Hahaha ja idd konijn!!! Jullie hebben wel rare dieren op de echo's in de familie hoor, duidelijk je man zijn schuld
Hier begint de vermoeidheid nu te komen... Heb nu twee dagen gewerkt en ben blij dat ik dan vandaag weer ff een vrije dag heb zodat ik een beetje kan rusten... Moet nog genoeg in huis doen hoor maar dan kan je tussendoor ff gaan zitten en me werk is dan toch wel vrij zwaar en ook lange dagen... Ben nu ook steeds vaker misselijk en kan me eigen broeken nog aan maar oh wat ben ik blij als ik me joggingbroek aan kan doen... Vooral s avonds heb ik een flinke buik door me darmen en die darmen heb ik ook best last van... Dan kan ik weer niet naar de wc en dan moet ik ineens heel vaak... Nou ik ga maar weer eens wat doen...
@chicca: idd met 12 weken nu weer. Of nouja, eigenlijk met 11,4 Volgende echo is 5 november (dus dat is al begin volgende maand!) @konijn: 'fijn 'dat jullie em ook zien.... Gelukkig is de echo over 4 weken al een mensje.... @shay: lekker rustig aan doen... (en ja, ik kan dat ook heel goed.... NOT). Wat niet gaat komt morgen wel weer!
Zwanger wens juni/juli 2012 NOD lijst Oktober Famke24 (28 jr), 2e kindje, ronde 5: ? Zwanger Bika (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 29-mrt-2013 Debozoe (29 jr), 2e kindje, ronde 2: UD 2-apr-2013 Kache (33 jr), 3e kindje, ronde 1: UD 5-apr-2013 Piekie81 (30 jr), 2e kindje, ronde 1: UD 18-apr-2013 Dutch diva (29 jr), 1e kindje, ICSI 1: UD 3-mei-2013 Happy2013 (29 jr), 1e kindje, ronde 4: UD 24-mei-2013 Shay01 (26 jr), 2e kindje, ronde 5: UD 5-jun-2013 Chicca (28 jr), 2e kindje, ronde 4: UD 16-jun-2013 Afspraken Bika (29 jr): 13 okt geslachtsbepaling DutchDiva (29 jr): 16 okt termijnecho Debozoe (29 jr): 19 okt 3e gyn Shay01 (26 jr): 23 okt 1e gyn Kache (33 jr): 24 okt 3e VK Bika (29 jr): 2 nov 20-wkn echo + gyn Happy2013 (29 jr): 5 nov 2e echo Debozoe (29 jr): 14 nov 20-wkn echo Kache (33 jr): 14 nov 20-wkn echo
@ Happy: gefeliciteerd! Wat fijn dat je 'konijntje' goed groeit! Hopelijk blijft het bij 'goed in de gaten houden' en gebeuren er geen spannende dingen in de zwangerschap. En heupdysplasie is natuurlijk ook vervelend als het zo in de familie zit, heb je daar zelf nog klachten van of is het goed behandeld in je jeugd? (bij mijn schoonzusje niet en dat is een grote puinhoop geworden, ze heeft nu een kunstheup en versleten rug) Gelukkig kunnen ze er nu heel alert op zijn en meteen actie ondernemen. Alhoewel, bij het dochtertje van mijn schoonzusje wilde men perse wachten tot 10 wkn om een echo te doen, terwijl mijn broer aan de buitenkant niet lang na geboorte al zag dat er iets niet klopte! Gelukkig dat hun gyn wel wilde meedenken en heeft ze meteen doorverwezen naar kinderorthopeed, meisje kon vanaf 4 wkn in spreidbroek, heupje was uit de kom. Verdrietig van Happy, overigens, duim dat hij nu flink opgeknapt is en toch nog een tijdje bij je kan blijven!! Beterschap voor je beestje. @ Piekie: gefeliciteerd met je mannetje! Heerlijk he, als zo steeds meer gaan beseffen wat 'jarig zijn' inhoudt . Geniet maar lekker, ze zijn zo snel groot! @ Chicca: fijn dat de testjes donkerder worden! Zie ook dat je mooie banner hebt gekozen. Wanneer moet je naar ziekenhuis? @ shay: balen meid, maar doe het rustig aan he! Het is echt een stuk zwaarder, een 2e zwanegrschap, moet je echt goed op jezelf letten. @ octomum: ik heb wel ergens gelezen dat ze nog 6 andere kinderen heeft. Ben je echt niet goed wijs als je dan een achtling op de wereld wilt zetten. Vraag me ook echt af wat voor artsen daar aan meegeholpen hebben . @ hier: z'n gangetje. Voel baby nu wel wat vaker, vandaag wezen kijken op een KDV. Goed gevoel bij en eentje waar ik tenminste per uur kan betalen! (itt KDV waar mijn dochter nu naar toe gaat) Ook uitgedacht hoe dat allemaal moet met halen en brengen en werken, was wel een behoorlijke puzzel als ieder familielid ergens anders op ander tijdstip moet zijn! Het wordt nu een beetje spannend, mijn schoonzusje (zwanger van 2-ling) is 36 wkn, dus het duurt niet lang meer . Ze worden hoe dan ook met 37,5 wkn gehaald (ze krijgt sowieso een ks). Ben erg benieuwd!
