Mooi shay! Ja de eerste 12 weken zijn t meest spannend. Ik zit nog op t wachten bankje, t duurt me allemaal veel te lang waarom wil t nou niet, we doen zo ons best
Ik deel je gevoelens famke, Hoe leuk ik het ook vind voor de andere meiden, en ik gun t iedereen maar wij willen ook. Goed ik blijf me er maar aan vast houden dat mijn tijd ook wel komt!
Daar hebje gelijk aan chicca .. maar elke keer als je weer hoort dat er iemand zwanger is, dan ben je inwendig wel een beetje verdrietig. Maar goed wij hebben al een kind en weten dat t bij ons gewoon wel lukt. Mijn gevoelens zeggen dat deze ronde weer mis is, is dat zo dan ga ik een pakket ovulatie testen bestellen, hopelijk werkt dat.
@Shay: jeetje wat spannend meid! @Debozoe: jippie, 12 weken! Die mijlpaal is binnen! @Chicca en Famke: knuffel meiden! Ik snap helaas maar al te goed wat het is om elke maand teleurgesteld te zijn (en te denken dat je misschien wel nooit (meer) mama wordt)! Kop op, het komt goed!
Chicca en famke: maar ik blijf jullie nog wel gezelschap houden hoor en ik snap jullie heel goed dit is voor ons ronde 5 en elke maand is het weer spannend en denk ben ik aan de beurt... Ik deed vanmorgrn de test en toen dacht ik waarom doe ik het nog heb hem neergelegd en ben weg gelopen omdat ik zeker wist dat het weer een witte test zou zijn en ik was zo teleurgesteld en kwaad en toen kwam mijn man uit de badkamer van wat is er nou en toen zei die er staan 2 streepjes dus toen ben ik maar snel gaan kijken..
Shay!!! Gefeliciteerd meid!!!! Dikke knuffel voor Famke en Chicca. Maar we gaan gewoon met 1 zwangere per maand door, dan zijn jullie ook zo! Vanavond Moeders voor Moeders, ben toch wel een beetje zenuwachtig, maar dat ben ik nu nog steeds iedere dag dat er 'iets' is. Verder voornamelijk erg moe. Heb echt een paar dagen heel rustig aan moeten doen, en dus niet achter de pc gekropen... Hoe is het met de rest?
Hey meiden, even korte reactie. Ik lees lekker mee met jullie, maar heb niet echt de puf om te reageren. Hopelijk komt dat gauw weer, sorry! @Shay: wow, gefeliciteerd! @ chicca en Famke: dikke knuffel en een zooi hcg jullie kant op! @ Happy: stom he, die eerste weken. Ik heb op de dag dat MvM kwam zelf ook nog even getest, om te kijken of ze niet voor neits kwam @ hier: vanmiddag weer naar de vk! Ik ben benieuwd of ze nu wel duidelijk iets van een termijn kan zeggen. Als het goed is ben ik nu ongeveer 10 weken, dus dan kunnen ze een termijnecho doen. Ik ben benieuwd of ik binnenkort nog een keer mag als ik nu 9,5 weken of zo zou zijn... Nog een keer spieken is nooit weg natuurlijk! Nog veel moe en een klein mannetje dat dit weekend tussen 4.30 en 5.30 uur wakker werd heeft daar ook niet echt bij geholpen... En ik was net zo blij dat hij vorige week steeds rond 6.30 wakker werd
Ene dag beter dan de andere. Ene dag geef ik niet over, andere dag blijf ik bezig. Heel erg wisselend dus! Had zaterdag een bruiloft, zo mooi!!!! We waren door file 20 minuten te laat voor de cermemonie, maar ze hebben gewoon op ons gewacht!!! Vond dat echt super bijzonder Vervolgens werd ik nog 4x genoemd in de speech van de babs en het hele feest lang constant aangewezen als de 'schuldige' en beroemd en berucht genoemd. Nou weet ik niet wat ze allemaal over mij hebben verteld daar maar het enige dat ik gedaan heb is ze allebei uitnodigen op mijn verjaardag hahahahaha nou ja dat en in het begin bemiddeld voor het telefoonnummer. Was echt zo lief toen hihi Maar nee, was echt super mooi en heeel erg intiem! Ongeveer 20 mensen ofzo bij de ceremonie, op een geweldige locatie en daarna hadden ze ipv een feest een 8 gangen diner georganiseerd voor alle gasten. Speelde een 2 persoons bandje die voor een geweldige sfeer zorgde. Nog niet eerder mee gemaakt een bruiloft als deze Ben vanmorgen lekker productief bezig voor mn werk en heb contact opgenomen voor de geslachtsbepalingsecho (maar nog niet terug gehoord). Heb besloten dit keer wel een 3d echo te doen, dus nu echt alleen geslachtsbepaling en geen dvd. Die komt dan later wel. Heb die van X. ook, alleen dan dus met 16 weken in 2d.
Spannend bika, dat schiet al aardig op! Leuk piekie ben benieuwd waar je op uitkomt. Blijft altijd spannend een echo. Happy succes met mvm. Wat goed dat er zoveel meiden meedoen. Doet iedereen mee eigenlijk? Hihi shay, heb je nog een x getest?
