Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Ik had het toen ook met de kruidvat 2v5 getest die gaven bij mij al heel vroeg licht positief aan, terwijl de digitale clearblue nog niet zwanger zei. Deze gaf pas 2 dagen later zwanger, toen geloofde ik het ook pas echt hoor overigens haha

2. Bika

Bika Niet meer actief

Ja dat is nog zoiets, het geloven hahahaha

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik heb ook goede ervaringen met aleve feminax, werd toen ook aangeraden door de huisarts. Hopelijk werkt t voor jou ook goed.
    Bika een vrouwen lijf blijft een vreemd iets. Hopelijk test je over 2 dagen wel positief.

Ik heb net gehoord dat me vriendin zwanger is. :D.
    Haar zoontje is ongeveer even oud als die van mij. We hebben ook veel samen gedaan tijdens de zwangerschap en daarna ook. Hoop dat alles goed gaat.
    Maar ik vind het stiekem wel een beetje jammer dat ze "nu al " zwanger is. Vind dit heel stom van mezelf. Beetje lastig om het te verwoorden. Na ja laat ook maar. :)

4. Bika

Bika Niet meer actief

Knuffel Chicca

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Happy: bij mij werkte dat altijd prima. Het is ook speciaal voor de ongesteldheid.

Chicca: ach wie weet bij je ook snel zwanger, maar ik begrijpje wel hoor wat je bedoelt.
    Ben trouwens ook samen met mn vriendin zwanger geweest, erg leuk. Denk dat het bij haar ook niet lang duurt voordat de 2e er is.

Ik zit even met de beentjes languit. Kids op bed, andere helft op school en stagiaire naar huis gestuurd...

6. Bika

Bika Niet meer actief

Stagiare?

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bika: Ja stagiaire..hoezo

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben toch maar naar huis gegaan... Hier liggen de 'goede' pijnstillers.
    Heb wel mijn collega's verteld dat ze me kunnen bereiken als een bepaalde klant belt. Zei ook tegen mijn collega die over de uren gaat, dat ze maar gewoon uren moest afschrijven. Maar ik moest niet zo gek doen, ik ging toch ziek naar huis. Soms zijn ze wel lief op mijn werk :D

Knuff voor Chicca.

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dat is wel aardig van je collega's.
    Maar lekker even uitrusten en hopelijk knap je snel op. Beterschap.

10. Bika

Bika Niet meer actief

Famke, bedoelde meer waarom heb je een stagiaire thuis?

Happy, knuffel!!

11. Bika

Bika Niet meer actief

Mmm soms denk ik wel eens dat ik al mn verstand tijdens de bevalling ben kwijt geraakt...

Famke, je zit vast niet thuis maar op een kdv o.i.d.?

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Gastouder is ze volgens min

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ah dan misschien toch wel thuis hihi. Bedacht me echt heel laat pas dat je niet zomaar een stagiaire hebt hahahha
    beetje moe :p man was vannacht om 1 uur thuis en had op hem opgewacht aangezien ik toch met mn zusje zat te skypen nog toen hij appte dat hij naar huis kwam. Maar ja dan wordt het heel laat uiteindelijk en sliep ik pas om 2 uur. Niet goed als je om 8 uur er echt weer uit moet zijn.

Goed nieuws :D Zusje is geslaagd voor haar opleiding :D!! wordt een feestje binnenkort :D

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    He dames. Ik ben inderdaad gastouder en heb een stagiaire in huis.
    Ze hebben dat hier op de roc's als proef. Omdat ze heel slecht plek hebben in bejaardenhuizen ect. Ik vind het heel erg leuk, 2 dagen in de week...

15. Bika

Bika Niet meer actief

Leuk :D

Hoeveel kindjes heb je normaal in huis, hoe oud zijn ze en welke dagen vang je op?

X. vind het echt geweldig bij zijn go, zo lief om te zien haha. Zou ook niet weten wat we moeten zodra we moeten verhuizen voor man's werk, zullen haar dan echt ontzettend missen. Misschien dat ik dan zelf wel werk op ga zeggen (al zal dat echt ontzettende inkomstenteruggang zijn denk ik) en go wordt, heb 6 jaar als kindermeisje gewerkt. Vond het zo geweldig, zou het zo weer doen!

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bika: ik vang 4 dagen in de week kids op, ma tm do. Ze zijn 1,4,5,7 en 8 jaar, 5 stuks dus. Niet elke dag heb ik dezelfde tijden. Wel komen de 1e 2 altijd en elke dag om half7, en op dinsdag gaat de laatste om 18u weg. Op maandag en woensdag om 14.30u of rond 16u en de woensdags tot 14.30u of tot 16u.

Onze dochter vind t ook geweldig dat de kids hier zijn, alleen vanmorgen was ze t helemaal zat .. gelukkig was de stagiaire hier, dus ben ik met dochter even naar boven gegaan kon ze even alleen spelen. Ik vind t werk heerlijk.
    Ik werkte altijd in de kraamzorg, maar met go verdien ik meer.

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bika gefeliciteerd met je zusje!!!

18. Bika

Bika Niet meer actief

Dat is wel even lekker gebruik maken van je stagiaire ja hihi

Wel leuke leeftijdsverschillen, van alles wat in huis :)

19. Bika

Bika Niet meer actief

Dank je Happy!

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is hier inderdaad altijd een gezelige boel in en om huis. Maar af en toe best wel druk. Heb er nu 3 op school zitten en t jongste oppaskindje en onze dochter thuis. Aangezien t jongste kindje rond 12u na bed gaat omdat t rond 14u weer opgehaald word is het zo een heel gevlieg want de kids komen om 12u uit school. Dus dat kindje krijgt voordat we naar school gaan eten en als we thuis komen gelijk op bed, we zijn tegen half1 weer terug, is nog een stukje lopen maar ach het is mooi weer.

Deel Deze Pagina