Slecht haha, maar ben door vriendin met medische achtergrond beetje gerust gesteld. Die lijn komt alleen blauw door bij hoog genoege hcg waarde en ze denkt dat ik dit weekend een knalpositieve test ga hebben. Plus dat ik al een week zo misselijk ben kan eigenlijk ook niets anders meer zijn, ben verder niet ziek of verstopt en ook niets anders. Was bij X. Ook 24/7 misselijk alleen pas met 7 weken ofzo tot week 18. Voelt nu precies zo. Teleurgesteld zijn ga ik toch of het nu geloof of niet en het is niet zo, dus durf mezelf langzaam aan toe te staan het te geloven. Heb al een week het gevoel dat ik zwanger ben en de test bevestigt dat lichtjes maar blauw is blauw
Klinkt echt heel goed meid!! Gefeliciteerd hoor! Wel de foto vanje knaltest posten hoor hihi! Ga je morgen weer testen of?
Ja debozoe denk het misss wel... Want het is nu al weg tis maar twee op het papiertje verschenen... Spannend allemaal X
@bika: Zoals ik al zei via whatsapp: Gefeliciteerd!!! Overmorgen geeft vast een knaltest! @starry: ik was al begonnen voor ik stopte met de pil Gewoon beginnen meid, kan geen kwaad! @kay: spannend
Ben even een dagje op bedrijfsuitje, gaat iedereen hier flink los! Where to start?? @ Bika: GEFELICITEERD!! Een streep is een streep (zoals ik de eerste keer al zei ), hopelijk over paar dagen een heuse knaltest en dan echt geloven en echt genieten (nou ja, voor zover als dat gaat met misselijkheid. Dat is wel een vervelend kwaaltje natuurlijk). En tja, waarom ik misselijk/opgeblazen ben sinds miskraam? Ik weet niet precies hoe het zit/kan, maar blijkbaar ben ik hormonaal flink overhoop gehaald door de miskraam, want ik voel nu iedere maand allerlei (vervelende) hormonale klachten, vanaf paar dagen tot eisprong tot menstruatie en dan verdwijnt het allemaal weer heel abrupt. Omdat het dus 2e helft van cyclus is, denk ik dat het vooral door progesteron komt. Misschien ben ik er hypergevoelig voor geworden of zo? Of maak ik het meer aan dan voorheen ? Het zijn voor mij inderdaad wel heel herkenbare klachtjes van mijn zwangerschappen, maar nu betekenen die dus niets meer , heb ze nu dus ook in meer/mindere mate als ik niet zwanger ben (vandaar mijn uitgebreide ervaring met negatieve testjes dit jaar ). Maar goed, het pluspunt is wel dat het iedere maand een beetje minder heftig wordt. De eerste cyclus na miskraam was echt heel erg, zelfs in de ziektwet gezeten omdat ik me zo moe, zo misselijk, zo beroerd voelde. Zelfs bij de huisarts (die het niet serieus nam :x) een HCG bloedtest afgedwongen omdat ik me zo ontzettend zwanger voelde, maar dus niet was. Zij deed het af als 'een virusje', maar toen alles als sneeuw voor de zon verdween toen ik ongesteld werd, wist ik genoeg: hormonaal!! Heel heftige PMS dus . Hier op ZP kom ik wel herkenbare verhalen tegen na miskraam, dus ik ben ook niet de enige. @ Kaytjuh: ik geloof dat je ook van eisprong een klein beetje spotting kunt krijgen, dus misschien was dat het? Of inderdaad een kleine beschadiging aan de buitenkant, kan ook. Helaas is het altijd maar weer afwachten . @ Debozoe: fijn dat je je ei gevonden hebt , jammer dat het niet helemaal optimaal benut kon worden, maar je weet maar nooit, he? Succes op het wachtbankje. @ Chicca: leuk voor je vriendin, maar ik herken het gevoel wel beetje, hoor. Als je zelf door omstandigheden nog niet zover bent, terwijl je het wel al langer wil, dat is gewoon jammer. Knuffel. @ Happy: ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt! @ Starry, Natas79: welkom!! Mochten jullie op de NOD lijst willen, dan moeten je maar wat doorgeven. @ hier: gisteren bedrijfsuitje gehad, museum rondleiding, intro golfen en diner , was erg gezellig zoals altijd. Heb een heel leuke afdeling/collega's. Een van collega's (die nog met verlof is) kwam even met haar dochtertje (2 mnd oud?), zucht, zwijmel... Eindelijk berichtje gehad van nieuwe school van zoonlief, we kunnen volgende week komen kennismaken. Dan kan ik hem ook echt gaan voorbereiden dat hij naar een andere school gaat . Voel me gelukkig al weer wat beter (betreft hormonale klachten), dus hopelijk een paar dagen 'rust' voordat de 'echte' PMS weer begint .
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juni Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 1: zwanger! Dutch Diva (29 jr), 1e kindje, ronde 19: 23 juni Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 24 juni Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Ingie1983 (.. jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Sunnie (28 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 5 juli KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 27 juli Pelikaantje (.. jr), 2e kindje, ronde 1: ? Mart (29 jr), 1e kindje, ronde 1: ? Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje Bika, speciaal voor jou nog in kleine lettertjes , als je straks een knaltest hebt, dan mag je als eerste op de 'zwanger'-lijst! (en dan willen we ook graag je uitgerekende datum weten, natuurlijk!!)
Hihi, zal straks ff verder reageren als ik die kleine aap in bed heb geslingerd. Die staat nu heel blij nog naar de grasmaaier te kijken hahaha
Bika: Wauw wat leuk .. een streep is een streep. Maar goed begrijpelijk dat je toch nog even wilt testen met een knalstreep! Houd je ons op de hoogte?
Bika: gefeliciteerd een streep is een streep.. De eerste zwangere van het clubje dat we allemaal snel mogen volgen. Hier: heb alweer weekend want mijn so zijn op vankantie en dan heb ik geen opvang en een lekker dagje vrij is ook niet erg.. Ik merk dat ik er nu wel veel mee bezig ben zoiezo met een collega/ vriendin van mij die over een maandje stopt met de pil heb ik het er veel over en dan duurt nu het wachten weer zo lang... Hoezo ongeduldig... Ik heb vrijdag of zaterdag waarschijnlijk mijn eisprong gehad en ik heb nu al 2 dagen zeurende buikpijn... Echt zeer doet het niet het rommelt en komt met vlagen kan het niet plaatsen... Nu ben ik gestopt met de pil en die collega van mij stopt over een maand maar dat weten alleen wij van elkaar en komt een andere collega vandaag naar me toe dat ze 2 weken geleden gestopt is met dr pil... Dus wie weet lopen we straks alle 3 zwanger rond... Ik neem ondertussen ff ongeduldig plaats op het wachtbankje.
Doe ik! Nou vanmorgen kijkt man en ziet wel streepje. Zegt vervolgens de hele ochtend "je bent toch niet weer aan het zoeken op internet he?" "hou er nou eens over op". Hij werd een beetje moe van me hahaha. Maar hij denkt wel dat ik zwanger ben, hij loopt ook al de hele dag opmerkingen te maken en over namen na te denken (beetje vroeg ). Is wel een geruststelling hoor, want ik denk niet dat hij dat zou doen als hij niet werkelijk geloofde dat ik zwanger ben. Ik was vanmorgen gewoon zo aan het twijfelen haha. Ondertussen ben ik al aan het idee gewend, streep is streep, voel me zwanger dus ben het ook. Heb al vanaf vanmiddag beetje steekjes en krampjes en dat had ik bij X. ook waardoor ik toen ging testen om uit te sluiten dat ik geen bbz had (wist ik veel!), test was positief en die klachten bleken er bij te horen. Normaal wanneer ik ongi moet worden heb ik die ook allemaal helemaal niet, pas wanneer het er uit gutst zeg maar Hehe, het wordt eindelijk stil boven haha. Het begon met een UGH-AAUCH-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Is nu al een paar weken, inslapen gaat niet meer stilletjes. We waren even langs wat verschillende winkels in Eindhoven gegaan en op de terugweg bij Ikea gegeten en wat dingetjes gekocht (waarom kost een Ikea bezoekje me altijd zo'n 100 euro!! :S), X. was vlak voor het eten in