O shay balen zeg. Hopelijk komt je ongi snel idd. Wachten is zo niet leuk. Happy jij hebt een gezellig weekend voor de boeg. Wij hebben geloof ik niet heel veel plannen. Hoop dat dat zo blijft!
Ach tuurlijk is het altijd jammer maar ik mag van mezelf pas echt gaan balen als het meer als een half jaar duurt en dit was nog maar de eerste ronde.. Nieuwe ronde nieuwe kansen wanneer de echte nieuwe ronde zich aandient is of even afwachten ik hoop zo snel mogelijk want dat wachten is wel irritant.. Nu ga ik een appeltaart bakken met mijn dochter.
@happy ja het weer hier in nland is drama... K ben bang dat we onze zomer hebben gehad al weer vervroegd net als jorig jaar Gelukkig heb jij nog een zwembad een tuintje neem ik aa ?? Ik hellaas een app wel groot maar een minimaal balkon... Volgend jaar gaan we het te koop zetten willen dolgraag een benendenhuis en minimaal 4 kamer hebben hihi... Ja of de theorie werkt is de vraag je hoort het vaker als mensen terug komen van vakantie heerlijk hebben genoten en als klap op de vuurpijl Zwangerrrrr... Dus su6 en ben benieuwt:-d @debozoe nou meid su6 ben benieuwt en idd anders hup de testen mee in de koffer zou een klapper zijn terug komen en zwanger hihi dan werkt het ws nog, en dan boek ik een last minute hihi @kache ook jij su6 nou dat is me idd wat ja met twee kids en dan wil je het nog proberen om een broertje of zusje voor hen te krijgen is best lastig ja, maar hebben julie aparte kamers? Zodat je ook privacy heb? Alvast een hele fijn vakantie:-D Aan je cyclus dagen moet het niet liggen dus als kan veel klussen hihi
@ shay balen meid!! Dan duurt wachten lang en best irri ... Maar met volle moed naar de volgende ronde he:-D @ bikka jaaah zo bloom kinderstoel vindt ik ook kickuh erg handig vanaf 0 md tot nou hoeveel???? Erg comfortabel ook, 1 nadeel ze zijn zoo duur:-0... @ hier zit nu op me cyclusdag 24 erg spannend allemaal vorige week in de vruchtbare periode twee keer bij afvegen wat bloed gehad beetje rozig...vaag van hoe of wat ???? Inesteling of van klussen???... Sinds paar dagen geen afscheiding meer alleen beetje witt vloed... Nog 5 daagjes wachten tot de NOD...
@Sahy, hoepelijk heb je snel duidelijkheid van over de lengte van je cyclus. En dat het niet te lang duurt. @Kaytjuh, spannend op het wachtbankje... Dames, het wordt wel tijd dat jullie me volgen. Ik voel me een beetje alleen als enige zwangere van het clubje....
@kv: jij bent ook zo snel.... @Kay: je bent van harte welkom hoor @hier: Ben aan het twijfelen of ons kleine kamertje tzt niet te klein is voor een babykamer. Dus ga dit weekend ook maar even kijken hoe groot die kinderkamers nu eigenlijk zijn en hoe het past.... Anders moet de logeerkamer er aan geloven....
Hoi dames, Ben een paar dagen hier niet geweest. Ik had een dagje extra vrij, dus lang weekend. Heerlijk van onze dochter genoten. We zijn gister de stad in geweest en heb eindelijk wat kleding voor haar kunnen vinden met lange mouwen. Vandaag ook rustig aan gedaan. Ik heb al jullie berichten gelezen, maar overal op antwoorden doe ik niet .. pff. Het is wel spannend met de dames die bijna aan hun einde van de ronde zitten. En kwa slaapkamers, wij hadden hier 3 maar 1tje was zo klein daar is de badkamer ingemaakt. En op de plek van de oude badkamer is nu een vaste trap gemaakt naar zolder. En daar moeten nog een slaapkamer van gemaakt worden. Ook wij hadden de wens van minimaal 4 slaapkamer, maarja als alles aan t huis is wat je zoekt alleen die ene slaapkamer mist, dan moetje een keuze maken..
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juni Mama van Shaun (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 18 juni Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 1: 28 juni (negatieve test) Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 1: 30 juni Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli Zwanger KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013 Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje Zo, weer even wat aanpassingen. Belangrijkste natuurlijk het starten van het roze gedeelte van deze lijst!