@kache, mijn zusje had er eigenlijk nooit bij stil gestaan. dus bij mijn nichtje zijn ze ook pas bij 3 maanden begonnen met spreidbroekje, die is nu een half jaar later overdag weer van haar broekje af. Ik zelf heb geen problemen meer, hebben ze vroeger ook met een broekje opgelost. ik kon er volgens mijn moeder ook alles mee. Zelfs omdraaien ed... Ik heb em 3/4 jaar gehad. De echo voor ons kindje wordt meteen aangevraagd. Hoe eerder hoe beter. Fijn dat je een kdv hebt gevonden, is het geen optie om je dochter daar ook naartoe te doen? Dan heb je minder last met halen en brengen toch? Spannend voor je schoonzusje, gelukkig hoeft ze niet lang meer.
Happy: Gefeliciteerd met je mooie echo!! Leuk hoor! Kache: lijkt me idd best een gepuzzel met 3 kinderen, maar ook wel heerlijk lijkt me hoor zo'n groot gezin. Ik zou het stiekem ook best willen maar manlief zegt dat dit echt de laatste is, ach we zullen zien... Piekie: jij ook gefeliciteerd met je zoontje! Hier ook alles goed. Komende zondag vieren we de 3de verjaardag van T. Ze is dinsdag echt jarig en dan willen we een dagje naar de efteling met haar. Dus druk met de voorbereidingen, vandaag alle traktaties gemaakt voor het kdv en de groep op het revalidatiecentrum, alles mega mindy hihi..
Is het allemaal gelukt debozoe met de voorbereiding? Leuk de efteling, ik hou ervan alleen mijn man niet zo, dus wij gaan nooit. En nadat ik ziek ben geworden al helemaal niet. Misschien in de toekomst weer eens. In ieder geval veel plezier dit weekend en in de efteling. @happy wel fijn dat ze t allemaal zo goed in de gaten gaan houden nu. Hopelijk blijft alles goed gaan. @ kache ik ben gisteren bij de internist geweest om alles nog even te bespreken over hoe en wat met medicatie en hoe en wanneer te controleren. En of het goed ging om mezelf te spuiten. 24 oktober krijg ik mijn eerste echo en daarna gelijk intake bij gynaecoloog. Dus nog 2 weken wachten. Ik ben dan 6.5 week dus ik hoop op een knipperend lichtje.We gaan het zien. Manlief wil het tot die tijd sowieso stil houden en eigenlijk tot bijna 12 weken, vind het best lastig , hopelijk kan ik zo lang me mond houden.
@Happy, Hij is weer thuis!!! Hij is al zoveel beter als van het weekend, maar hij is er nog lang niet.... Hij zit wel nog apart van zijn vriendjes, maar dat is meer omdat er een enorm ADHD is en dat te druk is. Vanochtend heeft hij lekker zijn medicatie gegeten. De dierenarts had hem liever helemaal gezond weer mee terug gegeven, maar alles wat de dierenarts kan doen, kan ik nu thuis ook. Maar bij twijfel kunnen we meteen terug komen. Ik ben wel enorm gematst ik kreeg ruim 1/3e korting gekregen op de factuur. Toch wel fijn een vaste dierenarts waar je al jaren komt @efteling, gaan we een keer met z'n alle? Al is dat over een paar jaar waarschijnlijk leuker.... @Chicca, vind je het fijn om nog 2 weken te wachten, of word je daar extra zenuwachtig van.
