Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    En owja een stagiaire is heerlijk, maar ik wil er geen misbruik van maken. Sommigen laten ze t hele huis poesten en daarna mogen ze wat met de kids doen, ik doe dat juis andersom. Ze moet voordat de stage af is gelopen al t speelgoed schoon hebben gemaakt heb ik tegen haar gezegd

2. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Goedmorgen dames,

Weet zeker dat mijn eisprong geweest is, heb sinds gisteravond weer gevoelige tepels, dat had ik in de tijd dat we voor tatum bezig waren ook altijd na de eisprong. En dan dat vruchtbaar slijm wat ik een paar dagen daarvoor had en maandagavond die kramp links onderin mijn buik. Denk dat maandag of gister ergens de eisprong geweest is. Dus op dag 17 of dag 18, en dat was bij Tatum ook meestal rond die dagen, grappig he dat het nu zo gelijk loopt als toen.
    Hoop alleen dat we goed geklust hebben want gister en eergister was mijn mannetje overwerken, dus we hebben zondagavond voor het laatst geklust. Had liever maandag ook nog gehad, dus afwachten maar.
    Ach weet in ieder geval dat mijn cyclus op gang is.

Bika: Hoe is het nu met jou, nog steeds misselijk?

Hoe is het verder met iedereen?

3. Bika

Bika Niet meer actief

Spannend debozoe!!!

Nou gaat ie:
    Heb een hele-vage-blauwe-wat-moet-ik-hiermee-lijn op de clear ble plus. Man ziet m ook, is ong een mm breed

Over 2 dagen toch nog maar eens testen, verpakking zegt maakt niet uit hoe licht, zwanger is zwanger. Maar durf nog niet helemaal zo te denken

En ja was nog wel misselijk gister, nu alleen op van de zenuwen haha

4. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja t streepje is net zoals de controle aan de dipkant duidelijker dan aan de doorloop kant...

Ik begin gematigd blij te worden haha, positief is toch gewoon streep :p. Geen zw is toch gewoon helemaal geen streep?

5. Bika

Bika Niet meer actief

Klinkt idd gezellig Famke, hoe lang zijn ze al bij je? Je krijgt toch wel echt een band met ze he

Wat slecht dat sommigen hun stagiaire laten schoonmaken hoor! Neem dan gewoon een schoonmaakster

6. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bika: klinkt goed hoor! ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! Dat is snel zeg ronde 1, super! Heb je geen foto? We zijn niet nieuwsgierig, doe anders eens eens kruidvat 2v5, die zijn erg gevoelig...
    Dat jij nog 2 dagen kan wachten zeg, haha

7. Bika

Bika Niet meer actief

De 2v5 had ik eergister geprobeerd, maar negatief. Heb daar met X. ook niet positief mee getest. Misschien probeer ik dat later nog eens.

Heb foto geprobeerd te maken, maar heb geen groothoeklens dus echte macro wou niet. Zal straks ff naar pc over zetten, kijken of je er wat van ziet of niet. Moest zelf ook echt tegen het licht in kijken, heb t plastic er om heen zelfs af gesloopt hahahahaha. Maar tegen het licht in zag ik wel echt een lichtblauw lijntje dat aan de ene kant donkerder was dan aan de andere kant, net zoals de controlelijn. Pffffffff wat een gedoe!

Maar aan de andere kant, mn lichaam vertelt me nu al 7 dagen dat ik zwanger ben, ben zo misselijk. Net bijna moeten overgeven, gelukkig nog net niet. Heb daar zo'n hekel aan.

en ronde 1... tja het is maar hoe je het bekijkt he. Het is wederom de 3e maand na stoppen met de pil. Die eerste maand zijn we er niet voor gegaan, vorige maand hadden we zo iets van we gaan het niet uit de weg, maar deze maand heb ik goed op de dagen gelet pas voor het eerst. Dus ronde 1 is niet helemaal eerlijk om te zeggen vind ik hoor.

8. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Oh wat spannend Bika! Was je bij X ook zo misselijk?
    Oh ik dacht dat dit ook jullie eerste maand was, heb dan niet helemaal in mijn hoofd van iedereen ;)
    Erg he, die onzekere dagen tussen een vage test en een knaltest, wanneer ga je weer testen?

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Bika: Ze is hier al sinds november. Ze ging eind februari weg en toen zou er een andere komen maar die liet het af weten en zij had nog geen nieuwe stage plek dus toen is ze weer gekomen. het is heel gezellig. Ik snap dat ook niet van mensen. En eentje die dat deed die go ken ik ook nog!
    Maar je houd t wel spannend hier hoor! En ronde 1 zwanger wauw dat is wel snel hoor. En die testen maken je ook zo onzeker als t maar kan.Ik ga niet van uit deze ronde .. dus binnenkort ovu testen bestellen en pre seed, haha.

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hoi hoi

Wij gaan ook weer proberen voor de tweede bij de volgende ronde. Onze meid is nu bijna 10 maanden!

Gezellig Bika :p, dus jullie ook snel voor num 2!

11. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Welkom natas79!

12. Bika

Bika Niet meer actief

Whahaha Natas, jij ook hier!!! Gezellig!! Kunnen we weer samen zwanger zijn :p

Natasja en ik zaten samen bij de Augustus mama's! Onze kindjes schelen 6 dagen hihi.

13. Bika

Bika Niet meer actief

Oh Natas, hou t trouwens ff uit de andere topics e.d. er zouden daar nog wel eens mensen mee kunnen lezen waar van ik nog niet wil dat ze iets weten en natuurlijk kunnen ze mn berichten nazoeken, maar als het niet zo direct er staat dan valt dat misschien wel mee

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo meiden ook ik wil me hier graag toevoegen :)
    Ik ben 1 juni gestopt met me pil ( microgynon 50 ) en deze maand gebruikt manlief nog wel condooms omdat ik graag zelf eerst een menstruatie wil krijgen voor dat we er dus daadwerkelijk voor gaan.
    Dus het is nog ff afwachten op mn ongi en dan gaan we voor een brusje voor Irem :) spannend allemaal!! Ik heb trouwens al foliumzuur gehaald maar wil daar eigenlijk pas mee beginnen op de eerste dag van m'n menstruatie..of zou ik daar nu al gewoon mee kunnen beginnen?
    Liefs Starry

15. Bika

Bika Niet meer actief

Zou daar zeker nu al mee beginnen, aangeraden wordt om dit een maand voor mogelijke conceptie al te gaan doen vanwege de opbouw in je lichaam.

hoi trouwens :D

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hayy meiden
    Vraagje, ik zit nu in mn vruchtbare week en heb gister of vandaag me eisprong gehad of heb, vanmorgen alleen bij toiletgang beetje bloed bij afvegen..( we hebben ook wel geklust afgelopen dagen):p
    Herkennen jullie dit?
    Ik zit dus in mijn tweede week na me ongi kleur ervan was beetje rozig/rood...

17. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Hou kache

Mijn nod is 4 juli:).. Volgens mn berekening;),

Liefs kay

18. Bika

Bika Niet meer actief

Innesteling is meestal paar dagen later en daar kan je wel bloeding van krijgen. Kan ook zijn jullie wat kapot hebben gemaakt zeg maar en dat daar beetje bloed vanaf komt. Maar wie weet zit je met je eisprong wel er naast en is het idd al een innesteling hihi.

Heb t zelf ook wel eens gehad, maar was niet zwanger.

19. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Thx bika
    Ja het zou nog kennen dat ik er miss wel naast zit enkele dagen want weet nie precies de lengte van me cyclus aangezien dit de eerste weer is na me zwangerschap...
    Tis ook alleen met afvegen als ik van binnen voel met me vinger zit er niks aan( miss beetje vies praatje)

Ff afwachten dan maar hihi

Lies

20. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Starry welkom, ik zou idd ook al gewoon beginnen hoor..

Katjuh: Ik herken het niet zelf nog nooit gehag, maar misschien idd zoals Bika zegt toch al een innestelling?

Bika: Hoest met de zenuwen?

Deel Deze Pagina