Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    @Kache, toen ik de eerste keer zwanger werd (terwijl ik aan de pil was) kreeg ik een miskraam. Dus daarna dachten we we gaan er gewoon weer voor, maar ja toen hebben we er anderhalf jaar over gedaan en dat is inderdaad frustrerend. Elke maand weer hopen dat je niet ongesteld wordt.
    Ik vind het toch maar knap hoor hoe je alles geregeld krijgt met je zoon. Het is toch een hele opgave. Ik heb met autistische kinderen gewerkt. En mijn neefje is (licht) autistisch.

@Bika, AUWWWW, je neus is ook nog zo gevoelig. Dus op de seh kijken ze niet eens of je neus gebroken is?
    Volgens mij is X echt een wildebras of niet?:p
    Morgen zou mooi weer komen…..maar ja dan wel ook weer heel benauwd zijn. Dat is weer minder.:cool:

@Debozoe, lekker naar Tunesie! Zou idd leuk zijn als je op vakantie positief test.

@hier, uitgerekende datum zou dan 27 februari zijn. mijn vriend meteen weer: “effe denken….ja die periode komt wel goed uit…heb ik toch weer mooi gepland” (mmmm mannen….:()

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Kv78: die opmerking zou idd alleen een man kunnen maken.

3. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Balen van je neus bika, hopelijk heb je er snel minder last van

Hopelijk gaat het snel goed met je zoontje op zijn nieuwe school kache.

Happy, hihi wat grappig dat je dat zo met je man hebt afgesproken, je mag 1x zeuren.:)

Kv. Fijn dat je man blij is met de uitgerekende datum ;) hoe voel je je?

Hier ben ik bang dat ik geen touw meer kan vast knopen aan mijn lijf. Als ik uitga van mijn "normale" cyclus zou ik pas volgende week donderdag mijn nod hebben. Maar waar komt dan die bloeding vandaan? Dus ben bang dat ik nu al ongesteld ben geworden en mn cyclus dus erg kort was deze x. Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen. Baal alleen dat mijn lichaam zo vreemd doet.

4. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    @Chicca, is de bloeding erg? Anders zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? (ik weet het niet, ik roep maar wat)
    Ik voel me wel redelijk goed. Heb alleen erg last van maagzuur. Heb ik bij mijn dochter ook de hele zwangerschap gehad. (rennie is rijk geworden van mij) Had ik vorige week ook, maar toen is er geen kwartje gevallen...
    En verder heb ik wel last van mijn buik. Steken alsof ik ongesteld moet worden alleen zitten deze steken hoger in mijn buik.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Die steken had ik ook ja, hoort er bij he. Zijn nu wel helemaal weg ook. Bij X. Maakte me dat ook zo onzeker hihi

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Nee helaas, die hoop heb ik opgegeven. Gisteren had t misschien nog gekunt maar nu niet meer. Hoop dat me cyclus dan vanaf nu weer normaal gaat doen want van cyclussen van 12 tot 20 dagen wordt ik niet vrolijk.
    Weet je ik vind t nog niet eens zo erg dat ik niet zwange ben, vind t erger dat me lichaam me weer in de steek laat. Gelukkig is t nu niet levensbedreigend ;)

Nu al maagzuur dat is echt niet leuk. Ik had daar ook heel veel last van.

7. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Kv78: wow, wat een mooie tests! Gefeliciteerd!!!

@Bika: auw....

8. Bika

Bika Niet meer actief

Zo sta ff op de parkeerplaats bij de Babydump, te wachten tot ik weg kan rijden om niet al te vroeg bij mn volgende afspraak te zijn. Ff broodje eten en wat drinken.

Net toch maar een dooky gekocht, was echt zielig in Disney met die zon, morgen gaan we weer op pad en zal hij in de kinderwagen moeten slapen. En een aeromove matje voor in zn autostoel, hij is elke keer kletsnat van het zweet ondanks de airco, geen idee of het helpt, maar het valt te proberen hihi en dan als laatst nog een ladibg stopcontactbeschermers, hij probeert elke uit die hij tegen komt :s

Had ook nog een stoelverhoger voor de bloom gezien, vroeg me altijd al af waarom ze die niet hadden, maar is nu dus nieuw. Helaas ook meteen 80 euro, dus ga toch kijken of ik zelf iets kan maken.

9. kv78

kv78 Actief lid

19 apr 2011
    348
    0
    16
    @bika, ben benieuwd of het matje voor in de stoel werkt. mijn dochter is ook altijd helemaal bezweet en dan hoeft het nog niet eens zo heel warm te zijn.

10. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    kv78: haha idd echt iets voor mannen!

Dutch: weet jij al iets over het spuiten?

Kache: Je zoontje gaat toch niet toevallig naar de piloot in rotterdam?

Chicca: Irritant he zo'n verwarrende cyclus, ik had 3 dagen na het verwijderen van mijn spiraal een ongi, tenminste zo leek het duurde 4 dagen en toch flink bloedverlies, dus dacht toen de eerste ronde in te gaan. Na 14 dagen weer ongi, heel verwarrend, heb daar maar weer dag 1 aangehouden en zit nu op dag 26, en bijna zeker van een eisprong op dag 17 gezien de klachten dus hoop nu op een normale cyclus, hoop dat het bij jou ook zo gaat volgende keer.

Hier verder nog niks, geen ongi dus we wachten maar weer af, maar weet dat bij T.atum mijn kortste cyclus 27 dagen was en langste 31 dus verwacht ook nog niks..
    Morgenavond personeelsuitje, ben benieuwd!

11. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    oeps zie nu een telfoutje, dag 27 dus vandaag, dacht 26..hihi

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.259
    1.165
    113
    @ KV78: mannen ;)... :)D)
    Fijn dat je redelijk goed voelt, maar maagzuur, tja, dat is vervelend ja. Bij mij hielp antagel altijd beter dan rennie, in zwangerschappen ook veel last van gehad (vooral bij 1e, bij 2e was de buik wat meer uitgelubberd en dus iets minder druk op de maag ;)).

@ Chicca: he bah, wat vervelend joh! :( Je wilt gewoon graag dat alles naar behoren functioneert, he? Ik kan me echt voorstellen dat je er van baalt! Hopelijk komt alles snel in een goed ritme.

@ Bika: zo, je bent flink aan het shoppen de laatste dagen :p! Voel me wel een beetje oud, want je beschrijft en noemt allemaal dingen/merken waarvan ik denk HUH!? Geen idee wat het is ;)... Ik ben gewoon al te lang uit de babytijd, denk ik :D, de laatste keer dat ik een babywinkel in liep om iets te kopen was... 2 jaar geleden?? Oh nee, wacht, stopcontactbeschermers, die ken ik wel :D!
    Hoe-is 't met de neus?

@ Debozoe: ha, ha, nee, dat zou wel erg toevallig zijn. Wij wonen in het uiterste zuiden van het land, dus aardig wat kilometers verwijderd van Rotterdam :).
    Maar spannend, het schiet op nu, je cyclus :D. Duim voor je!
    Leuk personeelsuitje, wat ga je doen?

@ Shay: hoe is het, meid? Spring je al van ongeduld uit elkaar daar op het wachtbankje ;)?

@ hier: druk dagje op het werk, pfff, die laatste loodjes ;). Ga morgen een dag extra werken, om alles een beetje af te kunnen krijgen, zodat ik ontspannen op vakantie kan.

Vandaag getuige van een ongeval :$, botsing tussen scooter en afslaande auto. Gelukkig geen ernstige verwondingen, maar 5 seconden later en dan was ik met mijn fiets op de plaats van die scooter geweest met mijn dochter achterop. Het gebeurde echt recht voor mij neus op het fietspad. Brrr. Moet er toch niet aan denken...:(

Overigens, voor de weet, net zoals altijd op dag 2 van cyclus alle klachten/kwaaltjes weer al sneeuw voor de zon verdwenen ;). Nu begonnen met teunisbloemolie, alleen net weer ergens gelezen dat je dit na ovulatie zou moeten stoppen als je zwanger probeert te worden, omdat het innesteling moeilijker kan maken :(. Maar ja, gaat het dan wel helpen tegen PMS als ik het juist tijdens de klachtenperiode niet gebruik?? Weet nu niet zo goed wat te doen ;)...

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kache: Brr die botsing.... Moet je idd niet aan denken dan jij daar gefietst had.... Over teunisbloemolie weet ik dan weer niks....

@debozoe: Leuk personeelsfeestje! weet je al wat jullie gaan doen?

@hier: Ik probeer net een plaatje te uploaden om bij mijn naam te zetten. Hij wil alleen niet uploaden vanaf de computer... Dus maar op photobucket gezet, maar daarvan zegt ie dat het verkeerde formaat is.:x
    Plaatje is (nu) 90x100 pixels en nog minder dan 5 kb groot.... Help!!!!:(

Edit: Als ik nu weer kijk bij profielfoto zie ik em wel, maar niks te zien bij mijn naam in het topic.....

Edit2: ook via avatar doet ie het niet....

14. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Happy: Ik zie wel een plaatje naast je naam nu hoor, of bedoel je dat niet?

Kache: Had idd wel toevallig geweest haha

Personeelsuitje: we gaan in ieder geval met elkaar eten en 's middags ook een activiteit maar dat is nog geheim..

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ego: vandaag is mijn nod maar niks te bekennen wel veel rommels in mijn buik wat lijkt op ongi pijn maar ook veel last bovenin mijn buik naar mijn maag toe dus ik weet het niet.. Morgenochtend ga ik testen mocht ik niet toch nog ongi worden...

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAA, die bedoel ik. Dat deed ie net dus niet.....:(

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Een dooky en een aeromove ken ik ook niet, uitleg graag bika ;)

Shay spannend!! Laat je het ons weten.

Slaap lekker allemaal!

18. Bika

Bika Niet meer actief

ff kort dan wil naar bed haha

Dooky is een doek die je over je kinderwagen kan spannen zodat je kindje uit de zon ligt (ook zelf te maken, maar had ik geen zin in). En een aero move is dezelfde structuur als het aerosleep matrasje, dus een honinggraatstructuur die lucht door laat. Is ongeveer een halve cm dik en erg luchtig. Moet zeggen dat hij inderdaad minder zweterig uit de auto kwam vandaag. Dus ga hem zeker nog even verder uit proberen!

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Test net gedaan harstikke negatief dus nu maar wachten tot die ongesteldheid eens komt

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shay: Balen zeg.... Nu duurt het wachten helemaal lang....;)

@debozoe: veel plezier vandaag!!!!

@hier: Nu aan het ontbijt, daarna werken. Hoop op een gezellige borrel vandaag *gaat toch maar aan de bavaria 0,0% die een andere collega altijd drinkt* Vanavond gaan we de foto's van de bruiloft uitzoeken (maandag hebben we een afspraak met de fotograaf over de veranderingen in het boek)
    Zaterdag lekker rustig dagje (manlief gaat naar een festival) als het weer zo blijft maar eens lekker van het zwembad genieten. Iedereen die wil komen zwemmen is van harte welkom! (tis zo'n zwembadzak met een doorsnede van 3 meter!)
    Zondag ga ik met een stel vriendinnen de hort op. Fietsen, midgetgolven en eten!

Wat zijn jullie weekendplannen???

Deel Deze Pagina