Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bika

Bika Niet meer actief

knuffel, jouw toekomstige kindje is toch specialer dan die 2 van haar bij elkaar. En je so zijn jou en je kindje niet waard als ze niet kunnen waarderen dat een derde kleinkind net zo bijzonder is.

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoiets zei ik idd ook al tegen man.... dat ze dan hun kleinkind gewoon weinig zien...;)

Maar ik heb ook goed nieuws! Mijn ei is er bijna :D
    vanmiddag om 2 uur ovutest gedaan, en omo wit, maar omdat ik em normaal om 6 uur doe en nu wat kleine krampjes heb toch nog maar eens getest. en een heel licht 2e streepje!!!
    Nog geen positieve test, maar iig beter als omowit!

3. Bika

Bika Niet meer actief

Oehhh spannend!!!!!

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Zo weer even een teken van leven geven... Ik
    Heb vakantie!!! Vandaag was mijn laatste dagje werken en moest deze week extra werken omdat het allemaal druk en chaotisch was maar goed nu eindelijk rust... Dat betekend dat ik nu ook weer tijd heb om alles bij te lezen en meer te reageren...
    Ik zit nog ruatig op mijn wachtbankje als ik uitga van de langste cyclus moet ik nog precies een week tot nod...

Geniet morgen allemaal nog even van het prachtige weer want daarna is het weer over met die zon

5. Bika

Bika Niet meer actief

Lekker Shay, geniet van vandaag dan!!!

6. Bika

Bika Niet meer actief

Nou eerste echte misselijkheid valt niet meer te ontkennen! Buik is door lucht compleet opgeblazen, zo erg dat mijn man zei dat ik al wel 3 maand zwanger leek (was wat minder om te horen dan weer haha). Kache zei tegen me dat je met de tweede ook veel sneller ziet, dus ben benieuwd of ik nu ook 'pas' met 8 weken echt niet meer in mn eigen broeken pas. Bij x. Had ik met 6 weken de knoop al wel los en met 8 dus echt niet meer aan. Nu is het gelukkig nog even jurkjesweer :D

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ famke: fijne vakantie (zei ze heerlijk op tijd ;)) je leest dit vast niet meer op tijd, ha ha! Hopelijk kom je terug met goed (roze) nieuws. Veel plezier!

@ Happy: ja, bijna-posi-ovu-test :D, hopelijk veeeeeeel plezier de komende paar dagen!
    En ik geef je een dikke knuffel (al begrijp ik niet helemaal je verdriet rondom meisje van schoonzus? :()

@ Shay: wat fijn, vakantie!! Even lekker tot rust komen. Veel succes op het wachtbankje.

@ Bika: jammer van de misselijkheid, maar ja, daar ben je natuurlijk wel een beetje op ingesteld, he? ;) Hopelijk valt het dit keer mee (al vind ik het al schelen dat je nu weet dat je het wel overleeft ;) en dat het toch wel weer overgaat).
    En daar begint het al :D, had je gewaarschuwd, ha ha! Sterkte met je opgeblazen buikje.

@ hier: vandaag mijn ouders op bezoek gehad, gevraagd om te helpen met verbouwing van zolder. Op de vraag waar we die extra kamer voor wilde gebruiken, heb ik durven zeggen dat we hopen daar een kindje neer te leggen ;) en dat is al heel wat voor mij :) (mijn ouders hebben bij zoon en dochter alles behalve positief gereageerd :(, en ik weet dat ze het niet 'verstandig' zullen vinden, maar inmiddels is de relatie verbeterd tov 4 jaar geleden en hoop ik dat ze meer supportive zullen zijn). Ik heb maar even in het midden gelaten dat kindje al in de maak is ;)... Daar moet ik even nog wat meer moed voor verzamelen over 1-2 weken. Bovendien is het nog pril, he?

Voel me vandaag erg goed, weinig last van mijn buik en probeer maar te genieten van iedere dag dat misselijkheid me bespaart blijft ;). Morgen is officiele NOD, dan ga ik nog een testje doen ;) (heb ze toch liggen :p). Me wel al aangemeld voor moeder voor moeders.

En na een bloedhete middag is regen/onweer hier aanbeland. Had gelukkig net alles op tijd opgeruimd buiten! (lang leve buienradar!)

8. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jaaaaaaaaa, Bika en Kache, wat goed! Gefeliciteerd!!! :D

9. Bika

Bika Niet meer actief

Dank je Diva!!

