Pebble is toch niet smaller? Vind hem echt aan alle kanten groter dan de Cabriofix, heb ze regelmatig naast elkaar gehad. Pebble past niet in de auto van mijn ouders, te groot maar de Cabriofix wel. Ik zou nu ook eerder voor Cabriofix gaan. Leuk Shay! Weet je je dochtertje heeft idd een leeftijd waarop mensen het toch wel gaan verwachten
Slik ... net op uitzending gemist over mijn lijk gekeken .. erg emotioneel deze aflevering en zet je toch wel aan t denken! Ik heb geen idee met die maxicosi of er verschil inzit. Wij kregen er eentje bij de kinderwagen.
Ik kijk dat niet, kan daar echt niet tegen. Paar situaties in mijn omgeving meegemaakt, doet me gelijk denken daar aan. Brrrr. Wel respect dat ze het met de buitenwereld durven te delen hoor! Ja Maxicosi heb je al 3 verschillende en dan nog al die andere merken ook nog. Bij je kinderwagen is wel makkelijk, kreeg ik idd ook. Kreeg een Cabriofix, maar die hadden ze niet meer dus voor 40 euro bijbetalen mocht ik toen een nieuwe Pebble uitzoeken.
Vind t ook knap hoor dat ze aan dat programma mee willen doen. Het is bij ons ook de veiligheid die mee telt. Zo wilde mn vriendin beslist de maxicosi axsis, die kan draaien. Die komt heel slecht uit de testen en nu zegt ze ook wel dat ze t een onding vind..dus zo zie je maar weer. Zit even te balen, dikke rekening gekregen van onze belastingadviseur. Jemig wat verdiend die vent veel per uur.
Axxis leek me ideaal!!! tot ik inderdaad die testbeoordeling zag. Nou breek liever mn rug met hem in de auto zetten dan hoor Zal best, makkelijk 80 euro per uur denk ik of niet?
@bika, volgens de mevrouw bij de babydump is de pebble smaller... Verder weet ik er ook weinig van.... Nakijken op de site van Maxicosi geeft dat het zit gedeelte van de cabriofix 3 cm breder is @belastingadviseurs, nooit leuk om te betalen... Als ze aan een kantoor zitten krijgen ze dat vast zelf niet... Zo krijgt mijn baas per uur ook bijna 100 euro voor mij, maar denk maar niet dat ik die zie....
Famke: het eerste seizoen heb ik gezien maar ik kan het nu echt niet meer kijken zo emotioneel Maxi cosi: Van die baby maxi cosi weet ik echt niet welke ik had die zat bij mijn kinderwagen... Nu heb ik de maxi cosi tobi voor mijn dochter als autostoeltje heel tevreden over... Belastingadviseur: hou maar op daar kan je je geld wel aan kwijt...
Die 3 cm hebben ze dan vast aan de lengte geplakt haha. Verklaart wel waarom neefje met 4 mnd er al niet meer in paste. Heb ik dan weer geluk bij met mn supersmalle kindje
Belastingadviseur is hier wel nodig omdat ik als zelfstandige werk. Die man betalen we ruim 50euro per uur! WE zijn wel heel blij met hem, alles kan en is overal duidelijk in..maar zetje wel aan t denken. Wij hebben ook de tobi werkt prima. Toen dochter wat zwaarder werd lieten we de maxicosi altijd in de auto staan.
Ga dat nu ook doen ja, tilde X. Ook altijd los uit de auto en dan later de mc. Nu alleen goed opletten dat de auto dan niet opeens weg is haha. Kijken wel hoe dat gaat. Vind 50 euro nog meevallen, maar niet om het bedrag zelf hoor. Dat zou mij ook een rib uit mn lijf zijn. Maar meer omdat ik weet dat mijn uurtarief ook al krijg ik dat natuurlijk niet zelf op 110 euro zit. Denk dat wij ook belastingadviseur in gaan schakelen wanneer we eigen huis hebben en man in dtsl werkt. Te ingewikkeld hoor!
Jeetje wat zijn jullie fanatiek vandaag! Happy heel leuk al die spullen! Je bent er lekker van aan t genieten. Doe je goed. Ik heb ook geen idee wat voor maxicosi ik heb. We hebben wel een easy base. Echt een aanrader. En wat ik ook ideaal vind is de beeld babyfoon! echt heel fijn ding. Wat zouden jullie echte aanraders vinden als baby uitzet?
Doomoo seat!!!!! Zoontje zit er nog steeds supergraag in en met zijn reflux moest hij altijd na voeding half uur opzitten. Ook snachts, legde hem na elke voeding er in en hij lag super goed ondersteund! Vond ik niet van het wipstoeltje, zat hij ook alleen maar om te spelen eventjes in.heb er zelfs 2 hihi
Ik heb niet echt iets speciaals wat ik geweldig vind kwa aanschaf. In de winkels praten ze je echt heel veel aan, en dan dingen die je uiteindelijk wel koopt maar nooit iets mee doet. Gelukkig sta ik daar voor stevig in mn schoenen en heb ik veel werk ervaring met kinderen en kraamgezinnen. Zelf vind ik een grote commode fijn. Eentje waar bijna twee aankleedkussens op kunnen, dan hebje ruimte om de billendoekjes en kleding er naast te leggen. Is 50euro duur per uur?
