Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juni
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 1: 13 juni
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 14 juni
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni
    Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni
    Dutch Diva (29 jr), 1e kindje, ronde 19: 23 juni
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 24 juni
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni
    Sunnie (28 jr), 2e kindje, ronde 1: ?
    KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1:
    Bika (.. jr), 2e kindje, ronde 1:

Juli
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 21 juli
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 27 juli

Afspraken
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje

2. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Nou dames, mijn dilemma heeft geloof ik zelf een antwoord gegeven. Vanmorgen plots hevig ongesteld. Dus waarschijnlijk was het 14 dagen terug toch een bloeding na het verwijderen van mijn spiraal ofzo denk ik...
    Ga vandaag maar weer uit van dag 1, en waarschijnlijk gaan we dan vandaag ronde 1 in..
    Mijn NOD mag naar 30 juni en dan maar even afwachten of dat klopt..enne..dan gaan we er toch maar gewoon voor deze maand, bedankt dames voor jullie steun in de rug..

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wat goed dat je toch een beslissing hebt genomen. Geeft in je hoofd ook weer een stukje rust.

Oei even wat anders .. moet t even kwijt.
    Was net laaiend op die vent van mij!! Hij was met onze dochter buiten, en ik was binnen. Ineens hoor ik haar hoesten en proesten ik kijk naar buiten liep ze met een pakje shag van hem :$ Ik vloekend naar buiten zegt hij heel rustig wat is er met je. Nou ik zei zie je dat niet, ruim je rotzooi eens op, die rotzooi is heel erg giftig als je dat zo eet. Ow nou volgens hem was er niks aan de hand en snapte mijn reactie niet want hij was toch leeg. Ow laaiend was ik!!:x:x

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Mag ik ook even komen spuien dames? Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld, mocht van mezelf in juni dus maar meteen gedaan. Nu schijnt het nog steeds vrij druk te zijn, dus we krijgen niet in juni maar pas in de maand juli de prikinstructie. Dat is op zich niet erg, maar dan mag ik pas de volgende cyclus na die instructie beginnen. Het valt me zo tegen dat we dus zeer waarschijnlijk niet in juni/juli aan de beurt zijn maar op zijn vroegst in augustus... ben er echt verdrietig om... :(

5. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat k*t Dutchdiva. Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt.
    @ debozoe, wat fijn dat je eruit bent, zal wel een opluchting zijn.
    @famke daar zou ik ook boos om worden.

6. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Dutchdiva!!! Ik begrijp dat je je daar rot over voelt.

Debozoe, de rode duivels zijn nu dus echt gearriveerd. Hier ook vandaag de eerste dag, al is dit de eerste bloeding na stoppen met pil dus geen echte ongi, al voelt het wel zo..

Famke, ik zou daar ook boos om worden. De volgende keer ligt ie wel vol en pakt ze hem weer omdat ze denkt dat het mag.

Hier: eerste ' ongi' dag na stoppen met pil is een feit. Zal deze dagen niet missen tijdens het zwanger zijn! Ben benieuwd hoe lang mijn cyclus duurt. We zijn er nog niet over uit of dit nu echt al de eerste ronde is. Mocht het wel gebeuren (gebruiken geen bescherming) dan is het zo :). Eerst maar eens kijken of de boel weer normaal opstart.

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Dutchdiva: ik snap dat je baalt je rekend er toch op dat je die maand kan beginnen..

Famke: nou daar zou ik ook kwaad om zijn.. Ik werk op een kdv en wij hadden van die leuke buren die vaak hun peuken op de grond gooide maar als het dan waaide waaide dat is onze tuin en wij maar uitleggen hoe gevaarlijk sigaretten wel niet zijn voor een kind.. Gelukkig hebben ze nu asbakken en die legen ze ook zodat het niet meer in onze tuin waait.

Hier: sinds donderdag de eerste echte ongesteldheid maar jeej wat kan een mens bloeden zeg ik durfde vandaag amper de deur uit om over s nachts nog maar niet te spreken... Hopelijk is dat de volgende keer niet meer zo erg en is het nu zo heftig vanwege het stoppen met de pil waar ik dus nooit veel bloede tijdens mijn stopweek.. Op naar de eerste ronde zullen we maar zeggen

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou dan was de reactie dus begrijpelijk, en meer zouden zo reageren, gelukkig dan maar. Hij is gewoon in heel veel dingen nuchter en ziet nergens gevaar in.

Vervelend die ongi''s hoor. Maar ja het hoort er helaas bij.

Dutchdiva: Flink balen hoor, begrijpelijk dat je er van baalt.

9. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Famke: Oh ik zou ook heel boos zijn, mijn man rookt ook shag dus weet hoe dat is ja.
    Dutchdiva: Oh meid wat balen kan me zo indenken dat je daarvan baalt, al dat wachten.. Al het gevoel daar is wil je toch het liefst zo snel mogelijk beginnen..knuf..
    Sunnie: Spannend!!
    Shay: Ik wou precies hetzelfde typen, ik bloed ook echt enorm. Kan bijna elk uur mijn tampon verwisselen. En idd vooral 's nachts, vanmorgen kon ik weer alles verschonen.
    Zal wel grote schoonmaak zijn, maar voor mij is het duidelijk dat dit echt ongesteld zijn is. Die bloeding van 3 dagen na het verwijderen van het spiraal was toch minder heftig..

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Nou ik zit nu op dag 4 en kan je zeggen dat het nu eindelijk minder wordt dus meer op een gewone ongesteldheid gaat lijken.. Ach nu hoeven we niet te twijfelen of het een echte ongesteldheid was of een doorbraak

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ dutchdiva: ah nee meid! Wat ontzettend balen, NOG langer wachten. Ik kan me voorstellen dat je even helemaal verdrietig en boos bent. Dikke knuffel, veel sterkte!

@ Famke: rondslingerende shag!? Ik zou ook laaiend zijn, dat spul is echt erg giftig vooral voor de kleintjes, als je het zou opeten! Groot gelijk hoor, dat je even uit de slof schoot! Misschien eens googlen op gevolgen van nicotine vergiftiging bij kindjes en dat je mannetje onder ogen duwen.

@ Debozoe: hmmm, jammer dat nu echte ongi is, maar het is goed om wel de duidelijkheid te hebben. Nu beginnen met een 'schone lei', toch? Vervelend dat het bloedverlies zo enorm is! Maar ik kan me idd voorstellen dat het na al die tijd even goed 'schoon' moet. Hopelijk eenmalig en hierna nooit meer ;).

@ Shay: jij ook al zo aan het bloeden, bah. Erg vervelend, ik hoop dat het bij jou ook eenmalig is. Ik heb ook sinds bevalling van mijn eerste vrij heftige menstruaties gehad, maar om een of andere vage reden is het sinds de miskraam een stuk minder en minder lang :( (je hoort mij niet klagen overigens :p).

@ Sunnie: euhm, als je geen bescherming gebruikt, dan is het gewoon ronde 1, zou ik zeggen ;).

@ hier: gisteren trouwdag gevierd, al weer 6 jaar geleden ;). We hadden met zijn tweeen iets willen doen, maar konden geen oppas vinden (beperkte mogelijkheden ivm autisme van zoonlief ;)), dus we hebben er een familiedagje van gemaakt. Wandelen in bos, pannenkoeken eten, speeltuin en 's avonds in eigen tuin frietjes gegeten. Daarna de kids in bed en heeeeeeeel gezellig en knus met manlief op de bank :D. Ook nog een beetje samen zitten filosoferen en dromen over een beebje, manlief heeft de jongensnaam al bedacht, ha ha!

Fijn dat we zo'n lekker weer nog hadden gisteren, want vandaag is echt bagger, he? Het giet al de hele dag. Lekker onpedagogisch de kids langer voor TV geplant, want ik vind het altijd heel wat om ze een hele dag binnenshuis te 'entertainen' :)...

12. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Mag ik ook met jullie meekletsen? Tijdje niet meer op het forum geweest. Maar aangezien we voor een 2 kindje gaan, weer lekker actief hier. 29 mei gestopt met de pil(op de verjaardag van onze dochter van 2) en dus word het voor ons deze maand de eerste ronde spannend! Gister ongesteld geworden, dus extra spannend allemaal!

Groetjes

13. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Oja en mij NOD is op 30 juni.....

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Vervelend dames dat jullie zo ''lek'' zijn. Wie weet is het de volgende ronde beter. Het is erg vervelend dat ongi zijn, bah.

Kache: Regen?? Nee het is hier de hele dag al droog! Wel grijs buiten maar mogen niet klagen hier. We hebben t er net nog over gehad, en ik ga inderdaad eens googelen, want volgens hem is het helemaal niet giftig. We hebben t er eens bij kinder ehbo over gehad.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Jammer dat er geen oppas was te vinden, maar zo te lezen hebben jullie toch nog wel een leuke dag gehad.
    En ach de tv? Er zijn wel programma''s waar ze veel van kunnen leren hoor. Hier staat baby tv vaak aan, ontwikkeld door psychologen en orthopedagogen, dus weinig mis mee lijkt mij.

Ingie: leuk dat je ook mee kletst.

Wij hebben vanmorgen lekker geluierd. Gister verj van mijn oma gehad en zo naar mn vriendin, haar zoontje is jarig. We moeten dik half uur in de auto, dat vind ik dan weer wat minder.
    Gezellige dag!

