Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee, heeft iets langer geduurd, maar toch;)
    Ik weet alleen niet hoe ik meerdere foto's kan toevoegen (bijlagen mag maar 2, en via photobucket krijg ik ze niet zichtbaar, maar alleen in link...

Onze kamer:

Balkon met hangmat:

Uitzicht:

Tulum:

Xcaret (themapark vol mexicaanse cultuur en beestjes):

Dolfijnen zwemmen:

Excursie eilanden:

Zwemmen met schildpadden:

Chichén Itzá:

Coba Manlief is helemaal omhooggeklommen, ik ben halverwege gebleven... Was mij een beetje te steil...:

Op bezoek bij een maya familie/dorp:

Parasailen:

Nederland- Denemarken kijken:

Ik raad iedereen aan om als het kan naar Mexico te gaan!!! het is een prachtig land met vriendelijke mensen!

2. Bika

Bika Niet meer actief

Helemaal mee eens, vond Yucatan geweldig!!!

Zal eens gewoon in je photobucket gaan neuzen, om nou elke link afzonderlijk te gaan openen :p
    En tja hier werkt de [​IMG]

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    wauw wat super zeg die foto's!!
    Maar lekker nagenieten!

4. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat een gave foto's happy! Ziet er goed uit. En wat ontzettend goed dat het gelukt is bij je vriendin.
    Ben benieuwd naar je test morgen. Spannend hoor.

5. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Welkom Sarah, gezellig dat je erbij komt.

Ik ben benieuwd of we over 2 weken al een paar zwangere in ons midden hebben.

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Happy: Ziet er mooi uit zeg! En spannend morgen hoor!

Merkte vandaag dat ik wat vruchtbaar slijm heb, dus lijkt erop dat de eisprong in aantocht is, ben benieuwd!

7. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hola

Mag ik ook gezellig meekletsen? :D

Wij gaan in juli voor de tweede. Ik moet eerst nog mijn antidepressivia afbouwen en dan gaan we ervoor. We hebben een schattige dochter van 2,5.

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Happy: wauw!!! Ik heb niet eens alles bekeken, maar wat prachtig! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

@Pelikaantje: welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen! Is de naam in je handtekening de naam van je dochter?

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Dutchdiva: yep is de naam van mijn dochter :)
    @Happy: wat een mooie foto's! Krijg meteen zin om op vakantie te gaan :p

Weer regen hier. Bah. Hopelijk breekt het zonnetje door. Zo ga nu eerst een wasje doen.

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal mag ik er ook bij?

Wij zijn na een gesprek met de gyn maar gelijk gestart en dat was mooi op 1 juni. Helaas na de eisprong dus als de ongi over is start de eerste echte ronde. Ben al jaren niet aan de pil en ben inmiddels weer in bezit van een regelmatige cyclus.
    Wij wilden nog even wachten met kids, maar soms loopt het anders. We beginnen steeds meer aan het idee te wennen dat we straks met zijn drietjes zijn (of misschien een meerling). We wilden nog graag naar australie, maar door al het ziekenhuis gedoe en dat we nu aan kids beginnen lukt dat niet meer.

Wij zijn trouwens 29 en mijn man is 34, en inmiddels alweer een jaar getrouwd.

Succes allemaal meiden!

11. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Welkom Mart en Pelikaantje!

Happy: al getest?

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik kom ook de hele dag al spieken of er al nieuws is haha maar nog niet dus...

Hier zitten we in de vruchtbare dagen.. Gister vruchtbaarslijm en vandaag rommelt me buik heel erg... Morgen gaan we met onze dochter naar plopsaland...

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    jep getest, maar hele dag bezoek gehad.
    Test was omo wit.
    Moet dus toch gewoon verder afwachten, maar heb nu wel zekerheid.

Het stemmetje in mijn hoofd was alleen wel even heel verdrietig, dus dat was wel even minder. Maar het komt vast vanzelf goed.

Nu wachten op de ongi en dan de volgende ronde :D

welkom voor pelikaantje en mart

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Happy: jammer van witte test, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    Maar fijn zeg, dat je trouwdag zo heerlijk was en de huwelijksreis ziet er echt fantastisch uit! Als ik de (mooie) foto's zie, moet ik meteen denken aan mijn eigen huwelijksreis (curacao en aruba) :p.
    Balen dat je zo'n last hebt van de jetlag, ik hoop dat je snel weer in het goede ritme zit.

@ Debozoe: nou veel plezier dan :cool:, en straks lekker op het wachtbankje.

@ mart: welkom! Ja, soms loopt het anders dan je een paar jaar er voor had bedacht, maar dat is soms ook het mooie in het leven. Wordt het extra lastig/spannend voor jullie? (aangezien je bij gyn bent geweest?)

@ Pelikaantje: welkom! Hopelijk verloopt het afbouwen goed.

@ Dutchdiva: ah, zit dat zo. Ik vond het zo tegenstrijdig klinken, haha, maar nu begrijp ik het. Hopelijk lukt het allemaal op dag 21 van komende cyclus. (als iets op het lijstje wilt zetten, moet je me maar laten weten)

@ Chicca: ja, raar idee is dat he? Statistisch gezien zijn we volgens mij met groot genoeg groepje dat minstens 1 iemand in ronde 1 zwanger raakt! Ik ben benieuwd :D.

@ hier: gisteren familiedag gehad. Wel een heel eind rijden, maar alle neven en nichten weer eens gezien. Leuk hoor. De meeste zijn nu ook volwassen, getrouwd, kindjes. Waren ook 2 zwangeren. Onze ouders zijn dan druk met het kleine grut (hun kleinkinderen) en wij kunnen dan heerlijk kletsen :p (en wijntje drinken, nu het nog kan ;)).

