We gaan naar de hellendoornse berg, geen idee of het een leuk park is, heb er veel zin in. Morgen 1 dagje werken en dan volgende week maandag pas weer, heerlijk. Woendag mijn spiraal eruit! Gaat snel nu! Happy: alles goed.gegaan met je vriendin?
Happy2013: EN hoe ging het vanmorgen met je vriendin in het zk. Deboze: Dat lijkt op de plaatjes wel een mooi park. Wij hebben er wel in de buurt op een camping gezeten (prachtige omgeving). Ja het komt dan nu echt dichtbij!
Ze heeft relatief goed nieuws gehad! Haar linker eierstok is vaak niet te vinden, maar alle signalen wijzen erop dat ze daar nu een eisprong heeft gehad Die dacht ze al te voelen en is daarop maar gewoon gaan klussen Ze mag nu op het wachtbankje (eigenlijk voor de eerste keer in 8 maanden) en heeft haar NOD op mijn trouwdag! Ze weet alleen niet of ze dan al zou durven testen. Dus verteld dat ze iig voor mijn huwelijksreis moet testen Ze kan het me niet aandoen om onwetend aan de andere kant van de wereld te zitten. Grappige is dat zij jaren geleden al gedroomd heeft dat wij samen zwanger zouden zijn (en ook bijna gelijk liepen). De afgelopen tijd heb ik haar dus wel eens gezegd dat het daarom zo moeilijk gaat, dat ze nog op mij moest wachten. Maar nu moet ik dus misschien wel opschieten Tis maar goed dat ik vandaag mijn laatste pil heb gehad Ik ben zo blij voor haar. De afgelopen week leek het immers alsof het spuiten met HCG niet werkte en zag ik voor haar de IVF al steeds dichterbij komen, maar die is nu weer een stapje verder weg. *doet vreugde dansje*
@Kache, in mijn vriendenclub (allemaal rond dezelfde leeftijd) ben ik de eerste met een kind. Een vriendin is nu als tweede aan de beurt, ze is 10 wk zwanger. Een andere vriendin is bezig met een donor. En ik hoop natuurlijk ook snel weer zwanger te zijn. Dus het clubje kinderen begint zich langzaam uit te breiden. Vervelend zeg die schimmelinfectie. Is het al beter ondertussen? Vind je het temperaturen niet erg intensief? Zou niks voor mij zijn, steeds op zelfde tijdstip op dezelfde manier. @Famke24, ik koop bijna alle kleren bij de hema, erg fijne kwaliteit vind ik. En ik kijk ook altijd uit naar de aanbiedingen. Vervelend dat de kleine zo moest huilen. @debozoe, inderdaad een druk weekend zeg. Wel lekker dat jullie een lang weekend weg gaan. Wij willen in september een midweek in een huisje gaan. Spannend woensdag @Happy2013, wanneer ga je trouwen? En hoe zit het met jouw vrijgezellenfeestje? Al gehad? En waar gaat de huwelijksreis naartoe? Lief dat je met je vriendin mee bent gegaan. Fijn dat ze er positief over waren in het ZH. En het zou natuurlijk geweldig zijn als jullie samen zwanger zouden zijn. Hier vandaag verrast met moederdag. Mijn vriend is niet echt attent met zulke dingen dus het is dan helemaal leuk als hij wel iets doet. Heb een foto van mij en mijn dochter op canvasdoek gekregen. En een heeele grote bloem (nep natuurlijk) dit had hij extra gedaan omdat ik altijd klaag dat ik geen bloemen van hem krijg. Dus nu had hij in een winkel gevraagd naar de grootste die ze hadden. Vanmiddag nog even bij schoonmoeder langs geweest en daar ook gegeten.
Ik ga volgende week trouwen. Nog 11 nachtjes slapen Mijn vrijgezellenfeest heb ik vorige maand al gehad, dus wat dat betreft geen spanning meer. Wij gaan naar Mexico en blijven daar 2 weken. We zijn er nu bijna klaar voor. Nog wat kleine dingen om te regelen. Maar dat past allemaal op 1 post-it blaadje. en daar staan ook dingen op als tas inpakken enzo
@Happy2013: Goede berichten hebje geschreven het blijft natuurlijk afwachten. Wat leuk dat je over een paar nachten gaat trouwen. Vooral genieten van zo'n dag want die is echt heel snel voorbij. Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar bij ons vloog die ook echt om. Wat een super huwelijks reis, mexico! Wauw! @kv78: Ik koop niet alle kleren bij de hema, maar wel veel. Ik mag ook graag naar de zeeman, lekker goedkoop en als t dan stuk gaat of heel erg vies is gooi ik het rustig wel. Helemaal nu ze zoveel buiten aan t spelen is vind ik dat handig. Ik ben twee jaar geleden tegelijk met een vriendin zwanger geweest. Zij was net wat eerder zwanger. Zit ruim 3 maanden tussen de kids, wel erg leuk. Alleen jammer dat we elkaar niet heel vaak zien, ivm afstand.
