Hallo lieve meiden, bedankt, hier gaat het alweer iets beter haha. De laatste schoolweken zijn altijd erg heftig vind ik, maar het einde is in zicht. Gisteren de hele dag vergaderd en vanmiddag ook weer. Nu bezig met het bijwerken van de dossiers (ik ben ook mentor) en ondertussen hier even een kleine update: Vannacht is eindelijk mijn ongie doorgebroken, dus het ziekenhuis is gebeld en nu is het wachten op het moment dat ik mag (lees: moet) gaan spuiten...
Wahahahahhahaha ja ik weet het haahaha! Maar man had ze heel netjes opgeruimd, iets te netjes lol Nu doet laptop het wel weer
Dutch: Oh goed, wat spannend zeg!! En de laatste schoolweken ken ik ja, ik werk zelf ook in het onderwijs dus weet er alles van..
je heb groote gelijk lekker rusten, want werken kan je altijd nog en vooral plat blijven liggen hihihi
@ debozoe at spannend allemaal, wel jammer dat je een beetje moet gaan gokken wanneer je je EI heb gehad, was voor mij ook een beetje gokken maar net als jou houd ik ook maar dag 14 aan, en regelmatig klussen... en ieder mens is ook anders je hoef ook niks te merken en je bent toch zwanger... ik voelde bij mijn eerste ook niks geen ene kwaal en toen ik teste was ik al 2 maanden zwanger...... voor mij een nog een weekje op het wachtbankje.... voel nu ook niks behalve kip lekker hihihih
zo om mezelf op te vrolijken en het mezelf makkelijker te maken heb ik net de baby dump op zijn laagste prijs garantie gewezen en mag ik een nuna pepp in de kleur emerald bestellen voor 155 euro ipv 199 !! Moet nog antwoord krijgen over de fietsendrager, die is daar 70 euro, maar bij een andere winkel 60. Dus die wil ik ook graag hebben. Heb op deze manier in totaal al iets van 350 euro bespaard in die 10 maand hihihi
Ja volgens mij was dat bij mijn dochtertje ook zo eerste maand zonder kwaaltjes en toen was ik zwanger.. Ik voel me idd dus ook prima, maar wil me daarmee dus idd ook niet gek maken hihi Wel grappig trouwens als het deze maand niet raak is mag ik volgende maand evt. op vakantie testen. Dus de testen staan nu ook op mijn vakantie lijstje
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juni Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Sunnie (28 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 1: 5 juli KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: ? Pelikaantje (.. jr), 2e kindje, ronde 1: ? Mart (29 jr), 1e kindje, ronde 1: ? Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje
@ Dutch diva: wat fijn dat je ongi er nu is! Hopelijk straks dat 'verlossende' telefoontje en dan echt beginnen! Succes. @ Bika: jammer dat de ongi zo heftig verloopt, groot gelijk om even rustig op de bank te hangen. Wat lekker die koopjes, heerlijk gevoel als je meer voor minder kunt krijgen, he, ha ha! (huh, heb je een man die opruimt!? Wat bijzonder , alleen dus niet altijd even handig ) @ Famke: jammer van de ongi, hopelijk meer succes komende ronde! Wil je nieuwe nod nog laten weten? @ Debozoe en Shay: sterkte dames op het wachtbankje!! @ KV78: is je ongi nu toch gekomen? Hoe is het met je? @ hier: bedankt voor de knuffels, menstruatie een dagje eerder dan verwacht gekomen vandaag, misselijkheid is in de loop van de dag goed weggetrokken. Ben ook een stuk minder moe. Wel natuurlijk krampen en hoofdpijn (normaal ongi-kwaaltje voor mij ), maar dat is tenminste met pijnstilling goed te handelen! Gewoon weer gaan werken vandaag, ging prima. Morgen voel ik me meest waarschijnlijk weer als herboren. En dan ben ik nu officieel ook begonnen!
