Knuffel Shay, die onzekerheid is zo rot! Ja kan gericht gaan shoppen, maar heb vrijwel alles van X. Al haha. Dus het zal toch wel beperkt blijven. Bij meisje had ik pas veel te shoppen gehad! De vrouw die de echo deed doet normaal 20 weken echo's en zo ver ze nu kon zien hoeven we met de 20 weken echo niet bang te zijn voor (grote) afwijkingen. Zag op de echo dat hij zijn mondje open en dicht deed *smelt*
Bika: mooi meid! Geniet ervan. @hier: ik denk de laatste zwangerschap. Ikzou best 3 kids willen, denk niet dat t er inzit. Word met ks al afgeraden en we hebben dan een slaapkamer te weinig..ik geef liever 2 kids wat dan 3 die ik niks kan geven. Druk aan de klus..voel me op dit moment nogal misselijk.
Zo inderdaad weer gaan werken.... Gisteren heb ik 2 nieuwe ratjes opgehaald! Wordt alleen een beetje overschaduwd doordat het met Happy weer slechter gaat.... Vanavond dus maar weer naar de Dierenarts, maar ik krijg er een steeds harder hoofd in....
Weekends gaan veel te snel om! Nog 4 daagjes werken en dan gaan wij lekker op vakantie! Een drukke week heb ik nog voor de boeg. Werken van 8.30u tot 17.30u, dinsdag en woensdag avond weg. Moet nog caravan inpakken, boodschappen halen .. Net de kamer schoon gemaakt, nu even 'pauze'hahah! Zal eerst de camping bellen of we een nachtje eerder mogen komen!
2 nieuwe?? Ohhh van Saartje?! Post ff foto op je fb wil je Zal blijven duimen voor Happy! Pfff 5 over half 10 belt mn afspraak van 10 uur (waarvoor ik dus speciaal naar kantoor ging) af voor volgens hem vanmiddag. ZUCHT!!!!! Als hij dat nou gewoon ff op tijd had gedaan dan had man vannacht mijn leaseauto kunnen pakken en had dat wee een keer 1,5 uur benzine gescheeld! Is een collega die super super moeilijk doet, nou ja zn manager lost het maar op hoor, ben er redelijk klaar mee. Blijf niet weer een maand bezig. Ondertussen heb ik eigenlijk niet veel meer te doen op kantoor, word lekker op tijd thuis lunchen denk ik dan maar hihi
Heel fijn van die mensen die laat afbellen. Zo'n hekel aan! Moest eeens anders om zijn..nou dan zijn ze boos denk!? Hier twee peuters met open mond voor beertje bruin. Ik had gezegd dat ze teletubbies mochten kijken..maarja vakantie programma op zappelin dus een tubbies
@ Bika: had het al een keer op fb gezegd, maar gefeliciteerd met je mannetje! leuk hoor, een 2e knul. Beetje jammer misschien van het shoppen ? Fijn als mensen zo lekker op tijd afbellen ... Hopelijk een lekker lange lunch thuis dan? @ Famke: oh, wat lekker! Nog even op vakantie! Hopelijk zit het weer een beetje mee. Succes met de drukke dagen. @ Happy: ah wat leuk, 2 nieuwe ratjes! Wel jammer dat het met happy toch weer de verkeerde kant uit gaat . Sterkte daarmee. Jammer dat pleegzus zo reageert, klinkt idd best jaloers. Hopelijk draaien ze allemaal een beetje bij vanaf nu! @ shay: kan me goed voorstellen, die onzekerheid. Ik had dat nu al als ik 1 dagje even wat minder misselijk was , kan me voorstellen dat als het anders voelt dan de vorige keer je toch een beetje huiverig bent. Maar ik moet zeggen, dat hoewel er overlap in kwaaltjes was, idd iedere zwangerschap anders was tot nu toe... (maar wel helaas steeds zwaarder door de kids die al rondlopen) @ Debozoe: hopelijk een leuk feestweekend gehad? Het is leuk, maar idd toch ook altijd weer fijn als het voorbij is. Die drukte en de spanning bij de kids . Zal geen verrassing zijn, maar