Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Shay: Ik merk ook nog vrij weinig, gister wel een klein beetje gevoelige borsten maar verder nog niks, maar ik ga nergens vanuit... Mijn NOD is natuurlijk zaterdag, maar ik heb mijn eisprong ook wat later gehad dus als er dinsdag niks is dan test ik. Hoewel ik er eigenlijk gewoon vanuit ga voor die tijd ongi te worden hoor.

KV78: tja licht positief is positief hoor! Heb je alweer gestest? Plaats anders een foto dan kunnen we meekijken.. En advies vragen aan je huisarts kan natuurlijk nooit kwaad..
    Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Hier net met T.atum voor haar inenting voor de vakantie geweest, ze gaf geen kik, echt heel knap!

2. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    kv. spannend, ik ben ook wel benieuwd naar een foto. misschien dat die testen van cb met zwangerl/niet zwanger duidelijkheid kunnen geven.

@debozoe, wat goed van je meisje! altijd zo rot die prikken.

@hier. mijn nod is pas volgende week maar heb nu al bloedverlies. niet heel veel maar is wel vervelend! weet ook niet zo goed wat dit nu weer is. :(

3. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    hoi dames

Ik kan er eigenlijk niet omheen, maar ik ben toch echt zwanger.
    Ik heb de testen nog eens bekeken en het kan niet anders.
    Mijn twijfel kwam doordat er één test heel licht streepje gaf. Maar het is bij de andere testen heel duidelijk te zien dat ze per dag duidelijker worden.
    Bij mijn dochter was het zo dat ik gelijk 2 dagen voor nod al een knal-positieve test had. En nu een week overtijd nog niet heel knal-positief.
    Maar ik zal een foto plaatsen, ik denk dat jullie mening ook is dat ik zeker zwanger ben.
    Ik zal dit donderdag gelijk benoemen bij de huisarts en dan ook maar eens een afspraak maken bij de verloskundige.
    het dringt nog niet echt helemaal door...

4. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    2012-06-27 11.03.11.jpg

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wauw!! Dit zijn echt positive testen hoor!! Hier kun je niet om heen! Super gefeliciteerd.

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Heel duidelijk! Gefeliciteerd!!!

7. Bika

Bika Niet meer actief

Heel duidelijk ja, gefeliciteerd!!!!

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Harstikke gefelisiteerddddd liefsssss

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!

10. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    bedankt voor jullie felicitaties!!

Moet nog een beetje bezinken hier.
    Eerst doe je er anderhalf jaar over om zwanger te worden.
    En nu opeens pats boem...zwanger.

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ KV78: JAAA!! GEFELICITEERD!! :D Wat een prachtige testen, wat bijzonder als je het niet verwacht. Leuk hoor! Het kan best zijn dat je ei een beetje later was dan normaal, dat het iets langer duurde voor testen duidelijk werden. Bij mijn dochter was ik 10 dagen overtijd voordat uberhaupt een testje positief werd!
    En tja, beter eerste heel lang en nu tweede keer zo snel, dan andersom ;). Vrienden van ons waren bij eerste zwanger in ronde 1 en bij de tweede pas in ronde 16, heel frustrerend lijkt me dat...
    Als alles een beetje geland is, vernemen wij graag je uitgerekende datum!

@ Debozoe: wat een bikkeltje! Goed hoor! Mijn oudste gaf ook geen kik bij inentingen (des te meer bij bloedprikken ;), maar ja, dat zal ook wel veel vervelender zijn).

@ Bika: bedankt voor de verheldering, ik was al helemaal geshockeerd. Een man die opruimt, dat bestaat toch niet?? :p Maar jij hebt net zo'n normale man als wij allemaal, ha ha! (die van mij ruimt ook weinig op en als hij het dan doet, dan moet het heel pietjeprecies, dingen die bij elkaar horen bij elkaar, etc ;))

@ hier: vandaag met zoonlief gaan kijken op zijn nieuwe school. Helemaal murm van alle nieuwe indrukken, maar ik geloof dat hij het wel ziet zitten, de nieuwe school en de nieuwe juffen!

12. Bika

Bika Niet meer actief

Heb ook weer wat hoor :(

X. Gaf me een kopstoot, hoorde/voelde mn neus kraken. Staat nu ook schevig. Seh doet niets, volgende week melden bij kno als zwelling is afgenomen. Pfffff leuk kinderen :(

13. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Wanneer zou je mogen testen??

