hoi starre ik zou zelf de dagen meetellen dat je gewn rood bloedverlies heb gehad. bruin is oud bloed van ws de vorige keer en zou ik niet mee tellen, althans heb ik ook nooit gedaan en toen klopte me cyclussen ook... su6
@ Kaytjuh ik heb dus eerst 4 dagen bruin verlies gehad en zit nu alweer 3 dagen in m'n menstruatie, ga zo dan maar ff me banner aanpassen en deze op een cyclus van 39 dagen zetten i.p.v. 35 Ik dacht zelf ook wel dat dat bruine meer oud bloed was. Dan weet ik het i.i.g. voor de volgende keer ( hopelijk komt die niet )
Hier is de eerste ongi achter de rug. Stelde eigenlijk niet echt veel voor, tot mijn verbazing! Nu dus wachten op mijn ei en lekker klussen Ik ben benieuwd wanneer mijn ei komt en of ik hem weer duidelijk voel.
Starry: Vervelend he die onzekerheid met dat bruinverlies enzo, liefst heb je gewoon dat het meteen duidelijk is. Ik kan daar altijd zo onzeker van worden. Kaytjuh: Wel fijn dat je nog een afspraak hebt bij de gyn, dan kun je idd nog wat vragen stellen over je cyclus, mocht het dan nog onduidelijk zijn. Häppy: Fijn dat je hotmail terug is! Hier is het ook rustig, lekker vakantie en thuis. Ben wat aan het verven op zolder, hier hebben we een extra slaapkamer gebouwd en doe wat klusjes waar ik normaal niet zo vaak aan toe kom, zoals kasten uitsoppen en fotoalbums maken. Heerlijk hoor zo een paar weekjes thuis en nog lekker een zonvakantie in het vooruitzicht hebben. Gister ook heerlijk een dagje wezen shoppen. Vruchtbare periode is ook zo ongeveer weer aangebroken. Manlief en ik zijn weer aan de klus, weet dat ik mijn ei zo meestal rond dag 17 heb, das nog een paar dagen weg maar je weet het nooit. Nog geen kenmerken van een ei kunnen ontdekken maar zal nog wel komen. Eventueel wil ik als we terug zijn van vakantie ook eens wat ovutesten gaan gebruiken of tempen, maar dat zal pas in ronde 4 worden dan, hopelijk is dat niet nodig... Ga me maar eens nuttig maken op zolder..
Er is alweer heel wat afgekletst. Hier is mijn eisprong bijna aan de gang. Gister een ovu test gedaan en die was positief, dus gelijk aan de klus. Heb de hele avond last van mijn buik gehad en die voel ik nu ook rommelen en af en toe steken. Mzz..wat zou dat kunnen zijn. We wachten rustig af. Vandaag een drukke werk dag. Van half 7 tot 18u..pff! Heb 2 kindjes extra, die zijn er nooit op de donderdag, en dan hebben die vakantie. Dus dan weer 2 minder. Verder onze kat weer terug na een week zoeken. Die zat aan de andere kant van t dorp, wel zo'n 2a3km verderop bij een gezin en ging nooit weg. Verder beetje schoonmoeder beu, maar dat zal ook wel weer eens over gaan.
Ik heb geprobeerd om hem op te halen en om mensen toe te voegen, lukte alleen niet zo goed. Dus dan maar zo.
Famke ,wat fijn dat de poes weer terug is. Lekker vakantie, geniet er lekker van debozoe, Hier: ik heb al een aantal dagen last van steekjes in me onderbuik. Al vanaf zaterdag. Dus druk aan de klus. Wel zorgen dat er altijd iets ligt te wachten, he . En dan gaan we weer 2 weken op de wachtbank. Ik heb besloten dat als ik niet ongi wordt, ik ga testen op de verjaardag van mn zoontje. Het lijkt me wel heel speciaal om dan positief te testen. maar goed ook dat duurt nog twee weken.
Hallo meiden, ik ga weer eens bijlezen... Hier bewust even een weekje afstand genomen van het forum, ik zat echt niet lekker in mijn vel. Ik voelde me waardeloos en het feit dat we dit weekend te horen hebben gekregen dat mijn schoonzus weer zwanger is, heeft daar niet bij geholpen. Ik ben erg blij voor ze, maar toch... Nu gaat het zoetjesaan weer wat beter. Op naar volgende week!!!
Dutchdiva: Jeetje vervelend omdat dan te horen te krijgen, als je er zelf ook mee bezig bent. En natuurlijk leuk voor hen. Het is ook niet eerlijk dat bij de ene de onderbroek naast elkaar op de lijn hangt en al zwanger is en de andere er veel meer moeite mee moet doen. Doe rustig aan en pas goed op jezelf.
AGGG diva nee das voor jou niet echt super nieuws nu op dit moment... kan het me helemaal indenken meid... ik hoop voor jou/jullie dat de tijd snel aanbreekt en dat je ook met volle trots mag vertellen dat een beeb verwacht maar wie weet lopen jullie daarlijk samen met een bolle buikkie rond
Ook wij gaan voor een 2e wondertje. We hebben al een hele mooie dochter van 12 maanden. Opnieuw weer heel spannend!!
@diva: Dikke knuff @famke: fijn dat de kat weer terug is!!! Nu hopen dat ie blijft @hier: Ben nu al een paar dagen af en aan misselijk. Ik hou het nog steeds op ontpilling. Maar mijn stemmetje is het er steeds minder mee eens. Nog 9 dagen, dan mag ik testen van mijzelf en geen minuut eerder..... Maar als mijn ongi dan toch moet komen, dan liefst gister als vandaag, weet ik ook weer waar ik aantoe ben.... Verder is mijn mediabox gisteren overleden, dus upc stuurt een nieuwe. Zitten we alleen de aankomende paar dagen weer in het analoge tijdperk....
hoi meiden Nou hellaas op dag 38 ongi geworden baal wel ervan... maar zie ook de positieve kant ervan nu weet ik hoelang me cyclus is en kan ik gerichter gaan klussen hihihih... volgende NOD 19 augustus!!!
Jammer kaytjuh, maaridd je weet nu wel hoelang je cyclus id, hoop volgende ronde meer geluk! dikke knuffel
Ik ga vandaag shoppen met Bika en X.! Kan ik meteen zien of mijn auto echt groot genoeg is om een kinderwagen makkelijk mee te nemen Verder weinig te melden. Vanochtend bij het opstaan even een hele vervelende kramp, dus ik denk dat ik pech heb en mijn ongi er toch aankomt... Dus we gaan vandaag op pad, gewapend met aleve voor het geval dat. Maar nu heb ik nergens last van, dus ik hoop dat het zo blijft!