Chicca: inderdaad lastig, ik weet wel dat ik bij T. Elke maand dacht dat het raak was door allerlei klachten, en de maand dat het raak was merkte ik helemaal niks en had ik het al opgegeven. Vind het lastig te zeggen, maar hoop het natuurlijk wel voor je, spannend is het iig. Ik vind het ook allemaal weer heel spannend hoor! Bika: Balen zeg, leek zo goed te gaan! Hier rustig dagje, wat in huis rommelen. Mannetje heeft vandaag ook zijn laatste werkdag en dan zijn we lekker 3 weekjes samen vrij. Kunnen we heerlijk gaan uitkijken naar de vakantie en naar de zon..
Uitgaande van 28 dagen, dan is woensdag mijn nod. Vind het zelf nog wat vroeg voor klachtjes. :/ Zal het me wel verbeelden.
Spannend Chicca Balen van X. Maar net was het weer een vrolijk ventje!!! (heb net geluncht bij Bika, zat toch bij een klant bij haar om de hoek ) Als het goed is komt vandaag mijn bestelling met nieuwe thermometer en ovulatietesten binnen! Vanaf woensdag ga ik dan op zoek naar mijn ei!
Gaat t alweer beter, bika? Ik weet het famke, maar vind het erg spannend en wil er nog niet aan, straks is het niet zo. Of het is wel zo en dan moet ik aan de spuiten. Brrrr. Rot dingen. Maar goed alles voor een gezonde babs en om mezelf in leven te houden. We gaan het zien volgende week. Jij hebt je nod de 26ste toch? Liefs
Ja klopt, zo rond de 26 a 28ste. Het schommelt bij mij altijd wat. Ik houd t ook altijd netjes bij in de agenda. Maar net zoals je zegt, je wilt je zelf niet voor de gek houden en denken dat je zwanger bent terwijl je t helemaal niet bent.. Ik had ook sterk t gevoel maar heb t maar uit mn hoofd gezet want denk toch niet dat t z is.
chicca: alles kan he, je hoef niet persee een dag of twee a drie wat te gaan voelen kan nu ook... spannend nog ffies! duim voor je!
Nou nog steeds niet meer zwangere op de lijst maar goed en komen nog wat nod dagen aan.. Ik neem weer plaats op de wachtbank dus nu nog 2 weken wachten... Dan begint mijn vakantie ook en ben er nu wel aan toe moet ik zeggen... Ik weet dus niet of ik een ei heb gehad want ik heb geen vruchtbaar slijm gezien maar dat hoeft blijkbaar niet altijd... Heb wel 2 dagen gevoelige tepels gehad en als me ei is geweest denk ik zelf woensdag want toen rommelde het een beetje en had ik vage steekjes in mijn onderbuik tja tis maar een gok maar ja je gevoel kan je flink bedriegen dus we wachten gewoon af... Zondag verjaardag van ons meisje en ze geven mooi weer op jeeeej
Spannend al die naderende NOD's!!! Hier een kleine update: spuiten gaat eigenlijk nog steeds goed, nu vier keer gedaan. De bijwerkingen beginnen helaas wel te komen: erg moe en emotioneel...
@ dutchdiva: goed dat het goed gaat met de spuiten het tenminste voor een goed doel he!, en dan moet je soms de bijwerkingen maar voor lief nemen ook al snap ik wel dat het erg vevelend is voor je.... heel veel su6 meid!
Is ook zo en die neem ik ook voor lief. Ik zou alleen mijn angst dat het nooit mag lukken wel graag willen wegstoppen maar dat laatje heb ik nog steeds niet gevonden
is begrijpenlijk je angsten, en die kan niemand van je afnemen, ze kunnen je alleen moet inpraten je doen te geloven dat het wel mogelijk is, en het grootste is de vertrouwen die je er zelf in hebt... en als je die heb gaat dat best goed komen...
Fijn dat het goed met je gaat diva! En als je ergens over wil praten dan weet je ons te vinden he! Vind het helemaal niet erg om je aan te horen hoor. Komt allemaal goed, en zo nodig vertellen we je dat elke dag zolang jij niet van je artsen te horen krijgt dat het onmogelijk is, tot die tijd is alles mogelijk!!! Pfffff ben gesloopt! Gister en vandaag de 2laags biscuit-monchoubavarois taart gebakken en vandaag nog een extra appeltaart erbij. Appel was net nog niet gaar (*** oven!) na een uur bakken, maar iig de taart met fondant is af! Nu die bende nog opruimen, maar eerst even mn rug wat rust gunnen!
Hallo dames! Ik ben er weer ! Heerlijke vakantie gehad, goed weer, mooie camping, ei gespot op dag 18 en goed geklust . Dus nu op het wachtbankje, nog een weekje afwachten. Ik voel sinds eergisteren weer van alles, maar ja, dat betekent in mijn geval niets (maar is wel weer erg irri!). Het wordt een erg spannende week met alle naderende NOD! Zal proberen morgen een mooie update lijstje te maken en een beetje bij te lezen!
Hoi Kache!!! In het kort (je komt toch niet al die pagina's snel door): Morgen nod, verwacht er niets van, man was te moe met diensten en mn buik is nu opgeblazen zoals altijd. X. Geprovoceerd op dag 3 gekrijs bij elke hap melk, wel goed op nutramigen. Helaas mislukt dus. Morgen vieren we verjaardag van man, zie fb voor foto van de taart. En dat was het belangrijkste geloof ik hihi
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2 positieve testen in mn hand!!!!!!!!!!! Ik kan schijnbaar niet tellen, ei moet eerder of later zijn geweest!! Mooi verjaardagskadootje voor man (die wederom erg nuchter reageerde!)
Dank je chicca!!! het is dat x moet eten nu anders was ik nog hyper aan het rondrennen (met x achter me aan lol)