Ik krijg een whatsappje van mn moeder over mn vader nadat ik de foto had gewhatsapped: Daarom duurde het ook even voor we reageerden want hij snapte niet waarom je zo vroeg al zo'n foto stuurde, dus ging hij weer wat anders doen. Toen ik (mama dus) vroeg of ik de foto ook mocht zien zei hij waarom? HET is een foto van een waterpas denk ik, moet dat nu om 8 uur?
whahahaha die reactie van je vader.... Zelfs manlief hier had het door toen ik em de foto liet zien... Zijn reactie: is ze zwanger....? Hij snapte alleen niet dat jij nog in maart uitgerekend kon zijn, terwijl ik al in april zit.... JA schat, maar ik reken nu vanaf mijn huidige ronde he... Bika zit nog in mijn vorige ronde.... Ik vind het zo stoer!!!! Nu ik nog en we zijn in oktober de 3 musketiers! PS ik heb manlief op zijn hart gedrukt zijn mond te houden aangezien je het nu nog niet wereldkundig maakt. Zodat je niet hetzelfde probleem hebt als met de naam van X.
Dank je Shay! En jij bedankt voor het benadrukken bij je man Happy!! hahahahahahahahaha zou toch maar weer gebeuren dat hij de boel verklapt he En ik ga helemaal voor jouw volgende ronde voor de 3 musketiers!!!!
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Juli Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 25 juli Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 28 juli Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 28 juli Augustus Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: 3 aug Starry (27 jr), 2e kindje, ronde 1: 9 aug Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: 10 aug Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 3: 13 aug Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 2: 19 aug Pelikaantje (36 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Curly (27 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Jesje1982 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: ? Zwanger KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013 Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Afspraken Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten Zo, ik geloof dat dit zo een beetje de veranderingen zijn? Anders vullen jullie maar weer aan. @ Bika: gefeliciteerd!!!! Wat een knaltest! Heerlijk joh en fijne verjaardag van ml vandaag! (en ha ha, die reactie van je vader... mannen ) Ik heb een beetje bijgelezen, maar ik hou het nu nog even kort: dames in volgende ronde: balen en veel succes!
Dank je Kache! Ben nog echt helemaal ondersteboven, was echt zo overtuigd dat deze maand niet kon! Was er echt zeker van haha. Nou moet ik zeggen dat ik dat bij X. dus ook was, maar hoe idioot is het als je dat 2x overkomt! Ik dacht echt ik doe die test, kost maar 2,50 en dan hoef ik dat stemmetje in mn hoofd ook niet de hele dag te horen elke keer dat ik naar de wc ga en nog geen bloed zie hahahaha
Wow Bika wat een prachtige testen!! Van harte gefeliciteerd!! En super leuk zo op de verjaardag van je mannetje, genieten!!!
bika: superrrr gefelisiteerd meid, en idd de reacties van mannen kunnen zo nu en dan erg apart klinken hahahah...ervaring ermee... En het kan je dag nou niet meer stuk maken en op de verjaardag van je man een dubbele cadeau... geniet ervan... En beebje lekker blijven plakken...hihih
Dank jullie wel!!! Het voelt echt nog zo onwerkelijk! Morgen maar ff bellen met poli gynaecologie denk ik dan haha. Wel t fijne van bij de gyn lopen, standaard echo's. Ben erg benieuwd naar ons kleintje!! Vandaag van Happy een tutpopje kado gekregen, stiekem onder een smoesje ff afgezonderd hahaha. Zo lief!!! Dank je wel Happy!!!!!! Alle visite weg en opgeruimd, nu lekker op de bank, ben echt doodop maar wel een hele gezellige dag gehad!!!!!!! Morgen gezellig met zn drietjes naar de beekse bergen!
Het was idd erg gezellig gisteren! Werkweek is weer begonnen. Ik hoef vandaag gelukkig pas om 10 uur bij mijn klant te zijn. Klant zit ook nog lekker in de buurt, dus ik kon een beetje uitslapen en heb nu lekker de tijd om rustig aan te doen! Bij het tempen krijg ik nog geen hoogte van mijn temperatuur. Het schommelt tussen de 36,9 en 36,48. nu wel 2 dagen achter elkaar rond de 36,5. Als ik dan bij anderen kijk hebben ze zo'n lekkere constante temperatuur in de aanloop naar hun ei... Dus misschien ga ik toch vandaag of morgen maar alvast beginnen met de ovulatietesten... helemaal omdat ik het idee heb dat mijn ei 'al' rond dag 12 komt...
Bika: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk joh! en dat op de verjaardag van je man! Nu de rest nog... Ik heb het idee dat het hier deze maand niet raak gaat zijn, maar nog even geduld. Vorige maand voelde ik mijn ei heel duidelijk, maar deze maand niet. Wel donderdag vruchtbaar slijm (lijkt een beetje op eiwit) gezien. NOD staat op zelfde termijn als afgelopen cyclus, maar die is waarschijnlijk aan de ruime kant (zat 'vroeger' op 28-30 dagen). Nou ja, nog even geduld, dan weten we meer.
ik kon me toch niet inhouden en heb net een ovulatietest gedaan... Heb er nu toch 37... maar deze was gewoon negatief, zoals hij ook hoort te zijn nu. Vanaf woensdag verwacht ik pas iets. Ach ja, nu heb ik even geoefend!
Hihi Happy!! Juffie ongeduld!! Moet ik zeggen he Voor de rest, Happy en ik lijken nogal op elkaar hahaha Piekie dank je wel! Hou de moed erin, ik dacht ook dus nu al 2x dat het niet kon. Bij X. Was man ziek toen ik dacht ei te hebben en nu had hij dienst, 2x ei dus schijnbaar niet op dat moment. Begin vandaag een beetje aan het idee te wennen. Geen gyn gebeld nog, te druk met naar de Beekse Bergen gaan geweest. Was superleuk!!! Nu zo moe dat ik van 6 tot 7 lag te slapen
@ Bika: fijn dat de Beekse bergen zo leuk was! Kan me voorstellen dat je kapot bent nu, zwanger of niet . De gyn loopt niet weg he, ik neem aan dat ze je de komende weken toch nog niet willen zien? (of gaat dat anders bij een gyn ) Grappig dat je het gevoel had niet op het juiste moment geklust te hebben, de natuur is soms toch een wonderlijk iets . Van mijn zoontje ben ik zwanger geraakt in een maand waarin we letterlijk maar 1 keer seks hadden gehad (want ik had diensten), maar soms is dat alles wat nodig is . @ Happy: die temp die heen en weer gaat zegt niet zo veel, vooral in de eerste week van cyclus kan-die echt all over the place gaan. Belangrijkste is om straks een duidelijk verhoging te zien als ei is geweest. @ hier: heb het gevoel dat het raak is , werkelijk stom hoor. Ik ben bang dat het veel te veel wishful thinking is, maar toch . Krijg het gevoel niet helemaal van me afgezet. Heb sinds gisteren regelmatig steken bij mijn schaambeen, bij bepaalde bewegingen, en het doet me het meeste denken aan bandenpijn. Ik weet eigenlijk niet eens of dat kan , maar ja. En natuurlijk mijn relatief hoge temp al meer dan een week, en lage rugpijn, vaak naar WC... (naast normale PMS-achtige kwaaltjes). Zucht. Wat jammer dat je jezelf zo gek kunt maken .