hoi meiden zou ik hier ook mee mogen kletsen? ik heb afgelopen donderdag mijn spiraal laten verwijderen ik kan geen nod invullen, want ik weet echt niet hoe dat zit met een spiraal hihi. ik heb wel 25 juni nog een ongi gehad, dus ik neem aan dat ik ongeveer eind deze maand ongi moet worden. ik ben trouwens 30 jaar en heb een dochtertje van 15 maanden ik heb niet alles terug gelezen hier, want dat was me echt iets teveel ik zag wel dat er 1 iemand al zwanger is gefeliciteerd
Happy: Dat gebeurd hier ook wel eens, ww veranderen en dan ben je er vanaf. Bika: tsjong waar slaat dat op om te dan weer mee te nemen? Pff wat een on sm!
Het grapje wordt nog leuker.... Ik kan mijn hotmail niet meer op... Account is geblokkeerd.... De manier om dat te deblokkeren is om een code te laten versturen naar een ander emailadres dat blijkbaar geregistreerd is geworden ooit... Dat is het mail adres van mijn HBO opleiding.... Die heb ik al ruim 4 jaar niet meer.... Pffff...
pfff en de oplossing is: inloggen en een mobielnummer registreren.... Ja grapjassen, dan moet ik er wel eerst in kunnen...... Kl*te hotmail..... Morgen UPC maar eens bellen, die werken ook nog even niet mee... Kan geen verbinding maken met de server, maar Manlief kan ook geen verbinding maken met de webmail....
Manlief heeft invullijst gevonden, waarbij zij contact leggen met een ander emailadres, dan moet je info van je account invullen. Hoop dat het genoeg is.....
Lang leve internet en computers. Als het werkt zoals het moet is het leuk, maar owee als er een kink in de kabel zit..grrr!!
Alle nieuwe meiden welkom!! Ik heb eindelijk heerlijk zomervakantie!! Net terug van een heerlijk weekend ardennen met vrienden, wel veel gesnoept dus komende week weer even flink terug aan de ww... Zal morgen wat uitgebreider reageren..
Deboze: Wat lekker zeg dat je al vakantie hebt. En ook nog goed begonnen. En ach een keertje snoepen moet kunnen, is natuurlijk ook gezellig als je met een ploegje vrienden weg bent. Wij moeten nog 3 weken werken voordat we vrij hebben. @hier: steeds t gevoel dat mn ei er aankomt, maar volgens de testen niet:x en volgens de berekening uit gaan van 32 dagen ook nog niet. Ik snap er niks meer van..heb wel slijm,,,uhhum. Naja. Maar gewoon goed klussen en dan maar hopen dat t goed komt. Nog steeds bezig met een lening. Wat een gedoe, man man. Wij zitten ons af te vragen hoe al die studenten wel een lening krijgen en bij ons, met 2 inkomen doen ze nogal moeilijk...zucht. Moeten nu eerst wachten op mijn jaarrekening van 2011, daar is onze belastingadviseur nog steeds mee bezig...grr! We hadden de hoop op een andere auto voor de vakantie, dat zal m wel niet worden.
Hay meiden Hier ff een update nig steeds geen ongi of aankomende verschijnsel zit op dag 32... Uitgegaan van me laatste cyclus voor me zw 34 dg... We zullen het zien ben erg benieuwt maar lijf toch met me handen van de testen af hihi.. Volgende test doe ik 10 juli.. Dus nog ff spannend... Kache fijne vakantie...
Hey meiden.. Ik kom even in breken lees dat er al 1 zwanger is!! gefeliciteerd!! Hier gaat het redelijk ik blijf onder behandeling van het ziekenhuis. Maar we mogen voorlopig nog even niet aan een 2de beginnen en ik vind het op dit moment ook wel even prima zo. We gaan ons appartement te koop zetten en als dat verkocht is verhuizen naar een groter huis. Iedereen heel veel succes x-jes van mij
Kan iemand mij op het NOD lijstje toevoegen? heb het geprobeerd maar wil niet echt lukken.. Starry 2e kindje, 1e ronde NOD 9 augustus
Hey jessi, wat leuk dat je even langs komt, fijn om te horen dat t redelijk goed gaat. Wat spannend een nieuw huis kopen. Wel leuk. @ starry, sorry ik weet ook niet hoe ze dat gedaan heeft, kache doet dat altijd maar die is nu op vakantie. @ happy is het nog gelukt met je hotmail? Ik moet zo boodschappen doen en ik heb geen idee wat ik nou weer moet verzinnen om te eten. Iemand tips
Ik weet ook niet hoe dat moet hihi, ik zou ook niet weten wanneer minn nod is, ik denk eind deze maand en anders begin volgende maand denk. Ik doe. Volgende ronde wel met het nod-lijstje mee. Echt stom ja dat studenten wel makkelijk een lening krijgen en mensen met 2 inkomens niet
Chicca: owja heerlijk om weer te bedenken wat je moet eten... Wij krijgen vanavond prei, moet alleen nog even naar de slager. Wat wij ook erg lekker vinden is van honig, zweedse gehaktballetjes, onze dochter is er gek op. En kwa lenen is dat echt wel heel scheef allemaal.
@chicca, nog niet. Manlief had wel een lijst gevonden die je kan invullen zodat zij kijken of je genoeg info kan geven zodat ze weten dat het account van jou is. Daar zou ik binnen 24 uur (dus vandaag) bericht van moeten krijgen. Nog even afwachten dus. @hier, Heb de laatste dagen weer allerlei klachtjes. Die ik heel snel naar het land der ontpilling heb gestuurd... Maar nu krijg ik toch weer rare dingen. Mijn legging zit niet fijn meer mijn buik lijkt in de weg te zitten (wat natuurlijk veel te vroeg is, en gisteren had ik vast teveel gegeten, maar hoe verklaard dat vandaag...), ben nu al een aantal dagen met vlagen misselijk. en nu net ging ik naar de wc en had ik hele kleine rode druppeltjes op het WC papier. Eerste wat dan door mijn hoofd schiet is zou dat innesteling kunnen zijn?!? Maar ik wil me niet weer gek laten maken net als vorige maand... *doet mantra: Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling! Is ontpilling!