Oh piekie, heel jouw bericht gemist, kruiste die van mij Spannend hoor! Ik kreeg met 10 weken ook al termijnecho, maar vind dat ze hier uberhaupt vroeg zijn met plannen. 20 wkn met 19 en in eerste instantie had ze hem al op 17,5 ingepland. Toen maar even gebeld dat ik dat toch echt te vroeg vond
Zo twee peuters op bed, 4 kids op school, gestofzogen en opgeruimd en een brood, fles yogi en pak melk verder ga ik even met de beentje languit zitten, hahah! Je zou zeggen dat ze termijn echo's toch wel allemaal op dezelfde tijd doen? Bedankt voor jullie knuffels! Met onze dochter ook 6 maanden bezig geweest voordat t 'raak' was. Ging er vanuit dat t nu wat sneller ging omdat ik ruim twee jaar van de pil af ben.
@ Diva: gefeliciteerd! Wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk vallen de kwaaltjes een beetje mee. @ Shay: woehoe!! Een streepje is een een streepje, gefeliciteerd zeg! Als je temp nog steeds zo hoog is, zal het echt wel zo zijn ! Hopelijk op nod straks een mooie knaller! @ Famke/chicca: dikke knuffel meiden. Ik kan me voorstellen dat het dubbel is, je gunt het iemand, maar jezelf ook net zo hard! Ik hoop dat wachtbankje toch nog wat moois gaat opleveren deze ronde! @ Bika: klinkt als een heerlijk feestje, die bruiloft. Fijn ook dat je er van hebt kunnen genieten! En arme X, wat een klein brokkenpilootje! Zal je wel even geschrokken zijn. Zoonlief heeft ook (jaartje geleden) zijn tand helemaal door zijn lip gehad, echt gewoon een gat in onderlip, je ziet nu nog steeds het littekentje. @ Piekie: spannende! Hopelijk was alles goed bij VK en heb je nu een mooie datum. Ik dacht overigens dat termijnecho het liefst tussen 10-13 wkn wordt gedaan, omdat je dan de minste kans hebt op verkeerde metingen. Pfff, daar wordt je wel moe van ja, zo'n vroeg vogeltje (ik weet er ALLES van , mijn oudste is lange tijd zijn dag tussen 5:00-6:00 uur begonnen, tussen de 1-3 jaar was het ergst. En tja, toen was ik ook zwanger en daarna onrustige niet doorslapende baby erbij ... Maar ik heb het overleefd , ha ha!) @ Debozoe: fijn, jij ook de 12 wkn gehad . @ hier: zucht. Heb zeer belabberd weekend achter de rug, iets van een griepje of zo erbij, heb echt alleen maar beroerd in bed gelegen, misselijk, snotterig en met knallende hoofdpijn. Gelukkig ben ik daar nu van opgeknapt, nu rest alleen nog de 'gewone' misselijkheid (maar voel me dus eigenlijk nog steeds belabberd ) Helpt weer niet dat werk moeilijk zit te doen, "heel veel beterschap, maar je moet dit en dat wel zelf regelen en afspraken maken". Hoe kan ik nu een afspraken maken met een groep studenten als ik niet weet of ik morgen, volgende week of volgende maand weer eens aan het werk kan??? Ik loop al weken te roepen dat het wellicht handiger is als ik dit jaar even NIET zo'n groep krijg, of dat iemand het overneemt (wat toch moet gebeuren aangezien hoe dan ook mijn verlof ruim voor einde van academisch jaar ingaat :x), maar ze willen maar niet luisteren, bah. Ik baal ervan want studenten worden de dupe en ik ben de boevrouw! Grrr.
Kache: jammer dat je werk zo moeilijk doet en je je nog steeds zo slecht voelt... Ik had het bij mijn oude werk ook toen ik zwanger was en echt niet kon werken zeiden ze nou dan draai je maar avonddiensten want als je zwanger bent is het ochtendmisselijkheid en hoef je niet de hele dag niet te komen werken... Dan zou je zeggen dat kan alleen een man zeggen maar nee mijn leidinggevende was toen een vrouw en had zelf ook kinderen... Je snapt wel dat ik er nu niet meer werk... Testen: iemand vroeg wanneer ik weer ging testen... Ik denk woensdag dat is mijn nod... Hier: wat een dag he met dat weer verschrikkelijk die regen en wind bah... Er zit weer een werkdag op en wat voor 1 de baby s waren alleen maar aan het huilen en het was gewoon super druk pfff... Nog 2 dagen te gaan voor ik weer weekend heb... Ik heb veel last van onderug maar dat heb ik ook als ik ongi wordt maar ik voel me heel anders alsof ik griep begin te krijgen ofzo... Ik ga lekker onder me dekentje tv kijken heerlijk...
Zo MvM is weer weg! En ik mag meteen beginnen met plassen!!!! Heb alleen nu maar 4 flessen, als ik er meer nodig heb, komen ze die nog brengen! Echt een knaltest net, de teststreep stond er al toen ie net aangeraakt werd door de vloeistof.... en toen moest de controle streep nog komen.... @kache, klote van je werk zeg... Je zou toch denken dat andere vrouwen (helemaal met kinderen) het zouden moeten snappen he...
pfff ben even zo boos op manlief. echo was gepland na veel heen en weer bellen of hij wel kon. Belt hij net dat hij dan een cursus heeft die hij even 'vergeten' was. en dat moet ie dan melden op mijn werk, waar ik alles nog even stil wil houden tot na die echo. Heb hem mooi zelf laten bellen. Nu heb ik dus op 9 oktober de echo.... Maar bah, wat ben ik nu boos en verdrietig....