Mn gevoel zegt; nee ja kan niet zwanger zijn...maar hoop ik het natuurlijk wel Ik weet voor mijn eerste zwangerschap had ik ook geen regelmatige cyclus dus ik denk dat dat nu weer zo is..ik wacht voor zover ik rustig kan blijven gewoon rustig af
Test is niet meer nodig het is alsnog begonnen dus vandaag eerste dag van de nieuwe ronde ( bekijk het van de positieve kant) We doen er nu al langer over als bij onze dochter dat was namelijk gelijk gelukt... Ik ben me aan het focussen op de verjaardag van onze dochter de 22 ste ( voor de nod s op die dag is een zeer goeie dag ) Ze wordt alweer 3 dus hebben alvast gekeken naar speelgoed om te vragen. Duplo my little pony enz harstikke leuk allemaal.. Ga vandaag uitnodigingen versturen en iedereen blijft dan gezellig barbequen harstikke gezellig.. Ik heb een mooie taart gezien die ik wil laten maken. Na de verjaardag van mijn dochter nog een week werken en dan heb ik 3 weken vrij.. We gaan niet op vakantie maar hopen een beetje op mooi weer zodat we naar het strand of meer kunnen ( wonen aan de kust). Iemand vroeg nog welke testen ik had ik heb die 2 v 5 van kruitvat hebben we bij onze dochter ook gebruikt dus goeie ervaringen mee. Het lijstje is wel zielig met maar 1 roze daar moet deze maand verandering in komen dames op naar roze allemaal.
Ik heb mijn banner weer veranderd naar dag 1 maar heb nu maar even 32 dagen aangehouden in plaats van 29 mocht ik na die 32 dan niet ongi worden dan ga ik pas weer testen dan testen we in ieder geval niet te vroeg en me eisprong hou im gewoon rond dag 14 aan en dan wat langer doorgaan zodat we het niet kunnen missen
Shay: Dus op naar de 3e verjaardag. Leuk hoor. Onze dochter is in augustus jarig,een week nadat we terug komen van vakantie. De taart is al besteld, die haal ik over 2 weken op en gaat de vriezer in. Een kennis maakt die voor ons. Zij is dan toevallig op vakantie als onze dochter jarig is daarom halen we m al zo vroeg op. Nou ja en dames, nieuwe ronde nieuwe kanzen denk ik dan maar!
Nou ja klinkt raar, maar fijn Shay dat je nu iig door kan Heb deze keer echt 9 dagen doorgebloed, best veel. Maar het lijkt eindelijk over te zijn! Verjaardag, leuk!!! Heb zelf ook net alle uitnodigingen de deur uit gedaan. Man is over 3 weken jarig en X. En ik 3 weken daarna. Zo leuk!! Heb er echt veel zin in! Ga voor ons alle 3 zelf een taart maken, wil voor X. Een met al zijn favo speelgoed erop, dus wordt nog even boetseren hihi, ga wel al binnenkort beginnen. Speelgoed ben ik ook al aan het inslaan Ben beetje futloos laatste dagen. We gingen vrijdag een dagje naar Rotterdam en naar vrienden. Kon alleen niet op tijd weg, moest met spoed mn oude beestje laten inslapen :'( brak mijn hart om haar zo te zien. Ze ging savond liggen en de volgende morgen lag ze nog precies tzelfde en had ze zichzelf helemaal onder geplast en lag ze zwaar te ademen. Zo zielig! Dus gelijk naar de dierenarts gegaan. Mis haar erg, maar het is wel goed zo, ze is zo ontzettend veel ouder geworden dan ik ooit had verwacht! (half haar leven hartpatient geweest)
Oh heb een pagina gemist haha Starry, denk idd een bloedvaatje, heb ik ook wel eens gehad. Sluit andere dingen natuurlijk niet uit, kan altijd nog iets anders (er naast) zijn hihi
@Shay, fijn dat je nu door kan. En echt klote dat je er nu vééél langer over doet als bij je dochter Maar toeleven naar haar verjaardag is ook wel fijn. @Bika: Ga alvast bij de voordeur liggen . En nog een keer een dikke knuff... @Starry: Lekker wazig, zo weet je ook niet waar je aan toe bent.... @hier: Vanavond naar de fotograaf, ons boek in elkaar zetten. Dan kunnen als het boek er is een aantal foto's online.
Bika: Wat zielig sterkte!! En 9 dagen das een flinke ongi idd.. Shay: Dus toch ongi, nou ja dan gaan we gewoon met z'n allen naar ronde 2. Leuk de verjaardag van je dochter. Zelf vind ik het nooit leuk om jarig te zijn, maar bij mijn dochter vind ik het wel leuk. Ze wordt in oktober 3 en ik 3 weken daarna 30.....sssttttt. hiihi Dutch: wat fijn om eindelijk een datum te hebben! Hier is de laatste week voor de vakantie aangebroken, druk met klas schoonmaken enzo pfff, zal blij zijn als het vrijdag is...
Happy, Bij allebei de dagen? Mail anders ff terug lol, schiet niet op om de rest hier mee lastig te vallen hahahaha
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 27 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli Augustus Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: ? Zwanger KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013 Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten
@ Shay: he meid, balen! Hopelijk veel succes de komende ronde. Maar fijn dat je in ieder geval weet waar je nu aan toe bent. @ Dutch: yeah! Een mooie datum om naar toe te leven! Jammer dat de pil je zo beroerd maakt. Toitoi! @ Debozoe: succes met je laatste loodjes op het werk! Ik moet nog 2 dagen, maar ben helemaal niet aan het aftellen hoor . @ Bika: applausje voor X!! Bye bye baby, welcome dreumes! Nu begint het echt vermoeiende jaar , ha ha! Maar verdrietig zeg, dat je je beestje hebt moeten laten gaan (kat? Hond? cavia? het is me eigenlijk ontgaan wat voor dier?). Al weet je dat beste keuze was in de omstandigheden, toch pijnlijk. Sterkte! En dan ook zo'n lange heftige ongi , balen! Maar past wel een beetje bij een vroege miskraam, wat je natuurlijk eigenlijk gehad hebt. Ga je je ook niet bepaald beter van voelen . Knuffel, hopelijk snel weer een beetje de oude. Gelukkig wel leuke afleiding met de verjaardagsvoorbereidingen! @ Starry: ik zou inderdaad voor zekerheid een testje doen, maar er rekening mee houden dat het met ontpillen te maken kan hebben (hormonen kunnen hele gekke dingen doen met je lijf!). @ Happy: klinkt als een heerlijk weekend! En bedankt, heb die boekenserie eens gegoogled, lijkt me eigenlijk ook wel wat voor mij ! Omdat je zei serie, dacht ik, toch eens vragen, want grote kans op spanning/SF/Fantasy wat helemaal mijn ding is. De meeste andere genres hebben meestal geen series, al helemaal niet van 6 delen .
@kache pfff ja lastig aghg miss dat me vader wel wat weetven die s handig in klussen, by the way tis een jongetje...
Heb dat ook gehad in de week van me vruchtbaarheid twee keer geklust en na afloop rozig rood vlgde dag wast weg, klopt ook dat het erg doorbloed is daar binnen kan dus ook van stoten iets gesprongen zijn adertje wat al gezegt werdt
Hier spanning stijgt 4 juli mijn nod... En nog niks te bekennen geen enkel vocht afscheiding verlies...hoop op een goed teken