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi, bewolkt dagje hier in Playa del Carmen.. dus het internet maar weer even opgezocht...

@diva, Kl8te zeg dat je nog zo lang moet wachten. daar zit je dan met je goede gedrag om pas in juni te bellen....

@hier, Vage klachtjes. Moe, lusteloos (zal het weer wel zijn, manlief heeft het ook) her en der wat misselijk (maar bijv. op een boot (ook al heb ik dat anders nooit). Ineens groente eten (terwijl ik daar normaal een hekel aan heb) en gevoelige borsten (manlief mag niet meer in de buurt komen.... ook gezellig op je honeymoon)

Allemaal (behalve die borsten dan) te verklaren met hele andere dingen. Dus ik ga er nog maar een beetje vanuit dat mijn lijf me voor de gek houdt.... Maar als ik nu ook nog kotsend boven de WC ga hangen ga ik wanneer ik terug ben toch maar een test halen....

Manlief zit allemaal redenen te bedenken waarom het voor hem niet uit zou komen. En ik loop maar te roepen dat de eerste ronde wel echt heel snel zou zijn....
    En daarnaast ben ik ineens weer extra bang of ik wel een goede moeder zou zijn...

Nou ja, hoe dan ook we zullen het wel zien. We kunnen er iig nog leuk over grappen!

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan vergeet ik het belangrijkste nog... Ik heb ongeveer 3-4x per dag last van ongi achtige krampen.
    Weet iemand of je tijdens het ontpillen ook kortere cyclussen kan hebben?

Hoe dan ook ben ik iig blij dat ik zo slim ben geweest om toch maandverband mee te nemen, ook al zou ik als ik ongi moet worden al weer terug zijn.

Lijf doet een beetje erg raar dus....

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Alle klachten die je beschrijft heb ik ook allemaal gehad vooral die pijnlijke borsten.. Hoort allemaal bij het ontpillen... Die onzekerheid is normaal maar zodra je zwanger bent komt je moederinstinct naar boven en mocht je nu zwanger zijn heeft je man nog 8 maanden om eraan te wennen dat hij vader wordt.

18. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy, kunnen allemaal ontpillingsklachten zijn, maar het kan ook net zo goed de eerste ronde raak zijn. Dat maakt het zo moeilijk om voor de NOD te bepalen aan de hand van klachten of het zover is. Maar ik hoop het van harte voor je, zou zo mooi zijn op de honeymoon ;).

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Ingie: welkom!

@ Happy: jammer dat je allemaal vage klachten heb, ik hoop dat het voor een 'goed' doel is :D. Helaas kun je niet veel meer dan afwachten, want idd kan na de pil nog een boel dingen over hoop liggen.
    En die onzekerheid is heel normaal, hoor. Bij mijn eerste was ik zelfs enigszins in paniek ;). Ik was overtijd, had allemaal klachten die ik nog nooit van mijn leven gehad had, voelde me dus zwanger, maar ik durfde niet te testen. Want dan zou het onherroepelijk worden :). Heb dus ook pas getest toen ik bijna 3 weken overtijd was ;) en toen ik die knaltest dus in handen had, kon ik alleen maar hyperventilerend denken 'wat heb ik gedaan!?!?'. Maar is helemaal goed gekomen, hoor :D.

En mannen zijn heel praktisch ingesteld en kijken veel meer met hun verstand naar dat hele baby gebeuren. Mijn man heeft ook allerlei (praktische) redenen waarom het niet zo goed uitkomt, maar we hebben inmiddels wel geleerd dat je altijd je weg wel vindt en dingen toch altijd anders lopen dan je plant ;). Ik vermoed dat het meer ook zijn onzekerheid is, waardoor je man opeens allemaal redenen invallen... Succes met afwachten en hopelijk nog veel plezier op de rest van je reis!

@ Famke: nou, bij ons heeft het toch echt de hele dag geregend! Vandaag is ook behoorlijk bagger, maar dat was het nu ook echt in het hele land volgens mij. Moest toch werken, dus wat dat betreft boeit het niet.
    En baby TV, die fase zijn wij een beetje voorbij :D. Mijn kids kijken vooral DVD's (mijn autistische zoontje moet altijd weten wat er gaat komen en precies kunnen bepalen. 'Gewoon' TV werkt hier niet, dan heeft hij geen controle), vooral Disney (en andere teken/animatiefilms) en ook dingen als Bob de Bouwer, Thomas, Chuggington, My little pony, Elias... Heel af en toe nog wat sesamstraat (heb 8 DVD's van staan), maar dat is nog maar zelden nu.

@ hier: weer drukke dag op werk, heb wel zin in vakantie. Jammer dat ik nog 5 weken moet wachten ;). Even doorbijten op die laatste loodjes!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juni
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 1: 13 juni
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni
    Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni