Ach wil best hoor, X. is 4 dagen na mijn verjaardag geboren. De dag er na werd in ingeleid en heb toch nog wel een klein beetje visite gehad hahahaha. X. gaf me net in bed een trap in mn maag met zn knie, geloof dat nog nooit iemand me zo lomp heeft getrapt hahaha. Pijn gedaan kan ik niet zeggen, manlief trok mn schouder tijdens dansen eens uit de kom dus tja hahaha. Gisteravond familie bbq gehad, erg leuk! Neefje van 5 dagen ouder was er ook. X. vond dat wel mooi, ging hem gelijk een kusje brengen hihi. Gezellige avond gehad Nog foto gemaakt met mijn opa, vader, ik en X. en op dezelfde foto stonden ook mijn oom, nichtje en kleine neefje. Dus dubbel op 4 generaties, zo leuk Shay, ik zou een kindje van 2 weken nog meenemen in een stacaravan. Het is wat anders om in een tent dan te gaan kamperen natuurlijk, maar stacaravan is niet anders eigenlijk dan zo'n huisje bij Centerparcs. Je hebt verwarming en stromend warm water. Aparte slaapkamers is ook handig. Nee is echt heel erg goed te doen hoor! Happy, veel plezier op de doop van F. Wat heb je nou uiteindelijk als kadootje gekocht? En je man is wel over te halen gok ik hoor, het is een man haha dat lukt maar zelden niet
Happy: ik heb kaarten besteld voor bert visscher in maart 2013 ook daarbij zullen we zien of we er naartoe kunnen maar daar willen we al zo lang een keer naartoe. Oh en dat drinken enz herken ik ook... Heb ook al 2 bbq gehad dit weekend en dan vragen ze wil je een wijntje nee hoor doe maar niet nu heb ik nog een goed excuus omdat ik een leverziekte heb dus steken mensen het gauw daarop. En niemand weet het bij ons.
Bika: balen zeg meid!! Knuff, gauw de volgende ronde in dan maar... Shay: Herkenbaar hoor die keuzes, je houdt dan toch ineens rekening met een evt. zwangerschap. Wij gaan bv altijd een weekje weg in de voorjaarsvakantie, durf dat nu ook echt niet te ver van te voren te boeken, eerst kijken hoe het loopt.. Vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd eens uitgeslapen, manlief was zo lief eruit te gaan.. Verder rustige zondag, beetje aan het huishouden, nog wat voor school doen enz..
Happy Ik was inderdaad zo rond 8u wakker. Nog heerlijk op bed gelegen tot 9u. Broodjes in de oven gehad en daarna onder de douche geweest. Hele huis schoon, had even de handen vrij. Mn man is eten aan t koken en dan zo onze meid weer ophalen. We zijn gisteravond naar een taptoe geweest, was heel leuk!
@Famke: Klinkt inderdaad als een leuke avond! @Bika: Ik heb uiteindelijk een bedelarmbandje gekocht voor F. Heb haar net ook nog even een half flesje gegeven (mijn jongste zusje kreeg het er niet meer in ). En ik heb met een aantal kinderen en manlief en jongste zusje ook nog zitten kwartetten. Het was allemaal heel gezellig en gewoon, dus ik ben vandaag weer helemaal blij!!! @shay: Bert Visser is leuk! Wij zijn vorig jaar geweest. Al moet ik wel zeggen dat ik hem vroeger leuker vond. Wij gaan dit jaar naar Najib Amhali (eindelijk een keer ingeloot, hebben we 5 jaar op moeten wachten), Hans Liberg en Guido Weijers @hier: Manlief net verteld dat ongi nu echt over is, dus dat we aan de gang kunnen. Gaat ie meteen weer rekenen en roept ie alweer dat het nog te vroeg is Hij wil zo graag een verjaardag met mooi weer kunnen vieren.... Ach ja, we zullen het wel zien. Morgen begint het echte werkende leven weer. Dan moet ook Manlief weer beginnen te werken. Zal ook voor hem wel weer even zwaar zijn, helemaal omdat het seizoen nu ook staat te beginnen bij hem op het werk...
Happy: mocht je hoog zwanger zijn of net bevallen zijn met najib amhali vind ik het geen probleem om voor je in de plaats te gaan hoor... Ik hoorde dat de nieuwere shows van najib niet zo leuk meer waren als de eerste dus ben benieuwd wat je ervan vindt anders wil ik daar zeker nog een keer heen.
Hoi meiden, ik kwam even spieken na een hele drukke week, maar ik merk dat ik zo moe ben, dat ik niet opneem wat jullie allemaal geschreven hebben... Sorry! Ik kom snel weer terug, nu mijn bedje maar eens in en hopen dat ik morgen ongie wordt!
Dutch: Lekker bij tanken meid. En ach alles nog eens door lezen is een heel karwei en je kan toch niet alles onthouden! Wij hebben even een paar spannende dagen.. Zaterdag proef gereden in een auto, we waren er helemaal verliefd op. Alleen wilde de financiering via het autobedrijf niet lukken, dit ivm mijn werk. Ze zeggen daar dat als ik geen werk heb ook geen inkomen heb, nou dat klopt wel. Maar ik werk genoeg en we konden ook een hypotheek krijgen met mijn inkomen dus beetje vaag. Nu een aanvraag bij de bank gedaan en bij nog een lening verstrekker. Tsja en nu begint de meneer van de auto garage te porren want ineens is er heel veel belangstelling voor die auto .. en ineens is die verkocht... Wij hebben zoiets dat is jammer dan, is niet anders, dan zoeken we verder en dan hebben we hopelijk ook t geld. Alleen twijfelen we ook nog aan een andere auto...Zo even m verhaal kwijt. Dacht gister trouwens ongi te worden, verloor bloed, maar tot nu toe nog niet ongi..
*ego klaagberichtje* Pfff, ik voel echt een partij belabberd (lees: zwanger ), wat eng dat de PMS zonder teunisbloemolie weer zo heftig is. Zo erg heb ik het eigenlijk alleen de de eerste cyclus na miskraam gehad! Ik ben echt heel moe en vandaag zo misselijk. Was op mijn werk aangekomen, maar met jas nog aan meteen naar WC moeten sprinten, hield het niet meer binnen. Na het spugen helemaal duizelig en op het punt om in een grote huilbui uit te barsten , dus toen heb ik me toch maar ziekgemeld. Zag het niet zitten! Eenmaal thuis meteen in bedje gedoken en boem, meteen als een blok in slaap gevallen. Nu 4 uurtjes later voel ik me ietsje beter, gelukkig. Mijn temp lijkt nu toch begonnen te zijn aan zijn daling, dus ik verwacht dat menstruatie wel komt, maar ellendig hoor dat het afwachten daar op zo moet! :x Deze week meteen maar weer met teunisbloemolie beginnen! *einde ego klaagberichtje* @ Famke: het blijft dus nog even spannend! Maar wat vervelend hoe dat gelopen is met die auto, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Hmm, dat klinkt als een heerlijk avondje weg! Voor het uitslapen, op je gemakje doen en dan ook even je handen vrij hebben om rustig iets te doen. Lekker hoor! @ Shay: ha ha, tja, geduldig zijn is ook heel moeilijk in deze omstandigheden . Het is idd lastig vooruit plannen 'als-je-straks-wellicht-zwanger-bent'. Maar ik denk dat er altijd wel een mouw aan te passen is. Qua vakantie moet je denk vooral een goede annuleringsverzekering nemen, want een zwangerschap die nog niet bekend was op moment van boeken is een geldige reden om te annuleren. Toen ik in januari opeens zwanger bleek, hadden wij namelijk ook geboekt, vandaar dat ik daar iets meer op doorgelezen heb. En (sta)caravan zou ik zo doen, ook met een klein frummeltje. @ Happy: die man van jou, ha ha. Alsof het zo allemaal zo planbaar is, maar ja. Mannen kijken daar anders naar. Wat lieve woordjes in zijn oor fluisteren met een tactisch geplaatste hand, dan wordt het vast gezellig . Zal inderdaad wel even wennen zijn voor hem, om na Mexico weer te gaan werken! Zit hij in toeristische sector? @ Dutch diva: slaap-ze! Hopelijk snel een beetje uitgerust! @ Bika: arm uit de kom bij het dansen!? Nou, nou . Dan is een trapje van je dreumesje inderdaad zo erg nog niet. Ja, onbedoeld kunnen ze je toch veel pijn doen met wat lompe acties. Manlief en ik hebben beiden al eens een bloedneus gehad door zoonlief ... Leuk dat de bbq zo gezellig was (en leuke foto!). Hoe voel je je nu verder? Misselijkheid weer weg? @ hier: naast ego berichtje, gisteren een dagje wellness gehad met vriendinnen. Gelukkig goed van kunnen genieten, heerlijk! Misselijkheid viel erg mee en was natuurlijk lekker ontspannend! Maar met de autorit wel vermoeiend, misschien dat ik me daarom zo slecht voel vandaag? Aftelkalender voor vakantie dadelijk ophangen (nog 12 nachtjes ) en zoonlief gaan voorbereiden. Dan nog iets voor afscheid dagbehandeling verzinnen, iemand ideeen wat te geven aan leiding/behandelteam??
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juni Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni Dutch Diva (29 jr), 1e kindje, ronde 19: 23 juni Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 24 juni Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Ingie1983 (.. jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Sunnie (28 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 5 juli KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 27 juli Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: ? Pelikaantje (.. jr), 2e kindje, ronde 1: ? Mart (29 jr), 1e kindje, ronde 1: ? Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje
nod 22 juli (gokje hoor) Kache, jij knuffel! Je mag best even ego berichtjes plaatsen hoor haha En die arm uit de kom heeft te maken gok ik met gewoon een slechte combinatie van uitglijden op de dansvloer (nogal glad) en hypermobiel zijn Werd naar de seh gestuurd en toen kreeg ik daar in eerste instantie geen arts te zien (pas na een uur) omdat mijn arm echt niet uit de kom was volgens de verpleegkundige. Ik lachte nog en was niet aan het schreeuwen van de pijn. uhuh... wel dus maar heb m er zelf weer in gekregen door een bepaalde beweging waar man mee aan kwam. Ze liet zich daarna wijselijk niet meer zien
@kache: Man zit in de mode (nou ja, de logistiek daarvan). Zijn bedrijf doet de op en overslag voor onder andere prenatal en zalando (om even 2 bekende te noemen). Daar begint nu de drukte voor de wintercollectie, dus ik ben benieuwd hoe ik hem straks thuis aantref. @egobericht: Knuff voor je zieke lijfje
Ohja Kache, je vroeg hoe ik me voelde. Nou de misselijkheid is weg gelukkig!!! Dat is het goede nieuws, het slechte nieuws is dat ik zo ontzettend duizelig ben van het bloedverlies (lijkt wel een bloedbad zo af en toe :S) dat ik me ziekgemeld heb en lekker een paar dagen bankhangen heb ingepland. Beetje lezen, filmpje kijken en vooral niet te veel opstaan
Alle meiden die ongi zijn, goed voor jezelf zorgen, lekker met wat chocola op de bank! Kache: Vervelend dat je je zo rot voelt zeg, ik zal dan zeker weer met die teunisbloemolie beginnen, dat scheelt misschien? Afscheidscadeau: Misschien je zoontje op een canvas iets laten schilderen voor de leidsters? Famke: Balen van die auto, hopelijk komt er snel iets voorbij! Dutch: Lekker rustig aan! Hier is de Nod nog een paar dagen weg, maar merk helemaal niks, nadat ik dacht mijn ei gehad te hebben, wel een dagje gevoelige tepels gehad maar dat is nu ook helemaal weg. Geen krampjes niks, ach ik verwacht er deze ronde maar niet teveel van. Ik denk mijn ei op dag 17 of dag 18 gehad te hebben dus ga maar uit van 14 dagen erna. Mijn NOD zou zaterdag zijn, maar ik ga uit van volgende week maandag of dinsdag.. Wil pas daarna dinsdag op z'n vroegst testen mocht ik nog niet ongi zijn.