Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Kv wat een vreemde reactie....?of zie ik dat verkeerd?
    hoe voel je je?

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Chicca: Ik mag niet klagen over mn so, maar het zijn hele typische mensen. Eerlijk gezegd wij komen er nooit, alleen als het 'moet'.
    SM heeft allerlei kwaaltjes, is ook niet leuk, maar eist hierdoor veel aandacht op. SV heeft een hersenbloeding gehad en nu beweert SM dat hij alles vergeet, niks van waar, want zij vergeet alles.
    Twee weken geleden waren we er, nog voor vaderdag, verteld mn man aanstaande week heb ik examen, vergeten ze dat straal. En als hij hun dan opbeld van ik ben geslaagd krijg je antwoord van oww, was toch een week later. Nou hoe zo belangstelling tonen.
    SM doet ook erg kinderachtig tegen onze dochter, ziet overal gevaar in, dus oppassen laten we hun ook niet doen.

3. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Hay meiden

Dernet een test gedaan van kv, maar sloeg wit uit:(
    Ik denk zelf omdat ik zo twijfel dat het leg aan of te vroeg toch hebben getest zit nu op dag 30 en vorige cyclussem 34/36 dg..
    Of aan me drinken heb anderhalve litr op voor me test...

Wat denken jullie?
    Nog geen verschijnselen van ongi ofso... Afwachten dan maar en over een week weer proberen?
    Want hoelang na de bevruchting maakt je lichaam hcg aan?

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff klote zeg kay... ik duim voor 1,5 liter....

5. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    Net via de site van sensitest berekend en als ik uitga van een cyclus van 34 dg kan ik ook pas de 10de testen van huismerk winkel...
    Dus wacht nog maar rustig af...

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juli
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli
    Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 28 juli
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli

Augustus
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: ?
    Pelikaantje (36 jr), 2e kindje, ronde 1: ?

:D Zwanger :D
    KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013

Afspraken
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Balen van die test. MIsschien toch nog een paar dagen wacht.

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik klets weer gezellig mee.

Woensdag stop ik met de pil, dan heb ik mijn anti-depressiva afgebouwd. Ik heb echt geen idee wanneer ik dan ongesteld ga worden. NOD zal wel ergens in augustus zijn. Spannend!

En ik zie dat er al 1 dame zwanger is: gefeliciteerd!

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    O, ja ik probeer nu zo min mogelijk te testen :p

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Spannend bij jouw, maar rustig afwachten, meer kun je niet doen.

11. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, dat gaat hard hier met posten, zeg!

Vannacht (eindelijk) ongi, dus vanaf nu gaan we er echt voor!
    Nu dus de eerste cyclus na de pil gehad, die was 35 dagen. Daar ga ik voor de volgende cyclus ook maar vanuit, dat voorkomt vroeg testen;). Dus dan is mijn volgende NOD zo rond 10 augustus.

Oh ja, voor de stats: ik ben 30 en dus bezig voor een tweede.

Groetjes

12. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Even voor op lijstje: mijn nieuwe nod heb ik op 3 aug gezet. Of het klopt weet ik niet ben nu uit gegaan van 32 omdat het de afgelopen ronde zo was. Nu denk ik gewoon als het na die 32 dagen nog niet zover is ga ik pas testen zodat ik niet weer 2 testen kan weg gooien... Ach het waren er maar 2 voor 5 euro maar als ik dat elke maand ga doen wordt het een beetje sneu...

Hier gaat het weer goed de ongi is weer zo goed als voorbij en het was gelukkig een stuk minder heftig als de vorige keer.

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juli
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 1: 4 juli (6 juli: negatieve test)
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 2: 20 juli
    Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 22 juli
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 28 juli
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 29 juli

Augustus
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: 3 aug
    Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: 10 aug
    Pelikaantje (36 jr), 2e kindje, ronde 1: ?
    Curly (27 jr), 2e kindje: ronde 1: ?

:D Zwanger :D
    KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013

Afspraken
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Nieuwe dames, welkom!

@ Kaytjuh: jammer van negatieve test!

@ andere dames: sorry, geen tijd om uitgebreid te reageren, druk bezig geweest met inpakken en opruimen. En wij vertrekken dus morgen ochtend heel vroeg op vakantie voor 2 weken, dus bij deze zeg ik: tot dan!
    Ik hoop straks een boel leuke (roze) berichtjes te kunnen lezen, ik ben in ieder geval op tijd terug voor mega-spannende laatste NOD week van juli :D.

(en misschien als ik ergens een internet mogelijkheidje heb, kom ik tussendoor nog even spieken ;))

15. Bika

Bika Niet meer actief

Hey Happy, hoe komen onze nod's nu maar 2 dagen uit elkaar dan?