Ik was ook tegelijk met een vriendin zwanger maar bij ons zit er 5 maanden tussen dus ja.. Ze heeft een jongentje en ik een meisje we wonen ook bij elkaar in de straat dus de kinderen zien elkaar vaak en zijn elkaars beste vrienden. Ze zitten op samen op het kdv en doen alles samen.. Mijn dochter is een schijtert en hij juist een durfal dus vult elkaar goed aan.. Sinds ik gestopt ben met de pil is me lichaam duidelijk weer aan het wennen en heb ik al een paar keer een klein beetje bruin verlies gehad en me buik rommelt en zaterdag gister en vandaag heb ik ook echt buikpijn maar niet ccontinu vooral als ik bezig ben zoals lopen vanochtend met mijn dochter ach ja het is aan het werk daar binnen beter als dat het stil ligt zullen we maar zeggen. Verder gaat het hier goed. Ben aankomend weekend jarig dus vandaag ff taart maken voor me werk morgen. En dan in het weekend verjaardag vieren. Daarnaast zijn we bezig met de tuin nieuwe schutting plus nieuwe tegels en er wordt een dakkapel geplaats dus genoeg vooruit zichten moet erbij zeggen dat wij hier nog maar een jaar wonen waarin we veel aan het huis hebben moeten en nu is de tuin aan de beurt.
Shay01: Helaas dat is hier niet zo, we moeten minstens een dik half uur rijden voor we bijelkaar zijn:x Maar goed het is nu eenmaal zo. Ik ben toen wel samen met haar naar de 9maandenbeurs geweest. Ik was toen net zwanger en zij had al een buikje, zij werd overal aangesproken en ik nergens, dat vond ik toen niet zo leuk. Wat van taart ga je maken? Heel herkenbaar dat klussen in en om huis. Wij zijn ook erg druk bezig. De hele tuin is een en al puinzooi, voor en achter in de tuin kan er niet gespeeld worden. Verder in huis ook nog genoeg te doen, en wij wonen hier 5 maandjes.
Zo dat klikt wel goed. Knap dat je zelf ijstaart kan maken. Ik bak wel gewonen taarten haha. Laatst ook cakepops gemaakt erg leuk.
Nou ze noemen het ijstaart omdat het in de vriezer moet maar er is niks moeilijks aan hoor... Lange vinger in de baileys zijn je ondergrond en dan doe je slagroom met klop klop en verpulverde mokkaschuimpjes en dan versieren en in de vriezer
Oh wat gaaf!! Heb haar afgelopen maand niet gesproken, dus wist dat ook nog niet Zou toch wat zijn als we met zn drietjes tegelijk waren hihi Kom ook even meekletsen, zoals jullie vast al door hadden is Happy een vriendin van me. Had al een klein beetje mee zitten lezen, maar hopelijk gaat nu niet iedereen die mij kent dit topic zitten volgen. Ik gok het er maar op Ik ben 2 maand geleden na 3 maand pil slikken gestopt met de pil weer omdat ik opnieuw melk begon aan te maken. Weg met die hormonen dus. En aangezien een tweede kindje nu al heel erg welkom zou zijn hebben we besloten dat we het wel zien. Zit nu op dag 19, maar heb geen hele regelmatige cyclus tot nu toe gehad (was vorige keer snel zwanger) dus ik heb geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn haha.
Gok trouwens ook rond jouw bruiloft Happy, maar ik ga dan nog niet testen. Gaan dan eerst op vakantie en dan merk ik het vanzelf wel (durf nooit )
Bika: welkom! happy: wat leuk zeg trouwen! moet je wel een fotootje plaatsen hoor, ben altijd dol op jurken kijken. Mexico ook gaaf, waar ga je precies heen, ben er in 2005 geweest was echt super! Hier vandaag een dagje gewerkt en nu pas volgende week maandag weer door het hemelvaartweekend, heerlijk!
