dank jullie wel dames. Debozoe, leuk! toevallig. Is jullie eerste ook zo lekker aan het peuterpuberen? Voor het lijstje: NOD: n.n.b. spiraal laten verwijderen op 27-6-'12 leeftijd: 27 hoeveelste kindje: 2de (dochter okt 2009)
Spannend! Word ik net gebeld door het kdv, heeft de kleine waarschijnlijk hand mond en voet ziekte :s. Dat verklaart een hoop. Vanmiddag even langs de huisarts. Even bevestigen. Arme man.
@ happy hoop voor je dat het toch weg blijft duimen maar... Maar heb jij zo korte cyclus dan? @ chicca agg das sneu wat is dat voor ziekte dan?
@kay: Hoe bedoel je korte cyclus? voor dat ik met de pil begon was ik altijd na 28 dagen ongi. nu na het stoppen 1 cyclus gehad en die was 32 dagen. Voor mijn nod ben ik nu dus uitgegeaan van die 32 dagen. Anders maakt ik mezelf gek en ga weer te vroeg testen. Maar ik hou er wel rekening mee dat mijn ongi ook eerder kan komen... @chicca: Arme man... Is dat een 'enge' ziekte of valt het mee?
@happy Las het verkeerd dacht te lezen tussen je 15 a 20 ste dag maar je bedoelt juli hahahah Ok nog ff afwachten maar su6
Nee hoor geen enge ziekte alleen vervelend. Zijn pijnlijke blaasjes in de mond en pukkeltjes op handen en voeten, soms ook op billen. Hier alleen op billen en in zn mond en 1op zijn hand, veder niet. Is virus, net zoiets als waterpokken. Kleine heeft vooral last van zijn mond, eet en drinkt slecht. Maar goed gaat ook wel weer over. Ik heb ook altijd een cyclus van 28 dagen gehad, zelfs met oor de mirena heen, alleen nu doet hij een beetje raar. Dan maar hele maand om de dag klussen. Zit niks anders op.
@Kache: bedankt voor de snelle service... Fijn dat ik nu ook concreet op het lijstje mag @Kaytjuh: knap zeg, maar ik zou het denk ik ook proberen. Je houdt het wel spannend... Hopelijk blijft alles gewoon lekker weg! @Happy: haha, ja iedereen meldt zich denk ik aan hihi, maar vooruit, jullie mogen allemaal voor, als jullie dan wel deze ronde zwanger worden en ik ook van ICSI poging 1, deal? @nieuwe meiden: welkom! @Chicca: beterschap voor je kleine man!
Chicca: nog nooit van die ziekte gehoord. Beterschap in ieder geval en hopelijk knapt t snel op. Gezellig dat er weer nieuwe dames mee kletsen. Kwa testen heb ik zelf liever de cb, maar goed dat is persoonlijk. Heb laatst eentje van een ander merk gekocht, de vervanger van cb. Dan hebben we die maar vast klaar liggen voor t geval dat. Net ovu test gedaan, had last van slijm, gaf heel dun streepje aan, dus zit er aan te komen. Pff is het bij jullie ook zo warm?
Ik vond de kv testen ideaal. 2 voor 5. Heb ook een keer de duurdere van kv gehad, maar die deed het niet.... cb geen ervaring mee.
@Kay: dat verklaard een hoop ja.... @chicca: geef de kleine man, dan maar een extra knuffel nu! Kan hij vast gebruiken. @Diva: Deal!!! @Famke: Hier op kantoor is het goed te hebben, maar daar heeft vast de airco iets mee te maken. Lijkt nog geen onweer aan te komen hier, dus zal buiten wel echt verschrikkelijk zijn....
Happy: Inderdaad, onweer is nog verweg. Heb een hekel aan onweer maar met zulke dagen ben ik er blij mee. Ow airco dan is het wel vol te houden. Het is hier, achter in de tuin, 29,6 graden!! Pfff...en staat de buurman ook nog met de langebroek(!) aan een kast buiten te verfen!
Chicca, beterschap voor hem! nou het is hier eindelijk ook eens gaan regenen hoor. Koelt nu even lekker af Heb al de hele dag sm en sb op visite, pff
@Bika, arme jij, ik leef met je mee! Ondanks de regen is het hier nog niet echt afgekoeld.... Maar we gaan nu langzaam naar boven. Even lekker douchen en dan aan de slag!!!
Man!!! Hun auto is stuk op mijn oprit!!! Heb mn dag niet!!! Voor degene die hem niet snapt, mijn sm is gevalletje 'baas van satan'
Eindelijk rust... Dag is zo verpest dat ik eigenlijk geen eens meer zin heb om een baby te gaan maken. Denk maar ff aan t gevoel dat ik krijg als ik straks ongi wordt, dat motiveert vast haha Truste!
Welkom nieuwe dames! Het wordt tijd dat er weer een testers komen, er moeten zwangere bij. Ben zo alleen op het lijstje @chicca, vervelend zeg dat de kleine ziek is. Maar dan is ie er wel zijn hele leven vanaf, want hij kan het dan niet meer krijgen. Tja dat wordt veel klussen deze maand, want je mag je ei toch echt niet missen!! @testen, ik ben voorstander van de kv 2 voor 5 testen. Al heb ik ze deze keer niet gebruikt, omdat ik toevallig niet bij het kruitvat ben geweest in die tijd. @famke, dat wordt klussen . @bika, oei, sm te lang over de vloer is nooit goed. Al moet ik zeggen dat ik een leuke sm heb. @hier, alles goed hier. Gaat allemaal z'n gangetje. Vanavond aan sm en sv verteld. Sm reageerde heel leuk en sv zei 'tjonge jonge, je gaat er toch geen elftal van maken'
SM en SV's: vreselijk. laat ik daar maar niet over beginnen, kan er een boek over schrijven en is slecht voor me humeur.
Ik zie mijn s ouders niet heel vaak. Maar ze doen hun best. Ze zijn altijd heel druk. Dus vandaar. Ik vind het niet heel erg. Maar goed jullie hebben dus niet zulke leuke schoonouders?