstellen dat je even moet schakelen en teleurstelling moet verwerken! Succes met je laatste loodjes! @ Bika: succes met verhuizen!! Ik hoop dat het inmiddels beter gaat met je buik? @ hier: toch best druk met 3 kinderen , maar het gaat goed. Wel chronisch slaapgebrek natuurlijk , maar N gedraagt zich heel netjes en precies zoals een klein babietje behoort... Zelf goed aan het opknappen en langzaam conditie aan het opbouwen. Voel me heerlijk en geniet echt!
gefeliciteerd piekie!! kache, beroerd! ben bang dat ik mn hechtingen los heb getrokken. verhuizers hebben er een rotzooitje van gemaakt, moet alsnog alles zelf doen
@Kache: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! @Piekie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! @Happy: bij jou al gereageerd via Facebook natuurlijk, maar blijft een rottige situatie, al vind ik het echt knap hoe je dat gevoel hebt weten om te buigen!
Bika wat naar, balen dat ze er zon zooitje van gemaakt hebben. Hoe is t nu met je herstel? Kache hoest bij jou? Happy, hoe was t vrijdag? Diva jouw kleine zit nog lekker, gaat alles goed? Piekie gaat alles goed?
Ja, hier zit de kleine nog binnen, we wachten vol ongeduld tot het zich aandient! Ik merk dat het iedere dag een stukje zwaarder wordt, maar ik kan ook nog steeds genieten van het zwanger zijn gelukkig!
@Diva, hoop dat de kleine zich nu snel aandient!!! Maar dat zie ik dan ws sneller op fb als hier @Chicca, ik heb vrijdag een datum voor de KS gekregen. Nu donderdag nog een gesprek en controle bij de verpleegkundige, dan kan ik al mijn vragen kwijt (dus de afspraak van vrijdag was echt meer een formaliteit als dat ie echt nut had...). Dan wordt er ook een afspraak met de anesthesist gepland, en met 39 weken ben ik mama.
piekie, gefeliciteerd!! happy, das even wennen, kan me indenken. scheelt misschien wel dat je het van tevoren weet. ik kijk er iig heel positief op terug, hopelijk heb jij dat straks ook! Bika, balen zeg! ben je al terug bij de gyn geweest? diva, spannend zeg die laatste loodjes! Kache, dat slaapgebrek ken ik ja haha, heerlijk dat je zo geniet! hier gaat het ook super! ik voel me ook heerlijk, geniet enorm! gister ons kraamfeest gehad, was heel erg leuk en gezellig. ook mijn herstel gaat super, bijna nergens meer last van. alleen slaapgebrek he haha, maar ach hoort erbij, ik geniet ook wel van die intieme momenten snachts
Happy hoe gaat het? Heb je t allemaal een plek kunnen geven en al je vragen kunnen stellen? Diva bij jou nog steeds rustig? Hoe gaat het veder met de zwangere en de mama's? Famke hoe is het met.jou? Hier is de kleine gelukkig gedraaid. Ben blij!