@ Bika: welkom! @ Happy: wauw, dat is al snel , hopelijk heb je een heerlijke dag en prachtige (vruchtbare ) huwelijksreis. Wat fijn ook voor je vriendin, hopelijk zijn jullie strakjes inderdaad samen zwanger! @ Debozoe: hmmm, lekker, nog een weekendje weg in het verschiet. Tenminste, hangt natuurlijk wel een beetje af hoe goed je met schoonfamilie overweg kunt . @ kv78: wat een leuke verrassing van moederdag! Ik heb zelf niet zoveel met die dag, een (dikke) week later ben ik jarig en die dag is voor mij op een of andere manier specialer . Wel vind ik de knutseltjes van de kindjes erg leuk/lief, dit jaar het eerste jaar dat ze het ook echt goed beseften en trots wilde vertellen hoe/wat ze gemaakt hadden! So cute . Het temperaturen valt mij echt enorm mee. Ik ben eigenlijk iedere dag ongeveer rond dezelfde tijd wakker (je hebt +/- 30 minuten speling), hetzij door de wekker, hetzij door de kinderen die eigenlijk vrij constant iedere dag rond dezelfde tijd wakker zijn. Thermometer op nachtkastje en dan is het binnen 10 seconden gepiept (letterlijk! ). @ Shay: succes met ontpillen, hopelijk ben je er snel vanaf. Had je dat de vorige keer ook? @ hier: infectie is goed aan het wegtrekken, zal binnen paar dagen wel weer bij het oude zijn (gelukkig!). Goede moederdag gehad, bij schoonmoeder in tuin gehangen, weer was prachtig, kids total loss toen ze naar bed gingen. @ vriendinnen/kindjes: heb helaas weinig vriendinnen met kinderen. Van mijn 3 goede vriendinnen, is nu recent voor het eerst eentje zwanger (nu 20 wkn of zo? We zouden vrijwel gelijk gelopen hebben), maar ja, die is nu voor 1,5 jaar naar het buitenland dus die zie ik niet meer en zal niet eens op kraamvisite kunnen . De kindjes in mijn omgeving zijn een neefje en nichtje (en een tweeling op komst bij mijn broer ), maar die wonen niet in de buurt en tja, schoonzusjes heb ik niet zelf gekozen . Zijn aardige meiden hoor, maar heb niet echt een klik met ze. Misschien dat ik daarom een lichtelijke forumverslaving heb !?
@happy2013, spannend dat je al zo snel gaat trouwen. En naar mexico geweldig ben jaloers. @Famke24, ik koop ook wel wat kleren bij de zeeman en wibra. Vooral als ze dadelijk inderdaad gaat kruipen, lopen en buiten spelen. Al vind ik de kleren van de zeeman vaak niet mooi zitten en zijn de shirtjes snel te kort. Jammer dat jij en je vriendin ver uit mekaar wonen. Ik heb ook een vriendin die een uur rijden woont, dan zie je elkaar toch niet zo vaak als dat je zou willen. @Shay01, leuk dat je meisje zo leuk kan spelen met het zoontje van je vriendin, ik hoop dat dat straks hier ook zo gaat. En dat rommelen in je buik is vast goed, dan is alles zich weer aan het resetten Die taart klinkt wel erg goed, denk dat ik hem maar een uit ga proberen. Al moet ik nu even goed op mijn lijn letten en daar hoort zon taart helaas niet bij. @Bika, welkom. Grappig dat we dan twee vriendinnen hebben die hier meekletsen. Melk aan begon te maken??? Wist niet dat dat kon.. @Kache, ik verheug me ook al op de knutselwerkjes straks. Jammer dat je vriendin zo lang in het buitenland zit. Zit ze ver weg dan? Hier geen schoonzusjes of schoonbroertjes, dit omdat ik vrijwel geen contact meer heb met mijn familie en de broer van mijn vriend zit in het buitenland en komt ook niet meer terug. Hier wordt ook nog veel geklust aan het huis. Er moet echt nog vanalles gebeuren. Nu eerst de tuin, en als het een beetje meezit daarna de 2e babykamer maken. Komende week erg druk hier. Info-avond peuterspeelzaal, bruiloft, hemelvaartsdag, verjaardag, werken .pfffff.