Hoe gaat het met het spuiten? Moet je elke dag 1?

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Haha,,ik lees nog net je berichtje en morgen aan t einde van de ochtend gaan we weg. Met het idee thuis te eten zodat dochter in de auto kan gaan slapen. Meestal valt ze snel in slaap, maar dan wel met babymuziek aan, erg rustgevend is dat!
    Gister dacht ik ongi te worden, bloed bij t afvegen..maar daarna niks meer gezien.

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Bika: op dit moment spuit ik elke avond 1 spuit, Decapeptyl, om mijn cyclus stil te leggen. Vanaf maandag komt daar een tweede spuit per avond bij. Die spuit wordt Puregon en heeft als doel de eicellen te stimuleren.

12. Bika

Bika Niet meer actief

Ok en wat is dan de volgende stap?

13. Bika

Bika Niet meer actief

Famke veel plezier!! Zien we je nog vanaf de camping of over 2 weken weer?

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    WE hebben de laptop wel mee, maar ik lees wel af en toe jullie berichten. Maar we hebben natuurlijk vakantie dus zit niet de hele dag achter de laptop.

15. Bika

Bika Niet meer actief

Diva, heb al even aan man gevraagd hoe het werkt, is me duidelijk nu. Bedankt voor je uitleg iig!! :D hoop voor je dat het werkt

16. Bika

Bika Niet meer actief

Groot gelijk heb je Famke!!

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kache: Ik heb niet zo'n goede band met schoonzusje. En ik heb het idee dat schoonouders alles wat zij doen geweldig vinden (doen alles eerst) en dat het bij ons dan niet meer speciaal is. Grootste voorbeeld is dat ze het niet belangrijk vonden om erbij te zijn toen manlief mij kwam ophalen op onze trouwdag. (kwam niet uit met de kapper.... (terwijl ze daar tussen het ophalen en de plechtigheid nog zo'n 4 uur voor hadden....)
    Schoonzusje is nu voor de 2e keer zwanger en ik hoopte dat ze weer een jongen zouden krijgen. Dan zou ik een meisje krijgen en waren wij (maar vooral manlief) ook nog speciaal.
    Heel erg als ik het zo tik, maar ik vind het zo sneu voor mijn mannetje....

@ei: ik weet niet wat mijn lichaam aan het doen is...... En ik dacht nog wel te gaan ovutesten en tempen voor zekerheid... Ik heb een tuurstreepje gehad donderdag, en nu gisteren helemaal niks.... zou ik mijn LH-piek dan gewoon gemist hebben? Ik heb gisteren namelijk wel weer de krampjes gehad die ik de afgelopen 2 maanden ook al aan mijn ei heb toegewezen... Of moet mijn ei dan toch nog komen.... We hebben het donderdag iig nog gezellig gemaakt, en vandaag gaan we dat ook doen.... Maar toch, ik snap er nog niks van. Qua temp heb ik een aantal dagen rond de 36,5 gezeten. Toen weer opgelopen naar 36,7 en nu vanochtend weer 36,5. Ook temp klinkt dus nog niet naar ei....
    Zal ik het dan toch nog op ontpillen gooien???

@diva: waarom moet jij je eigen cyclus stil leggen? Kunnen ze die niet gewoon volgen? Wel fijn dat het spuiten meevalt!

18. Bika

Bika Niet meer actief

Happy, zou volgende maand ff 2x pd gaan testen dan, misschien is je ei gewoon maar heel erg kort, of komt hij toch later nog en zie je hem vandaag of dit weekend verschijnen?

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Happy: omdat wij een ICSI-behandeling ondergaan willen ze dat er zoveel mogelijk eicellen rijpen door middel van de Puregon. Omdat mijn eigen cyclus niet gelijk zal lopen met de ontwikkeling van deze eicellen willen ze mijn cyclus onderdrukken zodat het de behandeling niet in de weg zal staan. Vandaar...

@Bika: hihi wat fijn dat je man je al iets kon vertellen... Heeft hij een medische achtergrond? Na negen dagen stimuleren krijg ik in ieder geval een echo om te kijken of de eitjes voldoende groeien.

20. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee, ik zou zeggen (maar okee ik ben dan ook een leek...) dat het makkelijker is om in je eigen cyclus de eigroei te stimuleren... Maar daar zal ik dus helemaal mis zitten.
    Ik ga in ieder geval duimen voor mooie eitjes bij je echo!

Deel Deze Pagina