Er is nu toch nog "niks" te zien. Dus het is wel goed. Ik vind mijn mond houden moeilijker.. Heb jij uiteindelijk je pleegouders nog kunnen inlichten?
@allemaal: bedankt voor de felicitaties! We hebben de slingers nog hangen, omdat zaterdag en zondag ook nog verjaarsvisite komt. En elke ochtend weer de blije uitroep 'slingers!'. Heerlijk! Ben ook erg benieuwd wat hij straks van sinterklaas gaat vinden. @ happy: fijn, een konijn en 2 hartjes! Kan me voorstellen dat Bika daar van schrok Goed dat je extra in de gaten wordt gehouden, al hoe wel je vast liever had dat dat niet nodig was... En happy ook weer thuis met flinke korting op de rekening, altijd prettig! @Famke: hopelijk ben jij gauw ook aan de beurt, dan kunnen we verhuizen naar zwanger zijn clubs! Wel bizar, dat in een paar maanden tijd al zoveel van ons zwanger zijn! @debozoe: ookal zo'n feestweekend! Veel plezier en hopelijk is het dinsdag heerlijk weer! Bij ons is deze week de halve straat in de efteling geweest, afgelopen weekend gezin 1 het hele weekend, zondag gezin 2 en gister gezin 3. Ik wil er nog even mee wachten tot R Wat ouder is, zodat we er iets meer kunnen doen. @ chicca: met 6+5 moet er zeker een knipper te zien zijn! Gemiddeld gaat een hartje kloppen met 5 weken en 4 dagen. Daar ben je dan dik overheen. @ kache: fijn dat je een kdv hebt gevonden! Gaat je dochter daar dan ook naar toe? Hier de gup ingeschreven op hetzelfde kdv als waar R zit. In principe moeten ze nog ruim plek hebben (vertikale groepen, draaien nu 4 groepen, moeten er 5 worden), maar ze starten natuurlijk pas een nieuwe groep als er genoeg aanmeldingen zijn. @ hier: wij houden tot zondag onze mond (onze ouders weten het al wel, net als sommige vrienden, mijn zus en zwager en mijn leidinggevenden), dan komen mijn broertjes en zwager en schoonzus op verjaarsvisite en heeft R een t-shirt aan met een leuke tekst. Daarna mag heel de wereld het weten en kan ik ook eindelijk weer eens een strakker shirtje aan op het werk...
Dankje wel! Ik hoop het ook. Als t goed is heb ik het weekend mijn ei, dus man al voorbereid op veel klussen de komende dagen... Ik wilde vandaag nog snel even langs de kruidvat gaan om toch maar ovu testen te halen, nadag we boodschappen hadden gehaald. Maar de buurman wilde graag mee om boodschappen dus ik dacht laat maar. Ach hij zal er vast niet zo heel veel verstand van hebben en ze weten ook wel een klein beetje dat we er mee bezig zijn, maar toch! Ik zal snel even stofzuigen en dweilen voordat de kids straks weer uit school komen.
@chicca, zou vanavond naar mijn pleegouders gaan. Maar ze hebben al afgemaild, dat het hen toch ook niet uitkwam.... Maar goed dat ik dat nog even gezien had, anders had ik daar gestaan vanmiddag.... Ik ben er behoorlijk verdrietig van, maar het is nu niet anders. Ga gewoon een leuke avond hebben met manlief. @Famke, ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog een lading ovutesten liggen (beetje te groot ingekocht....) dus als het een beetje in de buurt van Helmond is kunnen we misschien wel iets regelen.
Pfff niet leuk Happy dat ze weer afmelden hoor! Even weinig te melden, veel buikpijn verder ok 15+5, kan m helaas niet draaien op mn tel
Bika: jeetje wat een buik al. Happy: Had anders wel gekunt, maar ik woon in het hoge noorden dus dat is niet zo handig. Jeetje wat vervelend dat ze afmailen en niet even bellen! Wie weet waar ik morgen of in t weekend nog kom, haha.
Zo zit onverwachts in de wachtkamer van de gyn. Dacht laat ik eens informeren of mn buikkrampen erg zijn en toen wilde hij me meteen (lees met uitlooptijd van 20 min ) zien dus hier zit ik. Zal vast niets ernstigs zijn, maar beter dat er ff gekeken wordt natuurlijk