slaap gevallen en daardoor nu nog zo laat wakker. Tja kan gebeuren, waren toch pas half 8 thuis en om hem dan al gelijk op bed te leggen vond ik ook beetje sneu. Is sowieso de hele week al later dan normaal Shay, wat zal jouw baas blij zijn straks dan hahahaha. Wel gezellig met zn allen! Happy volgt nu hopelijk ook snel (al gun ik het jullie allemaal hoor hihi), dan zijn wij met 3 vriendinnen tegelijk, lijkt me ook gezellig . Happy weet het nu dan al wel, maar wacht nog even paar dagen met andere vriendinnetje vertellen. Wil toch echt ondanks dat ik me nu veel zekerder voel die knalposi test hahaha En heb nog paar vriendinnen die zwanger zijn, wordt een leuke babybende straks op de verjaardagen hahahahaha. Starry, dat is al een echte eerste stap haha. Echt bezig met baby maken nu! Kache, wat naar dat dat zo erg is. En ook wel fijn dat je niet de enige ben dus je je in de verhalen kan herkennen. Hopelijk ben je gewoon snel zwanger en reset je lichaam zich daarna weer! Leuk bedrijfsuitje Wel gezellig altijd als je leuke collega's hebt he. En 2 maand oud... dat kan je je toch niet meer voorstellen dat je eigen kindje(s) zo oud is geweest he hahaha. Had tijdje terug kleintje van 3 weken vast, nou zo klein is X. nooit geweest hoor. Super lief!!
Hoi Dames heb jullie een beetje verwaarloosd, maar ik zal mijn best doen en zorgen dat ik wat actiever meeschrijf. Ik heb een beetje vluchtig teruggelezen, maar jullie hebben wel erg veel geschreven. Alles nieuwe dames: welkom, leuk dat jullie mee komen schrijven. En Bika, natuurlijk (voorzichtig) gefeliciteerd. (ik zal het nog meer benadrukken zodra je de knalpositieve test hebt ) Maar het is inderdaad wat ze zeggen over de testen: een streep is een streef, licht of donker maakt niks uit! Happy, wat een geweldige foto's zag ik langskomen.... jaloers jaloers. Hier een baaldag gehad vandaag. Ben blij dat de dag om is. Ga nu lekker mijn bedje in. Tot snel.
Net mn zusje (en mama stond naast r) verteld, ze vroeg er naar en ga niet liegen. Ze wist het al zei ze? Die is echt griezelig soms
Ohja en mama was meer afwachtend zo van Er kan nog een hoop mis gaan Maar wel blij hoor, ze hoopten het al
@Bika ik zeg niks hoor voorzichtig gefeli, dat is iddwel griezelig sommige mensen kunnen het echt aan je zien. @All bedankt voor het welkom zal proberen regelmatig mee te lezen en te posten
@ Bika: x is ook nooit zo klein geweest als een 'normale' baby. Die is altijd een reus geweest (dat moest ook wel, jij was zo'n zeekoe ). Mijn nichtje heeft er ook twee/drie maanden over gedaan om net zo groot als X bij zijn geboorte te worden.... @ KV: Knuff, baaldagen zijn niet leuk... @shay: wel lekker nu al weekend. En jouw baas zal idd vast erg blij zijn straks met 3 zwangeren. @hier: Nu dag 4 en over het algemeen is het hier dan wel te hebben. Voornamelijk nog rugpijn, maar dat hoort erbij denk ik dan maar. Enige vreemde is dat mijn baarmoeder en omgeving nu voelt alsof het vervangen is door een opgeblazen ballon, maar dat wijt ik nu ook aan de hormonen... wat een stomme dingen zijn dat toch. Heb met manlief afgesproken dat mocht ik deze ronde weer ongi worden en zoveel klachten hebben, ik toch eens naar de huisarts ga. Ik kan me tenslotte ook niet iedere maand ziek melden, en de hoeveelheid pijnstilling die ik dan slik/nodig heb lijkt me ook niet helemaal gezond. Nu nog kijken wat de huisarts doet, heb niet zoveel vertrouwen in mijn huisarts...