Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik had ook avent gekocht, alleen mijn kleine mannetje dronk daar niet goed uit, zijn mondje was te klein voor die grote spenen. Dus zijn we over gestapt op difrax . Idd ook al een x nieuwe toe gestuurd gekregen, jammer alleen dat de leuke kleuren stuk gaan en je dan witte terug krijgt. Vind het overigens wel netjes dat ze wel nieuwe opsturen.

Gisteren ochtend kv test gedaan en die was stuk donkerder. Gelukkig maar. :)

2. Bika

Bika Niet meer actief

Hihi fijn chicca!!!

3. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kache, weet dat ze inderdaad groter worden.... Dus dan zal het wiegen er wel afgaan, dan komen er vast andere dingen voor in de plaats.

@Flessen, Er zijn zo ontzettend veel flessen... Heb geen idee hoe ik daar straks uit ga kiezen... Maar dat is van latere zorg...

@inrichten: Ik heb mijn spullen nu gekocht en heb gezegd dat ze ze in week 9 (overgang feb/maart) mogen komen brengen. Maar nu vind ik dat wel laat. Wanneer zouden jullie de spullen willen hebben?

@hier, Heb bijna het hele weekend op de bank gelegen. Lekker beetje tv kijken, lezen. Nu weer even achter de pc gekropen. Zo medicijnen aan zieke rat geven (@bika, Happy heeft Longontsteking....), dan douchen zodat rat mee kan stomen en dan weer lekker slapen... Morgen nog even werken en dan overmorgen echo, spannend!!!

4. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Happy: Spannend bijna de echo!!

Ik had bij T. mijn kamertje met 11 weken al in huis, stond nog niet in elkaar hoor toen. Was een aanbieding, maar wel gelijk meenemen. Rest kwam later, maar volgens mij had ik tegen de 30 weken alles wel.
    Nu heb ik het meeste nog en wil echt nog een poosje wachten met beginnen aan het kamertje, denk pas in januari ofzo..
    spannend je echo!!

flessen: ik had altijd difrax en was er heel tevreden over, t. drinkt nog steeds weleens uit een difrax beker.
    Hoop nu een lange tijd borstvoeding te kunnen geven en dan zie ik wel waar het kindje goed op reageert.

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Zo te lezen waren wij vrij laat met het uitzoeken van de kamer. Dat was bij ons ergens in mei/juni...en was eind september uitgerekend.

Bij de volgende zal t wel iets anders gaan, want dan gaat dochter naar zolderkamer en word haar kamertje t babykamertje. Is heel neutraal en kan zij een echte meiden kamer krijgen.

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff net mijn rat (die met longontsteking) bij de da achter gelaten.... Hij wilde niet meer eten, niet meer drinken en al helemaal zijn medicijnen niet meer.... De dierenarts gaat hem nu proberen op te lappen.... Hij moet nu heel snel vooruit gaan....
    Heb mijn baas maar verteld dat ik de rest van de dag thuis werk....

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Och jeetje, altijd vervelend om zo je huisdier achter te moeten laten.

8. Bika

Bika Niet meer actief

Knuffel voor Happy en Happy!!! Niet goed :( hoop dat hij het haalt!!

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wat naar happy! Heb je al iets gehoord?

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond belde de dierenarts. Happy leek het iets beter te doen. Hij kon iets beter door zijn neus ademen, en had een stukje stroopwafel van de dierenarts aangenomen. Zijn eigen eten liet hij nog staan, maar het lijkt dus heel langzaam beter te gaan. Hij moest wel blijven logeren, en vandaag rond de middag bel ik weer even hoe het gaat.

Super spannende dag dus alles bij elkaar, want over een uurtje vertrekken richting de echo!!!!
    Als alles goed is denk ik maar even langs mijn werk (onder het mom van beamer halen), aangezien mijn baas nu al spastisch aan het doen is over de vakantieplanning... En ik nu al weet dat ik er de hele periode niet zal zijn....

Vanavond naar de verloskundige

11. Bika

Bika Niet meer actief

Je zit er al, maar veel plezier!!!

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Heerlijk die bazen. Ben blij eigen baas te zijn.
    En hoe was de echo

Hopelijk loopt t goed af met je beestje.

13. Bika

Bika Niet meer actief

Zal niet te veel verklappen, maar Happy liet me net wel even schrikken...

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow...niks ernstigs toch?

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoe was het happy?
    Zijn het er twee?

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dat zou inderdaad ook nog kunnen .. twee

17. Bika

Bika Niet meer actief

Kache, voor op de lijst:

2 nov ook de afspraak met de gyn. Heb voor een andere gyn gekozen omdat deze erg weinig spreekuren draait. Maakt mij echt niet uit welke gyn het is in dit stadium, meer dan kijken doen ze toch nog niet.

18. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Je houdt ons wel in spanning happy!

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628