Mmm heb die boeken ook even gegoogled, denk dat het wel wat is ja. Maar even het eerste boek voor nog geen 7 euro bij bookdepository bestellen als t niets is zijn dat de kosten ook niet tenslotte. Hou echt van series! mijn favoriete serie gaat volgend jaar mei ook op zijn eind lopen, komt het laatste deel (13) er aan. Heb mijn hele boekenkast vol met SF/Fantasy/ed. haha
@Kay, spannend. Ik duim nog steeds hard voor je door! @Bika, Check zie mail! en Jeejh voor X!!! @Kache (en ook Bika): Ik heb de boeken hier als epub bestand, dus als jullie een e-reader hebben kan ik ze zo sturen
Hallo meiden, Aangezien ik nog niet ongi ben heb ik me banner maar aangepast met een cyclus van 40 dagen ( meer ging niet ) ik hoop dan wel dat ik binnen nu en die 8 dagen ongi word aangezien ik vanochtend een test heb gedaan maar die zo wit als een pak melk bleef ik denk dat manlief een vaatje dan heeft geraakt tijdens het vrijen anders weet ik het ook niet wat dat bloedverlies zou kunnen zijn geweest.
Happy, geen ereader, moet toch eens gaan proberen hoe een echte leest. Vind lezen op een tablet echt helemaal niets. Maar stuur maar vast door, kan ik wel beginnetje maken en kijken of het wat is. Starry, eerste ronde na pil duurt vaak een paar dagen langer voor ongi komt hoor. Maar je kan ook pech hebben, vriendin duurde 3! Maand pfff. Bij mij standaard 6 a 7 dagen na stoppen pil, de maand erop zakt dat terug naar een wat normalere cyclus
Spannend kay, hopelijk volg je snel kv op. . @ starry jammer meis, hoop dat je nu snel ongi wordt. Hier. Eindelijk van de ongi af! Yeah! Nu gaan we ervoor. Hoop dat ik nu weer een normale cyclus heb. En niet meer ongi. Wordt. Ik ben er nu echt klaar voor, geen twijfels meer gelukkig!
Dank je happy En zeker erg spannend bika... Hier: erg rugpijn aan de onderkant... Vraagje ook: wanneer zou je kunnen testen om beste resultaat te krijgen? Heb behoorlijke testdrang...hihi morgen me nod...
Ja chicca hoop het ook..( en su6 in de volgende ronde:-D) @starre jamer meis, hoop dat de ongindan snel doorzet..
Met een kv 2 voor 5 zou je kunnen testen. Die schijnt heel snel te reageren. Zijn meiden die daar 4 dagen voor hun nod al positief mee testen . Laat je t ons wel weten?
Bika: Wat knap van X!! Kaytjuh: Je kan al best een testje wagen hoor! Spannend ik duim voor je! Zag trouwens dat er een hoop NOD's in tussen 20 en 30 juli zijn, dat worden spannende dagen hier! Vanmiddag naar de tandarts, blegh helemaal geen zin in, en vanavond naar de musical van groep 8..
Pfff wat een dag.... Vandaag training gegeven, zou van half 10 tot 4 zijn. Om kwart voor 9 waren de eerste mensen er al. Blijkt een van die mensen het leervermogen van een dropje te hebben. Maar hij heeft zijn eigen zaak, en wilde leren hoe hij met ons pakket moest werken.... Op zich geen probleem, maar in een klassikale training houdt het wel heel erg op. Uiteindelijk 1,5 uur uitgelopen. Om half 6 liepen ze de deur uit. En toen moest ik ook nog iets met mijn baas bespreken... Ik ben kapot... Vanavond lekker met mijn boek de bank op denk ik... Even helemaal niks.... (al zegt mijn hoofd dat ik nog een hoop moet doen voor mijn werk en in huis....)
Oeps , foutje! Ik weet niet waarom ik dan bij een meisje kom ?? Maar spannend, joh, je kunt zeker testen vanaf NOD, maar gezien je bevalling zou ik er wel rekening mee houden dat de cyclus ook best (een stuk) langer zou kunnen zijn (tenzij je precies je ei gespot had?) en test negatief kan uitvallen. Succes!! @ Happy: pfff, wat een rotdag. Vermoeiend is dat, om dropjes iets bij te leren , zeker als je dan zoveel uitloopt! Groot gelijk hoor, even beentjes omhoog en relaxen! Bedankt trouwens voor het aanbod, maar ik loop meestal wel een aantal jaren achter qua technologie , dus een e-reader (of Ipad/tablet) is nog ver van mijn bed show . @ Chicca: fijn, veel succes deze ronde!! Ook fijn dat je gevoel nu helemaal goed zit, dat je er ook echt 100% voor kunt/durft te gaan! @ Debozoe: hoe is de tandarts afgelopen, viel het mee? Is ook niet mijn hobby, mag na onze vakantie samen met de kids .
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juli Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 28 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli Augustus Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: ? Zwanger KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013 Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten
Kaytjuh, spannend!! Ga je morgen testen. Over een kleine 3 weken is er bijna iedere dag wel een nod. Spannend! Moeten maar druk aan de klus gaan. Diva hoe is het?