Jammer alleen, een nicht van mij gaat scheiden, was heel verdrietig. Pffff, over hoe het naar de buitenwereld toe er soms anders uit kan zien... Ze bleek ongepland zwanger te zijn geraakt, op een moment dat ze al aan de relatie twijfelde. Gehoopt om een miskraam :)$ :(, erg hoor, als je je zo voelt), maar toen dat niet gebeurde alle energie in willen steken om het toch te laten werken (omwille van het kind?). Getrouwd, want vanuit haar geloof niet acceptabel om ongetrouwd kinderen te krijgen. En nu na 2 ellendige jaren de knoop doorgehakt. En wij hadden allemaal geen idee... Maar goed, ze redt het wel met haar dochtertje.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juni
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 1: 13 juni (neg test)
    Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni
    Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 22 juni
    Dutch Diva (29 jr), 1e kindje, ronde 19: 23 juni
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 24 juni
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni
    Ingie1983 (.. jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni
    Sunnie (28 jr), 2e kindje, ronde 1: ?

Juli
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 5 juli
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 11 juli
    KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juli
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 27 juli
    Pelikaantje (.. jr), 2e kindje, ronde 1: ?
    Mart (29 jr), 1e kindje, ronde 1: ?

Afspraken
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje

16. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Happy: Jammer van die test! Nu maar hopen dat je ongi snel doorkomt, dan weet je iig of je cyclus meteen goed loopt.

Shay: Veel plezier, zo leuk plopsaland, wij zijn er een paar weken geleden geweest, de panne ook?

Kache:Leuk zo'n familie dag, wel heel verdrietig van je nichtje idd..

Hier maar eens even poetsen en straks een bezoekje aan mijn ouders voor vaderdag.
    Tel echt af nu, nog 3 weken werken tot de zomervakantie, heerlijk!!

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Happy: Jammer dat de test niet leuk nieuws gaf. Zo kun je zien hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Hopelijk word je gauw ongi.

Shay: was plopsaland leuk?

Kache; triest verhaal van je nicht hoor. Als de rest van de dag dan maar wel gezellig was.

Deboze: wat hebje lekker vroeg vakantie. Wij moeten nog 5 weken wachten. Gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis?
    En al uit gepoetst?

Hier; net verjaardag van nichtje gehad, de kleine ligt nu even op bed en dan naar mijn ouders ivm vaderdag..

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Happy: jammer van de negatieve test maar ja het is nog maar de eerste ronde toch

Hier: plopsaland de panne idd maar viel een beetje tegen eigenlijk.. Onze dochter is nu bijna 3 maar wel een kleintje waardoor ze een bumba stempel kreeg en dus bijna nergens in mocht.. We zijn wel naar de show met de echte klus geweest dat vond ze prachtig.. Maar ach die kleintjes hebben weinig nodig om een mooie dag te hebben..
    Ik ben nog even in de achtbaan geweest en toen zag ik het bordje niet voor zwangere staan dus ik zei tegen me man nu ga ik er nog even in wie weet mag ik over twee weken niet meer hahaha..

19. Bika

Bika Niet meer actief

Goedenavond allemaal!!

Hier een druk weekend gehad. Gisteren 3x apart vrienden op bezoek gehad en t huis schoon moeten maken.
    Vandaag naar mijn ene oma geweest, daarna naar mijn opa en oma en daar waren mijn ouders ook. Net even liggen bijkomen op de bank.

Fysioafspraak werd gisteren plots afgebeld en die verschuift nu naar morgenvroeg en mijn afspraak op het werk morgenmiddag is verschoven naar donderdagochtend. Morgen beetje rustig aan doen als het lukt want ik ben nog steeds in vlagen elke keer misselijk. Nu al 5 dagen pffff. Als ik nu niet op dag 24 pas zat ging ik toch echt serieus twijfelen hoor. Lijkt me een beetje erg vroeg om nu al misselijk van zwangerschap te zijn, dus ga daar maar niet op hopen. Maar leuk is anders zo :p heb echt geen zin in eten op deze manier.

Alle nieuwelingen welkom trouwens, ben beetje warrig vandaag (en wel vaker hahaha, overgehouden van X.). Mart, waarom zijn jullie dan nu toch al begonnen als jullie liever nog niet wilden? Als je geen antwoord wil geven ook goed hoor, ik stel altijd hele directe vragen :p

debozoe, lekker zomervakantie!!! Die hebben wij net gehad :( al zal ik hopelijk nog wel wat dagen vrij gaan hebben.

Shay, plopsaland is wel wat dus? Ook voor de papa's en mama's? Vanaf hoe groot mogen ze daar wel alles doen dan? Jammer dat je dochtertje niet overal in mocht, maar wel fijn dat ze toch een hele leuke dag heeft gehad.

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier morgen weer werken. Zou morgenochtend eigenlijk naar een klant gaan, maar checkte net mijn agenda, die afspraak is verzet naar volgende week.

Dus eerst even naar kantoor, kan ik mooi mijn vakantie verhaal doen en de leaseauto (die net in mijn vakantie kwam en ze op kantoor dus nog niet live gezien hebben) showen!
    Dan zal de ochtend wel weer bijna om zijn en dan ga ik smiddags wel naar een klant.

Val nu weer bijna om van de slaap, dus in de rust verhuizen wij naar bed.

Weltrusten alvast voor iedereen!

Deel Deze Pagina