Ja dat zal wat zijn als je niet zwanger bent nu om ze mee te nemen en dan zal he zien zwanger hhihihi...
    Ga je na een warm land of nland?
    Ze zeggen dat het ook mee helpt he als je bijv naar een warm land gaat dat de warmte het je goed doet ook van buiten maar ook van binnen wie weet helpt het wel mee:).... Duim voor je
    Liefs

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Woww das dan een behoorlijke stoot geweest:$...
    Mocht je het niet vertrouwen lkkr na je dokter gaan of trug de seh...
    Kan behoorlijk pijn doen, en lettende op het ademen door je neus hoe dat gaat zeker in de nacht...
    Sterkte ermee:)

15. Bika

Bika Niet meer actief

Pfff pak ik de laptop zodat ik beter kan antwoorden vergeet ik zodra ik het snel reageren vak zie wat er gezegd is hahahahahaha

Ok wat ik wel onthouden heb dan maar

Kache, fijn dat hij het wel wat vond, is weer een zorg minder he!

Debozoe, waar ga je naar toe op vakantie?

Kay, zal ik doen hoor. Het gaat nu redelijk gelukkig. Als nu hier eens mooi warm weer kwam dan konden we allemaal uitproberen of je theorie werkt haha

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Haha is goed bika:)...en als het heeft gewerkt let me know;)...

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bika: Je moet X ook wel opvoeden he... Anders wil ik em niet eens voor zijn 47ste :D
    Nee hoor, dikke knuff voor jou en een voorzichtige voor je neusje...

@Kache: Fijn dat je zoon het wel ziet zitten. Is dat dan voor de basisschool? Of gaan jullie verhuizen oid?

@Kay: dat mooie weer mag van mij sowieso wel hoor. Dat het daarmee beter werkt is een mooie meevaller. Ik heb mijn zwembad staan, dus laat dat weer maar komen!!!

18. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Kv: JAAAAA!!! daar kun je niet om heen, zwanger, zwanger, zwanger!! En super toch zo snel, zeker als het de vorige keer veel langer geduurd heeft, hardstikke leuk zeg, gefeliciteerd!
    En nu, naar de vk of loop je bij de gyn, en heb je al een idee van de uitgerekende datum?

Bika: Wij gaan naar Tunesië, hebben een 5 sterren all in hotel geboekt voor 14 dagen, heerlijk heb er zo'n zin in!

En jeetje wat een sterk mannetje heb jij!! En je neus is toch zoiets gevoeligs, sterkte!

Kaytje: Deze maand volgens NOD zaterdag, maar ga uit van dinsdag omdat mijn eisprong later was, en volgende maand als ik uit zou gaan van dinsdag dan eisprong net voordat we op vakantie gaan en dan daar evt. testen....

Aftellen is nu wel begonnen hoor, nog 4 dagen werken en een ochtend opruimen en dan 5,5 week vrij, heerlijk!

Kache: Gaat je zoontje naar een cluster 4 school?, ik heb ook een aantal jaar op een cluster 4 (ook op cluster 3 trouwens) school gewerkt, had daar een kleutergroep, erg leuk. Zeker om te zien hoeveel baat deze kindjes bij deze vorm van onderwijs hebben.

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ Happy: mijn zoontje gaat na de zomervakantie naar kleutergroep van speciaal onderwijs (debozoe: cluster 4 idd), hij is dan 5,5 jaar. Tot nu heeft hij op dagbehandeling gezeten (2 jaar lang) omdat hij een ontwikkelingsachterstand heeft en hij nog niet in staat was onderwijs te volgen.
    Verhuizen dus, nee... Moet er niet aan denken :D.

@ Bika: jeetje meid, wat ellendig zeg. Ik heb ook al heel wat kopstoten in mijn leven gehad ;) van mijn schatje, maar gelukkig nog nooit verder gekomen dan bloedneus, tand door de lip... Beterschap!

@ Kaytjuh: ik ga graag je theorie uit proberen :D, wij gaan naar Zuid Frankrijk van cyclusdag 10 tot 24 of zo, dus daar moet het echt gaan gebeuren, ha ha!
    Nu alleen een beetje hopen dat de kids niet teveel gaan spoken, zodat we het in avond ook regelmatig gezellig kunnen maken. Vorige keer dat we op vakantie waren, waren we iedere dag compleet uitgeteld ;) (kampeervakantie met autistische peuter en niet doorslapende dreumes die net kan lopen, maar zeker nog niet luisteren, zou ik niemand aanraden :p).

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is zo'n schoolbezoekje natuurlijk helemaal leuk! Fijn dat hij nu zo ver is om naar school te gaan!

Deel Deze Pagina