dit is ook voor mij echt de laatste. Het is natuurlijk ook al mijn 3e en dat is straks druk genoeg (zeker omdat mijn oudste vaak voor 2 telt ). Ook is het praktisch gezien genoeg, nu kunnen we ze allemaal een eigen kamertje geven, maar een 4e niet meer. De 3e past in de auto, 4e niet meer, etc. Los nog van de kosten . En ook niet onbelangrijk, ik wil hierna echt NOOIT meer zwanger te zijn , veel te zwaar! @ hier: we zijn een nachtje weg geweest zonder kinderen, naar Monschau (eifel, duitsland. Slechts 70 km vanuit ons gezien ). Was heel leuk/mooi en mijn kwaaltjes hebben zich een beetje koest gehouden, dus we hebben ook echt kunnen genieten. Alleen de dag erna was ik helemaal kapot en kotsmisselijk , heb zondag verder de hele dag in bed gelegen. Voel nu nog de naweeen, maar ja. Een beetje plezier/afleiding moet toch ook kunnen op zijn tijd. Opa en oma waren bij de kids en hebben het leuk gehad, afgezien van schrikmomentje (wat wij pas later hoorden): ze hadden mijn zoontje bijna 10 x hogere dosering medicatie gegeven , hadden zich vergist. Gelukkig redelijk op tijd doorgekregen, dus hij heeft niet alles opgedronken, maar wel duidelijk meer dan normaal. Nou ja, met een sisser afgelopen, de enige bijwerking die hij heeft gehad is extreme vermoeidheid (hij heeft veel geslapen ).
@kache, lekker even er tussen uit. Wel even schrikken met de meds van je zoon.... @bika, als ik er aan toe kom doe ik foto's maar na de dierenartsafspraak van vanavond staat er ook nog een kooi (of 2 afhankelijk van de uitslag) op het programma. Denk dat er dan weinig puf over is... Dus als het te lang duurt moet je zelf maar komen kijken
wow dat is wel even schrikken als je dat hoort. Gelukkig maar het het goed is afgelopen! Heerlijk dat jullie een nachtje samen weg zijn geweest. Ja hier bijna vakantie, zo'n zin in. We gaan al eerder weg dan geplant was. Maar de laptop gaat mee dus af en toe laat ik wel eens wat van me horen. Voor dochter wel weer even goed dat ze geen oppas kindjes ziet want ze is t weer helemaal beu. Dat heeft ze af en toe dat ze er even klaar mee is. Ze duwt ander oppaskindje die even oud als haar is ook steeds weg...
Kache: oef dat was idd even schrikken met je zoon gelukkig kwamen ze er optijd achter Happy: balen van happy hopelijk knapt ie weer op maar twee nieuwe leuk hoor... Hier: kies ik morgrn voor mezelf en blijf een dagje thuis en meld me ziek... Ik voel me echt beroerd ben moe futloos en kan nagenoeg niks eten... Papa brengt dochter naar mijn werk en ik blijf lekker in bed... Nu ga ik ook lekker slapen truste dames
Happy heeft het niet gered... Gisteren weer naar de dierenarts geweest, bij het vervoeren bleek dat hij ook bloed uit zijn anus had... Het zat gewoon echt niet goed. We hebben keihard gevochten, maar helaas verloren... Hij heeft gisteren van de dierenarts zijn laatste spuitje gehad en hij was zo weg. Vanochtend was er ineens een perfecte regenboog in mijn achtertuin. Happy kwam nog even zwaaien! Toen pas kwamen de tranen echt. Mijn ventje was nog veel te jong om er zomaar tussenuit te knijpen....
Ik heb gisteren bloedgeprikt *is trots want is geen held met naalden....* Ze wilden wel 5 buisjes hebben..... Verder ben ik vooral moe, moe en nog eens moe.... Ben wel begonnen aan de intro van mijn nieuwe ratjes, en dat gaat heel erg goed!!!! *klopt af* Vanavond mogen ze de grote kooi in. Hoest met de rest?