Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    spannend

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker spannend!
    Ik hoop dat Kay idd posi-test.
    En anders probeer ik gewoon de hoop hoog te houden :D

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Allemaal duimen

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik duim ook voor kay mee

5. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    En Kay al getest?

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik ben ook wel nieuwsgierig.

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Haha wie zou niet nieuwschierig zijn?

8. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hayy meiden
    Wat leuk om jullie reactie te lezen
    Ik heb nog niet getest;)... Iom mn gyn te wachten op me andere cyclussen die 34 dg waren dus ik wacht nog in vol spanning tot 10 juli ben ik dan nog niet ongi testen maar:)... Dit ook om teleurstellingen te voorkomen;)
    En wat kache zij zou het ook langer kunnen duren voordat ik ongi wordt ivm me bevalling... Maar voor nu hier geen enkel verschijnsel van ongi worden geen afscheiding wel nog rugpijn, en ik voel me best anders dan normaal...laten we hopen...

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Dan wachten wij lekker mee. Wel knap van je hoor. Ik zal voor je duimen

Hier is mn kleine beetje ziek, gisteren hoge koorts, nu hangerig en niet in zn hum, heel gezellig. :s.
    Hopen dat t snel over is.

10. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    #690 Piekie81, 4 jul 2012
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
    Ha meiden,

Mag ik mij nog bij jullie aansluiten?
    Op 1 juni heb ik de laatste pil geslikt en op 14 juni duidelijk een eisprong gevoeld. Nu ben ik nog steeds aan het wachten op mijn ongi... Deze eerste ronde condooms gebruikt, omdat ik geen zin heb om in onzekerheid op eerste ongi te wachten. Bij de eerste hadden we geen consistent gebruikt en werd ik niet echt gezellig van het wachten ;)

Ik merk nog niks van een komende ongi, dus we wachten nog even rustig af!

Piekie

Edit: abo ingesteld

11. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Dank je wel ja vol spanning hahah... Ja anderrs ga ik me dalink blij maken met een dooie mus... Omdat zo lastig is dat me cyclus langer kam zijn .. Dus vol spanning...

Agg das sneu als je kleintje ziek is:(.. Altijd zo zielig he als kindjes ziek zijn, bij mn stiefkindje helpt pct zetpil altijd binnen een poep en een zucht behoorlijk actief weer hihi... Tot de avond naderd:(...

12. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Goedemiddag dames,

Mag ik me hier aansluiten? Vorige week heb ik me spiraaltje eruit laten halen en nu gaan we voor nummer 2!!
    Zelf heb ik het vermoeden dat afgelopen zondag/maandag me eisprong was, maar nu eerst even afwachten hoelang de cyclus duurt (mocht mijn vermoeden kloppen, zou ik wel zwanger kunnen zijn, maar ik wacht "rustig af").

13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Gezellig dat jullie mee komen kletsen.
    Welkom

14. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Nieuwe dames welkom!!

Curly: grappig zag in je onderschrift dat mijn dochter precies 1 week ouder is dan jou dochter!

Kay: Knap hoor, maar snap het wel ik heb deze ronde ook niet voor NOD getest en werd toevallig precies op NOD ongesteld maar had anders ook nog een paar dagen gewacht..ik duim voor je hoor!

15. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nieuwe meiden!!! Tuurlijk mogen jullie meekletsen.
    Misschien voor het lijstje ook leuk als jullie je NOD, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje vermelden!

@Kay: Knap hoor dat je kan wachten. Snap wel dat je niet te vroeg wil testen voor eventuele teleurstellingen. Duim nog steeds voor een positieve test voor je (al is het dan een weekje later, je bent nog steeds voor mij!)

@hier: Denk mijn ei weer gevoeld te hebben. Voor mijn nod (op basis van mijn vorige ronde) zou dat te vroeg zijn. Voor een 'normale' cyclus van 28 dagen zou het kunnen. Ach ja, we wachten wel af. Deze maand zelfs al 'iets' rustiger als vorige maand :D

16. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Danke je debozoe en happy!!!

Op hoeveel dg zit je nu happy?

17. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Oh vraagje ff

Welke testen zijn nou beter of nauwkeuriger wat betreft de hoeveelheid HCG die zon test nodig heb de cb?? Of die van kv?

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Geloof dat de testen van Kruidvat 2 voor 5€ iets gevoeliger zijn.

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welkom nieuwe dames :) gezellig dat jullie met ons mee komen kletsen en natuurlijk heel veel succes met zwanger worden!

Hier vanochtend ongesteld geworden, ben geloof ik nog nooit zo blij geweest want dat wachten is niets voor mij, nu kunnen we er echt voor gaan en 35 dagen vind ik zelf heel netjes voor een eerste menstruatie na het stoppen van de pil.
    Deze maand ga ik ook met ovulatie testen aan de slag om een beetje te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.

@ Kaytjuh spannend hoor voor jou, ik hoop dat je een positieve test in handen zal hebben!! Ik duim voor je :)

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit vandaag op dag 18, maar ik denk dat mijn ei op 15 gesprongen is. Langzamerhand komen mijn klachten terug die ik vorige maand in Mexico had. Ik schrijf ze nu maar meteen toe aan het ontpillen en ben dus bang dat ik toch weer gewoon ongi wordt (ergens tussen de 15e en de 20e)

@Starry: Fijn dat het niet te lang geduurd heeft, nu kun je 'echt' beginnen

Deel Deze Pagina