Geloof niet dat ze in de winkel meniets hebben geprobeerd aan te praten, maar dat doen anderen wel haha. T is maar net wat je fijn vind, gewoon gevoel volgen. Als je het mist kan je het altijd nog halen!
@Chicca: wat goed! Proficiat! @Happy: mooie spullen hoor! Hier in een mindere week, veel moe en totaal geen energie. Hopelijk ben ik er snel weer volop bij...
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Oktober Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: 11 okt Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 5: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 24-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013 Afspraken Happy2013 (29 jr): 8 okt 1e echo Happy2013 (29 jr): 9 okt intake VK Bika (29 jr): 13 okt geslachtsbepaling DutchDiva (29 jr): 16 okt termijnecho Debozoe (29 jr): 19 okt 3e gyn Shay01 (26 jr): 23 okt 1e gyn Kache (33 jr): 24 okt 3e VK Bika (29 jr): 2 nov 20-wkn echo Debozoe (29 jr): 14 nov 20-wkn echo Kache (33 jr): 14 nov 20-wkn echo
@ Chicca: gefeliciteerd meid! Wat bijzonder. Dat hoor je vaak he, net die ronde dat mensen er niet echt mee bezig zijn . Spannend hoor! @ Happy: zo jullie zijn lekker los gegaan . Jeetje. Zelfs al een kinderstoel, ha ha (weet je hoe lang dat duurt voor je die nodig gaat hebben ). Maar fijn idd die service van babydump, zijn toch geen misselijke bedragen die je betaald en je weet helaas nooit wat de toekomst brengt. Wat lekker joh, babywiegen op een kraamvisite als er ook een ukje in je eigen buik zit . Ja, straks mag je heel veel en heel lang babywiegen (maarre, altijd? Ze worden wel groter, he ). Ik heb overigens ook een Mutsy 4-rider, alleen dan 6 jaar oud . Heerlijk ding, maar die boodschappenmand hadden ze niet in mijn tijd, klinkt goed! Ook maar eens voor shoppen tzt denk ik! Heb het autostoeltje toen gratis bij de kinderwagen gekregen, ook van mutsy geloof ik. Geen reden waarom die niet nog een jaartje mee kan. Ik liet idd vanaf een maand of 4 stoeltje ook in auto staan. @ Shay: balen dat je je niet goed voelt. Hopelijk trekt het snel weg, maar aangezien je net op de termijn bent dat misselijkheid (en aanverwante ellende) net begint, zal het wel tegen kunnen vallen... @ Diva: jammer dat je nog zo moe bent, maar je zit nu ook midden in de hormoonpiek. Hopelijk over een paar weken een stuk beter. Slaap ze! @ hier: het gaat nog steeds beter hier, dus begin hoop te krijgen dat het ook (enigszins) blijvend is. Geweldig is het zeker nog niet, in middag en avond vaak nog zooooo misselijk en moet iedere avond om 20:00 uur gaan slapen. Maar ik heb in ieder geval weer wat energie om af en toe wat te spelen met de kinderen (ben tijdens het typen ook 'boodschappen' aan het doen in winkeltje van E, ha ha ), te koken, beetje aan was te werken etc. Verder een hangdag vandaag, zoonlief is zoooooo irritant , zit niet lekker in zijn vel (al weet ik niet waarom) en verveelt zich erg. En het blijft maar regenen, regenen, regenen... Als manlief dadelijk thuiskomt, zijn het even ZIJN kinderen, ha ha (en ga ik even lekker liggen of boekje lezen ). @ babyuitzet: ik was zelf enorm blij met mijn Medela kolf, dat was echt een investering die zich in 10-voud heeft terugbetaald. En difrax flessen, dat vond ik ook wel een aanrader.
Kache en dutch: vervelend dat je je zo lam lendig voelt. Het weer werkt ook niet echt mee, wordje ook depri van. @flessen en kolf: ik heb alles van avent, bevalt me goed. Ben zelf niet zo'n difrax fan, flessen lekten hier steeds. Dochter kreeg bv en 1 keer per dag de fles, ze kon niet zo goed met die speentjes overweg, alle merken geprobeerd: difrax, hema, dr brown. Na een poosje wilde ze avent wel...erg handig want die flessen passen op mn kolf. Zo op verjaardag na schoonzus hebben we geen zin in, zal wel even moeten. Vanavond komen de buurmannen op visite word vast een latertje.
Flessen: wij hadden b free flessen is zoiets als dr brown en die wil ik weer hebben ze waren ideaal dochter heeft ook nooit krampjes gehad.. Difrax ben ik ook geen fan van.. Ze hebben wel leuke kleuren...
Difrax heeft me al 8x nieuwe flessen toegestuurd maar zelfs de ultra-s gaat gewoon kapot. Vroeger, idd in Kache dr tijd met E. Had je de vorige difrax fles nog en die waren zo veel beter van kwaliteit!! Heb die erg veel gebruikt 8 jaar terug al. Ik had avent en vond die zo fijn, maar ja X. Had liever een smalle speen en hier dronk hij als enige uit. Boodschappenmandje zou op je oudere mutsy moeten passen kache! Rest heb ik niet onthouden, was pas om 3 uur thuis vannacht en X. Wel al om half 9 wakker