@bika: Leuk en gezellig dat je ook komt kletsen. @kache: helaas familie kun je niet uitzoeken die krijgje er bij. Ik heb 3 schoonzusjes, ik heb ook niet veel met ze hoor. 1tje bel ik soms nog wel eens mee maar dat is het dan ook. Ze heeft ons na de bevalling trouwens in t huishouden ook heel lief geholpen. Maar ik zal nooit met 1 van die 3 bijvoorbeeld gaat te winkelen. Trouwens mooi dat de infectie al wat terug trekt. @KV78: Het enige nadeel aan de zeeman vind ik dat ze vaaks geen verstelbaar elastiek in de broeken hebben. Onze dochter haar broeken kunnen meestal wel een maat kleiner maar toch zakken ze dan af(die van zeeman) de maten bij de zeeman zijn vaaks net iets anders. Maar na een poosje krijgje dat wel door. Ik mag er graag naar toe. En de hema trouwens ook. De wibra kom ik niet zo vaak zit niet echt in de buurt, ja dan moet ik de stad in. @hier: Verder wel aardig rustig weekje. Ook met werken. Oppaskids waren er half 7 en dan gaan ze rond 8u richting school. Dan ben ik de hele ochtend vrij en s middags komen er 2 andere oppaskids tot 16u. Morgenochtend naar de tandarts:xik had in maart al moeten gaan maar ja....Onze dochter gaat even naar de buurmannen, kan ik daarna ook mooi even boodschappen zonder haar. Het weekend niet heel druk, ja met ons klussen buiten en zondag wel weg.
@ Bika: Toch de stap maar genomen @allen: Ik maak wel veel los met mijn verhaal over vriendin en samen zwanger zijn Het lijkt me heerlijk om zoiets samen te kunnen delen. Wel balen dat voor anderen het zo ver weg is... Wij gaan naar Playa del Carmen. Een hotel waar ik nu al jaloers op ben... Ik zal zeker foto's plaatsen, of dat voor of na Mexico is moet ik even bekijken. Ik neem zoals het er nu uitziet iig de laptop mee, maar moet even kijken hoeveel tijd ik heb/neem. Ben tenslotte druk met andere dingen dan he
Happy: playa del carmen ben ik toen ook geweest ik vond het heerlijk. Zeeman: Toen Tatum kleiner was kocht ik er best nog wel eens wat maar vind de kleding vanaf maat 92 een beetje tegen vallen. Babykleding ziet er wel leuk uit. Koop er nu vaak sokken, ondergoed en pyama's voor Tatum, maar ook gewoon leuk om te neuzen.. Kache: gelukkig kan ik wel aardig goed met mijn schoonfamilie overweg, heb er ook erg veel zin in, als nu het weer nog een beetje wil meewerken.. Morgenavond gaan we, maar morgenochtend eerst mijn spiraal nog laten verwijderen bij de HA, ben benieuwd!
Dank jullie @kv78: Ik heb nooit bv gegeven i.v.m. medicatie die X. natuurlijk dan binnen zou krijgen. Het duurde al 3 maand voor het stopte en toen X. 6 maand oud was begon ik spontaan weer opnieuw melk te produceren helaas. @mexico: wij zijn ook daar naar toe geweest op huwelijksreis. Echt geweldig!!! (en bloedheet hahahha) @kleren: veel hema en mexx. Hij is nu tegen de 80 cm lang en 8 kilo zwaar. Schiet niet op dus want alles is te breed @vriendinnen: nou hopelijk snel nog 2 maar verder dan dat ook niet heel erg veel die ik niet via ZP heb leren kennen. Eentje met een dochtertje van bijna 4 en een die ik maar heel af en toe zie en dan altijd met uitjes zonder kinderen. Maar X. vindt het geweldig om met andere kindjes te spelen, doet hij graag bij de go en bij een vriendin waarvan haar dochtertje op dezelfde dag geboren is. @schoonfamilie... tja laten we het er op houden dat iedereen die mijn sm kent denkt dat ze rechtstreeks uit de hel is komen lopen. Kan er echt niet mee overweg haha. Sv is wel lief, sb heeft een psychische aandoening en valt niet goed contact mee te krijgen, maar is op zich ook wel lief hoor. Even kijken geloof dat ik nu redelijk mijn best heb gedaan om er midden in te vallen hahaha