Kache: Welkom bij de club hihi, hopelijk zijn je ongi klachten snel verdwenen , voordeel van een ongi vind ik altijd wel dat je weer kunt gaan tellen, spannend allemaal weer!
Ik zal mijn nod nog even berekenen. Net pre-seed en een lading ovulatie testen besteld. Als het goed is hebben we dat donderdag binnen..Dan kunnen we weer aan de klus!
Waar heb ik gepost dat mijn man aan het opruimen was?! hahahahaha, zal best. Nee hij helpt zo af en toe wel mee hoor. Alleen is het altijd in vlagen. Dus nu is het een vlaag waarin hij de studeerkamer opruimt, over een week is die weer een bende en dan over 4 maand doet hij het weer eens. De keuken ruimt hij gelukkig iets vaker op haha. Helaas ook daar weer dat het 5 min later weer vol staat
Debozoe: gezellig dat je ook nog op het wachtbankje zit. Ik heb ook niet echt klachten behalve af en toe wat buikpijn maar dat heb ik al een week ofzo. Maar bij onze dochter had ik nergens last van tot week 6.. Maar goed ik verwacht het niet deze maand zaterdag ga ik pas testen als ik nog niet ongi ben.
heb ik alles teruggelezen...in word mijn reacties alvast voorgetypt...wil ik ze hier plakken....alles weg.....aaaaaaarrrrrrrggggg. Ben ook nog zo stop om het word document meteen te sluiten en niet op te slaan. Dus sorry dames, het wordt even een ego bericht. Wel een heel spannend................. Ik zou de 20e het begin van mijn mentruatie gehad moeten hebben. Maar er kwam niks, ik had wel steeds last van mijn buik dus dacht oh dat komt wel, maar ja dat dacht ik dus elke dag. de 24e toch maar eens testen, deze test was dus licht positief. Volgende dag nog een test, deze was ook weer licht positief. Nu ga ik morgen weer testen en dan dan hoop ik toch dat de test nu wat donkerder zal zijn. Maak me wel een beetje zorgen want ben nu bijna een week overtijd en dan zou een test toch echt wel heel erg positief moeten aangeven. Mocht de test morgen weer licht zijn dan vraag ik donderdag aan mijn huisarts even wat ik hiermee aan moet (ik moet er donderdag toch naartoe met mijn dochter) Ik heb nog steeds elke dag last van mijn buik alsof ik elk moment ongesteld kan worden, maar geen druppeltje bloed te bekennen. Ik had trouwens niet verwacht dat het al raak zou zijn. Zo snel al. Bij mijn dochter duurde het bijna anderhalf jaar voordat het gelukt was.
kv: JEetje wat spannend allemaal. En die testen kunnen je zo onzeker maken, bah. Hopelijk kan de HA je dan helpen als je nog niet ongi bent en de test licht positief aan geeft. Maar ze zeggen dan positief = positief, hoe sterk of licht t ook aangegeven word. Bika: Fijn een man die toch af en toe eens iets opruimt. Dat laat hier zich nog wel eens te wensen over. Dan kom ik bijvoorbeeld s avonds thuis, en dan ligt er nog allemaal speelgoed door de kamer, dus ga ik gelijk aan t opruimen. Vraagt hij of ik nog even kom zitten en waarom ik aan t opruimen ben want hij had de kamer al opgeruimd...uhh?
@kv: oeh, duim voor je!!! @Bika: goede tip dus! doen ze nooit moeilijk? Hier niet zoveel te melden. Wij zitten in de leuke tijd Maandag was manlief echt te moe, lag al op de bank te pitten... Dus toen heb ik hem maar niet 'lastig gevallen'. Dat gisteren ingehaald. Ondanks dat het hem nu nog niet uitkomt doet hij er ook niet moeilijk over. We hebben de 'afspraak' dat hij nu mag zeuren, en na een positieve test nog 1x en daarna niet meer