Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    O nee balen bika! Hou ons op de hoogte!
    Knuffel!

2. Bika

Bika Niet meer actief

Dank je en zal ik doen. Denk dat ik nog zo'n 20 min moet wachten, is altijd lang hier haha

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Jeetje bika. nou wachtse..vervelend dat t zo uitloopt.

4. Bika

Bika Niet meer actief

Niets aan de hand, krampen konden geen kwaad, bm-mond was mooi dicht en lang.

Heb gezien wat het is... Gyn was er bijna zeker van... Wacht nog ff de echo van zaterdag af voor bevestiging

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Bika: oeh, meid, balen! Hopelijk is het iets simpels als bandenpijn of blaasontsteking of zo. Hopelijk ben je snel aan de beurt nu!

@ Chicca: mag je het echt aan niemand vertellen tot 12 wkn van je hubbie? Poeh, dat is toch bijna onmenselijk om zo lang je mond te moeten houden ;), als je zelf zo blij bent.
    Fijn dat de afspraken nu staan, hopelijk gaan de 2 wkn snel voorbij.

@ Happy: ja, wat fijn dat happy thuis is en snoept van zijn medicatie. Hopelijk snel weer helemaal gezond.
    Maar wat vervelend van je pleegouders, doen ze zulke dingen vaak? :( (ik zou altijd even bellen als een afspraak niet kan doorgaan)

@ Famke: heel veel plezier dan maar :cool:!

@ Piekie: Wat betreft KDV, deze nieuwe zou alleen voor baby zijn. Mijn dochter gaat in februari naar school, dus we gaan haar echt niet voor een paar maanden nog verkassen. Ze gaat al vanaf begin naar dit KDV en is goed gewend daar. Ze is een verlegen typje, dat tijd nodig heeft om te wennen, dus die ga je niet zomaar weghalen. En we zijn heel tevreden over het KDV, alleen het is nu relatief duur omdat ik niet per uur kan betalen, maar geen hele dagen nodig heb. Van de 30 uur die ik betaal neem ik er maar 22 of zo op. Zag niet zitten om dat nog 4 jaar lang te doen ;), het is al duur genoeg.

@ Debozoe: heerlijk zo veel feest! Hopelijk is T het stralende middelpunt en hebben jullie het gezellig!
    En tja, de puzzel is hier vooral zo ingewikkeld omdat C en E niet naar dezelfde school gaan, wat natuurlijk normaal gesproken wel zo zou zijn geweest.

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    @ Bika: fijn dat het niets is en verder.... spannend!!! Ik hoop dat we na het weekend mogen meegenieten? :D

7. Bika

Bika Niet meer actief

Oh in het weekend ook wel hoor :p
    Tja het is dat Happy hier zit he, als ik anoniem geweest was had ik het wel verteld haha. Man wat is het moeilijk mijn mond te houden haha, kan wel zeggen dat ik er super blij mee ben!

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Bika wat fijn dat alles goed is. En dat je het geslacht al kon zien wel
    Balen voor ons. Dan moeten we geduld hebben.

@ kache, dat is heel onmenselijk! Hij wil sowieso tot de 24ste niks vertellen. En daarna weet ik t ook nog niet. Vind t ook moeilijk. Maar goed we gaan t zien hoe lang we t stil kunnen houden.

Ik moet van de internist smorgens mijn spuiten gaan zetten dus moet nu steeds vroeger die krengen zetten zodat ik naar de 08.00 kom ipv 20.00 uur.
    Dat is ook best lastig want nu moet ik midden op de dag spuiten. Gelukkig is dat maar even.

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Pff is ook moeilijk om lang je mond stil te houden.
    Wij hebben t mijn ouders wel heel vroeg verteld, omdat we er onverwachts heen moesten en pizza moesten eten en ik dat toen niet door kon krijgen, dan moetje wel! Hahah.
    De rest van de fam hebben we met 10 weken verteld, en de rest met 15 ofzo geloof ik.

Bika; gelukkig dat het niks is en het goed afgelopen is. Ben benieuwd wat het gaat worden.

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: dan is het een meisje want dan heb je van allebei 1 :p

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bika: Een meisje zou dan ook mijn gok zijn ja ;P
    Wel fijn dat je krampen niks waren.

@pleegouders, Normaal geen gekke dingen, maar nu sinds de bruiloft is het ineens raar allemaal. Kreeg al van mijn pleegzus (die mijn beste vriendin zou zijn en ook getuige op mijn bruiloft) te horen dat de hele wereld om mij draait, eerst met de bruiloft en nu met het zwanger worden (leuk om te horen als je net 3 dagen weet dat je zwanger bent, en dat eigenlijk zou willen delen....)
    En dan het moeilijk doen met de afspraak maken, en nu dit... BAH....