Pfffff heb echt geen energie meer. Vandaag wel lading boeken gekocht en wat ouderwetse bordspelletjes bij de kringloop. Man wil daar altijd neuzen en meestal moet ik niet zo veel van die oude troep hebben (niet dat ik wat tegen tweede hands heb, maar die kringlopen hebben echt rotzooi staan). En heb lading speelgoed bij ToysXL besteld, allemaal nu met 25% korting. En voor mezelf voor mn verjaardag een ereader hihi. Ben eens in de winkel gaan kijken naar hoe die ereaders lezen en dat ziet er gewoon uit als een normaal boek! Nu nog de boeken gaan downen haha.

Over sm, tja laten we het er op houden dat ik en mijn broer en zus onopgevoede luie krengen zijn die geen normen en waarden bezitten en ook nog eens erg dom zijn omdat wij slechts hbo doen/gedaan hebben ipv uni zoals haar perfecte zoontjes. Alles wat ik doe is niet goed en krijg ik commentaar (chaga) op.

Gisteren had ze een zwembad voor X. gekocht. Heel leuk natuurlijk :D maar... het was (werd mij met een rotkop verteld) niet om in te zwemmen, maar om in te leren lopen. Ik zei dus dat hij al liep en er bovendien ook nog eens gewoon uitklimt ipv in gaat lopen. Maar ik zei hij kan er wel lekker in zwemmen, dat vind hij heel erg leuk!! Maar nee daar was hij niet voor en ze heeft hem zonder pardon terug mee naar huis genomen...

16. Bika

Bika Niet meer actief

Volgens mij ben ik trouwens gek aan het worden! zo net aan de onderkant onder mn rib aan de rechterkant voel ik beweging. Elke keer op dezelfde plek vol ik een soort van plop. Het is gewoon vanaf de buitenkant te voelen! Man voelde het ook. Het is dat daar geen baby kan zitten, maar anders! Heb sowieso heel vaak dat ik plopjes in mn buik voel hoor, sinds de bevalling. Zullen ongetwijfeld mijn darmen zijn, maar dat het zo hard gaat heb ik nog nooit gehad!

17. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: nou ik kan je vertellen ik heb precies hetzelfde en dan lig ik op de bank en kan het soms gewoon aan de buitenkant zien dat zelfs mijn man zegt van jeetje wat gebeurd er toch bij jou.. Het zijn mijn darmen maar voelt idd heel gek.

En die sm van jou vind ik maar aso.. Een cadeau geven en dan weer mee terug nemen heeeeel vreemd.

18. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Dat meen je niet Bika! Wat een raar mens.
    Dat doe je toch niet. Of in ieder geval ik zou t niet kunnen.

Hier ook al een tijdlang rare gevoelens in mijn buik. This idd dat ik na t verwijderen van mn spiraal zoveel gevloeid heb, leek wel of ik bevallen was.
    Maar anders had ik toch getwijfeld;)
    Iedereen bedankt voor t meeleven met mn kleine man. Het gaat nu weer beter, hij is er nu misbruik van aan t maken :)
    Grappenmaker!

Ooh kay wat balen meis, hoop uiteindelijk toch nog voor je op een posi test, en dat je misschien toch te vroeg was.

Fijn weekend allemaal!

19. Bika

Bika Niet meer actief

Fijn dat het beter met hem gaat Chicca!!

En ook fijn dat ik niet de enige ben, echt zo raar is dat he. Zou dat komen doordat ik door X. Bewuster werd van beweging in mijn buik?

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bika, Wat een loeder is het toch ook.... :$

@chicca, Fijn dat het weer beter gaat met je ventje!

@Kache, Fijne vakantie

@hier, Blijkt dat mijn hotmail vrijdag helemaal uit zichzelf mail heeft gestuurd naar al mijn contactpersonen... Ben hotmail nu dus even helemaal beu.... Zat al te denken toch maar eens gebruik te gaan maken van de UPCmail, en hotmail dan alleen te gebruiken voor internet invul dingetjes... Nu maar versneld doorgevoerd. Krijg alleen die stomme outlook niet aan de praat.... Die wil de mailserver van UPC niet vinden....

Eigen laptop maar gecontroleerd op virussen ed, maar niks wat een probleem zou geven, hoogstens wat van die adware dingen. Maar mail was om 1 uur smiddags gestuurd, dus toen ik op werk laptop zat. Die dus ook maar even opgehaald en door de verschillende scanners gehaald. Geen virus, maar wel een spyware iets die vervelende dingen kon doen....

Pffff dan ben ik er wel even klaar mee...

Deel Deze Pagina