Thnx voor de uitleg bika ! Hopelijk blijft t goed werken. @kv ik hoop je de 25ste op te volgen, maar hoop eigenlijk dat er dan al een paar meiden bij zijn gekomen @kache als t goed is is mijn volgende nod 25juli. Deze was een beetje van slag. Ik hoop dat de volgende weer normaal is. Zal wel door de hormonen komen die ik voor de vakantie geslikt heb.
@ Shay: he jammer van de negatieve test, maar it ain't over until the red devils come . Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. (misschien toch een wat verlaat ei? Of gewoon nog iets te vroeg getest? 15% van zwangeren testen nog niet positief op hun NOD...) (even wat positieve vibes , misschien helpt het) @ debozoe: oh, spannend nu!!! Biiiiijjjjjnnnaaa! Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid! @ chicca: tja, als je toch achter de laptop zit . Zou inderdaad goed kunnen, dat de boel nog wat van slag is door die medicijnen. Ben je misschien eigenlijk een beetje aan het ontpillen . @ Famke: wat fijn zo'n lekker lang weekend! Ja, je droomhuis kant en klaar kopen is niet echt makkelijk. Wij hadden ook wel graag 4 slaapkamers gehad, maar die 4e moet ook nog gemaakt gaan worden op zolder. Mijn vader is de 'grote klusjesman' in de familie, maar die is nu nog druk bezig bij mijn broer om alles in orde te krijgen daar voor de tweeling, ha ha! @ Kaytjuh: de spanning stijgt langzaam , ha ha! Nou, we hebben een 3-slaapkamer stacaravan gehuurd, dus zeker privacy om het gezellig te maken! Ik denk dat het wel goedkomt hoor, tegenwoordig slapen de kinderen erg goed, dus... Alleen de eerste avond/nacht zal groot drama worden, maar daar zijn we op ingesteld . We hebben wel voor hetere vuren gestaan . @ KV78: we willen graag bij je aansluiten , helaas gaat het niet met wilskracht alleen, ha ha! Wel ook blijven schrijven, he! @ Bika: bedankt voor je uitleg, maar ik voel me nog steeds oud , babytijd blijft toch best al weer een tijdje geleden, ha ha! @ Happy: zie je avatar prima! Lekker Happy, ha ha! Je hebt een druk gezellig weekend voor de boeg! Leuk hoor. Wij zullen vooral druk zijn met voorbereidingen van vakantie. Laatste inkopen, wat poetsen in huis, etc. En oh ja, in de tussentijd ook ons gespuis in de gaten houden (ben de koningin van spelletjes doen , ha ha! Alleen zo jammer dat mijn dochter zo slecht tegen haar verlies kan, hi hi!).
Whaha nee ontpillen zal t niet zijn heb in maart mn spiraal laten verwijderen. Pil heb ik al 3jr niet meer geslikt. Mocht niet meer van de ha. Heb alleen in mei een pilletje geslikt om mijn menstruatie uit te stellen. Misschien dat die wat lastig doet. Ik mag niks meer wat verhoogde kans op trombose geeft, denk aan de pil, roken. Moet dus heel gezond leven. :s Komt wel weer goed!
vraagje aan alle!!!! Hoe zouden jullie dit doen??? Wij wonen in een appartement 2 hoog officieel 4 kamers maar de woonkamer is doorgebroken en zit een open keuken in( dom achteraf) Onze slaapkamer is niet zo groot maar staat een best grote bed en kast in net loopruimte nog over. Nog een slaapkamer over maar daar slaapt de kleine van me vriend in die nu 7 jr is, ( kleine komt alleen in weekend zat/ zon) soms vrijdag al.... De bedoelding eerst as van die kamer een beebkamer te maken en als ik was bevallen en allles was rustig dan pas het huis te gaan verkopen( en dan hopen het snel verkocht te hebben)... Ik mis dus die 4de ruimte en eigenlijk zou ik gewn die ruimte willen maken maar ik weet niet hoe????want ik zit hier best fijn... Hebben jullie opties?? Liefs
Nou dames hier helaas ook omgesteld geworden vandaag, wel netjes 28 dagen daar ben ik wel blij mee, mijn NOD mag naar 27 juli, dan gaan we maar voor die positieve test op vakantie!
Nou hier nog steeds niks... Heb altijd een regelmatige cyclys gehad voor mijn dochter en bij het zwanger willen worden van mijn dochter en vorige maand ook netjes 29 en nu dit dat ben ik niet gewend ik ga constant naar de wc om te kijken maar niks ook geen verschijnselen van een nadere ongi... Ik hoopte dit weekend gewoon te worden want vorige keer vloeide ik zoveel en had er echt last van en dat heb ik liever als ik thuis ben als dat ik moet werken maar goed het weekend is nog niet om