Maar Manlief en ik hebben de avond leuk ingevuld en zijn lekker uit gaan eten!

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Happy: wat een goede grap richting Bika zeg, haha! Wel jammer dat het vervolgens zo moeilijk moet gaan!
    En jippie, Happy is weer thuis :) gelukkig!

@Bika: wat maakt je me nieuwsgierig zeg... Wel super dat verder alles goed was. Ik wacht morgen af :D

13. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Bika: Fijn dat je krampen niks ernstigs waren! Toch wel even schrikken! Ik gok dan ook op een meisje!

Happy: Lijkt haast wel jaloezie van je pleegzus..

Laatste weekje moeders voor moeders hier, heb het graag gedaan, maar toch ook wel blij dat het straks weer klaar is...
    Morgen verjaardag van T. vieren, ze vind het al helemaal spannend..

Ik vroeg me af, weten jullie al of dit jullie laatste kindje is, of twijfelen jullie nog, of komt er zeker nog eentje bij?
    Mijn man vindt het hierna genoeg zo, ik twijfel nog misschien ook het hele idee dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn. Ik wil het graag nog open houden en kijken hoe ik me hierna voel, voelt het compleet of toch niet..

14. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoe laat moet je bika?

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Debozoe: hier is wel echt de laatste.. Ik zeg nooit nooit maar een derde zwangerschap zie ik niet zitten... En ik vind twee kinderen genoeg dan kunnen nog gewoon leven en hoeven niet te kijken hoe we die dan nog op een ander kwijt kunnen... Als je 2 monden vult kan je er ook wel 3 vullen zeggen ze altijd maar vooral in de huidige tijd vind ik het heel duur allemaal..
    Ik probeer meer te genieten omdat het mijn laatste zwangerschap is maar door de misselijkheid vind ik dat lastig... Ook ben ik blij als straks iedereen het weet en ik gewoln strakke kleren aankan waarin je het kan zien... Mijn man zou misschien wel een derde willen maar dan mag hij zelf de zwangerschap doen heb ik gezegd...

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het aan mij ligt komt er nog wel een kindje bij (maar dat scheelt natuurlijk, bij mij is het nog de eerste). Manlief wil het graag bij een houden (heeft vroeger veel stress met zijn jongere broertje gehad). Dus we zien het wel! Eerst maar eens kijken hoe 1 bevalt ;)

@debozoe: het lijkt idd ook wel enigzins jaloezie te zijn, maar daar kan ik niks mee. En hoe dan ook komt dit kind er, hoe jaloers ze ook is...

@Bika: veel plezier, Ik lees je berichtje straks wel!!!

17. Bika

Bika Niet meer actief

Sorry meiden, abbo was verdwenen. Vond al dat jullie zo lang stil waren :p

Even denken: om 5 uur hebben we de afspraak!! Ben echt superbenieuwd of het klopt!! Zou zo blij zijn!! Maar eerlijk is eerlijk het andere geslacht is ongetwijfeld ook geweldig hahaha.

Ik beschouw dit als mijn laatste zwangerschap. Wat shay zegt, zeg nooit nooit, maar ik zie nog een keer zwanger zijn niet zitten!

Oh verder ben ik alles alweer kwijt, leest niet zo makkelijk terug op dit kleine schermpje hihi

18. Bika

Bika Niet meer actief

We hebben het donderdag goed gezien!!!!! Ben super super blij!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,3 KB
      Weergaven:
      4
  19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Wauw bika! Dat is duidelijk, heel leuk!

@debozoe hier ook de laatste x, denk niet dat ik nog een zwangerschap aandurf. Zoveel risico's. Had vorige Zwangerschap een zware depressie en dat hoop ik nooit meer mee te hoeven maken. En bovendien zijn twee kinderen denk ik voor mij sinds mijn ziekte druk genoeg ;).
    Wel heel jammer want heb altijd een groot gezin gewild. Maar dat zit er gewoon niet meer in.

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: je bent nu alweer een stap verder en kan nu gerichte inkopen gaan doen leuk hoor geniet ervan..

Hier: ik lig nog in mijn bed gewoon te liggen... Ik begin nu steeds meer vermoeid te raken en mijn dochter zit ook weer in een fase waarin ze niet doorslaapt en dat begint me allemaal een beetje op te breken... Maar goed we gaan rustig verder en hopen dat het overgeven me nu gespaard blijft alhoewel ik me niet kan voorstellen dat ik deze zwangerschap niet zal moeten spugen.. Maar misschien klopt het wat ze zeggen de ene is de andere zwangerschap niet...
    Wel begin ik nu te twijfelen over de echo dat ik heel bang ben dat het niet goed is en het hartje misschien gestopt is en dat allemaal omdat ik me niet zo voel als bij mijn andere zwangerschap stom he...

Deel Deze Pagina