Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

Ohja bandenpijn!! Compleet vergeten. Ik hoop dat dat het is Kache, zou zo fijn zijn!

Idd zwanger of niet, zo'n lange dag is altijd slopend hahaha
    Vk wou me bij X. Met 6 weken zien, en de gyn wil denk ik wel een eerste inzage hoe het dit keer met mn longen gaat. Ze hebben me nu natuurlijk echt op mn slechts gezien, dus weet niet of dat invloed heeft op hoe ze tegenover deze zwangerschap staan. Maar heb opzich geen haast dit keer, of het gaat goed of het gaat dat niet tenslotte

2. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Leuk hoor Bika de Beekse Bergen! Bij mij zei de gyn dat ik moest bellen voor een afspraak zodra ik een positieve test in handen heb, maar ze zei er ook bij dat de spreekuren vrij vol zitten. En als ik meteen zou bellen ik met ongeveer 7 weken mijn eerste afspraak zou hebben..

Hier druk met alle voorbereidingen voor de vakantie, nog wat laatste klusjes in huis en begonnen met inpakken..
    Morgen gaat mijn dochter voor de laatste keer voor de vakantie naar haar groepje op het revalidatie centrum en dan brengen we haar samen weg en gaan we samen lekker de laatste vakantie inkopen doen. Heerlijk altijd die voorpret!
    Vandaag zijn we trouwens ook precies 4 jaar getrouwd, dus vanmiddag gezellig met z'n 3tjes wezen lunchen, was heel gezellig..

Ik probeer morgen nog even online te komen en anders ben ik er weer over 2,5 week, hopelijk zijn er dan meer zwangeren bijgekomen. Ik heb zelf de testen ook ingepakt dus wie weet...

3. Bika

Bika Niet meer actief

Gefeliciteerd Debozoe! en een fijne vakantie! :D

4. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne vakantie debozoe

@bika, ik ben NOOOOIT ongeduldig, dat weet je toch....

@kache, spannend, ik duim voor je. En thanx voor het verhaal van over de temp.

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik heb stiekem ook al een test gedaan alleen was deze negatief. Ik denk dat ik gewoon te vroeg was. Maar volgens de berekeningen moest t al kunnen. Ik ga er ook niet echt vanuit dat t raak is. Op naar de nieuwe ronde met nieuwe kanzen!
    Als het aankomende ronde dan wel raak is zou dat wel toeval zijn met mn broer en schoonzus. Onze dochters zijn in dezelfde maand geboren en dan worden de 2e ook in dezelfde maand, hahah.

Verder hier druk. De oppaskids hebben hun 1e week vakantie, zijn niet vooruit te branden, is het mooi weer willen ze binnen spelen; spelletjes doen...knutselen...zucht.
    Nog 3 daagjes en dan hebben wij ook vakantie en dan gaan we lekker weg.
    Dochter gaat nog een nachtje naar mn ouders, ze wilde t weekend graag met hun mee, tranen, want dat kon niet. Ach komt me deze week wel uit kan ik dan de caravan inpakken. SO zouden ook nog komen, zeide ze..maar dat hoeven ze me niet weer op de vrijdag te flikken want dan heb ik gewoon geen tijd!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Tril tril tril... ok 10 augustus mijn eerste afspraak bij de gyn!!! Mooi een dag voor mijn verjaardag hihi en net een paar dagen voor X. zijn eerste verjaardag :D

Famke, jammer, hoop dat je te vroeg was!

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Goed bezig bika, mooie datum!

@kache mijn nod mag naar 22-8, deze ronde heeft mijn lijf me goed voor de gek gehouden. Volgende ronde beter, komt misschien ook wel iets beter uit.

Hoop dat jullie meer geluk hebben deze ronde.

Liefs chicca

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen chicca...

@famke: hoop dat het nog te vroeg was

@ bika, goed dat je gebeld hebt!

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Spannend de eerste afspraak bij de gyn!

Ja laten we het hopen dat er te snel getest is ...

10. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    :) Zwanger wens juni/juli 2012 :)

NOD lijst

Juli
    Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 2: 26 juli (negatieve test)
    Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: 28 juli
    Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: 28 juli

Augustus
    Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 2: 3 aug
    Starry (27 jr), 2e kindje, ronde 1: 9 aug
    Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: 10 aug
    Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 3: 13 aug
    Kaytjuh (25 jr), 2e kindje, ronde 2: 19 aug
    Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 3: 22 aug
    Pelikaantje (36 jr), 2e kindje, ronde 1: ?
    Curly (27 jr), 2e kindje, ronde 1: ?
    Jesje1982 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: ?

:D Zwanger :D
    KV78 (33 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 27-feb-2013
    Bika (28 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013

Afspraken
    Dutch diva (29 jr), 1e kindje: 17 juli starten spuiten

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Famke: jammer van negatieve test, maar kan idd nog te vroeg zijn. Succes met afwachten, hopelijk snel duidelijkheid.

@ Bika: voordat je het weet is het al weer 10 aug! Spannend hoor, dat het nu 'echt' wordt allemaal :D.

@ Chicca: he meid, wat balen! Maar nu wel een iets betere cyclus als die vorige korte? Veel succes de komende ronde.

@ Debozoe: nog gefeliciteerd met je trouwdag en veel plezier op vakantie! Hopelijk kom je terug met roze nieuws :p!

@ hier: vandaag alvast wat KV testjes gekocht ;), zag in de kruidvat een vrouwelijk collega staan, ik heb me meteen onzichtbaar gemaakt. Moet er toch niet aan denken dat ze zou hebben gezien wat ik afrekende, ha ha (of ben ik nu volstrekt paranoide :p?).

So far so good... ;) Temp nog hoog, vanochtend ongikrampjes gehad (zonder bloed natuurlijk), voel me anders dan normaal tijdens de PMS. Ik vind het nu iedere ochtend zo spannend om te temperaturen!

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Kache: Ow heel herkenbaar! Ik kijk ook goed uit mn doppen als ik dan niet een bekende zie of die gene achter de kassa of ik die niet ken..
    Daarom bestel ik ze liever online dan heb ik daar geen gedoe mee.

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ik ken hier niet zo veel mensen dus dat scheelt. En tja dan zien ze het maar hoor.

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Omdat mijn temp weer een beetje gestegen was, kon ik mezelf, 12 dpo niet meer inhouden :cool:...

Nu maar hopen dat de test op NOD lekker knalt!!

(in het echt is-ie duidelijker)

Bijgevoegde bestanden:

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    O kache wat fijn voor je! Gefeliciteerd! Hopelijk een plakbeeb.
    Over 2 daagjes weer testen.
    En dan een knaltest!

16. Bika

Bika Niet meer actief

Oh Kache, die is echt duidelijk genoeg hoor!!!!! Gefeliciteerd :D!!!!

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Heb 'm nog een keer met flits gemaakt (en deze is overigens van middagurine van zojuist :cool:).

Bijgevoegde bestanden:

18. Bika

Bika Niet meer actief

Zie nog steeds echt een lijn :D

19. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL