Wie ook voor een (2de) kindje in Juni/Juli 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jessi, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shay, balen, dan is de dag al bijna voorbij voor je kunt...

@Chicca, ik duim keihard voor je door!

@hier, leuk weekend gehad, gister weer erg hard gelachen met mijn familie. Nu wel nog steeds gesloopt. Vanavond maar lekker douchen en vroeg naar bed.

2. Bika

Bika Niet meer actief

Zag al op fb dat jullie uit eten waren hihi. Gezellig!

Heb net allergietestpleisters op mn rug gekregen, woensdag eraf en dan kan ik donderdag naar de dermatoloog. Ben benieuwd wat er uit komt.

Jullie hebben wel een beetje pech, ga de naam echt niet online zetten hahaha. Wie het na de bevalling wil weten mag het weten over pb hihi.
    Happy, lijkt me een geweldig idee om je man niets te vertellen hahahahahaha. Denk dat je jullie eigen naam maar geheim mort houden voor hem ook :p

3. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Chicca: hoe is het nu met je?

@Shay: spannend morgen!

4. Bika

Bika Niet meer actief

Diva, jij ook al over de 12 weken heen :D!

5. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Ja, inderdaad, heerlijk! Gisteren en vandaag hebben we het nieuws dan ook aan de grote klok gehangen. Het wordt ineens heel echt allemaal :S

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Diva wat fijn over de 12 weken heen. Hoe voel je je nu?

Hier geen verandering, af en toe wat bruinig soms rood. Maar vandaag weer niks.
    Gelukkig woensdag echo, ik vind het heel spannend.
    Ben nog wel steeds misselijk en savonds opgeblazen buik dus heb goede hoop, ben bijna de uren aan t aftellen :).

7. Bika

Bika Niet meer actief

Hoe laat woensdag Chicca? Zal heel hard voor je gaan duimen!

8. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Om half 9, lekker op tijd dus :)

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    half 9 is idd lekker op tijd!
    En woensdag heb ik een kantoordag, dus kan ik je mooi in de gaten houden!

10. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Haha,
    Heb na de echo intake met gyn dus kan even duren.
    Maar hou jullie op de hoogte.

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Shay succes vanmiddag! Laat je t even weten?
    Famke hoe is het bij jou?

12. Bika

Bika Niet meer actief

Oh ja dan ben je niet voor 10 uur klaar Chicca. Ach moet met X. Om half 11 bij de ha zijn, vermoed dat zijn luieruitslag (die hij echt nooit zo heeft) eigenlijk een schimmeltje is. Dus lees het dan ook niet voor 11 uur/ half 12.

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Bika: vervelend voor x hopelijk kan de ha je verder helpen en is het daarna zo over...

Chicca: ik ben morgen ook vrij dus ook ik hou het in de gaten... En natuurlijk laat ik weten maar ik moet om 3 uur en de gyn kennende loopt dat weer uit en moet daarna dochter ophalen van kdv dus kan even duren...

Hier:
    Begin nu toch wel aardig zenuwachtig te worden... Ik heb ook echt niks in de planning staan gewoon lekker luieren tot het dan eindelijk zo ver is...

14. Bika

Bika Niet meer actief

Vond beide keren de 8 weken echo's enger dan de 12. Hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt Shay!

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Krijg ik een inwendige echo of verschilt dat per gyn of vk

16. Bika

Bika Niet meer actief

Gyn doet met 8 weken meestal nog inwendig, maar het kan zijn dat je een uitzondering hebt. De vk heeft over het algemeen alleen uitwendige echo apparatuur.

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Dat durf ik niet te zeggen ik had bij mijn zoon met 9.2 uitwendig. Toen dacht ik al veder te zijn maar ik weet niet wat de grens is. Ik zou uitgaan van inwendig dan kan t alleen maar meevallen ;)

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik heb bij mijn dochter met 6 weken inwendig gehad en daarna was het uitwending volgens mij maar dat is alweer zo lang geleden... Ik ga uit van inwendig dan kan het inderdaad alleen maar meevallen... Ze zeggen als je eenmaal bent bevallen ben je over die schaamte heen en vind je het geen probleem meer maar bij is het niet veranderd en vind ik het nog steeds niet fijn maar het is voor het goeie doel zullen we maar zeggen...

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Na ja in de kraamweek maakte mij het ook niet meer zoveel uit nee, maar nu zie ik er wel weer een beetje tegen op. Hou niet zo van dat gedoe, maar idd alles voor het goede doel.
    De eerste x dat de vk ging kijken of ik al ontsluiting had moest ik ook even slikken. Was even vergeten dat dat er ook bij hoorde. Ik was ook nog niet bezig met bevallen want was nog geen 37 weken alleen zoonlief dacht daar anders over :D.
    Nog 2,5 uur shay. Komt dichterbij!

20. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Chicca: tis dat je het zegt dat het nog maar 2,5 uur is ik was het bijna vergeten hahahah tik tak

Deel Deze Pagina